Behalve BG&E. Die is extreem goed gedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Games in het Nederlands sucken.
Ik ook (op de XBox).quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:58 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zo lekker BG&E spelen!
Ik heb hem geluisterd maar ik vind het echt niks.... sorryquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Behalve BG&E. Die is extreem goed gedaan.
films nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Games in het Nederlands sucken.
volgens BMH schijnt het niet uit te maken omdat het zo goed gedaan is!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:40 schreef speknek het volgende:
Wel kut trouwens dat BG&E in het Nederlands is, ik ben er eigenlijk best wel benieuwd naar. En hij is ook maar zo goedkoop..
omdat meer mensen van zelda houden dan metroidquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:39 schreef speknek het volgende:
Waarom staat Metroid Prime 2 zo laag?.
Als Zelda een vervolg op tWW wordt, en Metroid Prime 2 een vervolg op Metroid Prime, dan is het toch duidelijk welke beter gaat worden?
dat dacht ik niet, naar laatste metroid en zelda gekekenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
omdat meer mensen van zelda houden dan metroid
BMH! tis Ba Mi Hap snap?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:41 schreef gieling het volgende:
[..]
volgens BHM schijnt het niet uit te maken omdat het zo goed gedaan is!
omg typoquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:48 schreef BMH het volgende:
[..]
BMH! tis Ba Mi Hap snap?![]()
Ja das logisch dat hij dat zegtquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:41 schreef gieling het volgende:
[..]
volgens BMH schijnt het niet uit te maken omdat het zo goed gedaan is!
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja das logisch dat hij dat zegt
BMH zegt alles als het maar positief voor Nintendo isquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:59 schreef Chocobo het volgende:
Ja das logisch dat hij dat zegt
Daz bullshit, het gaat hier niet om Nintendo maar om Ubisoft.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:18 schreef speknek het volgende:
[..]
BMH zegt alles als het maar positief voor Nintendo is.
Das waar,... ik ben ook wel een Nintendo fan,... al bijna mijn hele leven maar misschien iets kritischer,.. ach,.. iedereen oordeelt weer anders maar waardeer zijn inzet altijd welquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:18 schreef speknek het volgende:
[..]
BMH zegt alles als het maar positief voor Nintendo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |