abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18099283
De huidige naam heeft al alles in zich:
- snelle hap te scoren
- culinaire finesse
- ff wat anders
- swingend

is niet voor eeuwig, maar wel leuk
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:57:52 #52
83600 Ocealith
Deze username slaat nergens op
pi_18157266
quote:
Op donderdag 1 april 2004 02:46 schreef okee6 het volgende:
De huidige naam heeft al alles in zich:
- snelle hap te scoren
- culinaire finesse
- ff wat anders
- swingend
Helemaal mee eens.
pi_18284295
Ik vond dit aanvankelijk wel een leuk forum, maar ik begin het inmiddels redelijk moe te worden. Vegetariėrs worden hier totaal niet in hun waarde gelaten. Zoals bijvoorbeeld in wie houdt er ook van een lekker stukje vlees? : het begint al met "of nog erger...". Vervolgens is er geen enkele nare/onvriendelijke opmerking uit de vegetarische hoek, maar men vindt het wel nodig om te gaan dreigen in de richting van "zeikende vegatariėrs" (waar dan? ik zie ze niet?). Waarom wordt daar niks van gezegd, terwijl er op de eerste pagina vermeld wordt dat het geen welles/nietes topic moet worden? Vegetariėrs mogen niet reageren op een vlees-topic (hoewel ze wel werden genoemd in de OP), maar vleeseters mogen vervolgens wel lekker knus met z'n allen vegetariėrs af gaan zeiken?
Op deze manier gaat de lol er wel vanaf moet ik zeggen. Waarom kan men elkaar niet in zijn waarde laten? Ik heb op deze manier gewoon geen zin meer om bijvoorbeeld een topic over vegetarisch recepten te openen, want je krijgt toch weer allemaal gezeur over je heen.
pi_18284494
Ehm, als je het topic nog even goed leest zie je dat het met name de vegetariers zijn die gaan piepen over wel of niet vlees eten, de vleeseters reageren daar op, en dat lijkt me niet zo vreemd, andersom zou dat precies zo gaan.

Ik ga dat topic sowieso opschonen, maar ik kan dat soort reacties uiteraard nooit voor zijn.
Het is jammer, maar ik hoop niet dat het je echt gaat weerhouden om vegetarische topics te openen, want ook daar zal ik de discussie verwijderen, dat geruzie is nergens voor nodig.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_18285352
Ok, ik ben een beetje lichtgeraakt vandaag, maar ik blijf erbij dat zo'n "of nog erger..." opmerking in de OP nergens voor nodig is. Als dat er niet had gestaan had ik waarschijnlijk een serieuze reactie gegeven in de trant van "tegenwoordig eet ik geen vlees maar vroeger vond ik dat en dat wel lekker", maar op deze manier wordt gelijk een negatieve sfeer gecreėerd. Het was laatst ook in een topic over slachten, toen werd er ook al in OP uitgehaald richting vegetariėrs, terwijl ik best een serieuze reactie had willen geven.

Ik zal binnenkort een leuk vega-topicje bedenken en dan zullen we zien hoe het gaat. Bedankt voor je snelle reactie!
pi_18285722
Die sneren zijn idd nergens voor nodig, ik zal in het vervolg wel even streng kijken.

Gewoon hier melden als er wat is, hoor, en anders kun je ook mailen.
pi_18286109
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Gewoon hier melden als er wat is, hoor, en anders kun je ook mailen.
Kan dat niet beter in Foodback dan? Dit was toch meer een inventarisatie over wat wij van jou vinden en niet zozeer een modereer-topic?

* PdeHoog gelooft overigens niet dat schmoopy streng kan kijken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_18286275
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef PdeHoog het volgende:

Kan dat niet beter in Foodback dan? Dit was toch meer een inventarisatie over wat wij van jou vinden en niet zozeer een modereer-topic?
Ja, voor iets incidenteels is dat beter, maar dit ging meer over de sfeer en het beleid enzo, dus het kan best.
quote:
* PdeHoog gelooft overigens niet dat schmoopy streng kan kijken
Mijn kids weten wel beter.
pi_18286303
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmm, ja, echt wakker ben ik niet, wat dat laatste betreft heb je idd gelijk.
pi_18291293
quote:
Op donderdag 8 april 2004 22:04 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, voor iets incidenteels is dat beter, maar dit ging meer over de sfeer en het beleid enzo, dus het kan best.
[..]

Mijn kids weten wel beter.
Moet ik medelijden hebben met ze?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_18396310
Leuk forum, kijk ook vrij vaak. Krijg er alleen altijd honger van. .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_18566722
Ik vind het een topforum, een verrijking voor Fok!forum. En je doet het goed Shmoopy, dus als jij even bukt dan pak ik even een grote veer

Maar zonder dollen, ik vind het een leuk forum met een goede mod .
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  zondag 25 april 2004 @ 11:59:57 #63
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_18669456
Ik vind het een leuk forum, en een prima naam
pi_18756856
Het forum is erg leuk en in vind de naam prima!! Is toch veel beter als zoiets dufs als De Eethoek?? Gewoon houden zo!
geniet nooit met mate
pi_18756984
Vier leuke berichten op rij, moet ik even melden dat ik nog steeds dit topic lees, hoor.
pi_18758483
En jij doet het prima Shmoop!! Bedankt
geniet nooit met mate
pi_18759032
Tnx.
pi_19185844
Goed forum, alleen jammer dat het mij telkens confronteerd met mijn persoonlijke culinaire onkunde.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19188155
quote:
Op maandag 17 mei 2004 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed forum, alleen jammer dat het mij telkens confronteerd met mijn persoonlijke culinaire onkunde.
Gewoon alles uitproberen, en hier is de drempel om iets te vragen volgens mij niet zo hoog.
pi_19250419
Leuk forum..ik zal hier ook eens wat vaker gaan posten...
  zaterdag 29 mei 2004 @ 22:25:38 #71
85882 Wolfjesfan
Morgen ga ik de ramen lappen.
pi_19502956
Ik heb er al leuke tips uitgehaalt en denk ok al wat leuke tips te hebben gegeven.
pi_19991673
Shmoopy
Bla en alles....
pi_20437122
*kuch* CUL staat bij mijn bookmarks, ik blader regelmatig door het forum heen

Ondanks dat mijn kook-mogelijkheden beperkt zijn, denk ik toch regelmatig van, \'heee dat valt te proberen\', creatieve ideeėn genoeg hier

-edit- stomme aanhalingstekens
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:27:34 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20479742
Koken voor beginners

Erg goed topic. Maar het wordt wel wat onoverzichtelijk door slowchat ed.

Is het niet een beter idee om dat als een gesloten sticky te hebben, en daarnaast een suggestie-topic waar jij, shmoopy, een keuze uit maakt om vervolgens geheel overzichtelijk te plaatsen in dat gesloten sticky topic?

Een kookboek-idee dus. Daarnaast zou er dan ook een soort van "inhoudsopgave" in de eerste post kunnen staan.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20479825
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef Sidekick het volgende:
Koken voor beginners

Erg goed topic. Maar het wordt wel wat onoverzichtelijk door slowchat ed.

Is het niet een beter idee om dat als een gesloten sticky te hebben, en daarnaast een suggestie-topic waar jij, shmoopy, een keuze uit maakt om vervolgens geheel overzichtelijk te plaatsen in dat gesloten sticky topic?

Een kookboek-idee dus. Daarnaast zou er dan ook een soort van "inhoudsopgave" in de eerste post kunnen staan.
Leuk plan idd
pi_20482793
Ja, puik plan!
Ga ik regelen.
pi_20484194
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Ja, puik plan!
Ga ik regelen.
Shmoopy is goed bezig
  maandag 9 augustus 2004 @ 15:40:11 #78
521 ruby
Hell yeah!
pi_21155965
Ik dacht dat ik m'n mening al had gegeven over dit forum, maar niet dus...

Leuk en interessant forum voor de liefhebbers. Ga zo door!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_21425288
shmoops, hier Iemand een leuk idee voor bietjes? geeft iemand (in redelijke onschuld overigens, volgens mij) een recept wat een abortus zou moeten oproepe. ik geloof er niet zo in, maar ik vond het er toch wat vreemd/ongepast staan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_21427364
Mja, ik vind het ook een beetje typisch.

Ik reageer wel even, tnx beeb.
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:36:07 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21588688
wat een leuk forum! waarom heb ik dat nou niet eerder ontdekt maar goed, ik vermaak me uitstekend tussen de ijsrecepten
pi_21589048
Ik vind culinesse echt inspirerend, ook al kook ik weinig!
Dikke knuf voor iedereen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:51:13 #83
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21589089
ik heb sinds die paar dagen dat ik hier rondhang al zoveel inspiratie opgedaan dat ik onderhand overloop van de ideeen. (al ben ik meer een toetjesmens dan het echte werk)
pi_21767709
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:33 schreef funmaster het volgende:
Okee, we hebben al:

• Foodcorner
  • Culinara
  • De eethoek
  • Food & drink

Iemand nog ideetjes?
  • vretuuhh en zuipuuhh
    pi_21773868
    Smakelijk?
    Iets sjieker: Bon appetit?
    Am I evil? Yes I am!
    Am I evil? I am man!
    pi_22046384
    Dit is denk ik de tweede keer dat ik er kom. Ik zou er eigenlijk wat vaker in moeten kijken.
    Ik maak zelden eten zelf klaar, ik denk dat het zeker 3,5 week geleden is dat ik een pan heb aangeraakt
    Ik kan me er niet toezetten en in de supermarkt weet ik echt niets uit te zoeken.

Dat topic over de beginners is best wel oke

Vaak geen zin in koken etc...

Nee maar, het is best leuk om te lezen. Ik moet hier vaker lezen.
    pi_22046412
    en ze zijn ook erg aardig, terwijl ik in helemaal niet zo'n beste bui ben en me een beetje schaamde voor mijn vraag
    pi_22047501
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2004 22:13 schreef Lolalala het volgende:
    en ze zijn ook erg aardig, terwijl ik in helemaal niet zo'n beste bui ben en me een beetje schaamde voor mijn vraag
    Nergens voor nodig, hoor, was een heel normale vraag.
    Er zitten hier mensen die nog net een eitje kunnen bakken zonder dat de keuken ontploft, en absolute experts op het gebied van de meest ingewikkelde 24-gangenmaaltijden, en het prettige is dat dat allemaal samen kan.

Welkom hier dus, en schroom niet om vragen te stellen, daar is dit forum voor.
    pi_22079203
    Ik wil iedereen bedanken voor de inzet in deze gezellige subforum

Lekker geen gezeik hier en de sfeer is relaxed Zelf neem ik hier een kijkje op de raarste momenten, vooral als ik honger heb.......niet meer doen dus.

Prima inspiratie hier, zodoende zit ik nu met een bak knoflook-olijven opgescheept van de Turk.

Bon appetit!
    BOWNY BOWNY BOWNY BOWNY BOWNY
    pi_22080248
    Gezellie, he?
    Hoe denk je dat het voor mij is om al die topics door te moeten bladeren steeds, ik blijf maar naar de keuken lopen om iets te snacken te zoeken.
    pi_22306068
    Dit is het leukste forum op fok
    Their eyes opaque.
    pi_22337706
    Wist men trouwens dat IK degene ben geweest die er eigenlijk voor gezorgd heeft dat dit subforum er is? Ja ja, ik heb net zolang doorgezeurd totdat het er was. Lief he? Zelf post is er weinig, maar zie het maar als een geschenk aan jullie!

Kus Kos!
    ...
      woensdag 13 oktober 2004 @ 15:25:16 #93
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_22598065
    shmoops, het is nog steeds een succes! Je doet het uitstekend meid!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_22598850
    Woei!

Jullie verdienen de pluim, hoor, tis hier zo relaxed qua sfeer.
      woensdag 13 oktober 2004 @ 21:04:10 #95
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_22606125
    quote:
    Op woensdag 13 oktober 2004 15:58 schreef shmoopy het volgende:
    Woei!

Jullie verdienen de pluim, hoor, tis hier zo relaxed qua sfeer.
    Ik schijn de relmaker van OUD te zijn , ik kan hier wel wat proberen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 8 november 2004 @ 19:09:29 #96
    56208 Euc-
    Verweg(gistan)
    pi_23172319
    Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic over Jamie Oliver dicht is gegaan. Het was bedoeld om te praten over de qualiteit van het eten/bediening en de vorderingen van de afleveringen. Dat er 3/4e jaar geleden al eens een topic is geopend in showbizz en sterren of weet ik veel waar heeft hier helemaal NIKS mee te maken. Het zal de fokkers die daar komen een worst wezen of ik het eten daar lekker vond..
    O_o o_O O_O °_O °_° O_°
    pi_23774320
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 10:01 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, klopt, en dat vind ik ook niet zo leuk.
    Wat dat betreft zit ik een beetje in het midden, ik kan enorm genieten van een Happy Meal, maar ook heel precies doen over een heelveelgangen-menu.

Er mag af en toe best iets gezegd worden als iemand een saus uit een pakje met water aanmaakt en over de aardappels gooit en dat koken noemt, maar het moet niet te onaardig en idd snobistisch worden.

Zoals al in de FAQ staat: de drempel is laag, en iedereen moet hier terecht kunnen.
    Dat is idd wat me opvalt, dat er een paar culinaire hobo's tussen zitten, op zich niks mis mee, maar pver smaak valt niet te twisten zegt men toch wel eens?

Met een goede hamburger is niks mis mee, zelf vind ik de whopper nog altijd het beste, maar los daarvan is het hele forum erg leuk. Ik leer veel dingetjes die ik niet wist en gewoon ervaringen delen van mesne die ook van lekker en soms apart eten houden, niet zoveer veel, maar gewwon apart.

Nou nog wat expirimentele recepten en mijn eigen keuken en dan kan ik pas echt vlammen.
    Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
    pi_23774333
    quote:
    Op zondag 5 september 2004 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
    Smakelijk?
    Iets sjieker: Bon appetit?
    selemat makan

Aanvalleuh !!
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 19:09 schreef Euc- het volgende:
    Ik ben het er niet mee eens dat mijn topic over Jamie Oliver dicht is gegaan. Het was bedoeld om te praten over de qualiteit van het eten/bediening en de vorderingen van de afleveringen. Dat er 3/4e jaar geleden al eens een topic is geopend in showbizz en sterren of weet ik veel waar heeft hier helemaal NIKS mee te maken. Het zal de fokkers die daar komen een worst wezen of ik het eten daar lekker vond..
    Ja dat vond ik ook onwijs jammer, want zo bleef ik wel bij met alles en ik vind wel dat topics gewoon bij hun context moeten zijn en blijven en desnoods moven die handel hier naartoe.
    pi_23778116
    Je hebt gelijk.
    Ik gooi het topic weer open.

(bietje laat )
    pi_23788988
    Thanks, ik heb ze naar boven geschopt, want ik vind het jammer dat ik niet mijn ervaringen mbt zijn rececpten kan delen in het topic waar het in hoort.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')