Deze en nog veel meer games komen in 2004 op de Nintendo Gamecube.
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67686970
Release Lijsten
UK/EU Lijst
EU Lijst
USA Lijst
Japan Lijst
Nederlandse winkels
Nedgame
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
Internationale winkels
DVD Box Office
Play.com
EB-Games
CD-Wow
LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig
Zie ook: Het grote games import topic!
Interessante links:
Cubezone 4/5 (nederlands, live updates)
Gameqube 3/5 (nederlands, live updates)
Officele Nintendo site 2/5 (Nederlands)
Officele Nintendo site 2/5 (Engels)
Cube-Europe 3/5 (Engels, live updates)
Inside Gamer 3/5 (Nederlands, Live updates)
IGN 5/5 (Engels, dagelijkse updates)
[centraal] Grote Gamecube ruilbeurs
Interessante Links (Laatste Update: 05/01/04)
Het grote games import topic!
FAQ Games & Consoles (Update 15 / 12 / 03 )
De GoT F-zero GX Competitie!
Budget Games
Speelbare Import game lijst
Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen
Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball 1&2, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike & Roque Leader, Beyond Good and Evil, Metal Arms: Glitch in the system, 1080: avalanche, Resident Evil 0 t/m 4, Viewtiful Joe, Tales Of Symphonia, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Prince Of Persia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Atsumare! Made In Wario, Donkey Konga, Zelda: Four Swords+ enz enz
De Nintendo Gamecube heeft nu 377 games waarvan er 91 exclusief voor de Gamecube zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-02-2004 15:52]
The Legend of Zelda: Four Swords Plus zal niet alleen met z'n vieren te spelen zijn, maar gaat ook een uitgebreide single player mode bevatten!
Nintendo's The Legend of Zelda: Four Swords Plus biedt maar liefst drie verschillende multiplayer games, die zich allen afspelen in Hyrule en aangrensende landen. Het pakket, bestaande uit The Legend of Zelda: Hyrule Adventure, The Legend of Zelda: Navi Trackers en The Legend of Zelda: Shadow Battle, wordt in februari in Japan verwacht. Wij hopen dat een Europese release dan niet lang meer op zich zal laten wachten. Wil je meer weten over The Legend of Zelda: Four Swords Plus, dan verwijzen we je graag naar dit nieuwsbericht.
Nintendo heeft, zo is vandaag bekend geworden, besloten The Legend of Zelda: Four Swords Plus ook toegankelijk te maken voor eenzame spelers. De speler bestuurt dan alle vier de Link's tegelijkertijd, in een formatie naar keuze. Zo kan de speler ervoor kiezen de Link's in een rondje te laten marcheren, of ze juist in een driehoekje te laten lopen. Op die manier kun je in je eentje ook de queeste doorlopen die voor vier spelers bedoeld is. Ook is duidelijk geworden dat de single player mode geen GBA vereist: ook zonder Game Boy Advance kun je het spel spelen. De locaties die normaal op je GBA weergegeven zouden worden, worden in dat geval in een apart schermpje op je TV-scherm getoond.
Op de E3 zal Four Swords Plus zeker getoond worden. We houden je op de hoogte!
quote:MGSTTS
Op zondag 8 februari 2004 17:10 schreef idiotforaliving het volgende:
wat is dat voor game rechtsonder met die doode comando op de vloer met dat pistool? die willik namelijk
quote:Gedaan
Op zondag 8 februari 2004 17:22 schreef Dromer het volgende:
Komt ie weer:http://chrisjm.myby.co.uk/fl/eu.htm
Mag ie in de OP?
quote:nice!
In the latest issue of the Oficial Nintend Magazine, Mr.Myamoto stated in an interview that Metroid Prime 2 WILL be released in Europe this year. He also said that there would be a playabe demo of the new Zelda game at E3 and that they are already hard at work on the successor to the GCN.
quote:Ben ik dan de enige die met volle teugen genoten heeft van dat varen?
Op zondag 8 februari 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nieuwe Windwaker
Ik dacht dat ze een Zelda game met de engine van Windwaker zouden maken. Niet een WW2
..... weer water
![]()
quote:Ik vond het ook erg vermakelijk. Vooral als je over vaten mocht jumpen
Op zondag 8 februari 2004 18:13 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Ben ik dan de enige die met volle teugen genoten heeft van dat varen?
Ik vond het wel vernieuwend.....
quote:Mwa,... veel mensen vonden het cool, maar ik miste teveel dungeons en was mij iets teveel water. Wil meer grond onder mijn voeten en meer verkennen. Ze hadden bv nog 3 extra dungeons onder het water kunnen maken in spoiler:
Op zondag 8 februari 2004 18:13 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Ben ik dan de enige die met volle teugen genoten heeft van dat varen?
Ik vond het wel vernieuwend.....
quote:spoiler:
Op zondag 8 februari 2004 19:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Mwa,... veel mensen vonden het cool, maar ik miste teveel dungeons en was mij iets teveel water. Wil meer grond onder mijn voeten en meer verkennen. Ze hadden bv nog 3 extra dungeons onder het water kunnen maken in spoiler:
Hyrule
quote:Werkt niet
Op zondag 8 februari 2004 19:25 schreef BMH het volgende:
OMG!! check deze rete coole Metroid remix.
quote:opslaan als
Op zondag 8 februari 2004 19:33 schreef gieling het volgende:[..]
Werkt niet
quote:idd, ik vond het altijd wel leuk om te varen, ik heb een hele tijd achter het varen gezeten om de hele map te verkennen. En natuurlijk wat springen dat springen ook erg leuk
Op zondag 8 februari 2004 18:40 schreef BMH het volgende:[..]
Ik vond het ook erg vermakelijk. Vooral als je over vaten mocht jumpen
quote:Mario Party!
Op zondag 8 februari 2004 21:08 schreef werty het volgende:
mijn vriendin en ik hebben nu een tijdje een Gamecube en spelen vooral Mario kart erg veel
Kan iemand me vertellen wat verder nog echt leuke spellen zijn? Het gaat vooral om spellen die we met zn tweeen kunnen spelen die gewoon leuk zijn. Dus geen realistische gevechten ed maar gewoon lollig spelen
quote:die had ik idd al gehoord
Op zondag 8 februari 2004 21:11 schreef sjak het volgende:[..]
Mario Party!
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:Wat een console
quote:Er komt anders nu bijzonder weinig goeds uit de komende tijd en dat is niet alleen voor de NGC... moet nu nog iets minder dan 2 maanden wachten voor er weer wat fatsoenlijks wordt uitgegeven.
Op zondag 8 februari 2004 22:13 schreef drdolittle het volgende:
Er zouden toch wat minder vaak goeie spllen uit moeten komen..
Ik heb nog maar enkele games uitgespeeld terwijl ik iets te veel spellen heb om ze fatsoenlijk uit te kunnen spelen.
quote:
Op zondag 8 februari 2004 22:17 schreef JK het volgende:[..]
Er komt anders nu bijzonder weinig goeds uit de komende tijd en dat is niet alleen voor de NGC... moet nu nog iets minder dan 2 maanden wachten voor er weer wat fatsoenlijks wordt uitgegeven.
quote:Ooit van MGS:TTS gehoort ?
Op zondag 8 februari 2004 22:17 schreef JK het volgende:[..]
Er komt anders nu bijzonder weinig goeds uit de komende tijd en dat is niet alleen voor de NGC... moet nu nog iets minder dan 2 maanden wachten voor er weer wat fatsoenlijks wordt uitgegeven.
quote:Helaas 26 maart. Dus tot 26 maart komt er voor mij in elk geval niets boeiends uit, maarja Prince of Persia en Beyond Good & Evil heb ik dus al een tijdje op de PS2, goed, is mijn 'fout', dus voor jullie wel wat de komende weken, voor mij pas eind maart
Op zondag 8 februari 2004 22:53 schreef Hellrazor het volgende:[..]
Ooit van MGS:TTS gehoort ?
1 Maart dacht ik
quote:Cubeknuffelaar...
Op zondag 8 februari 2004 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:Wat een console
quote:ik metal gear : De tweeling slangetjes
Op maandag 9 februari 2004 00:46 schreef Kerdaben het volgende:
de enige game waar ik nu ff op zit te wachten is harvest moon
Games die ik wel zou willen:
Zelda: The Wind Waker (Hopelijk iets makkelijker dan Majora's Mask en Ocarina Of Time, waarbij ik bij beiden niet meer verder kom en ik weiger FAQ's te lezen)
XIII (Ik lijk wel een stripverhalen-liefhebber zeg, eerst Zelda, nu dit weer)
Die nieuwe Sonic waarbij je met teams werkt, want ik moet gewoon alle Sonics hebben.
Metal Gear Solid: The Twin Snakes (Ik heb alleen MGS2 op de PC gespeeld en dat was al erg cool, imagine wat er dan gebeurt op een machine die 3x zo snel is dan m'n vorige PC)
Verder heb ik dus die Zelda Collector's disk, dat was meteen m'n eerste Zelda ooit. Leuk spel, alleen op sommige momenten zit het wat irritant in elkaar, te veel lopen enzo.
En ik heb een verschrikkelijk spel, Top Gun: Combat Zone. Heel saai vliegspelletje.
Stelletje bloedzuigers...
* Mr.Noodle heeft geen GBA en was dit niet van plan om aan te schaffen
quote:Geen GBA? Wahahhahah
Op maandag 9 februari 2004 02:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Blegh, FF:CC heeft het voor mij een beetje afgedaan...
Voor Multiplayer-genot, kun je alleen maar GBA's aansluiten..
Ik heb GVD niet voor niks 4 controllers gekocht voor dat apparaatStelletje bloedzuigers...
* BMH heeft geen GBA en was dit niet van plan om aan te schaffen
quote:
Denis. Thank you for your time. Here are the list of questions that we have assembled. Once again, thank you in advance for your time.
No problem. I wish I could have been around the boards more but things have been very busy here at S.K. I am sorry I did not have the chance to post more. I will try to post more here in the future.
0) BizzyB asks - "Has the A.I. been significantly improved over MGS2? if so, how? examples?"
Well, the A.I. in MGS:TS is significantly improved over MGS1 and is improved over MGS2. One of the major enhancements to the A.I. was to have clearing outside which MGS 2 did not do. This was challenging to design and implement but we feel the players will notice this difference. So from that aspect one may call it significant.
1) jerlink asks - "What is your favorite new feature/addition of TTS compared to MGS?"
There are many additions: the technology enhancements, game play enhancements, graphic enhancements, and the new cinematics. If I were to pick one I guess I would say the overall experience of the game compared to the first one. When watching people play the game it is always great to see how surprised they are about the quality of the experience. From this perspective, I believe our collaboration was very successful.2) legolas9876 asks - "Will there be any improvements in making the characters' mouths match their dialogue over what we saw in the 27 minute trailer?"
Hey legolas9876, I loved Lord of the Rings! What a film! I believe this type of development will forever change the entertainment industry; I know it has influenced us!I am not sure when that trailer was cut. I think it was done before the cinemas were finalized. So it is possible that some polish may have been added to them since this trailer was edited. I know that Kojima-sans group along with Kitamora-san were polishing these as much as possible until we had to put them in the game as final.
3) AlbertAaberg asks - "What do you think is the most important thing you've learned during this development that you'll use in future games?"
I would have to say that by collaborating with Konami we really have come to understand and appreciate high production value in games. From this standpoint, we feel that they are unparalleled in the games industry. We like their style and believe we have grown by working with them.In comparing Eternal Darkness to MGS:TS we feel it is like comparing a foreign film to a Hollywood movie. The content of ED was strong but people had to give it time to truly appreciate it. Now, MGS starts off with high cinematic impact almost right away. We will always stay true to our roots in story telling and emersion but we will be cranking it up a notch or two when it comes to production value in our future games.
4) spawn_of_apathy asks - "Have any of the moves/abilities been improved from MGS2's, or are they the same (i.e. using guards for shields/punch-punch-kick combos)?"
All of the abilities from MGS2 have been adapted for MGS 1. In some cases they are slightly different but overall most of the hardcore players will recognize them as the same from MGS2.
5) gigadesp2 asks - "Can you tell us if there is going to be any pre-order bonuses offered to people who pre-order the game in North America?"
I am not sure at this point. I am sure if there is a demand for this then it might be possible. I am currently looking into this as I know that many people here on the boards have expressed interest in getting the Japanese bundle. It sure is a pretty cool deal.
6) lilcooldudelcd asks - "Denis, have you ever played any MG or MGS games before? If so, which ones, and which did you enjoy most?"
Yes, I have played MGS 1 & MGS 2. I loved MGS 1 for the story and innovation. I also loved MGS 2 for the production values and level of awe during the cut scenes. If I were to pick one it would probably be MGS 1.
7) greasy1982 asks - "Mr. Dyack, why was the decision made to re-record the dialogue for The Twin Snakes?"
Everyone felt the quality of recordings from the 1st game were not high enough (sample rates) for today's standards. I also believe Kojima-san felt he wanted to slightly change some of the dialog.
8) Brianrlove asks - "Is the Final Build of Twin Snakes going to be running at a constant 60 frames per second?"
No, there are a few rare occasions where it may drop below 60fps. However, these are rare and I have never seen it ever detract from game play. As an example, the frame rate of TS is much more stable then most games. IMHO, if you compare it to something like Halo, TS is substantially better. If frame rate was not an issue for you other MGS games it will definitely not be problem with TS as I think we have the best frame rate of the series.And although the frame rate has been improved from the press review build (it is was made a few months ago), I was bit surprised to see frame rate ever mentioned as a criticism. I definitely think it is not a even worth mentioning. It is hard to recall exactly what the frame rate was like in the press build, so the final build is better. As far as the curent build goes, if you look hard you may see a momentary drop occasionally from 60fps. However, these instances are few and far between and you have to be looking for them to notice them. Frame rate is not an issue in my mind.
9) npsxbox asks - "How was the score for the Twin Snakes composed? Are they midi music, or were they orchestrated?"
Well the cinematic music was done at Konami of Japan while the in game music was done in house at SK. They are all composed tracks not midi tracks.
10) spaduece asks - "In your opinion how is this game look graphically compared to Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty? Is it on the same par or greater than?
I feel that TS is definitely graphically superior than MGS 2 because of the increased texture size and texture layers. It is difficult to see this difference in stills but when you see the game in motion the differences will be apparent.
11) anothrnobdy asks - "Regarding controller set-up, will there be a specific layout for those that wish to use the PS2 controller w/converter?"
No sorry. Use a GC controller you will be better off.
12) insert_username asks - "Now that the development is over, do you feel entirely satisfied with the game or would you say there are some things you really would've wanted to add? Things that you personally might've held dear?
Well, a game never is really finished and you always want to do more. If there was thing we would have liked to add it would be the V.R. missions. During the development we chose to focus more on the core game, which was definitely the right decision in retrospect. So there are no regrets but if we could do one more thing that would be it I think.
13) vyper6 asks - "Will items and weapons be placed in the same locations as the original or have their locations been altered to make the game a bit more challenging for MGS veterans?"
Extreme difficulty is very challenging, believe me. If you want a challenge you will not be disappointed. If you beat the game on extreme first time playing with no radar and achieve Big Boss rating you will be my personal hero. To my knowledge there has only been one person who achieved this level from many testers testing this game and I don't think he wanted to do it again. I believe item placement is different for different difficulty levels and some locations may be the same as the original.
14) chezzaro_maldini asks - "At the very beginning of the development cycle or pre production work, did Konami ever say or imply that you were going to re-do cut-scenes? And by that I mean was Silicon Knights given the chance to re do all the scenes, all by yourselves."
This was discussed early on because as there was a little concern about the cinematics being done away from the main implementation team. However, Kojima-san had a vision with Kitamora-san in mind befor the game before we started and in the end that definitely seemed it is clear that was the correct decision.15) v4gr4nt asks - "What are the expectations of Nintendo and Konami regarding sales, considering it is a remake that most people have already played?"
Millions and millions of units will be sold! That information is confidential sorry.
16) gtaobsessors asks - "I'd like to know what there will be in terms of extras (even little things like Casting Theater or Boss Battle mode like in Substance)?"
Both the casting theatre and Boss Battle mode are in the game. All of the secrets that players have come to expect from MGS will be there. Ghost pictures, dog tags, as well as an array of other neat surprises.17) CreepCramp asks - "How long will it take to complete the game, i.e. how many gameplay hours (on average)?"
This depends on difficult level. An experienced player on normal will probably take between 12 - 20 hours the first time through. On extreme, no radar, no discover modes one of the best players testing game took 3 days straight playing to complete it with many saves. Hehe, the replay and challenge is there if you are looking for that.
18) Da--Man asks - "Have there been any improvements made to the 2-D codec faces? For example have more frames of animation been added?"
No they are true to the original game.
19) Zen_Games_Ninja asks - "Someone claims to have a final review copy of the game - it just seems peculiar - have you sent review copies out already?"
Review copies have been sent out and many reviews and previews have now begun to surface. I have seen the forum post in question and some things seem correct while other things were definitely wrong. If the press version was played then it seemed like it was played quickly and things were missed.
20) finalfantasy7reborn asks - "Will you be able to customize the buttons for the controller?"
No, sorry, they are set.
21) saladin_snake75 asks - "How much have you guys changed the environments in TTS to make use of the addition of the MGS2 gameplay mechanics?"
Substantially - Overall the goal was to keep the same spirit of the game so you will recognize the environments but if you were to look at MGS and TS side by side I believe you would find the difference very substantial.
22) Reneval asks - "Do you believe Twin Snakes will have a high replay value? If so, why?"
Yes, very high. The testing groups felt this way because of all of the extras and fun secrets in the game. We believe gamers will definitely get longevity out of TS. Replay value is something MGS fans expect and we did not want to let them down in this area.
23) sfried asks - ""Denis, is TTS gonna have more guards and better AI in the rooms with goodies, for a better reason to go out exploring the levels?"
Yes, yes and yes.
24) Draco asks - "Are there any plans to change the box art to look more Metal Gear-ish (using Shinkawa's artwork instead of character models)?" example;
http://cubemedia.ign.com/cube/image/twinsnakesbig.jpg
The box art is final I think. I am sorry some of you don't seem to like it.
25) Atries asks - "Was there ever any plan to completely update the dialogue script from the original?"
No, this was never planned.
26) Grayfox02 asks - "Will there be more *gameplay* extras than in the original MGS? EX: Tuxedo,Stealth,Bandanna"
The things listed are all in TS plus more so I would say yes.
27) trippingmartian asks - "Are there any plans on releasing an official soundtrack to The Twin Snakes?"
I am not sure about this one. I'll have check into it. Sorry.
28) Bishman. asks - "Mr. Denis Dyack, Hideo Kojima has already said that he would direct MGS4 if no one stepped up. In addition, Shiggy said that Twin Snakes would keep us busy until the next Metal Gear Solid game. Does this mean Snake Eater or MGS4? Will SK step up and take MGS4?"
We have not really talked specifically on what we will collaborate on next although everyone is set on an original title.
29) The-Cloud-Strife asks - "Denis, was there anything left out, held back, or dumbed down in the slightest to keep it at 2 discs instead of 3?"
Not in the slightest, disc size was never a worry. We were able to optimize our compression to get the game into 2 disks otherwise we would have gone to 3 without hesitation. The compression is lossless because the cinematics (97% anyway) are real time. I see I have to be really careful about posting incidentals like we were almost at 3 disks in threads. Don't worry at all, it's all good.
30) Phaty00 asks - "What was Kojima's overall opinion of the finished game? (i.e. Twin Snakes)"
I believe Kojima-san is very happy with it but that is question better left for him then for me to answer.
31) GreyFox09 asks - "What is the thing you like most about the Metal Gear Solid Series?"
The story, adventure and production value of it all.
32) TwinSnakes asks - "Seeing as how the previous MGS games were the sole creations of Konami/Hideo Kojima, what kind of personality or specific aspects do you feel are the sole contributions of Silicon Knights?"
Well, the game was completely remade and enhanced. From that aspect you will see many SK features through out the game. Also look for a few sanity effects as well as other Nintendo/SK touches throughout.
33) Gotjapanka asks - "who came up with the decision to change Meryl's hair color from red (like it is in the art and the original) to brown? and why did you consider this change?"
This decision was made between Shinkawa-san and our character group. As to the specifics, I am not sure, sorry.
34) Sayonara_Gunslinger asks - "Are there any plans for a Substance'-like Edition or a VR Mission disc for Twin Snakes for future release?
These things are possible but I am aware of any current plans.
35) Malus-Schnider asks - "I have noticed an inconsistency in the projected shadows in the game, some levels have them, others do not! Will this be addressed before the game is released?"
Hehe, you will notice this in every video game. Doing realistic shadows in games is very difficult. However, unless you have actually seen the game in action I am not sure you can even judge the shadows. You have to see the game in motion to truly judge this. If you are judging by screen shots, please don't, some of them are old and done before the game was finished and some of them it is impossible to see how the shadows are working.The shadows in MGS:TS are consistent and enhanced beyond those seen in MGS 2. So you if you were happy with MGS 2 you should be happy with TS. If you are looking for perfect shadows in games then I believe you are going to have a hard time find perfect shadows in any game.
36) ILIKEMONKEYS2 asks - "Denis, What is your favorite boss fight on this remake of MGS?"
The Hind fight in extreme because of the insane difficulty. For atmosphere I would say I really like Vulcan Raven Boss fight. Some nice subtle additions to that fight.
37) alan2602 asks - "Denis, if/when you're done with TTS, will you play (or have you played) through it? Were you an MGS fan before being assigned with the job of making TTS?"
Yes, I have played through it from beginning to end a few times now and played it parts of it many many times. I was a big fan of the game before we started it.
38) Kadonny asks - "Denis, what aspect of the game do you feel the longstanding fans of the MGS series will be most impressed with?"
