Het blijft natuurlijk Mark he?:)quote:Op woensdag 20 april 2005 06:18 schreef raphidae het volgende:
Persoonlijk vind ik 'The Last Crusade' heel erg op After forever lijken. Net als 'Another Me' overgens. Natuurlijk niet onlogisch.
Ik vind het nog wel veel "bombastischer" dan AF. Me like! Bovendien vond ik de laatste cd van AF nou niet over om naar huis te schrijven, dus heb ik er niet zoveel problemen mee als Epica in dat "gat" springt.quote:Over het algemeen vind ik het album matig, ik had gehoopt dat ze verder van After Forever zouden gaan qua stijl, en het omgekeerde is het geval.
Jij hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 20 april 2005 07:30 schreef raphidae het volgende:
Wat dat betreft vind ik dat bijv. Nightwish het vele malen beter doet.
niet echt een objectieve review, aangezien de schrijfster het hoofd van de fanclub is dacht ik zo.quote:Op woensdag 20 april 2005 05:40 schreef De Wouzeraar het volgende:
Nog maar even een linkje met een review dan:
review
ze hebben op hun website ook reviews zijn van verschillende metalsites, maar die zijn door dezelfde personen geschreven en letterlijke vertalingen van elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet echt een objectieve review, aangezien de schrijfster het hoofd van de fanclub is dacht ik zo.
goed, ik zal niet zeggen dat mijnes dat altijd zijn, maar toch...
En waarom is hij zo kut?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutcd... ik had er hoge verwachtingen van na the phantom agony, maar dit klinkt nergens naar. Miss dat ik mijn bestelling wel ga retourneren...Had de cd al een tijdje geleden ge-*********
Dat is wel heel erg hard, ik hoor alleen maar positieve reviews over die cd en dat hij aardig in het verlengde ligt van zijn voorganger. Ben je misschien niet op de band uitgekeken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutcd... ik had er hoge verwachtingen van na the phantom agony, maar dit klinkt nergens naar. Miss dat ik mijn bestelling wel ga retourneren...Had de cd al een tijdje geleden ge-*********
nee, dat niet. Naar TPA luister ik nog steeds regelmatig. Maar ik vind dit gewoon niets aanquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:41 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg hard, ik hoor alleen maar positieve reviews over die cd en dat hij aardig in het verlengde ligt van zijn voorganger. Ben je misschien niet op de band uitgekeken?
nee dat niet, maar wel veel minder dan op TPAquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:58 schreef Djaser het volgende:
Zijn de grunts compleet uit de nummers verdwenen?
waarom niet? Zo'n platenmaatschappij heeft een bepaalde invloed. Zij weten wat verkoopt en aangezien grunts waarschijnlijk door slechts een selecte groep gewaardeerd worden, zijn ze er uit gemieterd...quote:Op donderdag 28 april 2005 21:48 schreef Cataclysm_Child het volgende:
Zonde dat zo'n platenmaatschappij zich met de nummers gaat bemoeien. Flikker toch op!
grunts passen echter juist wel precies bij dit soort muziek, anders gaat het hele beauty & the beast concept verloren, waar heel de gothic metal juist ook grotendeels op drijft.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom niet? Zo'n platenmaatschappij heeft een bepaalde invloed. Zij weten wat verkoopt en aangezien grunts waarschijnlijk door slechts een selecte groep gewaardeerd worden, zijn ze er uit gemieterd...
Ik ben van mening dat de platenmaatschappij geen invloed moet hebben op de songwriting van de band zelf. Dat ze kiezen welke singles er uit worden gebracht kan ik nog wel begrijpen. Maar ze moeten geen zaken als grunts gaan weghalen in nummers. Vorige week zag ik Epica live (geweldig btw) en speelden ze Quietus, inclusief grunts. Dat was zoveel gaver dan de album versie, en aangezien ze live wel de grunts erbij doen zal de band dat zelf ook wel gevonden hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom niet? Zo'n platenmaatschappij heeft een bepaalde invloed. Zij weten wat verkoopt en aangezien grunts waarschijnlijk door slechts een selecte groep gewaardeerd worden, zijn ze er uit gemieterd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |