abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17906218
Haaaaaai CULI's.

Het culinaire forum loopt nu al een tijdje, en ik vroeg me af hoe het tot nu toe gaat naar jullie mening.

Hebben jullie nog wensen, zijn er dingen die je mist, die je irriteren,
hoe is de moderatie, kortom: tell me!

*slikt een heleboel flauwe grappen in over doorsudderen, soep die niet zo heet gegeten wordt enz*

Het is ons forum, dus we moeten het samen leuk maken,
ik stel jullie feedback daarom zeer op prijs.

Schiet maar.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_17906289
Moet ik weer de eerste zijn die hier gaat posten? Dan lijkt het net alsof ik de hele dag niks beters te doen heb dan op CUL rondhangen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17906329
Ja, Luus, hup, feedback geven.

Ik vroeg me iig af wat mensen vonden van die MacDonalds-topics bijv.
Ik ben niet zo voor centraal, maar als het meerdere mensen stoort dan is het misschien een optie?
pi_17906384
Ik ben zelf ook een beetje anti-centrale-topics. Maar goed, als mensen het zelf prettig vinden dan is het denk ik prima. Verder is het culi-forum errug leuk en nuttig. Vind de titel nog niet zo briljant

(ik moet zeggen dat ik niet meer bij kwam toen een fokker aankwam met het voorstel het kookforum "kookeiland" te noemen, dit mede geinspireerd op het toenmalige gegeven dat het Eiland vrijwel gelijktijdig werd opgeheven)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_17906388
Ik vind het een leuk en interssant forum en je doet het goed.

(lekker laten staan trouwens, die McDonalds topics. Er is blijkbaar behoefte aan.)
pi_17906441
Is het niet een idee om wekelijks een thema te bedenken op recepten gebied?
Hoewel CUL nu al een behoorlijke hoeveelheid topics heeft, valt het mij op dat er vooral heel veel over de dingen rond om koken worden gepost. En dat is best heel leuk eigenlijk. Maar een extra boost voor de recepten zelf zou denk ik geen kwaad kunnen. Dat kan mensen nog meer gaan inspireren om nieuwe dingen te proberen.
pi_17906486
En de moderatie is wel redelijk Nee hoor, je doet je prima
Je weet de juiste toon wel te zetten en dat zie je ook aan de hele sfeer hier. Het is een gezellig forum met vooral mensen die leuk met elkaar om gaan.
pi_17906495
Ik heb het enorm naar mijn zin!!
Leer leuke en vooral lekkere dingen, en lees vreselijk veel.
En jij doet ook erg je best, Shmoopy!

Nu de naam nog...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_17906518
Wat een goed idee qua thema, Lucille.
Elke week een land bijv, klinkt goed.

En tnx, What.
Zoals gezegd ben ik niet zo centralerig, dus zolang het niemand stoort en het niet te gek wordt is het wmb prima, die Mac en BK-topics.
pi_17906533
Ja, die naam.

Misschien eens ideetjes daarover spuien hier, nu we toch bezig zijn?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 09:50:24 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17906619
CUL is hartstikke leuk. Ik kom hier graag en de MAc en BK-topics staan mij in ieder geval niet in de weg. Het enige waar ik me af en toe aan stoor is het ge-foodsnob af en toe. Heb het een aantal keer zien gebeuren dat posters "aangevallen" worden op hun eetvoorkeuren/gewoontes.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_17906624
nieuwe naam..

Hier staan al wat namen in. Kan nog even nagekeken worden.
Geen inspiratie van deze kant nog.
pi_17906819
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
CUL is hartstikke leuk. Ik kom hier graag en de MAc en BK-topics staan mij in ieder geval niet in de weg. Het enige waar ik me af en toe aan stoor is het ge-foodsnob af en toe. Heb het een aantal keer zien gebeuren dat posters "aangevallen" worden op hun eetvoorkeuren/gewoontes.
Ja, klopt, en dat vind ik ook niet zo leuk.
Wat dat betreft zit ik een beetje in het midden, ik kan enorm genieten van een Happy Meal, maar ook heel precies doen over een heelveelgangen-menu.

Er mag af en toe best iets gezegd worden als iemand een saus uit een pakje met water aanmaakt en over de aardappels gooit en dat koken noemt, maar het moet niet te onaardig en idd snobistisch worden.

Zoals al in de FAQ staat: de drempel is laag, en iedereen moet hier terecht kunnen.
pi_17907361
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:01 schreef shmoopy het volgende:

Er mag af en toe best iets gezegd worden als iemand een saus uit een pakje met water aanmaakt en over de aardappels gooit en dat koken noemt, maar het moet niet te onaardig en idd snobistisch worden.

Zoals al in de FAQ staat: de drempel is laag, en iedereen moet hier terecht kunnen.
Juist, drempel laag, en als je iets mee kan/wil pikken van de CUL gedachte is dat mooi meegenomen.
Ik ben juist heel erg blij met de variatie, het snelle, versus het langzame. Het simpele, versus het ingewikkelde.
En alles wat er om/op/van/in/uit/bij koken past.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:30:15 #15
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_17911587
In CUL lees ik vrij veel en post ik heel weinig (ik post sowieso erg weinig de laatste tijd maar goed . ) Absoluut één van de leukste forumonderdelen imo .

Ik heb dan ook al heel wat posts via Ctrl+C / Ctrl+V in Word gegooid om nooit zonder kook-ideetjes te zitten .
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:32:00 #16
54448 Glamazon
Mary Cherry
pi_17911621
Ik blijf zeggen dat het streepje op de a in de naam van dit forum de andere kant uit moet, maar dat wordt stelselmatig genegeerd door de moderator. Slecht!
Ik voel me plots weer zo oya lele
pi_17911672
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:32 schreef Glamazon het volgende:
Ik blijf zeggen dat het streepje op de a in de naam van dit forum de andere kant uit moet, maar dat wordt stelselmatig genegeerd door de moderator. Slecht!
Joh, ik heb die hele naam niet bedacht en heb niet de rechten dat streepje een andere kant op te zetten, dus niet zo piepen, probleem lost zichzelf op met een nieuwe naam.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:41:47 #18
54448 Glamazon
Mary Cherry
pi_17911835
Er wordt ook nogal snauwerig gedaan naar users door de moderator, niet echt vriendelijk. Blijkt maar weer
pi_17911885
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:41 schreef Glamazon het volgende:
Er wordt ook nogal snauwerig gedaan naar users door de moderator, niet echt vriendelijk. Blijkt maar weer
Bron, link, url?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:48:05 #20
54448 Glamazon
Mary Cherry
pi_17911975
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:48:28 #21
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_17911985
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:41 schreef Glamazon het volgende:
Die vat ik ook even niet. Ik heb toch best bijna alle topics gelezen in CUL maar het is mij iig niet opgevallen. Ik vind juist dat Smoophy goed werk doet én duidelijk laat blijken dat alles in CUL binnen haar interessegebied valt. Nuttige tips & ideeën op welke 'e' moeten die puntjes nou ook alweer . , aanvullingen, links e.d.
pi_17912063
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:48 schreef Glamazon het volgende:
Kom eens je mening geven over CUL? Heb je het nu over mijn eerste reactie op jouw post?

Snap je deze smiley wel?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:55:43 #23
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_17912126
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Verder is het culi-forum errug leuk en nuttig. Vind de titel nog niet zo briljant
Nee. Voor een briljante titel moet je uiteraard in LIT zijn. .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 14:13:16 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17912507
Ik ben niet zo goed thuis in CUL, maar ik vind de drempel dan ook iets te hoog, ik mis de "Koken voor dummies" topics. Om maar eens iets te noemen: ik weet bij sommige groentes niet eens welke delen je weg moet gooien en welke je op kunt eten.

Het is verder wél een erg leuk en leerzaam forum en ik ben blij dat we het destijds geopend hebben! Weinig mis mee dus, alleen graag wat aandacht voor de culibeten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_17912607
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben niet zo goed thuis in CUL, maar ik vind de drempel dan ook iets te hoog, ik mis de "Koken voor dummies" topics. Om maar eens iets te noemen: ik weet bij sommige groentes niet eens welke delen je weg moet gooien en welke je op kunt eten.

Het is verder wél een erg leuk en leerzaam forum en ik ben blij dat we het destijds geopend hebben! Weinig mis mee dus, alleen graag wat aandacht voor de culibeten.
Oh, maar van dat soort topics zijn er wel veel, hoor.
Mensen die door schandalige ( ) ouders zomaar een week alleen gelaten worden en hier hun Help-mij-eten-koken-noodkreet uitroepen.
In 1 daarvan is vandaag nog gepost, staan best goeie tips in.

En verder kunnen we misschien wel een Hoe en wat-topic openen over groenten, goed idee dus.

en Miss_Nexhil, tnx voor je reactie
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')