I believe fans will be most impressed at sheer amount of change and enhancements done to the game while at the same time keeping MGS:TS keeps the spirit of the original.
39) Qontact asks - "If the opportunity presented itself to work in this type of collaboration with Konami, SK, and Kitamura again in the future, what game would you like to remake?"
That's a secret sorry. All I can say at this point is that another collaboration will result in a original title.
40) athriller asks - "Now that The Twin Snakes has hit the GameCube, is this just a one-off appearance for the Metal Gear series on the system, or can we expect sequels and/or ports?"
I believe there is a good chance will see more work with Konami and Nintendo in the future. However, this is more a question for Konami and not us.
41) "Can the MGS fans consider the Twin Snakes as the "true" story of the Shadow Mosses incident?"
Yes, absolutely.
quote:Geen leven? Wahahhahah
Op maandag 9 februari 2004 07:10 schreef BMH het volgende:[..]
Geen GBA? Wahahhahah
quote:hmm, die wilde ik nog halen bij Bart Smit voor 12,50 euro.. leek me wel aardig.. zolang er geen goede Air Combat games uitkomen moet ik het maar met dit soort games doen..
Op maandag 9 februari 2004 01:12 schreef der_weiss het volgende:En ik heb een verschrikkelijk spel, Top Gun: Combat Zone. Heel saai vliegspelletje.
quote:Nee is het niks ? En de singleplayer game dan ?
Ik heb GVD niet voor niks 4 controllers gekocht voor dat apparaatStelletje bloedzuigers...
* Chocobo heeft geen GBA en was dit niet van plan om aan te schaffen
quote:Ik heb 'm ook op de NGC, je mag de mijne wel kopen voor 13 eur incl. verzendkosten
Op maandag 9 februari 2004 08:45 schreef Retarded het volgende:[..]
hmm, die wilde ik nog halen bij Bart Smit voor 12,50 euro.. leek me wel aardig.. zolang er geen goede Air Combat games uitkomen moet ik het maar met dit soort games doen..
Errug interessant!!
Ik had een mailtje gestuurd naar Nintendo over dat probleem, en ik kreeg deze mail terug :
De BBA is door de dealer gewoon bij ons te bestellen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ze nemen wel echt de tijd voor je daar!
Volgens nintendo gewoon direkt te bestellen,maar klopt dat ook???
quote:De winkels kunnen ze bestellen bij Nintendo. Maar dat doen ze niet. Whahahahah
Op maandag 9 februari 2004 13:02 schreef Herr.Flick het volgende:
Zijn de BBA's nu gewoon weer leverbaar?Ik had een mailtje gestuurd naar Nintendo over dat probleem, en ik kreeg deze mail terug :
De BBA is door de dealer gewoon bij ons te bestellen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo TeamZe nemen wel echt de tijd voor je daar!
Volgens nintendo gewoon direkt te bestellen,maar klopt dat ook???
quote:Geen dank.
Op maandag 9 februari 2004 12:45 schreef Flexidexi het volgende:
BMH: Bedankt voor de vraag/antwoord lijst van Denis Dyack.Errug interessant!!
quote:wanneer komt die eigenlijk uit?
Op maandag 9 februari 2004 00:46 schreef Kerdaben het volgende:
de enige game waar ik nu ff op zit te wachten is harvest moon
En die mag wmb meteen in de OP vanaf de volgende keer.
Ohw wacht, dat kan ik zelf
quote:Update gelijk even de link naar het gamecube ruiltopic.
Op maandag 9 februari 2004 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Helemaal mee eens, naaierij is het gewoon. Net als bij zelda four swords. Cube is wel goedkoop, maar als je zo'n GBA erbij moet kopen wordt het me toch gauw duur, helemaal als je voor de rest dat ding in het stof laat liggen.
* Varr heeft geen GBA en was dit niet van plan om aan te schaffen
Waarom zorgen ze niet gewoon voor goeie online multiplayer, zoals Xbox Live, maar dan zonder creditcard?
quote:
Beste Roy,Je disk is begin december al verstuurd. We zullen het bij de post
navragen en zonodig een nieuwe sturen.Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:Ahhhhh wat zielug
Op maandag 9 februari 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
* Khadgar heeft hem al meer dan een maand in de celofaan in de kast staan.
quote:Als je hem al ontvangen hebt even een mailtje sturen waar ie nou blijft en je hebt er zo 2
Op maandag 9 februari 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik twijfel echter tussen 2 titels, Viewtifull Joe en F-Zero GX. Wat zouden jullie doen?
quote:Ik vind Viewtiful Joe velen malen beter als F-zero. Dus zou ik die nemen.
Op maandag 9 februari 2004 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga zaterdag bij de Replay 2 van mijn PS2 titels inwisselen (Bomberman Kart en WhiteOut) en met die korting een Cube game kopen. (Als ze de spellen aannemen natuurlijk)
Ik twijfel echter tussen 2 titels, Viewtifull Joe en F-Zero GX. Wat zouden jullie doen?
quote:Lens ff schoonmaken. Werkt dit niet, dan moet je Nintendo ff bellen. Zij fixen em wel.
Op maandag 9 februari 2004 18:15 schreef Lexie het volgende:
Mijn cube hapert bij het afspelen van filmpjes, zoals de intro van SC2, of de filmpjes in LOTR2. Ben ik de enige hiermee? Of is er iets aan te doen?.
quote:Die Muppets Pary Cruise is ook een ripoff van Mario Party lijkt me...
Op maandag 9 februari 2004 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.tothegame.com/gamecube.aspEn die mag wmb meteen in de OP vanaf de volgende keer.
Wel een handige site! Thanks for the link!
quote:Nope, ik heb het niet met de intro van SC2.
Op maandag 9 februari 2004 18:15 schreef Lexie het volgende:
Mijn cube hapert bij het afspelen van filmpjes, zoals de intro van SC2, of de filmpjes in LOTR2. Ben ik de enige hiermee? Of is er iets aan te doen?.
quote:niet zozeer een ripoff... gewoon zelfde soort game
Op maandag 9 februari 2004 18:32 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Die Muppets Pary Cruise is ook een ripoff van Mario Party lijkt me...
$29.95
$39.95
Games worden goedkoper Ubisoft heeft zijn 3 recente toppers ook al voor 30 - 40 ¤ in de winkels liggen (XIII, PoP, BG&E (gcshop.nl))
Hulde mensen.
quote:Wario Ware!!
Op maandag 9 februari 2004 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:$29.95
.
quote:Bekijk ook de SC2 disk, misschien zitter er krassen of vlekken op
Op maandag 9 februari 2004 19:40 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een beetje gewreven, en het is nu minder. Iemand nog tips om de lens helemaal schoon te krijgen?
quote:Ik heb de mijne ook nog niet.
Op maandag 9 februari 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Het is alleen jammer dat je vrijwel hetzelfde spel koopt. Het meerendeel van de minigames komt overeen met die uit de GBA versie. Voor de mensen die nog geen wario ware hebben gespeeld is het een aanrader, maar ik ga er zelf nog even goed over na denken.... Ik koop liever een helemaal nieuw spel. Ik vind het wel een groot pluspunt dat ze de prijs hebben aangepast omdat het geen volledig nieuw spel is.
Op maandag 9 februari 2004 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wario Ware Inc ga ik wel halen...ik vond hem geweldig op de GBA!
quote:Ik ook niet....
Op maandag 9 februari 2004 20:17 schreef chibibo het volgende:[..]
Ik heb de mijne ook nog niet.
quote:Ik heb mijn GBA verkocht dus ik vind het wel fijn dat het (ongeveer) hetzelfde spel is.
Op maandag 9 februari 2004 20:25 schreef koei het volgende:
Het is alleen jammer dat je vrijwel hetzelfde spel koopt. Het meerendeel van de minigames komt overeen met die uit de GBA versie. Voor de mensen die nog geen wario ware hebben gespeeld is het een aanrader, maar ik ga er zelf nog even goed over na denken.... Ik koop liever een helemaal nieuw spel. Ik vind het wel een groot pluspunt dat ze de prijs hebben aangepast omdat het geen volledig nieuw spel is.
quote:Die link is dan ook voornamelijk voor mensen die beide apparaten hebben... En op zich kan je er leuke dingen mee doen zoals die speciale versie van pacman. Ik denk dat er nagenoeg niemand is die een gba koopt om dan te kunnen linken (of andersom met een gamecube).
Op maandag 9 februari 2004 16:17 schreef aatje88 het volgende:
Die GBA-Gamecube link is sowieso kut, het kost veel geld en je krijgt er bijna niks voor terug. Wat heb je nou aan een paar duffe extra's die vrijkomen als je er eerst meer dan 100 euro uitgeeft aan al die zooi die je ervoor nodig hebt.Waarom zorgen ze niet gewoon voor goeie online multiplayer, zoals Xbox Live, maar dan zonder creditcard?
Een goede online multiplayer zou leuk zijn, maar daar heeft nintendo de spellen niet echt voor. De xbox heeft veel race spellen en fps-ers en die heeft de gamecube weinig. Al zou mariokart wel leuk zijn om online te doen (ja, ik weet dat dat nu ook al kan, maar dat is te veel gedoe voor mij. Ik wil plug & play zoals xbox live)
quote:persoonlijk zou ik kiezen voor F-Zero , tenzij dat je meer een platformer bent
Op maandag 9 februari 2004 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga zaterdag bij de Replay 2 van mijn PS2 titels inwisselen (Bomberman Kart en WhiteOut) en met die korting een Cube game kopen. (Als ze de spellen aannemen natuurlijk)
nu moet ik wel erbij zeggen dat ik een dikke sega fanaat ben..
OSAKA (Nikkei)--Nintendo Co. (7974.OK) has decided not to release a new video game console to follow its current GameCube for the time being, the Nihon Keizai Shimbun reported in its Tuesday edition.
The home-use game machine and software developer will instead diversify <a href="http://0-days.net?go=games" onmouseover="window.status = 'goto: games';return 1" onmouseout="window.status=''">games</a> and sell newly developed peripherals mainly for the GameCube. It will make <a href="http://get-faster.com?go=games" onmouseover="window.status = 'goto: games';return 1" onmouseout="window.status=''">games</a> for the current model more appealing, while rivals Sony Corp. (6758.TO) and Microsoft Corp. (MSFT) plan to debut high-performance next-generation consoles that can be also used for non-game content such as movies and music.
Nintendo plans to release peripherals as early as 2005. Although details aren't yet known, these devices are expected to diversify playing styles by improving the gaming experience and connections with hand-held units rather than improve graphics and sound quality.
The decision to withhold the release of a new console was made because while the game market is contracting and becoming more diverse, "customers are fully satisfied with the performance of the current model," President Satoru Iwata said.
Nintendo will continue in-house development of a new home-use game machine for release in the future, but for the next two or three years will add functions to the GameCube.
(END) Dow Jones Newswires
What the fuck....
Ik weet niet of het waar is of dat het een of andere grap is....
quote:Dit soort gezeug krijg je om de paar jaar, gewoon nix van aantrekken.
Op maandag 9 februari 2004 22:39 schreef Flexidexi het volgende:
DJ Nintendo Won't Release New Video Game Console -Nikkei (Dow Jones News Service)
Updated: Monday, February 09, 2004 12:11PM ETOSAKA (Nikkei)--Nintendo Co. (7974.OK) has decided not to release a new video game console to follow its current GameCube for the time being, the Nihon Keizai Shimbun reported in its Tuesday edition.
The home-use game machine and software developer will instead diversify <a href="http://0-days.net?go=games" onmouseover="window.status = 'goto: games';return 1" onmouseout="window.status=''">games</a> and sell newly developed peripherals mainly for the GameCube. It will make <a href="http://get-faster.com?go=games" onmouseover="window.status = 'goto: games';return 1" onmouseout="window.status=''">games</a> for the current model more appealing, while rivals Sony Corp. (6758.TO) and Microsoft Corp. (MSFT) plan to debut high-performance next-generation consoles that can be also used for non-game content such as movies and music.
Nintendo plans to release peripherals as early as 2005. Although details aren't yet known, these devices are expected to diversify playing styles by improving the gaming experience and connections with hand-held units rather than improve graphics and sound quality.
The decision to withhold the release of a new console was made because while the game market is contracting and becoming more diverse, "customers are fully satisfied with the performance of the current model," President Satoru Iwata said.
Nintendo will continue in-house development of a new home-use game machine for release in the future, but for the next two or three years will add functions to the GameCube.
(END) Dow Jones NewswiresWhat the fuck....
quote:
[b]DJ Nintendo Won't Release New Video Game Console -Nikkei (Dow Jones News Service)
Updated: Monday, February 09, 2004 12:11PM ET
Dit artikel is ECHT. Allen er zit een addertje onder het gras. "Nintendo will continue in-house development of a new home-use game machine for release in the future, but for the next two or three years will add functions to the GameCube." ps 3 date?
Kijk, je moet het niet 100% vertrouwen maar het is wel typisch iets voor Nintendo, weer lekker eigenwijs...
quote:Ik las dat ze gewoon in TTS zitten hoor..... volgens mij heb ik nog nooit dogtags gevonden in MGS2 of ik ben scheel ofzo.. ?!
Op maandag 9 februari 2004 15:48 schreef Gamedemon het volgende:
maar hoe zit et nou met die dogtagsdat word stil gehouden...
ik wil absoluut weer dogtags hunten in mgs
quote:monkeyball
Op maandag 9 februari 2004 21:45 schreef Retarded het volgende:
ik ben dus geen Sega fanaat, en vind de meeste games van Sega ook niet veel aan. Vooral Sonic kan me niet zoveel boeien. Heb Sonic Heroes even gespeeld (uurtje) en vond het niet veel aan. Nee, geef mij Mario Kart maar
quote:scheel niet waarschijnlijk...
Op maandag 9 februari 2004 23:22 schreef JK het volgende:[..]
Ik las dat ze gewoon in TTS zitten hoor..... volgens mij heb ik nog nooit dogtags gevonden in MGS2 of ik ben scheel ofzo.. ?!
maaruh nintendo moeten stoppen met maken van consoles en net als sega zich gaan concentreren op software...
als ze toch geen winst meer op de cubes pakken...
quote:ELKE bewaker had er 1
Op maandag 9 februari 2004 23:22 schreef JK het volgende:[..]
volgens mij heb ik nog nooit dogtags gevonden in MGS2 of ik ben scheel ofzo.. ?!
quote:Tuurlijk niet man.
Op maandag 9 februari 2004 23:33 schreef Gamedemon het volgende:[..]
maaruh nintendo moeten stoppen met maken van consoles en net als sega zich gaan concentreren op software...
Nu zijn er 3 partijen die consoles maken,dit geeft nogal een leuke marktwerking.
Door die marktwerking worden er nogal eens aanbiedingen of stunts gedaan,om op die manier zoveel mogelijk klanten hun kant uit te trekken.
Als Ninty zou stoppen met een console,dan hebben we nog maar 2 partijen,dit is nooit goed,voor geen 1 consument.
Ik zelf heb het altijd jammer gevonden dat sega geen console meer heeft.Door verschillende stommiteiten heeft het bedrijf teveel verlies gedraait om nog zelf een goede console winstgevend op de markt te kunnen zetten.Dit is jammer,want de saturn had meer potentie dan de PSO.
Ik moet er niet aan denken dat nintendo nu ermee kapt,dit zou dan betekenen dat Sony en M$ de enige 2 fabrikanten zijn van consoles,deze 2 zijn/hoeven niet bang te zijn van elkaar omdat het moederbedrijf meer dan genoeg kapitaal bezit om toch te blijven produceren.De echte jacht om een zo orgineel produkt op de markt te kunnen zetten is dan weg,en je krijgt dan steeds meer van hetzelfde,dezelfde specs,dezelfde games.....
quote:
DJ Nintendo Won't Release New Video Game Console -Nikkei (Dow Jones News Service)
Updated: Monday, February 09, 2004 12:11PM ET
OSAKA (Nikkei)--Nintendo Co. (7974.OK) has decided not to release a new video game console to follow its current GameCube for the time being, the Nihon Keizai Shimbun reported in its Tuesday edition.The home-use game machine and software developer will instead diversify <a href="http://0-days.net?go=games" onmouseover="window.status = 'goto: games';return 1" onmouseout="window.status=''">games</a> and sell newly developed peripherals mainly for the GameCube. It will make <a href="http://get-faster.com?go=games" onmouseover="window.status = 'goto: games';return 1" onmouseout="window.status=''">games</a> for the current model more appealing, while rivals Sony Corp. (6758.TO) and Microsoft Corp. (MSFT) plan to debut high-performance next-generation consoles that can be also used for non-game content such as movies and music.
(END) Dow Jones NewswiresWhat the fuck....
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 06:35 schreef Notorious het volgende:[..]
quote:Dus ze maken wel een opvolger voor de cube. Goh, wat een verassing.
Nintendo Says Developing Successor to GameCube
2/9/2004 9:09:53 PMTOKYO (Reuters) - Japanese video game maker Nintendo Co Ltd said on Tuesday it was developing a successor to its GameCube console, but that it was wary of making big chip investments for a next generation game machine.
The Kyoto-based company said development of the next version of the GameCube was proceeding as planned and denied a report in the Nihon Keizai business daily that it would delay the launch of a next-generation game machine.
"Our machine will be ready at the same time as the other new consoles, but we're not sold on developing powerful microprocessors to create graphics that cannot even be viewed on existing televisions," said Nintendo spokesman Yasuhiro Minagawa.
Sony is developing a high-powered processor, codenamed "Cell," to power the latest version in the PlayStation series, while Microsoft plans to use three powerful 64-bit microprocessors from IBM in the next version of its Xbox console.
Sony plans to invest 120 billion yen ($1.14 billion) in the business year starting April 1 to upgrade production lines at its factories and at the manufacturing facilities of Toshiba Corp and IBM for next-generation semiconductors, including "Cell."
Nintendo President Satoru Iwata has said on numerous occasions that the video game industry has started to alienate fans by developing games that are too complex and too heavily dependent on graphics. The company plans a new peripheral item for the GameCube, but Nintendo's Minagawa declined to comment on what the new "adaptor" would be.
Later this year, Nintendo plans to launch a new, portable video game system, codenamed "Nintendo DS," that will feature two liquid crystal display (LCD) screens, one above the other.
Nintendo shares were down 2.77 percent at 9,840 yen in early trade against a 0.96 percent fall in the Nikkei average.
Ik ben wel blij om dit bericht eigenlijk hopelijk is het waar.
/edit
niet waar dus :\
btw, bron?
quote:Eeehhh je weet niet hoeveel ze verdienen aan de licenties die die software ontwikkelaars moeten betalen als ze voor de Cube een spel willen uitbrengen... dat brengt geld op ... Maar nintendo moet gewoon lekker consoles blijven bouwen want nintendo maakt wel inovatieve spelconcepten waar de PS en de XBox een puntje aan kunnen zuigen. Tevens is het zo dat ze alles afkijken van de cube/n64/snes/nes Ps en Xbox zijn toch niet meer dat ripoffs (no flame intended) Tevens zijn ze volgens mij de enige die een beetje winst op de hardware maken... sony en MS verliezen heel veel per Console.
Op maandag 9 februari 2004 23:33 schreef Gamedemon het volgende:[..]
quote:Kans is groot dat ze gewoon de N5 2005 of 6 gewoon op de markt zetten maar de Cube gewoon nog blijven supporten/hardware ontwikkelen. Maar dat het nu wel zeker is dat ze de cube niet laten vallen voorlopig
Op maandag 9 februari 2004 22:46 schreef Flexidexi het volgende:
Nee, normaal geloof ik het ook niet maar ik heb het van het Gameforum en degene die dat gepost had is geen dom iemand. Hij zei dat het artikel echt was. Er zat wel een addertje onder het gras... hij zei dit:Dit artikel is ECHT. Allen er zit een addertje onder het gras. "Nintendo will continue in-house development of a new home-use game machine for release in the future, but for the next two or three years will add functions to the GameCube." ps 3 date?
Kijk, je moet het niet 100% vertrouwen maar het is wel typisch iets voor Nintendo, weer lekker eigenwijs...
Ze moeten wel omdat de hardcore gamer niet een groot genoeg markt is dus moet ze ook hebben van de mensen die af en toe spelen en die gaan voor de graphics .... ben zelf al heel blij met 2D games hoor :-)
[Dit bericht is gewijzigd door MeZZiN op 10-02-2004 08:39]
quote:Dus als Sony en Microsoft bezig zijn met hun nieuwe console en Nintendo met wat add-ons voor de Cube komt en Sony en Microsoft een steeds grotere user base krijgen en daardoor natuurlijk goede 3rd party support krijgen en Nintendo weer eens achter de feiten aanloopt door de concurentie weer een voorsprong te geven vindt jij een goede zaak?
Als XB en PS3 de strijd aan gaan (prijs van like ¤300) en de Cube is nog maar ¤100, dan lijkt het me dat er mensen toch nog een cubeje halen, met de nieuwe (vette) games. Bijvoorbeeld een nieuwe Metroid, nieuwe Zelda....
quote:Couldn't agree more
Op dinsdag 10 februari 2004 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Eerst maar eens even van DEZE console van Nintendo genieten
quote:Ja, de PSX vloog ook de winkel uit toen de PS2 er was ... niet dus, uitbrengen die hap anders zijn ze te laat. Het is niet meer zoals vroeger dat je je 16bitter nog kunt lanceren na je grote concurent. Die hadden nog nooit van marketing gehoord, iets waar ze bij Sony en Microsoft niet vies van zijn. Van die uitbreidingen voor de Cube gaat ook niet werken (MegaCD, 32X iemand?).
Op dinsdag 10 februari 2004 08:06 schreef Xrenity het volgende:Als XB en PS3 de strijd aan gaan (prijs van like ¤300) en de Cube is nog maar ¤100, dan lijkt het me dat er mensen toch nog een cubeje halen, met de nieuwe (vette) games. Bijvoorbeeld een nieuwe Metroid, nieuwe Zelda....
http://gamecube.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=16588
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:57 schreef Notorious het volgende:
Hoe kan je nou zo blij zijn met een remake terwijl de PS2 gewoon een echt nieuwe MGS krijgt???
quote:Is niet zo moeilijk hoor, kijk maar ->
Op dinsdag 10 februari 2004 12:57 schreef Notorious het volgende:
Hoe kan je nou zo blij zijn met een remake terwijl de PS2 gewoon een echt nieuwe MGS krijgt???
Het origineel is echt super en een remake met bloedstollende graphics maakt mij zeer blij. Net zo blij als dat ik zou zijn met een remake van Ocarina of Time met de spaceworld demo graphics
quote:Of een remake van Lufia(II) metdie graphics
Op dinsdag 10 februari 2004 13:33 schreef Flexidexi het volgende:[..]
Is niet zo moeilijk hoor, kijk maar ->
Het origineel is echt super en een remake met bloedstollende graphics maakt mij zeer blij. Net zo blij als dat ik zou zijn met een remake van Ocarina of Time met de spaceworld demo graphics
Geseald in doosje met handleiding enzo... Na lange tijd wachten ziet het er extra mooi uit. Meteen effe Zelda 1 spelen
quote:Dat moet je hier niet zeggen, dan word roy boos
Op dinsdag 10 februari 2004 14:09 schreef Cleverkidr het volgende:
Zelda Collectors Disc is binnen! Woohoo!Geseald in doosje met handleiding enzo... Na lange tijd wachten ziet het er extra mooi uit. Meteen effe Zelda 1 spelen
quote:Niet boos, verdrietig
Op dinsdag 10 februari 2004 14:47 schreef BMH het volgende:[..]
Dat moet je hier niet zeggen, dan word roy boos
Nog 16 dagen, dan komt het blad uit
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 10-02-2004 16:20]
quote:Er was gewoon niemand
Op dinsdag 10 februari 2004 16:14 schreef BMH het volgende:
Wow, cool dat jullie her ook zo spannend vinden.
Zou februari worden
quote:Ik heb em nog niet in me bus
Op dinsdag 10 februari 2004 17:08 schreef HomerJ het volgende:
Ligt N-gamer 3 al in de winkel?Zou februari worden
quote:Donderdag
Op dinsdag 10 februari 2004 17:15 schreef BMH het volgende:[..]
Ik heb em nog niet in me bus
, dus zal ie nog wel niet in de winkel liggen. Als ik em heb zeg ik et wel.
Is dat WW:SE? Of DE Zelda disc? !?
quote:Het is DE zelda collector's edition. dus met 4 games. [N]Gamer heeft lekkere deals. Voor 65 euro heb je 1 jaar lang het blad + een nieuwe game (in mijn geval rebel strike)
Op dinsdag 10 februari 2004 18:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat staat daar op de kaft? Zelda Collecter's Edition bij een abo?Is dat WW:SE? Of DE Zelda disc?
!?
Ik verwacht dat ze zullen zeggen "we hebben hem gestuurd, zoek het maar uit"
quote:Je krijgt em zeker van Nintendo NL, anders ga ik er persoonlijk naar toe.
Op dinsdag 10 februari 2004 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ga ik ook maar lid wordenVoor de zekerheid. Want ik vraag me af of ik ooit nog de disc via Nintendo zelf krijg
quote:Ach Roy, ik heb um ook nog steeds niet.
Op dinsdag 10 februari 2004 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan ga ik ook maar lid wordenVoor de zekerheid. Want ik vraag me af of ik ooit nog de disc via Nintendo zelf krijg
Roy, je bent niet alleen .
quote:Yep yep
Op dinsdag 10 februari 2004 18:45 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen al zin in BG&E![]()
?
quote:ik heb mijn 2e disc al op ebay staan, alles wat het opbrengt is mooi meegenomen.
Op dinsdag 10 februari 2004 18:48 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Ach Roy, ik heb um ook nog steeds niet.
Op 28-1 heeft nintendo het mailtje verstuurd waarin stond dat ik heb binnen enkele dagen binnen zou hebben.Zou dat niet binnen 14 dagen gebeuren,dan moest ik weer mailen,ff wachten dus nog.
Morgen weer mailen naar nintendo....
Roy, je bent niet alleen
.
quote:Heb respect voor je sig,... en je hebt er gelijk in. Tis een ondergewaardeerd spel vind ik.
Op dinsdag 10 februari 2004 18:58 schreef BMH het volgende:[..]
Yep yep
[afbeelding]
"Other companies aren't expected to come out with next-generation consoles until late 2005 or 2006, and Nintendo will be launching its next-generation unit around the same time," NCL spokesperson Yasuhiro Minigawa told Reuters.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:51 schreef JK het volgende:
Ik heb maar een abonnement genomen. 6 nummers + Zelda Collectors Edition.. 20 eurootjesDas nie duur al zeg ik het zelf.
quote:[sarcastisch]
Op dinsdag 10 februari 2004 20:01 schreef BMH het volgende:[..]
6 bladen + 4 van de beste games ooit voor 20 euro. Waar gaat deze wereld toch heen?
Nintendo als third party developer
quote:Het is een nette prijs, beter dan 40 of 50 euro vragen voor die collectors edition... had ik er niet voor over in elk geval. En zie, van wachten komt feest !
6 bladen + 4 van de beste games ooit voor 20 euro. Waar gaat deze wereld toch heen?
En effe zien of dat blad wat is, anders zeg ik het na 6 nummertjes weer op. Maar 20 eurootjes is in elk geval niets ! Het blad zelf is al 4,50 per stuk zie ik.
quote:Respect voor Nintendo! Ze hebben deze hele industrie, waar wij allemaal van genieten, gemaakt. Je kunt ze nu toch niet zo maar afschepen als de nieuwe davilex of wel?
Op dinsdag 10 februari 2004 20:07 schreef febster het volgende:[..]
[sarcastisch]
Nintendo als third party developer
quote:Heb ik ooit beweert van niet
Op dinsdag 10 februari 2004 20:10 schreef BMH het volgende:[..]
Respect voor Nintendo! Ze hebben deze hele industrie, waar wij allemaal van genieten, gemaakt.
quote:Nope, alleen als ze zo doorgaan worden ze het wel min of meer
Je kunt ze nu toch niet zo maar afschepen als de nieuwe davilex of wel?
quote:Naar de goede kant
quote:Tja, was hier al bekend hoor, dat je 'm naderhand voor een scheet en drie knikkers kon kopen. Haastige spoed is zelden goed, vooral idd voor de 70 eur mensen
Op dinsdag 10 februari 2004 21:44 schreef TAG-Speedy het volgende:
Nou lol die collectors disc ook weer mooi mee geflest dus, koop je 2 games voor omdat je denkt iets bijzonders te hebben (en mensen op eBay die hem voor 70 euro kochten ook denk ik) krijg je hem nu voor 20 euro in huis gestuurd en ben je nog 6x in het half jaar voorzien van leesvoer tijdens een uitgebreide wc sessie
Misschien maar een abbotje nemen, kan ik misschien nog wat van m'n 1080 terug verdienen.
quote:
Type: Abonnement
Blad: [N]Gamer
Abon: [N]Gamer
Actie: Optie 1: 6x [N]Gamer en The Legend of Zelda Collector's Edition voor EUR 20 (excl. EUR 2,30 verzendkosten)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 10-02-2004 21:52]
De Playstation 2, Xbox en de Gamecube gaan alweer een paar jaar mee en de laatste tijd gonst het dan ook van de geruchten over de laatste specificaties en releasedata van hun opvolgers. Microsoft doet er alles aan om de Xbox Next als eerste op de markt te brengen en Sony gebruikt de 'Cell'-technologie om hun Playstation 3 de krachtigste console te maken.
Nintendo heeft zich altijd een beetje afzijdig gehouden wat betreft nieuws over de opvolger van de Gamecube. Natuurlijk waren er uitspraken over een releasedatum ergens in 2005/2006 en hier en daar een deal met een hardware producent, maar niet iets waar Sony of Microsoft zich druk over zouden maken.
Niet geheel onverwacht heeft Nintendo dan ook aangegeven de komende twee of misschien drie jaar geen opvolger van de Gamecube uit te gaan brengen. Daarvoor in de plaats geeft Nintendo de voorkeur aan hun huidige machine en zullen ze hiervoor meer ondersteuning gaan bieden. Zo zal het aantal games voor de Gamecube sterk worden uitgebreid, en zullen er vanaf 2005 nieuwe accessoires aan komen.
Nintendo has decided that it will diversify its game library and sell new peripherals for GameCube to make the current hardware more appealing to consumers instead of competing directly with Microsoft or Sony.
Nintendo's current plan is to begin releasing these new peripherals in early 2005. There have been no further details on what these peripherals may be.
Company president Satoru Iwata stated that the reasoning behind this philosophy is that "customers are fully satisfied with the performance of the current model."
Nintendo denkt dus dat het publiek niet aan een nieuwe console toe is, en nog steeds tevreden is met de Gamecube. Ook zegt Nintendo dat de vooruitgang van de technologie niet snel genoeg is gegaan om nieuwe gameplay elementen te kunnen introduceren. Of ze dit met de nieuwe aan te kondigen accessoires wel zal lukken is nog maar de vraag. Lees hier op deze pagina meer over. (http://cube.ign.com/articles/491/491054p1.html)
Update Inmiddels heeft Nintendo op het nieuws gereageerd en men zegt gewoon tegelijk met de andere consolegiganten een nieuw aparaat klaar te hebben staan. De opvolger van de GameCube verschijnt dus ongeveer tegelijk met de opvolgers van de Xbox en de Playstation 2. Wel zegt Nintendo zich minder te focussen op superieure hardware, omdat men dit onzinnig acht want met de huidige televisies heb je helemaal geen profijt van nog mooiere graphics. Lees het hele persbericht bij CubeZone.
(http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12260)
gamer.nl
Zie mijn post op de vorige pagina. N5 wordt gewoon tegelijk gereleased met de X2 en de PS3
quote:Nintendo is een beetje mystirisch(
Op dinsdag 10 februari 2004 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:Zie mijn post op de vorige pagina. N5 wordt gewoon tegelijk gereleased met de X2 en de PS3
Ze hebben gewoon gezegd dat het nog tot 2005/2006 duurt. En dat er een extra uitbreiding voor de Cube komt.
quote:dat doet nintendo toch altijd...
Op dinsdag 10 februari 2004 22:14 schreef nlboy het volgende:[..]
Nintendo is een beetje mystirisch(
)aan het doen...
quote:Mysterisch.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:14 schreef nlboy het volgende:[..]
Nintendo is een beetje mystirisch(
)aan het doen...
quote:Mysterieus
Op dinsdag 10 februari 2004 22:20 schreef Lexie het volgende:[..]
Mysterisch.
(of hysterisch )
quote:Het spel kreeg een 8.5 bij ign, dus is het zeker waard.
The Eurocom-developed action-adventure Sphinx and the Cursed Mummy has seen a dramatic price reduction for GameCube, Xbox and PlayStation 2. The title currently retails for a mere $19.99. The cut comes as a result of sluggish sales of the game across all systems.
quote:Dan is de xbox ook een flop, want die verkoopt even veel als de cube.
Op woensdag 11 februari 2004 07:21 schreef pro_jeex het volgende:
Volgens mij is de gamecube een aardige flop.
quote:Idd de x-box is dat ook, maar dat vond ik te offtopic om te plaatsen.
Op woensdag 11 februari 2004 07:29 schreef BMH het volgende:[..]
Dan is de xbox ook een flop, want die verkoopt even veel als de cube.
quote:Waar baseer je dat op... het gaat nu just goed met de cube... maar als een product niet zo goed verkoop als die PS2 dan betekent het niet gelijk dat het een flop is.
Heb weer iemand geinfecteerd met het cube virus , dat is numer 3 al binnen 2 weken
Ik denk dat mensen de cube moeten ontdekken en dan zijn ze gelijk 0+ verliefd. iemand had zelf een ps2 en die gebruikte hem niet omdat het niet leuk was om mee te spelen... nu 2 weken geleden een cube en gelijk 5 of 6 games er geen genoeg van kunnen krijgen geeft wel aan dat de cube als die eenmaal ontdekt is een erg geliefd console is.
quote:Dat baseer ik op krantenartikelen die ik tegen komen in diverse kranten en journaals.
Op woensdag 11 februari 2004 08:25 schreef MeZZiN het volgende:[..]
Waar baseer je dat op... het gaat nu just goed met de cube... maar als een product niet zo goed verkoop als die PS2 dan betekent het niet gelijk dat het een flop is.
Heb weer iemand geinfecteerd met het cube virus
, dat is numer 3 al binnen 2 weken
Ik denk dat mensen de cube moeten ontdekken en dan zijn ze gelijk 0+ verliefd. iemand had zelf een ps2 en die gebruikte hem niet omdat het niet leuk was om mee te spelen... nu 2 weken geleden een cube en gelijk 5 of 6 games er geen genoeg van kunnen krijgen geeft wel aan dat de cube als die eenmaal ontdekt is een erg geliefd console is.
Ik heb altijd helaas maar geld voor 1 console en in de next-gen weet ik niet of ik naar de gamecube overstap. ik heb er nog geen moment spijt van gehad van mijn kubus, maar ja dat zien we dan wel
quote:Voor jou is het misschien een flop. Voor mij is het een interessante consle die met orginaliteit en vernieuwende spellen bij mij op de eerste plaats staat.
Op woensdag 11 februari 2004 08:32 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat baseer ik op krantenartikelen die ik tegen komen in diverse kranten en journaals.
Kijk jou gaat het niet om verkoop cijfers, maar daar gaat het meneer Nintendo wel om hoor!
quote:Dan heb je waarschijnlijk gegevens van een half jaar terug ofzo...Want nu zijn de verkoop cijfers zijn erg goed. Tevens moet je rekening houden met dat Nintendo weinig tot geen verlies maakt op zijn console. Dat is wel anders met de PS2 daar verliest sony op elke console een hoop geld. ...
Op woensdag 11 februari 2004 08:32 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat baseer ik op krantenartikelen die ik tegen komen in diverse kranten en journaals.
Kijk jou gaat het niet om verkoop cijfers, maar daar gaat het meneer Nintendo wel om hoor!
Gelukkig is er nintendo die echt originele games maakt. Bij sony is het veel al hap-slik-weg spul.
Ik heb nu wat rond gelezen over de PS2 maar die gaat toch vrij snel stuk iets met de laser ofzo... misschien zijn er wel heelveel vervangen omdat ze stuk zijn.....
Ik wil wel eens weten hoeveel consoles NGC, PS2, XBox er nog werken en niet hoeveel totaal verkocht zijn.
quote:Ik begrijp wat je wilt vertellen, maar met uitzondering van Pikmin heeft Nintendo toch helemaal niets origineels bedacht deze generatie ?
Gelukkig is er nintendo die echt originele games maakt. Bij sony is het veel al hap-slik-weg spul.
quote:Pacman VS, FF:CC (multiplayer), Zelda (the four swords), Gameboy connectivity. Nintendo legt de lat wel hoger bij de nieuwe versie van concepten van vorige consoles.
Op woensdag 11 februari 2004 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik begrijp wat je wilt vertellen, maar met uitzondering van Pikmin heeft Nintendo toch helemaal niets origineels bedacht deze generatie ?
quote:Dat is de lat toch niet hoger leggen. Toen Pacman VS gepresenteerd werd op E3, hoorde je de teleurstelling in het publiek. Weer een mooie manier om kabeltjes mee te verkopen. Een paar spellen die het ondersteunen en dan wordt het meestal geforceerd gebruikt waarbij je zonder dat ding niks mist aan gameplay-ervaring. Enige waar ik het voor heb gebruikt is Zelda The Wind Maker.
Op woensdag 11 februari 2004 09:40 schreef MeZZiN het volgende:[..]
Pacman VS, FF:CC (multiplayer), Zelda (the four swords), Gameboy connectivity. Nintendo legt de lat wel hoger bij de nieuwe versie van concepten van vorige consoles.
quote:Totdat de mensen het daadwerkelijk gingen spelen. Pacman VS is ZO ontzettend cool in multiplayer.
Op woensdag 11 februari 2004 10:10 schreef Brasco125 het volgende:[..]
Dat is de lat toch niet hoger leggen. Toen Pacman VS gepresenteerd werd op E3, hoorde je de teleurstelling in het publiek. Weer een mooie manier om kabeltjes mee te verkopen. Een paar spellen die het ondersteunen en dan wordt het meestal geforceerd gebruikt waarbij je zonder dat ding niks mist aan gameplay-ervaring. Enige waar ik het voor heb gebruikt is Zelda The Wind Maker.
quote:Precies graphics zijn niet altijd het belangrijkste.... maar vernieuwend was het wel dat is wat zeker is.
Op woensdag 11 februari 2004 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Totdat de mensen het daadwerkelijk gingen spelen. Pacman VS is ZO ontzettend cool in multiplayer.
quote:Ik heb het helemaal niet over graphics.. Die doen trouwens nauwelijks onder voor xbox..
Op woensdag 11 februari 2004 10:57 schreef MeZZiN het volgende:[..]
Precies graphics zijn niet altijd het belangrijkste.... maar vernieuwend was het wel dat is wat zeker is.
quote:ok een vernieuwende game op de XBox???
Op woensdag 11 februari 2004 11:03 schreef Brasco125 het volgende:[..]
Ik heb het helemaal niet over graphics.. Die doen trouwens nauwelijks onder voor xbox..
quote:wow.... sfeervol en mooi!
Op woensdag 11 februari 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baten Kaitos[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Ik kan niet wachten goede RPG gaan er altijd wel in...
Op woensdag 11 februari 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baten Kaitos[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Vraag is of ze nou wel of niet in Europa uitkomen De ene keer wel, de andere keer niet.
VOlgens de laatste berichten iig wel
quote:Jep alleen volgend jaar pas ofzo omdat het vertalen lang zou duren.
Op woensdag 11 februari 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, das een gewone![]()
Vraag is of ze nou wel of niet in Europa uitkomen
De ene keer wel, de andere keer niet.
quote:Er is uberhuapt een groot te kort aan creatieve orginele spellen. En ik beweer ook zeker niet dat Xbox uitblinkt in orginaliteit!! (waar??) Maar het ging mij om het feit dat ik GBA-Connectivity ansich geen evolutionaire ontwikkeling vind voor de game-industrie. iets wat ik dan 'de lat hoger leggen zou noemen'. Ik geloof niet dat andere producenten warm noch koud worden van GBA-connectivity.
Op woensdag 11 februari 2004 11:05 schreef MeZZiN het volgende:[..]
ok een vernieuwende game op de XBox???
Waarbij je de drie spellen noemt die allemaal tot een reeds in den treure uitgemolken francise behoren. Maar dat doet niet af aan het feit dat het leuke spellen zijn enzo, zo is het ook weer niet.
quote:Francise ja maar niet kwaar nieuwe speel mogelijkheiden. Maar je heb wel gelijk er moeten veeeeeeel meer originele games op de markt komen en nintendo mag ook gerust nog een paar nieuwe mascotes het leven in roepen :-)
Op woensdag 11 februari 2004 11:45 schreef Brasco125 het volgende:[..]
Waarbij je de drie spellen noemt die allemaal tot een reeds in den treure uitgemolken francise behoren. Maar dat doet niet af aan het feit dat het leuke spellen zijn enzo, zo is het ook weer niet.
quote:Dat was toch al zeker?
Op woensdag 11 februari 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, das een gewone![]()
Vraag is of ze nou wel of niet in Europa uitkomen
De ene keer wel, de andere keer niet.
quote:Volgens mij is deze post dat ook....
@ Roy : bonusdisk heb ik vandaag ook binnengekregen,precies 2 weken na laatste mailtje.
En bij tweakers worden ze ook wakker :
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=30987
[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 11-02-2004 13:27]
Silicon Knights heeft nu al 2 erg goede games gemaakt, terwijl Rare een flop gemaakt heeft. Toch wel slim gedaan van Nintendo
[edit: typo]
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 11-02-2004 20:03]
quote:Wat dacht je van Metroid prime? Een studio die nog nooit een spel heeft gemaakt. En kijk is wat Metroid prime heeft opgebracht
Op woensdag 11 februari 2004 13:27 schreef BMH het volgende:
hahahaha, ik las net dat Nintendo Silicon Knights (Eternal Darkness + Metal Gear Solid: The Twin Snakes) voor 1 miljoen dollar heeft gekocht. En dan micrsoft Rare heeft gekocht voor 375 miljoen dollarEternal Darkness heeft nu al 2 erg goede games gemaakt, terwijl Rare een flop gemaakt heeft. Toch wel slim gedaan van Nintendo
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 14:34 schreef HomerJ het volgende:[..]
Wat dacht je van Metroid prime? Een studio die nog nooit een spel heeft gemaakt. En kijk is wat Metroid prime heeft opgebracht
quote:Retro studios.
Op woensdag 11 februari 2004 14:38 schreef leejow het volgende:[..]
Dat was remedy, das iets heel anders...
quote:Klopt, Rare van jaren lang mijn favoriete developer. Maar de afgelopen 2/3 jaar is het een Nazi fabriek geworden (zeggen de ex-werknemers). Vele mensen die eerst de coole games (goldeneye, Conker's bad fur day, Perfect dark enz) maakten voor Rare zijn nu allemaal naar andere developers gegaan, omdat ze genoeg hadden van het strafkamp Rare.
Op woensdag 11 februari 2004 15:41 schreef Flexidexi het volgende:
wat is er anders aan Retro dan aan Sillicon Knights? Behalve dan dat Sillicon Knights al wat langer bestaat. Het zijn 2 studios die in bezit/opgericht zijn van Nintendo en de 3 spellen die ze beide hebben voortgebracht zijn al beter dan wat Rare heeft laten zien op de next gen consoles. Dat zegt niet dat Starfox en Grabbed by the Ghoullies niet leuk zijn. Ik heb me met Starfox uitstekend vermaakt en wat ik van Grabbed heb gespeeld vond ik ook erg leuk. Ik heb een Xbox puur voor de Rare spellen gekocht...en een beetje voor Xbox Live...Ik had Rare nog steeds liever on board gehad bij Nintendo. Op Zelda na heeft Rare voor mij toch wel de beste spellen op N64 gebracht.
quote:
TOKYO, Japan (Reuters) -- Japanese video game maker Nintendo Co Ltd said on Tuesday it would launch a next-generation home console in 2005 or 2006 and denied a newspaper report that it would delay development of a successor to its GameCube console.The Nihon Keizai business daily said Nintendo would delay the launch of a next-generation game machine, but the Kyoto-based company said development of the next version of the GameCube was proceeding as planned.
"Other companies aren't expected to come out with next-generation consoles until late 2005 or 2006," said Nintendo spokesman Yasuhiro Minagawa. "Our machine will be ready at the same time as the other new consoles."
On the news of a possible delay in development, Nintendo shares fell 2.67 percent to 9,850 yen in early afternoon trade against a 0.62 percent fall in the Nikkei average.
Analysts say that in developing a next-generation game machine, Nintendo will stick to its credo that video games should be fun, in part to differentiate its product from muscular consoles expected from rivals Sony Corp. and Microsoft Corp.
Last month, Nintendo announced plans to launch later this year a new, portable video game system, codenamed "Nintendo DS," that would feature two liquid crystal display (LCD) screens, one above the other.
Analysts expect the Nintendo DS to be priced well under $200.
Nintendo President Satoru Iwata has said on numerous occasions that the video game industry has started to alienate fans by developing games that are too complex and too heavily dependent on graphics.
That is why the company remains wary of a big outlay for semiconductor investment for the successor to the GameCube.
Sony is developing a high-powered processor, codenamed "Cell," to power the latest version of its PlayStation series, while Microsoft plans to use three powerful 64-bit microprocessors from IBM in the next version of its Xbox console.
Sony plans to invest 120 billion yen ($1.14 billion) in the business year starting April 1 to upgrade production lines at its factories and at the manufacturing facilities of Toshiba Corp and IBM for next-generation semiconductors, including "Cell."
The company also said it plans a new peripheral device for the GameCube, but Nintendo's Minagawa declined to comment on what the new "adaptor" would be.
quote:
Releaseschema kwartaal 1 & 2 2004Titel Releasedatum
Conflict: Desert Storm (Sales Curve) 6 februari 2004
Rogue Ops (Kemco/Capcom) 6 februari 2004
Sonic Heroes (SEGA) 6 februari 2004
Pitfall: The Lost Expedition (Activision) 20 februari 2004
Gotcha Force (Capcom) 20 februari 2004 Exclusief
Sphinx and the Cursed Mummy (THQ) 20 februari 2004
Kirby Air Ride (Nintendo) 26 februari 2004 Exclusief
Prince of Persia: The Sands of Times (Ubisoft) 26 februari 2004
James Bond 007: Everything or Nothing (EA) 27 februari 2004
Puyo Pop Fever (SEGA) 27 februari 2004
Beyond Good and Evil (Ubisoft) februari 2004
Goblin Commander: Unleash the Horde (Jaleco) februari 2004Final Fantasy: Crystal Chronicles (Nintendo) 11 maart 2004 Exclusief
Resident Evil Code: Veronica X (Capcom) 12 maart 2004
Dragons Lair 3D: Special Edition (THQ) 12 maart 2004
Spawn Armageddon (Namco/EA) 12 maart 2004
Tak and the Power of Juju (THQ) 12 maart 200
Disneys Hide n Sneak (Capcom) 19 maart 2004
Scooby Doo! Mystery Mahem (THQ) 19 maart 2004
Harvest Moon: A Wonderful Life (Natsume/ Ubisoft) 26 maart 2004 Exclusief
Metal Gear Solid The Twin Snakes (Konami) 26 maart 2004 Exclusief
R: Racing (Namco/EA) 26 maart 2004
Haunted Mansion (Take 2) maart 2004
Knights of the Temple (TDK) maart 2004
Conan (TDK) Kwartaal 1 2004
World Racing (TDK) Kwartaal 1 2004Pokémon Channel (Nintendo) 1 april 2004 Exclusief
Mission Impossible: Operation Surma (ATARI) 2 april 2004
Serious Sam: Next Encounter (Take 2) 16 april 2004
World Championship Pool 2004 (Jaleco) april 2004
Teenage Mutant Ninja Turtles (Konami) april 2004Pokémon Colosseum (Nintendo) 19 mei 2004 Exclusief
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (EA) 28 mei 2004Mario Golf (Nintendo) 17 juni 2004 Exclusief
Shrek 2 The Movie Game (Activision) 25 juni 2004Spider- Man 2 The Movie Game (Activision) 9 juli 2004
Micro Mayhem (Jaleco) juli 2004
Medabots: Infinity (Natsume) Kwartaal 2 2004 Exclusief
Phantasy Star Online III: C.A.R.D Revolution (SEGA) Kwartaal 2 2004
quote:Mijn lijstje. LOL, ze zijn op 3 na allemaal exclusief
Op woensdag 11 februari 2004 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Releaseschema kwartaal 1 & 2 2004
Titel Releasedatum
Sphinx and the Cursed Mummy (THQ) 20 februari 2004
Kirby Air Ride (Nintendo) 26 februari 2004 Exclusief
Prince of Persia: The Sands of Times (Ubisoft) 26 februari 2004
Beyond Good and Evil (Ubisoft) februari 2004
Final Fantasy: Crystal Chronicles (Nintendo) 11 maart 2004 Exclusief
Harvest Moon: A Wonderful Life (Natsume/ Ubisoft) 26 maart 2004 Exclusief
Metal Gear Solid The Twin Snakes (Konami) 26 maart 2004 Exclusief
Pokémon Colosseum (Nintendo) 19 mei 2004 Exclusief
Mario Golf (Nintendo) 17 juni 2004 Exclusief
Phantasy Star Online III: C.A.R.D Revolution (SEGA) Kwartaal 2 2004
[edit: ik had medabots er tussen ]
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 11-02-2004 19:06]
Misschien MGS nog...
BG&E haal ik voor de PS2, 10 euro, 2e hands Zo goedkoop wordt het niet
De rest ga ik reserveren voor xbox aankopen
quote:Vergis je niet. Grabbed by the Ghoulies lijkt mij ook een kutspel maar Rare heeft wel wat meer knallers op zijn naam staan dan SK
Op woensdag 11 februari 2004 13:27 schreef BMH het volgende:
Eternal DarknessSilicon Knights heeft nu al 2 erg goede games gemaakt, terwijl Rare een flop gemaakt heeft. Toch wel slim gedaan van Nintendo
Ik denk dat je Kameo straks niet wilt zien draaien op een Xbox hoor Kameo is langer in development dan GBTG dus de kwaliteit zullen we dan wel zien.
Maar hoe dan ook. Eternal Darkness is een knaller. Dat zal ik niet ontkennen en MGS zal vast wel cool zijn, maar draai nou niet door Soms raak jij door je enthousiasme voor Nintendo je objectiviteit een beetje kwijt. Jij was toch gamereporter ofzo ? Zeker alleen voor Cube
En Pitfall... ik hoop dat dat een beetje een goed spel is/wordt. Ik heb Pitfall 2 nog met zoveel plezier op mijn commodore 64 gespeeld in 1984 of zo. De eerste en enige platformer die ik bijna uitgespeeld heb.
quote:Ja.
Op woensdag 11 februari 2004 21:10 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Komt er een Mario Tennis voor de Gamecube?
quote:Wanneer?
Op woensdag 11 februari 2004 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja.
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 21:13 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Wanneer?
quote:Van de site uit de OP
Mario Tennis Sport TBA TBA
quote:Eind vorig jaar zeiden ze dat hij 70% af was. Dus ik denk dat de near final wel op de E3 speelbaar zal zijn.
Op woensdag 11 februari 2004 21:17 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Awwww maaaaan TBA, dat is hetzelfde als Sint Juttemis
quote:Zal wel aan je leeftijd liggen, ook ik ben 22 en interesseer me alleen in MGS TTS
Op woensdag 11 februari 2004 22:07 schreef Cleverkidr het volgende:
In de release lijst zitten eigenlijk weinig spellen die me echt interesseren. Ik vraag me af of dat aan mij ligt en ik op mn 22e al te oud ben geworden...
Of ik speel teveel retro games.
In ieder geval, ik mis dat gevoel van vroeger bij deze release lijst.
(mijn anticipatie voor Mortal Kombat 2 en 3, Mario Kart 64, Goldeneye, PS2 SSX ed. was stukken groter)
ik kom aan 2...
quote:Precies
Op donderdag 12 februari 2004 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn mailtje staat 20 euro. Dus ze kunnen me niets maken denk ik. Ook jou nietDit is gewoon voor de nieuwere mensen die lid worden. Wel een geheid succes natuurlijk, iedereen die de Zelda Disc nog niet had wordt nhu lid van NGamer
Ben alleen benieuwd wanneer we 'm krijgen.... en of de CD in zo'n mooi doosje zit. Dat wordt weer hele avonden 8-bit games spelen....
En laat ze alsjeblieft ook N64 ngc discjes maken van Mario 64, Perfect Dark, Golden Eye, Mario Kart en wat andere N64 toppers.. zou nog best wel te verkopen zijn... en de Cube kan het goed emuleren.. of hebben ze het echt ge-port??
quote:en dan te bedenken dat 1 van mijn zelda discs nu op ebay staat voor 31,63 euro
Op donderdag 12 februari 2004 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn mailtje staat 20 euro. Dus ze kunnen me niets maken denk ik. Ook jou nietDit is gewoon voor de nieuwere mensen die lid worden. Wel een geheid succes natuurlijk, iedereen die de Zelda Disc nog niet had wordt nhu lid van NGamer
Is het nu een beetje zoals FF:TA op de gameboy de ene battle naar de andere. Alleen nu in realtime. ... zit namelijk te twijfelen of ik hem wil pre-orderen.
Voordeel is namelijk de link kabel :-)
Ik heb wel al 2 GBA's dus is het ook leuk om te spelen met zijn tweeen????
quote:Dat is juist de bedoeling
Op donderdag 12 februari 2004 09:46 schreef MeZZiN het volgende:
Ik heb wel al 2 GBA's dus is het ook leuk om te spelen met zijn tweeen????
Roy, heb je Wario world nog gekregen voor die 25 euro? Ik wil hem ook bestellen, maar twijfel over die vage datum op die site. En nog een vraagje: weet je misschien een leuke site met informatie over nieuwe rpg's voor de cube?
Ik ken niet een specifieke RPG voor dew Cube pagina, wel rpgamer.com (met één g dus). Waar ik ook dit bericht las:
quote:
Namco's only two GameCube RPGs, Baten Kaitos and Tales of Symphonia, are finding their ways to European shores. The dates of their respective releases are yet to be determined, but are likely going to be around late 2004 and possibly early 2005.
quote:omdat ik de laatste heb gekocht
Op donderdag 12 februari 2004 01:09 schreef Lexie het volgende:
He Retarded!Waarom hadden ze geen Ikaruga meer bij de FRS in Nijmegen?
quote:De vraag was omdat ze veel in de reviews praten over dat het leuk wat met zijn vieren dus .... vandaar de vraag....
Op donderdag 12 februari 2004 09:47 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Dat is juist de bedoeling
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
rpgamer.com
[..]
quote:Baraka?
Op donderdag 12 februari 2004 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste screen Mortal Kombat 6:
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 11:18 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Baraka?
Ik vraag me af of de MK formule nog wel werkt eigenlijk Ik vond alleen deel 1 en 2 echt leuk eigenlijk...
quote:Tuurlijk wertk dat:) ik heb alle delen hier nog liggen en heb de laatste ook weer tot op het bot uitgespeeld. MK3 was de best euit de hele serie. Geweldig vechtspel. Ik hoop alleen dat dit soort games nu eens online komen.
Op donderdag 12 februari 2004 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik vraag me af of de MK formule nog wel werkt eigenlijk
Ik vond alleen deel 1 en 2 echt leuk eigenlijk...
Ik wil zelf ook een gamecube aanschaffen. Weten jullie nog een goedkoop adresje? (behalve ebay, marktplaats en mm)
en zoja wat moet zo'n ding kosten dan
quote:Los 99 euro. Spellen vanaf 20.
Op donderdag 12 februari 2004 11:46 schreef 3st het volgende:
hallo gc fans,Ik wil zelf ook een gamecube aanschaffen. Weten jullie nog een goedkoop adresje? (behalve ebay, marktplaats en mm)
Waar? Elke games winkel. Mediamarkt is misschien goedkoper, maar de anderen zijn niet echt goedkoper. Dit is al goedkoop genoeg
quote:tnx the mm, it will be! voor de goedkope games kan ik daar ook terecht? Kom er wel vaak nameljk maar kijk nooit naar de games
Op donderdag 12 februari 2004 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Los 99 euro. Spellen vanaf 20.
In een bundel met Zelda, of Mario Kart, of de GBA Player: 149 euro.Waar? Elke games winkel. Mediamarkt is misschien goedkoper, maar de anderen zijn niet echt goedkoper. Dit is al goedkoop genoeg
Viewtifull Joe haal ik dus op een ander tijdstip
quote:Tip : F-Zero GX is absoluut geen game die je ff tussendoor kan spelen...
Ik heb besloten om dit weekend F-Zero GX te halen Met al die RPG's en adventures de komende wil ik een game waarbij ik tussendoor ff kan raggen.
Vereist nml. enorm veel oefening en toewijding
quote:Joe is meer raggen dan F-zero hoor.. ik kan me altijd wel lekker uitleven met Joe, bij Fzero is dat een heel ander verhaal...
Op donderdag 12 februari 2004 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Joe is helemaal moeilijkDus van deze 2 lijkt F-Zero me de beste keus op dit moment
quote:Ik zou F-Zero GX eerst een keer huren, het leek mij als raceduivel wel een gaaf spel, maar ik vond er echt geen reet aan.
Op donderdag 12 februari 2004 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb besloten om dit weekend F-Zero GX te halenMet al die RPG's en adventures de komende wil ik een game waarbij ik tussendoor ff kan raggen.
Viewtifull Joe haal ik dus op een ander tijdstip
Viewtifull Joe daarentegen
quote:Speel Joe op Kids level en het is idd zeeeeer pittig
Joe is helemaal moeilijkDus van deze 2 lijkt F-Zero me de beste keus op dit moment
quote:Geloof me, VJ is makkelijker dan F-Zero GX...
Joe is helemaal moeilijk Dus van deze 2 lijkt F-Zero me de beste keus op dit moment
(al zijn beide games inderdaad moeilijk)
En die raceduivel die F-Zero geen reet aan vind is geen raceduivel
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:51 schreef speknek het volgende:
Gaan ze nu zelfs Ad Melkert al cameo's geven?
quote:VJ vind ik simpeler dan F-zero. F-zero is vaak enorm frustrerend, waar VJ plezierig je kont kickt.
quote:oooh, klinkt goed
Resident Evil 4
When will you tell us about resident evil 4?! I can't wait forever!Matt responds: You won't have to. Game Informer Magazine has the world exclusive on the game and will blow it out in the next couple of weeks. We're under embargo until mid-March, at which point we will provide our own coverage of the pants-wettingly amazing survival horror sequel -- a title that now ties Metroid Prime 2 as my most wanted game this year. Stay tuned for that.
quote:Op de GC wel.
Op donderdag 12 februari 2004 15:10 schreef Chocobo het volgende:
MP2 en RE4 zijn sowieso DE musthave titels van dit jaar vind ik
quote:*ligt plat*
Op donderdag 12 februari 2004 12:51 schreef speknek het volgende:
Gaan ze nu zelfs Ad Melkert al cameo's geven?
quote:RE4 wel, MP2 niet... dan eerder Super Monkey Ball 3
\MP2 en RE4 zijn sowieso DE musthave titels van dit jaar vind ik
quote:voor mij MP2 en RE4 niet.. beide niet mijn soort games ... er zijn weinig games die ik nu nog wil hebben, behalve HALO2 op de xbox... maargoed, voor de Cube..misschien Mario Golf ofzo.
Op donderdag 12 februari 2004 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
RE4 wel, MP2 niet... dan eerder Super Monkey Ball 3
Cijfers uit [N]Gamer #3
Gamecube
MGS:TTS - 9
FF:CC - 8.5
Beyond Good & Evil - 8.5
Sonic Heroes - 8
POP - 8.5
007: EON - 7.5
Roque ops - 7
Goblin Commander - 8
Kirby air ride - 5.5
Pitfall - 7.5
Rracing - 7.5
NFL Street - 8
Mario Party 5 - 7.5
Spawm - 5.5
MOH: Rising Sun - 5
Teenage Mutant Ninja Turtles - 4.5
Tak & the Power of Juju - 7.5
1080: Avalache - 8
RE code: Veronica X - 4
Disney's jode & sneak - 5
Batman - 7
HP: Zwerkbal cup - 6
HP: Steen der Wijzen - 6.5
Wallace & Gromit - 6.5
The Sims - 7.5
Looney Tunes: Back in Action - 6
Spongebob - 7.5
Urban Freestyle Soccer - 7
Gameboy advance
Sword of mana - 7.5
Max Payne - 8
De Sims - 8
TH: underground - 8
LOTR:ROTK - 7
007:EON - 7.5
FIFA 2004 - 6.5
MOH: Infiltrator
Onimusha Tactics - 6.5
Teenage Mutant Ninja Turtles - 6.5
N4S: underground - 6.5
POP - 7.5
Terminator 3 - 4
Ice Nine - 5
Crash Nintro Kart - 6.5
SSX 3 - 3.5
Finding Nemo - 6.5
Ja, iedereen mag dit quoten met een bedankje voor mij
quote:
The publisher is expected to unveil the new GoldenEye game at the E3 trade show in Los Angeles this May, and it's expected to be one of the key titles on the company's stand at the event.The new game is being developed at the EA USA studios in Redwood Shores and Los Angeles, and although EA currently has a publishing agreement with UK developer Free Radical Design, which is made up of the core team that created the critically acclaimed GoldenEye on the N64 while working at Rare, Free Radical is not thought to be working on the project
Dit kan niet waar zijn
quote:Oftewel echte PS-2 spellen
Op donderdag 12 februari 2004 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of dat wel zo'n goed nieuws is. Lijkt een beetje het EA-koopt-de-licentie-en-mensen-kopen-het-omdat-ze-de-naam-kennen-en-EA-verdient-veel-aan-die-domme-mensen verhaal
het was leuk toen het net uitkwam omdat er zoveel commotie rond was
en je de speciale code kende om bloed tevoorschijn te laten komen (ken em nog altijd van buiten
voor de sega)
en 2 was helemaal top
heel veel spelen met mijn neven, en er gewoon slecht in blijven
daarna is MK niet meer wat het ooit was geweest
quote:Goede keuze!
Op donderdag 12 februari 2004 11:46 schreef 3st het volgende:
hallo gc fans,Ik wil zelf ook een gamecube aanschaffen. Weten jullie nog een goedkoop adresje? (behalve ebay, marktplaats en mm)
Tja... bij www.nedgame.com verkopen ze ze voor 89 euro. Alleen kan bestellen per post een paar weekjes duren (is mijn ervaring). Als je er betaalbaar langs kunt gaan (niet zo ver voor jou, zag ik) zou ik dat doen. Spellen hebben ze ook zat voor redelijke prijzen. (wel even vergelijken op internet... want soms zitten ze wél hoog)
Have fun!
quote:Free-id op free record shop aanschaffen en als je dan via internet besteld heb je overal 10% op. In de winkel alleen op games en films enzo en niet op hardware
Op donderdag 12 februari 2004 21:58 schreef Dromer het volgende:[..]
Goede keuze!
Tja... bij www.nedgame.com verkopen ze ze voor 89 euro. Alleen kan bestellen per post een paar weekjes duren (is mijn ervaring). Als je er betaalbaar langs kunt gaan (niet zo ver voor jou, zag ik) zou ik dat doen. Spellen hebben ze ook zat voor redelijke prijzen. (wel even vergelijken op internet... want soms zitten ze wél hoog)
Have fun!
quote:Bloed bij Mario kart
Op donderdag 12 februari 2004 21:28 schreef ASSpirine het volgende:
sorry, maar MK is helemaal niets meer voor mijhet was leuk toen het net uitkwam omdat er zoveel commotie rond was
en je de speciale code kende om bloed tevoorschijn te laten komen![]()
daarna is MK niet meer wat het ooit was geweest
Dikke schild afvuren en luigi's arm ligt eraf, half bloedend
ik weet ook wel wat je bedoel maar had ik even zin in
quote:EA heeft al langer de 007-licentie hoor.
Op donderdag 12 februari 2004 20:07 schreef HomerJ het volgende:![]()
![]()
Dit kan niet waar zijn
quote:Mortal Kombat
Op donderdag 12 februari 2004 22:41 schreef HomerJ het volgende:[..]
Bloed bij Mario kart
quote:ik zie dat je ook wat aan het spele bent geweest met mijn quote
Op donderdag 12 februari 2004 22:41 schreef HomerJ het volgende:[..]
Bloed bij Mario kart
quote:jah, maar ik had gehoopt dat EA het vervolg op goldeneye niet zou maken. Omdat die gewoon geweldig moet maken en EA daar over het algemeen niks van kan(op Battlefield uitgezonderd na)
Op donderdag 12 februari 2004 22:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
EA heeft al langer de 007-licentie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |