Hmm, we hebben een misverstandje.quote:Op zondag 5 december 2004 23:40 schreef hassanjassan het volgende:
Thanks, ik heb ze naar boven geschopt, want ik vind het jammer dat ik niet mijn ervaringen mbt zijn rececpten kan delen in het topic waar het in hoort.
Vind je? Ik vind het alleen maar een betweterige zeurkous. Altijd maar de foodsnob uithangen en in elk topic iedereen offtopic vervelen met zijn stokpaardjes. Hij is sowieso vaak offtopic. CUL begon erg leuk maar dat is het al een poos niet meer.quote:Op donderdag 23 december 2004 08:16 schreef lone_wolf het volgende:
Behalve Piet Verdriet, die is niet gezellig mnaar wel (redelijk ) deskundig ;-)
Dank je.quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:41 schreef Allan24 het volgende:
*jammer vindt dat shmoopy -wat CUL betreft- haar keukenschort aan de wilgen hangt
*meedoet*quote:*tevens Oblivion veel succes wenst
Enorme?quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:56 schreef pikwik het volgende:
er heerst echt een enorme grachtengordel mentaliteit, bah!
je frustratie is erg eenzijdig. In dat topic over koffie zijn er ook mensen die zweren bij de senseo, of vertellen dat de goudmerk koffie van de aldi erg goed is voor zijn prijs.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:56 schreef pikwik het volgende:
er hangen hier echt enorme foodsnobs rond, niet te zuinig zeg
ik snap best dat sommige mensen er verstand van hebben of interessant willen doen, maar je krijgt de indruk dat je pas serieus wordt genomen als je zelf je eigen koeien slacht en 3 weken laat versterven om ze daarna in de ganzenreuzel te bakken en ze met een serieus gezicht vanaf een gouden bordje naar binnen werkt!
open een topic over koffie en je krijgt gelijk zeikerds op je dak dat je een espresso apparaat van 1000 euro moet hebben en dat je anders een minderwaardig mens bent
er heerst echt een enorme grachtengordel mentaliteit, bah!
Ik vind dat er soms wel heeeeeeeel domme en voor de hand liggende vragen worden gesteld. Mar ja, ieder zijn referentiekader en het geldt voor ieder forum. Verder Top-forum!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:26 schreef shmoopy het volgende:
Haaaaaai CULI's.
Het culinaire forum loopt nu al een tijdje, en ik vroeg me af hoe het tot nu toe gaat naar jullie mening.
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:41 schreef Oblivion het volgende:
Leuke mening, kimtessa! Echt heel goed onderbouwd..![]()
Zit je niet in het verkeerde topic?
Volledig mee eens Karper!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:54 schreef karper het volgende:
leuk forum, mag nu fokken op school en domme vragen bestaan niet.
Idd koken en eten is veel meer het is leven, gezelligheid, genieten.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:54 schreef karper het volgende:
koken is meer voor mij dan eten op tafel koken is voor me leven mensen om me heen worden gek sommige hier begrijpen me
open ze, doe leuk!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:19 schreef BrauN het volgende:
Wel ligt het niveau hier erg hoog, heb ik gemerkt.Ik had wel wat meer laagdrempelige snacktopics verwacht.
Ik doe doorgaans al leuk genoeg, nu effe geen tijd hoor.quote:
Mijns inziens zitten daar de meeste lowlife types die doorgaans leven uit hun friteuse.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja maar B. , dat hoort toch ook niet in onz?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |