Ja, klopt, en dat vind ik ook niet zo leuk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
CUL is hartstikke leuk. Ik kom hier graag en de MAc en BK-topics staan mij in ieder geval niet in de weg. Het enige waar ik me af en toe aan stoor is het ge-foodsnob af en toe. Heb het een aantal keer zien gebeuren dat posters "aangevallen" worden op hun eetvoorkeuren/gewoontes.
Juist, drempel laag, en als je iets mee kan/wil pikken van de CUL gedachte is dat mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:01 schreef shmoopy het volgende:
Er mag af en toe best iets gezegd worden als iemand een saus uit een pakje met water aanmaakt en over de aardappels gooit en dat koken noemt, maar het moet niet te onaardig en idd snobistisch worden.
Zoals al in de FAQ staat: de drempel is laag, en iedereen moet hier terecht kunnen.
Joh, ik heb die hele naam niet bedacht en heb niet de rechten dat streepje een andere kant op te zetten, dus niet zo piepen, probleem lost zichzelf op met een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:32 schreef Glamazon het volgende:
Ik blijf zeggen dat het streepje op de a in de naam van dit forum de andere kant uit moet, maar dat wordt stelselmatig genegeerd door de moderator. Slecht!
Bron, link, url?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:41 schreef Glamazon het volgende:
Er wordt ook nogal snauwerig gedaan naar users door de moderator, niet echt vriendelijk. Blijkt maar weer
Die vat ik ook even niet. Ik heb toch best bijna alle topics gelezen in CUL maar het is mij iig niet opgevallen. Ik vind juist dat Smoophy goed werk doet én duidelijk laat blijken dat alles in CUL binnen haar interessegebied valt. Nuttige tips & ideeën op welke 'e' moeten die puntjes nou ook alweerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:41 schreef Glamazon het volgende:
Er wordt ook nogal snauwerig gedaan naar users door de moderator, niet echt vriendelijk. Blijkt maar weer
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:48 schreef Glamazon het volgende:
Kom eens je mening geven over CUL? Heb je het nu over mijn eerste reactie op jouw post?
Snap je deze smileywel?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
Nee. Voor een briljante titel moet je uiteraard in LIT zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Verder is het culi-forum errug leuk en nuttig. Vind de titel nog niet zo briljant
Oh, maar van dat soort topics zijn er wel veel, hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben niet zo goed thuis in CUL, maar ik vind de drempel dan ook iets te hoog, ik mis de "Koken voor dummies" topics. Om maar eens iets te noemen: ik weet bij sommige groentes niet eens welke delen je weg moet gooien en welke je op kunt eten.
Het is verder wél een erg leuk en leerzaam forum en ik ben blij dat we het destijds geopend hebben! Weinig mis mee dus, alleen graag wat aandacht voor de culibeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |