Welja!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:16 schreef gelly het volgende:
Je gooit pizzapunten, cheeseburgers , chips en noodles in de frituur ?
snack (de ~ (m.), ~s)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Roellio het volgende:
Dude, culinaire snacks zijn geen snacks.
Snacks zijn dingen die je in de frituur gooit! Pizzapunten, 15 cheeseburgers, bitterballen, unox noodles, chips, bapao's etc.
oh ja, heerlijk ! of mini kaassoufflees, stokbrood met kruidenboter/filet americain/salades, drumsticks, kipnuggets, sate, bierworstjes etc.quote:
Pff.. stel dat het 's nachts is, pan afwassen (de afwas heb ik de avond laten staan): 2,5 minuut, wachten tot het water kookt: 5 minuten, eieren hard koken: 10 minuten(?),al die kruiden opzoeken die ergens achterin je keukenkastje staan: 2,5 minuut, klaarmaken: 10 minuten..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
met die eieren ben je geen 3 kwartier bezig zeg
kan in 10 minuutjes af zijn als je de kooktijd niet meerekent
En het kost niet een half uur om die te halen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:00 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Pff.. stel dat het 's nachts is, pan afwassen (de afwas heb ik de avond laten staan): 2,5 minuut, wachten tot het water kookt: 5 minuten, eieren hard koken: 10 minuten(?),al die kruiden opzoeken die ergens achterin je keukenkastje staan: 2,5 minuut, klaarmaken: 10 minuten..
Ben je bijna een half uur bezig![]()
Geef mij maar een lekkere zak patat met frikandel speciaal![]()
's nachts welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
En het kost niet een half uur om die te halen ?![]()
ja of je hebt een snackbar die 's nachts gewoon open is....en daar haal je heeeeeeeeeeeerlijke broodjes shoarma om 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
's nachts wel(1 minuutje fietsen naar de snackbar, stoeptegel lospeuteren en door raam keilen, boze snackbarallochtoon dwingen om zijn frituur aan te zwengelen.)
Ikan wattus???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef Oblivion het volgende:
Kunnen we het slowcahtten een beetje minderen?![]()
Ik snack graag: Aardappelpuree...![]()
Offe... Ikan terie in loeihete saus...![]()
euforie!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:26 schreef 2cv het volgende:
Lekkere snack: Lumpers. Geen idee hoe je ze maakt, maar het zijn rolletjes plakrijdt met een vulling waarin o.a. kip in zit. Smaakt en beetje zoetig en als je er nu 10 bij me aflevert, eet ik ze allemaal op.
Heb je er een recept van ?quote:
Hete visjes...quote:
Ow... sorry...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:29 schreef Oblivion het volgende:
MENSEN!!! Lees de op eens...![]()
Geen frituursnacks...![]()
Hoe maak jij dan je broodje hamburger?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:32 schreef Esco het volgende:
[..]
Ow... sorry...![]()
Nah, broodje hamburger is iig GEEN frituur snack![]()
In een pan....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe maak jij dan je broodje hamburger?![]()
Niks dusssss, MissyMirjaM wil graag recepten!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef Esco het volgende:
[..]
In een pan....
En als ik er 1 ga halen bij de snackbar dan bakt ie um op de bakplaat.......![]()
nnndduusssss !![]()
Hmmm, klinkt lekker...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef DarkElf het volgende:
blikje zalm openmaken, in stukjes prakken (graatjes eruit halen als dat moet), augurkjes fijnsnijden, beetje mosterd erbij, peper en zout, en mayo erbij
lekker husselen en zo klaar: lekker op toastjes op een boterhammetje
Broodje Hamburger Recept:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niks dusssss, MissyMirjaM wil graag recepten!
En zij kan heel hard slaan....![]()
Recepten wil ze!!![]()
nou...men neme hamburgers en een koekenpan....bak ze!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niks dusssss, MissyMirjaM wil graag recepten!
En zij kan heel hard slaan....![]()
Recepten wil ze!!![]()
mmmquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:42 schreef Oblivion het volgende:
Soms maak ik ook wel eens een B.L.T. midden in de ancht...![]()
Wit brood roosteren, spek in de magnetron hard bakken, mayo op brood
Ijsbergsla en gesneden tomaatjes.![]()
![]()
Bolletje niet snijden ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:40 schreef Esco het volgende:
[..]
Broodje Hamburger Recept:
Als eerst bak je de hamburger in olijfolie totdat ie er heeeerlijk gaar uitziet
Men neme een Broodje (een bolletje), men smeert er wat boter op. Daarna pakt men wat saus (mayo en/of curry), spuit/smeer dat op het broodje, leg de hamburger er bovenop, beetje sla, een schijfje tomaat en een augurkje erboven op.. E voila !
Een heeeeeerlijke burgert !
![]()
Dank u dank u !! Dank u wel hoor !!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:42 schreef Oblivion het volgende:
*Applaus geeft aan esco!![]()
Soms maak ik ook wel eens een B.L.T. midden in de ancht...![]()
Wit brood roosteren, spek in de magnetron hard bakken, mayo op brood
Ijsbergsla en gesneden tomaatjes.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |