Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 april 2004 02:46 schreef okee6 het volgende:
De huidige naam heeft al alles in zich:
- snelle hap te scoren
- culinaire finesse
- ff wat anders
- swingend
Kan dat niet beter in Foodback dan? Dit was toch meer een inventarisatie over wat wij van jou vindenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Gewoon hier melden als er wat is, hoor, en anders kun je ook mailen.
Ja, voor iets incidenteels is dat beter, maar dit ging meer over de sfeer en het beleid enzo, dus het kan best.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Kan dat niet beter in Foodback dan? Dit was toch meer een inventarisatie over wat wij van jou vindenen niet zozeer een modereer-topic?
Mijn kids weten wel beter.quote:* PdeHoog gelooft overigens niet dat schmoopy streng kan kijken![]()
Hmm, ja, echt wakker ben ik niet, wat dat laatste betreft heb je idd gelijk.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan dat niet beter in Foodback dan? Dit was toch meer een inventarisatie over wat wij van jou vindenen niet zozeer een modereer-topic?
Moet ik medelijden hebben met ze?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, voor iets incidenteels is dat beter, maar dit ging meer over de sfeer en het beleid enzo, dus het kan best.
[..]
Mijn kids weten wel beter.
Gewoon alles uitproberen, en hier is de drempel om iets te vragen volgens mij niet zo hoog.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed forum, alleen jammer dat het mij telkens confronteerd met mijn persoonlijke culinaire onkunde.
Leuk plan iddquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Sidekick het volgende:
Koken voor beginners
Erg goed topic. Maar het wordt wel wat onoverzichtelijk door slowchat ed.
Is het niet een beter idee om dat als een gesloten sticky te hebben, en daarnaast een suggestie-topic waar jij, shmoopy, een keuze uit maakt om vervolgens geheel overzichtelijk te plaatsen in dat gesloten sticky topic?
Een kookboek-idee dus. Daarnaast zou er dan ook een soort van "inhoudsopgave" in de eerste post kunnen staan.
Shmoopy is goed bezigquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Ja, puik plan!
Ga ik regelen.
vretuuhh en zuipuuhhquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:33 schreef funmaster het volgende:
Okee, we hebben al:Foodcorner Culinara De eethoek Food & drink
Iemand nog ideetjes?
Nergens voor nodig, hoor, was een heel normale vraag.quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:13 schreef Lolalala het volgende:
en ze zijn ook erg aardig, terwijl ik in helemaal niet zo'n beste bui benen me een beetje schaamde voor mijn vraag
Ik schijn de relmaker van OUD te zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:58 schreef shmoopy het volgende:
Woei!![]()
Jullie verdienen de pluim, hoor, tis hier zo relaxed qua sfeer.
Dat is idd wat me opvalt, dat er een paar culinaire hobo's tussen zitten, op zich niks mis mee, maar pver smaak valt niet te twisten zegt men toch wel eens?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, klopt, en dat vind ik ook niet zo leuk.
Wat dat betreft zit ik een beetje in het midden, ik kan enorm genieten van een Happy Meal, maar ook heel precies doen over een heelveelgangen-menu.
Er mag af en toe best iets gezegd worden als iemand een saus uit een pakje met water aanmaakt en over de aardappels gooit en dat koken noemt, maar het moet niet te onaardig en idd snobistisch worden.
Zoals al in de FAQ staat: de drempel is laag, en iedereen moet hier terecht kunnen.
selemat makanquote:Op zondag 5 september 2004 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
Smakelijk?
Iets sjieker: Bon appetit?
Ja dat vond ik ook onwijs jammer, want zo bleef ik wel bij met alles en ik vind wel dat topics gewoon bij hun context moeten zijn en blijven en desnoods moven die handel hier naartoe.quote:Op maandag 8 november 2004 19:09 schreef Euc- het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic over Jamie Oliver dicht is gegaan. Het was bedoeld om te praten over de qualiteit van het eten/bediening en de vorderingen van de afleveringen. Dat er 3/4e jaar geleden al eens een topic is geopend in showbizz en sterren of weet ik veel waar heeft hier helemaal NIKS mee te maken. Het zal de fokkers die daar komen een worst wezen of ik het eten daar lekker vond..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |