Een greep uit de huidige toptitels
Aankomend Talent
Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69
Release Lijsten
Nederlandse winkels
Nedgame
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
Internationale winkels
DVD Box Office
Play.com
EB-Games
CD-Wow
LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig
Zie ook: Het grote games import topic!
Interessante links:
[centraal] Grote Gamecube ruilbeurs.
http://www.cubezone.nl/
http://www.gameqube.nl/
http://www.nintendo.nl/
http://www.nintendo.com/
http://www.cube-europe.com/
http://www.insidegamer.nl/
http://cube.ign.com/
Interessante Links (Laatste Update: 05/01/04)
Het grote games import topic!
FAQ Games & Consoles (Update 15 / 12 / 03 )
De GoT Fzero Competitie!
Budget Games
Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen
Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball 1&2, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike & Roque Leader, Beyond Good and Evil, Metal Arms: Glitch in the system, 1080: avalanche, Resident Evil 0 t/m 4, Viewtiful Joe, Tales Of Symphonia, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Prince Of Persia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Atsumare! Made In Wario, Donkey Konga, Zelda: Four Swords+ enzovoort, enzovoort.
Deze OpeningsPost als .TXT voor de maker van deel 71
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 03-02-2004 21:51]
quote:Cubezone
[Nieuws] Madden NFL 2005 gewoon naar Cube
Ondanks eerdere geruchten, komt Madden NFL 2005 volgens Electronic Arts gewoon nog naar de GameCube...Gamestop, een online shop waar je een pre-order kan plaatsen voor een game, heeft zoals elk jaar een nieuwe sportgame van Electronic Arts in de etalage gezet. Het betreft Madden 2005 en je kan een pre-order plaatsen voor de GBA, PS2, Xbox en PC, geen GameCube dus!
Enkele dagen terug ontstonden hierdoor geruchten dat Madden NFl 2005 niet op de GameCube zou gaan verschijnen. Electronic Arts maakt vandaag in een verklaring richting Cube-Europe korte metten met de geruchten:
"Het volgende deel van Madden NFL is nog steeds in ontwikkeling voor de GameCube".
Ook NFL fans kunnen dus weer rustig gaan slapen vannacht!
Nix aan de hand dus. Voor als er hier iemand in Madden geinteresseerd was
(Nette OP ook Khadgar)
quote:Beetje naief om te denken dat een spel wat EA maakt wat op bijna elk platform uitkomt dan niet op de gamecube zou uitkomen. Ligt niet echt in het marketingbeleid van EA
Op dinsdag 3 februari 2004 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Cubezone
Nix aan de hand dus. Voor als er hier iemand in Madden geinteresseerd was
(Nette OP ook Khadgar)
quote:Is inderdaad erg handig, alleen jammer dat de helft van de vinkjes of kruisjes niet doorkomt.
Op dinsdag 3 februari 2004 21:54 schreef Dromer het volgende:
http://chrisjm.myby.co.uk/fl/eu.htmMag deze in de OP?
quote:?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Is inderdaad erg handig, alleen jammer dat de helft van de vinkjes of kruisjes niet doorkomt.
quote:Iemand hier ervaring mee? Kunne US savegames samen op een PAL mem card?
Memory Card issues
Unfortunately JPN and US game saves cannot co-exist on one card. I have not heard of any problems with JPN and EU / US and EU on one card. The solution is to have a separate memory card for JPN games than US games. Your saves are at risk if you attempt to have US and JPN saves on one card.
quote:hier doen ze het allemaal...
Is inderdaad erg handig, alleen jammer dat de helft van de vinkjes of kruisjes niet doorkomt.
quote:misschien dat het niet kan door de japanse tekens, maar zeker weten doe ik het niet
Op dinsdag 3 februari 2004 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Iemand hier ervaring mee? Kunne US savegames samen op een PAL mem card?
quote:Ja, JPN gaat niet samen, maar US en PAL, kan dat wel?
Op dinsdag 3 februari 2004 22:02 schreef Tain het volgende:[..]
misschien dat het niet kan door de japanse tekens, maar zeker weten doe ik het niet
quote:Ik heb een Mario Golf save op mijn card staan dus ik neem aan van wel
quote:Bij mij wel hoor.. en hebben het altijd gedaan.
quote:Japanse games schijnen de mem-card opnieuw te formatteren als ie eerder EU of US geformatteerd is. Gaat dus niet samen...
Damn... Sorry, maar is lezen nou echt zo moeilijk
quote:Ja.. die kunnen samen. Heb ik zelf ook. Je hoeft niet te gaan schreeuwen hoor... 'k zat teveel met m'n hoofd bij de quote.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
US SAVEGAMES, GEEN JPN SAVEGAMESDamn... Sorry, maar is lezen nou echt zo moeilijk
Ook lijkt je vraag tweeledig te zijn. 'iemand hier ervaring mee' zou op het japans/us/eu probleem kunnen slaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Dromer op 03-02-2004 22:14]
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank je
quote:Metroid Prime (US) gewoon bij de rest gesaved
US SAVEGAMES, GEEN JPN SAVEGAMESDamn... Sorry, maar is lezen nou echt zo moeilijk
quote:
Maar goed, ik ben een credit card aan het uitzoeken nu. !
quote:Voor Rebel Strike zeker? Heb em ook maar gehaald, lachtertje toch voor nog geen 12,50 euro incl shipping. Wel benieuwd hoe lang het duurt, las van enkele dagen tot enkele maanden ... nu ja, lijkt me toch niet zo'n bijster boeiend spel dus heb de tijd wel
Op dinsdag 3 februari 2004 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jajaja.Maar goed, ik ben een credit card aan het uitzoeken nu.
!
Loon is namelijk gestort
quote:Nee, voor View Joe
Op dinsdag 3 februari 2004 22:23 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Voor Rebel Strike zeker? Heb em ook maar gehaald, lachtertje toch voor nog geen 12,50 euro incl shipping. Wel benieuwd hoe lang het duurt, las van enkele dagen tot enkele maanden ... nu ja, lijkt me toch niet zo'n bijster boeiend spel dus heb de tijd wel
Das dus minder dan de prijs in de winkel hier. En das de druppel voor mij.
quote:gcshop.nl? is allemaal normale nederlandse versies. en Beyond good & evil duurt nog eventjes voor de gamecube
Op dinsdag 3 februari 2004 22:28 schreef FilmFanaat het volgende:
In het vorige topic stond de aanbieding van Beyond Good and Evil & Prince Of Persia bij een gameshop.
Zijn dit de normale versies zoals we die in Nederland krijgen, of zijn het imports?Loon is namelijk gestort
quote:Eindelijk snapt ie het... Bestel Rebel Strike ook meteen, Gijs.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, voor View Joe
30 euro. Incl Freeloader 50.
Das dus minder dan de prijs in de winkel hier. En das de druppel voor mij.
quote:Die hebben ze op voorraad (waarschijnlijk teveel.. vandaar die prijs). Heb je waarschijnlijk binnen 4 á 5 dagen binnen. (is mijn ervaring)
Voor Rebel Strike zeker? Heb em ook maar gehaald, lachtertje toch voor nog geen 12,50 euro incl shipping. Wel benieuwd hoe lang het duurt, las van enkele dagen tot enkele maanden ... nu ja, lijkt me toch niet zo'n bijster boeiend spel dus heb de tijd wel
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:32 schreef Tain het volgende:[..]
gcshop.nl? is allemaal normale nederlandse versies. en Beyond good & evil duurt nog eventjes voor de gamecube
Gaat morgen gelijk even pre-orderen
quote:Je kan hem ook gewoon in het buitenland bestellen. Goedkoper en je hoeft niet meer te wachten.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:39 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Releasedate: 26/02/2004Gaat morgen gelijk even pre-orderen
quote:Bij dvdsoon wel... daar is ie 'on order'
Op dinsdag 3 februari 2004 22:57 schreef Khadgar het volgende:[..]
Je kan hem ook gewoon in het buitenland bestellen. Goedkoper en je hoeft niet meer te wachten.
quote:Alleen moet je dan elke keer je freeloader erin stoppen... Veel werk is het niet, maar het is toch heel erg vervelend om steeds te doen. Vooral als je even snel een spelletje wil spelen. Dit is ook de reden dat ik pac-man niet importeer terwijl ik die wel heel graag wil hebben (en ik heb een CC en freeloader dus dat is geen probleem...)
Op dinsdag 3 februari 2004 22:57 schreef Khadgar het volgende:[..]
Je kan hem ook gewoon in het buitenland bestellen. Goedkoper en je hoeft niet meer te wachten.
Overigens betwijfel ik of je beyond good en evil in een buitenlandse shop goedkoper vind dan 23,50...
quote:Ik heb er zowiezo geen probleem mee. Ik speel een spel doorgaans vrij lang achter elkaar.. dus die 30 seconden kan ik er wel bijhebben.
Op dinsdag 3 februari 2004 23:17 schreef koei het volgende:[..]
Alleen moet je dan elke keer je freeloader erin stoppen... Veel werk is het niet, maar het is toch heel erg vervelend om steeds te doen. Vooral als je even snel een spelletje wil spelen. Dit is ook de reden dat ik pac-man niet importeer terwijl ik die wel heel graag wil hebben (en ik heb een CC en freeloader dus dat is geen probleem...)
quote:Voor ongeveer 19 euro bij dvdsoon.com. Alleen een beetje 'on order' en dat kán ff duren daar
Overigens betwijfel ik of je beyond good en evil in een buitenlandse shop goedkoper vind dan 23,50...
Bronnen binnen Ubisoft bevestigen dat er een overeenkomst met Microsoft is, die er voor zorgt dat Pandora Tomorrow een paar maanden exclusief op de Xbox verschijnt.
quote:waar?
Op dinsdag 3 februari 2004 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, voor View Joe30 euro. Incl Freeloader 50.
quote:Je zou denken dat ze na Prince of Persia en BG&E hun lesjes wel zouden hebben geleerd met die exlusiviteits deals.
Op woensdag 4 februari 2004 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Bronnen binnen Ubisoft bevestigen dat er een overeenkomst met Microsoft is, die er voor zorgt dat Pandora Tomorrow een paar maanden exclusief op de Xbox verschijnt.
quote:tja, ik vind dat Splinter Cell nooit verder dan Xbox had moeten gaan. Zoveel mooie eclusives heeft Xbox niet, en Splinter Cell had een hoop goed kunnen maken op dit gebied...
Op woensdag 4 februari 2004 09:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je zou denken dat ze na Prince of Persia en BG&E hun lesjes wel zouden hebben geleerd met die exlusiviteits deals.
quote:DVDBoxoffice.
Op woensdag 4 februari 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:[..]
waar?
quote:Ik heb nog maar 5 hartjes
Op woensdag 4 februari 2004 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF:CC screens:[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Mooi stukje
IGN's Final Fantasy: Crystal Chronicles review is pretty amazing. It is as though they had written a review of the sun, but forgot to mention that it was hot. There are so many details omitted from their calculation of the game that one wonders how, in four pages, they couldn't find the space to mention them.Perhaps it's because so much of the review is given over to truly incessant carping about the divergences from Final Fantasy. Don't get me wrong, it's a fact that needs to come out - this is not a sixty hour single player epic where the protagonist is the dream of a lost city whose dad is not only a real dick but also an immortal monster. I would be surprised if anyone was still under the impression that Crystal Chronicles was that kind of game. It's a four player action game, dense with Final Fantasy fan service and extraordinary production values for the genre. But the mere fact that Crystal Chronicles isn't an RPG in the classic sense, something they could glean from five minutes' play, is held against the game in every conceivable way. It is as though they were presented with a race car, and then spent an hour criticising all the ways it differed from chocolate cake.
You know what I hate about multiplayer roleplaying games? This applies to Massive ones, as well. You miss a couple nights, maybe a week, and once you get back in your friends are all riding dragons or wyverns or something, they're all level awesome and you're level bull****. That never happens in Crystal Chronicles. Why is that? Well, because of all the things the reviewer complains about, basically.
Yes, it's true enough that you do not keep spells from level to level - at least, not at first. If any character grabs a water orb, they're a water mage now in addition to whatever else they want to do. If any character grabs a Heal orb, they can heal other players. You can even drop them out and trade them, as often happened in our group. You'd have a couple battle mages, a melee guy, and somebody who walked the line. What if you want one of those battle mages to be in command of the Phoenix Down, to raise teammates from the dead? No "white mage" required. Even your melee guy could do it - with no explicit classes or even levels of those classes, people can do what they want to and even change their minds halfway through. Want a more powerful spell? Have your party cast two or more spells on a foe. Want to elementally enhance a melee attack? Cast it as someone charges into battle. And in higher levels, when you enter an extremely tough spot and have to get by with no magic until you earn it back? Exhilarating. Maybe it's just one player that gets to the Phoenix Down and brings the whole party back. I'm trying to figure out exactly what we're bitching about here.
There were also cross words for the "experience" system in the game, referred to as "bizarre and unfair," and where the reviewer found such ***holes to play with is a mystery - though I guess we can presume they work at IGN. You don't gain levels in the game, so if they're thinking of it as "experience" that can be stolen from you in some "unfair" manner, it's no wonder they're frustrated by it. Here's how it works: At the beginning of a level, you receive a directive that shows up on your GBA. Maybe you need to avoid attacks by enemies, maybe you need to not pick up items or refuse to heal yourself. Then, you and your crew rock the house throughout the whole level, collecting the loot you'd expect to - money, magic, food - and some things you might not expect, especially if you read that review. For example, you can sometimes collect special materials which, combined with the proper recipe, will produce brand new equipment. You also collect what amounts to stat bonuses - they can bolster you temporarily during the level, but when it's over they're laid out for party members to choose. This final screen might also include special materials, items that give you more hearts, as this game handles hitpoints in the Legend Of Zelda way, or magic rings that let you have spells permanently - I wouldn't call any of those things "experience." You're then ranked according to how well you did satisfying your directive, which determines who gets "first dibs" on any of these bonuses. There is typically plenty for everybody. This is where things get bizarre and unfair, apparently, when you are recognized based explicitly on your performance. If "merit" is suddenly a distasteful method for justifying reward, then I'm not sure what to say to that. I guess I'm sorry that everybody doesn't get a hug at the end of the level. ***** *****.
The thing is, aside from the special things I mentioned, these bonuses just aren't all that big a deal. It's cool to have this much defense or this much whatever, but don't forget - this is an action game. The guy with 20 defense and the guy with 40 defense are both going to take damage from the big monster if they wander into its maw. Also, and here's where the ***hole portion comes in: if you need something, why don't you just work that out with the group? This isn't deathmatch, where you need a leg up on your opponents - you're going to need every one of these mother******s when that huge orc comes out. Guys on the frontline need the hearts, problem solved. This **** is only complex if you play with a bunch of dumb****s.
The review disregards the creation of items, the role your family plays, the letters home, how dungeons can change significantly from year to year, how gravity spells can down extremely dangerous birds, and no mention whatsoever of the minigames. I doubt that in their whirlwind tour of Crystal Chronicles they even saw any of these things. I'm completely infuriated - the "annoying" chalice, a.k.a., The Bucket? You mean, the one that keeps your party together? I guess it is pretty annoying, especially when you're all going the same way and working together to defeat fabulous beasts in one of the most beautiful games available for any system. Yeah, it's super annoying.
It all becomes clear when you understand that a professional reviewer's objective isn't to complete the game - their objective is to complete their review. In order to do that, some combination of codes, strategy guides, or FAQs are no doubt employed to lubricate the trying, time consuming gaming that is their cross to bear. Look at them now, beaten and bloodied, hauling a Gamecube trailing four controllers down the Via Dolorosa. A game's greatest crime to a person in their position is that it be inconvenient, which Final Fantasy: Crystal Chronicles unabashedly is. You need to hook up GBAs to it. You need to carry a chalice. You need a bunch of people. It's sometimes very difficult. You know what else? It's also very rewarding - at least, when it it's not your job to endure it.
quote:Zeker weten
Op woensdag 4 februari 2004 12:13 schreef BMH het volgende:
Penny arcade over de review van Final Fantasy van ign.com
[..]Mooi stukje
quote:Ik geeft ze gelijk,.....
Op woensdag 4 februari 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reviews van IGN gaan me steeds meer irriteren ja... Eerst Mario Kart, nu dit
quote:Ze schrijven pagina's vol over hoe een spel NIET is, hoeveel het verschilt van wat zij willen
Op woensdag 4 februari 2004 12:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik geeft ze gelijk,.....
quote:Ja maar zet er dan geen FF voor
Op woensdag 4 februari 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ze schrijven pagina's vol over hoe een spel NIET is, hoeveel het verschilt van wat zij willen
Dat is niet reviewen, dat is onzin uitbraken.
En X-2 een 9.5 Dat moet ik ook nog maar afwachten. Maar goed
Een review is een hulpmiddel, geen Bijbel die je moet geloven
quote:Zitten we strax weer met een lege zomer? Valt me dan toch weer tegen, veel games in Nov, veel in Feb/Mrt, en de zomer niets
05-04 Wario Ware (Nintendo)
10-05 Custom Robo (Nintendo)
11-05 Legend of Zelda: Four Swords Plus (Nintendo)
15-06 Starfox 2 (Namco)
15-06 Megaman X: Command Mission (Capcom)
08-08 Pikmin 2 (Nintendo)
15-10 Killer 7 (Capcom)
15-11 Resident Evil 4 (Capcom)
Zo game ik elke keer de games van een paar maanden eerder
quote:IGN heeft wat dit betreft groot gelijk, grootste kritiekpunt van Penny Arcade is dat CC in de review continu wordt vergeleken met eerdere FF delen (RPG's). Maar als je niet wilt dat CC wordt vergeleken met eerdere Final Fantasy games noem het dan geen Final Fantasy!!!
Op woensdag 4 februari 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reviews van IGN gaan me steeds meer irriteren ja... Eerst Mario Kart, nu dit
quote:Als ik RE4 een paar maanden eerder kan gamen haal ik ook een Freeloader!
Op woensdag 4 februari 2004 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Ik had nog niet verder gelezen voordat ik een antwoorde!
Op woensdag 4 februari 2004 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar zet er dan geen FF voorNu moeten ze wel zeggen wat er niet in zit. Overigens is de review niet echt negatief vind ik. Best een ok stukje
Spel zal best cool zijn maar ik sla deze over.
quote:Great minds think alike Gijs
Op woensdag 4 februari 2004 13:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik had nog niet verder gelezen voordat ik een antwoorde!
Vergeet ook niet dat bij de E3 weer tienatallen games worden aangekondigd :p
quote:hahahahahahaha
Op woensdag 4 februari 2004 15:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb er steeds meer spijt van dat ik de Gamecube heb gekocht, stiekem is die XBox toch leuker, had ik maar wat meer geld...
quote:Verkoop de Cube toch aan iemand die het wel kan waarderen en ga voor een Xbox die kosten ook niet veel meer.... Zou mijn keus niet zijn (happy cube gamer :-)
Ik heb er steeds meer spijt van dat ik de Gamecube heb gekocht, stiekem is die XBox toch leuker, had ik maar wat meer geld...
quote:Why ?
quote:* van MSN blocked.
quote:24 * 60 = 1440 + 30 voor Beyond good and evil = 1470
Op woensdag 4 februari 2004 15:15 schreef BMH het volgende:
Dit jaar word perfect voor mij! Metroid 6, Zelda: Four Swords, Resident Evil 4, killer 7, Splinter Cell 2, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, FF:CC, Pikmin 2, Prince of Persia: Sands of Time + de nieuwe, Beyond Good & Evil, Pokemon Colosseum, Phantasy Star Online Episode III, Harvest Moon: A Wonderful Life, StarCraft: Ghost, Star Fox, Tales of Symphonia, Baten Kaitos, Donkey Konga, Geist, giftpia!, Mario Tennis, Super Monkey Ball 3, Rainbow Six 3, Paper Mario & dat was et wel zo'n beetjeVergeet ook niet dat bij de E3 weer tienatallen games worden aangekondigd :p
In tegenstelling ben ik wel blij dat ik de X-box nie heb i.p.v de cube. Ik ben alleen beetje jaloers op Live! maar dat valt ook wel mee. Er zijn gewoon geen exclusives die ik moet hebben. Behalve Fable maar die wordt ook nog wel geport naar de PC
quote:ik heb precies het zelfde. Ik zie gewoon geen reden om een Xbox te kopen. De leuke games die daarop zijn kan ik op me cube of PC spelen. En de hele hype rond Ninja Gaiden verbaast me ook enorm, het spel is gewoon een soort ninja turtles in een strak jasje. Daarnaast valt Halo me enorm tegen (wat ik best wel jammer vind).
Op woensdag 4 februari 2004 16:51 schreef HomerJ het volgende:[..]
24 * 60 = 1440 + 30 voor Beyond good and evil = 1470
Geweldige games, maar té veel.In tegenstelling ben ik wel blij dat ik de X-box nie heb i.p.v de cube. Ik ben alleen beetje jaloers op Live! maar dat valt ook wel mee. Er zijn gewoon geen exclusives die ik moet hebben. Behalve Fable maar die wordt ook nog wel geport naar de PC
ok, Cube nu weer:
Too Human van Silicon Knights staat nu geplaned voor een release in 2006. Dit kan misschien wel een Launch game worden voor de N5. Slecht kan de game niet worden, want als hij in 2006 uitkomt is hij 13 jaar in ontwikkeling :p
quote:
quote:Tja, had je maar een maandje langer moeten sparen.
Ik doe 'm in elk geval niet weg.
quote:Zo zie k het ook
Op woensdag 4 februari 2004 19:14 schreef JK het volgende:[..]
Tja, had je maar een maandje langer moeten sparen.
Ben blij toe dat ik naast m'n PS2 een Gamecube heb gekocht. Tenminste originele titels. Meeste spul op de Xbox is ook op PS2 of PC te krijgen... maar de Marioreeks, Zelda-reeks, Metroid Prime, Super Monkeyball, Resident Evil 0 en remake van 1 zijn op geen enkel ander systeem te krijgen. Ik vond dat wel de 88 euro waard bij de MediamarktIk doe 'm in elk geval niet weg.
quote:Ik zag deze actie ook ineens bij DVDboxoffice.com staan...
quote:verzendkosten zijn gratis.
Op woensdag 4 februari 2004 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Ik zag deze actie ook ineens bij DVDboxoffice.com staan...
Maaruh, iemand ervaring met de shipping costs? schijnt CDN $15,95 te zijnals je de FAQ leest, terwijl ze met Free shipping world wide adverteren
Ik poste de link naar de soundtrack (die niet te koop is) van Beyond good & evil. Deze link dus.
Edit, dat mag hier ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 04-02-2004 23:27]
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:39 schreef BMH het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaah ben gebanned van de IGN boards.
Ik poste de link naar de soundtrack (die niet te koop is) van Beyond good & evil. Deze link dus.
quote:Met de normale post is het gratis, die 14,95 waar jij over praat zijn de kosten voor het verzenden per koerier
Op woensdag 4 februari 2004 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Ik zag deze actie ook ineens bij DVDboxoffice.com staan...
Maaruh, iemand ervaring met de shipping costs? schijnt CDN $15,95 te zijnals je de FAQ leest, terwijl ze met Free shipping world wide adverteren
Heb nu alle guns + visors + 8 healthpack en 95 missiles!
En dan na 9 uur spelen
quote:En stel dat de xbox nu "binnenkort" 129 euro gaat kosten wat dan
quote:re4 komt daar wel op een mooie tijd uit, wij moeten weer lang wachten
Op woensdag 4 februari 2004 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
US release dates:
[..]Zitten we strax weer met een lege zomer? Valt me dan toch weer tegen, veel games in Nov, veel in Feb/Mrt, en de zomer niets
quote:Aah, oke geen courier shipping dus...
Op woensdag 4 februari 2004 20:32 schreef BMH het volgende:[..]
verzendkosten zijn gratis.
quote:Met jou kan ik praten
Op woensdag 4 februari 2004 19:14 schreef JK het volgende:[..]
Tja, had je maar een maandje langer moeten sparen.
Ben blij toe dat ik naast m'n PS2 een Gamecube heb gekocht. Tenminste originele titels. Meeste spul op de Xbox is ook op PS2 of PC te krijgen... maar de Marioreeks, Zelda-reeks, Metroid Prime, Super Monkeyball, Resident Evil 0 en remake van 1 zijn op geen enkel ander systeem te krijgen. Ik vond dat wel de 88 euro waard bij de MediamarktIk doe 'm in elk geval niet weg.
Over 30 delen eerste GAM topic met 100 delen
De GameCube is echt GE-WEL-DIG!!!
In lange tijd niet zo'n plezier gehad met een computer! Elke dag moet ik toch weer even spelen!
quote:Nee.. zowiezo vrij nutteloos.. als ze het op voorraad hebben, heb je het in 4 a 5 dagen en als ze het moeten bestellen, heb je toch niks aan courier shipping
Op woensdag 4 februari 2004 22:02 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Aah, oke geen courier shipping dus...
Final Impressions of MGS voor de Cube Misschien wil ik die ook wel nu
quote:Ik speel hem nu (weer) uit op hard! Ben na 6 uurtjes in de Phazon Mines aangekomen
Op woensdag 4 februari 2004 21:05 schreef McGilles het volgende:
Net weer wat verder met Metroid Prime!Heb nu alle guns + visors + 8 healthpack en 95 missiles!
En dan na 9 uur spelen![]()
![]()
quote:Die wilde ik net posten
Op donderdag 5 februari 2004 02:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cube.ign.com/articles/490/490066p1.htmlFinal Impressions of MGS voor de Cube
Misschien wil ik die ook wel nu
[Dit bericht is gewijzigd door King_of_cubes op 05-02-2004 19:56]
quote:Dat is nog net iets sneller! Maar voor de eerste keer vind ik het niet slecht! Vanmiddag maar even artifacts zoeken!
Op donderdag 5 februari 2004 02:37 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik speel hem nu (weer) uit op hard! Ben na 6 uurtjes in de Phazon Mines aangekomen
quote:Solid Snake is geen eikel.
Op donderdag 5 februari 2004 07:48 schreef Chocobo het volgende:
Die wilde ik net postenEn natuurlijk wil je die eikel
quote:Ben het helemaal een met je
Op woensdag 4 februari 2004 22:53 schreef McGilles het volgende:
Ik snap het ook niet!De GameCube is echt GE-WEL-DIG!!!
In lange tijd niet zo'n plezier gehad met een computer! Elke dag moet ik toch weer even spelen!
Ik heb trouwens gemerkt dat de Gamecube een virus bevat die erg besmettelijk is .... in een weekend heb 2 mensen aangestoken met het cube virus (een had een playstation die ze nooit gebruikt omdat het niet leuk was) en de andere wou weer sonic spelen :-) en die hebben gelijk een cube gehaald :-)
quote:Volgende keer toch maar uitloggen als er bezoek komt
Lexie
Gamecube
Xbox
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 12:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Volgende keer toch maar uitloggen als er bezoek komt
.
Lexie
Gamecube
Xbox
quote:Bezoek met gevoel voor humor!
Op donderdag 5 februari 2004 12:09 schreef Lexie het volgende:
Volgende keer toch maar uitloggen als er bezoek komt.
quote:Gewoon ge0wned
Op donderdag 5 februari 2004 12:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Volgende keer toch maar uitloggen als er bezoek komt
.
Lexie
Gamecube
Xbox
quote:Tja.. tis tenminste een betaalbaar virus
Op donderdag 5 februari 2004 09:32 schreef MeZZiN het volgende:[..]
Ik heb trouwens gemerkt dat de Gamecube een virus bevat die erg besmettelijk is .... in een weekend heb 2 mensen aangestoken met het cube virus (een had een playstation die ze nooit gebruikt omdat het niet leuk was) en de andere wou weer sonic spelen :-) en die hebben gelijk een cube gehaald :-)
quote:JA DAT IS MIAMOTO !!!
Op donderdag 5 februari 2004 16:05 schreef Flexidexi het volgende:
haha..lol
Is dat niet wanneer...
spoiler:
...Psycho Mantis je Memory card gaat lezen
Is dat trouwens niet Miyamoto daar op dat schilderij boven z'n rechterarm?? Zal wel niet...
*MGS op wnated lijstje schrijft
quote:Nee, dat is em niet!!
Op donderdag 5 februari 2004 17:03 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
JA DAT IS MIAMOTO !!!
Het is Ryuhei Kitamura de regiseur van The Twin Snakes. Naast hem staat Hideo Kojima, en daarnaast staat Denis Dyack.
quote:dat je dat weet
Op donderdag 5 februari 2004 17:57 schreef BMH het volgende:[..]
Nee, dat is em niet!!
Het is Ryuhei Kitamura de regiseur van The Twin Snakes. Naast hem staat Hideo Kojima, en daarnaast staat Denis Dyack.
quote:Mijn leven bestaat alleen maar uit me gamecube. Als die er niet was zat ik alleen maar op school, en dan had ik allang zelfmoord gespleegd.
Op donderdag 5 februari 2004 18:44 schreef gamecube_master het volgende:[..]
dat je dat weet
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 18:46 schreef BMH het volgende:[..]
Mijn leven bestaat alleen maar uit me gamecube. Als die er niet was zat ik alleen maar op school, en dan had ik allang zelfmoord gespleegd.
zielig....
quote:
Mijn leven bestaat alleen maar uit me gamecube. Als die er niet was zat ik alleen maar op school, en dan had ik allang zelfmoord gespleegd.
quote:Ik hoop maar (voor jou) dat dat niet al te serieus bedoeld is.
quote:Ach, ik ben blij dat Nintendo bestaat
Op donderdag 5 februari 2004 19:23 schreef Dromer het volgende:[..]
Ik hoop maar (voor jou) dat dat niet al te serieus bedoeld is.
quote:ow dan heb ik zeker niet goed gekeken
Op donderdag 5 februari 2004 17:57 schreef BMH het volgende:[..]
Nee, dat is em niet!!
quote:De screenshot is misschien niet zo scherp
Op donderdag 5 februari 2004 19:57 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
ow dan heb ik zeker niet goed gekeken
![]()
quote:Zou het spel je memorycard checken
Op donderdag 5 februari 2004 15:29 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
LOL
quote:Hij ging gewoon kapot, en ze moeten hem weer repareren
Op donderdag 5 februari 2004 23:20 schreef DikkeSmikkel het volgende:
De Nintendo-site is op dit moment under construction. Ik ben benieuwd
Helaas heb ik 'm al op de PS2, anders nam ik 'm wel.
quote:idd... MK:DA is wel leuk voor even, maar haalt het nooit bij de oudere MK's...
Op vrijdag 6 februari 2004 00:45 schreef Flexidexi het volgende:
Bijna even goed als Soul Calibur??? Goeiemorgen...:N....die 2 spellen mag je niet eens vergelijken. MK DA mag niet eens in de schaduw van SC 2 staan.
quote:Nou nee. Ze zetten nu de nieuwe website erop
Op donderdag 5 februari 2004 23:32 schreef Lexie het volgende:[..]
Hij ging gewoon kapot, en ze moeten hem weer repareren
.
Bloederig
De screens zijn wat raar (lijnen er door heen), maar dat komt door de prog. scan.
quote:Prachtig
Op vrijdag 6 februari 2004 08:01 schreef BMH het volgende:
HOLY SHIT!!Bloederig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]De screens zijn wat raar (lijnen er door heen), maar dat komt door de prog. scan.
+ insider movie : http://insider.ign.com/download/video/cube/m/mgstts/mgsttshighres_020504_1.mov
quote:En die waren al bagger.
Op vrijdag 6 februari 2004 01:41 schreef Retarded het volgende:
idd... MK:DA is wel leuk voor even, maar haalt het nooit bij de oudere MK's...
Mijn God wat een lelijke controller
quote:De YMCA club controller!
Op vrijdag 6 februari 2004 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Mijn God wat een lelijke controller
quote:oeh oeh!!
HOLY SHIT!!Bloederig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]De screens zijn wat raar (lijnen er door heen), maar dat komt door de prog. scan.
wanneer komt ie!
quote:Niet gefotoshopt? Dit ziet er namelijk wel heel tof uit
HOLY SHIT!!Bloederig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(aan de andere kant, dat kan met Super Metroid ook)
quote:Super Metroid in 3 uur?!?
Op vrijdag 6 februari 2004 11:39 schreef speknek het volgende:
MGS ziet er inderdaad goed uit. Ik hoop alleen wel dat ze hem op een of andere manier langer weten te maken. Want dat je er in minder dan drie uur doorheen kan rennen is niet tof.
(aan de andere kant, dat kan met Super Metroid ook)
Ik heb het spel nog maar net, maar 3 uur lijkt me toch aardig stug..... alhoewel, zonder secrets zoeken....
ok het kan toch wel snel
(daar ben je al drie uur bezig met die verschillende eindbazen)
quote:OOOH zo
Op vrijdag 6 februari 2004 11:53 schreef speknek het volgende:
Super Metroid, voor de SNES. Niet Metroid Prime.(daar ben je al drie uur bezig met die verschillende eindbazen)
Ik ben nu artifacts aan het zoeken, 10 uur gespeeld dus dat ging al aardig snel voor de eerste keer
is dat zo?
Dan doe ik het zelf wel ()
quote:Geen multiplayer in Metroid 7 dus
"Conference attendees tried their best to keep Sakamoto-san on the topic of Metroid Prime 2 the instant it was brought up, as should be expected. There wasnt much that was disclosed about the project, though it was said that Retro Studios is now much more comfortable with the franchise, and they are sculpting a very exciting game to be shown off at this Mays E3 with Metroid Prime 2. It was mentioned that at this point, contrary to some reports on the Internet, there is no concrete plan to integrate multiplayer gameplay into Metroid Prime 2."
quote:*besteld heeft*
Op donderdag 5 februari 2004 23:52 schreef JK het volgende:
Mortal Kombat Deadly Alliance... 10 pond = nog geen 15 euro voor de Gamecube !!! Zeker wel z'n geld waard, bijna even goed als Soul Calibur 2 ! www.play.comHelaas heb ik 'm al op de PS2, anders nam ik 'm wel.
Voor die prijs. En ik heb SC2 toch nog niet
quote:Geef ook de link please!!:{
Op vrijdag 6 februari 2004 15:54 schreef Roi het volgende:
moet je de vernieuwde site van nintendo zien! hij ziet er veel beter uit.
[Dit bericht is gewijzigd door drdolittle op 06-02-2004 16:28]
quote:Ik heb er een van Bradygames, maar die vind ik maar matig eigenlijk..
Op vrijdag 6 februari 2004 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Is er eigenlijk ook een mooie guide voor Metroid Prime uitgegeven?
quote:Ja, veel beter!
Op vrijdag 6 februari 2004 14:52 schreef gamecube_master het volgende:
moet je de vernieuwde site van nintendo zien! hij ziet er veel beter uit
Het is nogsteeds een grote chaos. Vooral de beginpagina is niet echt duidelijker geworden ofzo. Ze moeten eens leren om een duidelijke menu structuur te maken. Dat VIP gebeuren ziet er wel redelijk uit, maar ik ben benieuwd of dat ook echt de moeite waard wordt/blijft. Ook wel een klein minpuntje dat ze niet gelijk van de mogelijkheid gebruik hebben gemaakt om de sterrencatalogus te updaten, maar misschien was de site dan wel weer gelijk helemaal plat gegaan...
quote:Why not?
Op vrijdag 6 februari 2004 16:40 schreef speknek het volgende:
Mag Final Fantasy Tactics eigenlijk wel de Final Fantasy naam dragen?
quote:Vind ik wel,..... het gaat ook puur om de tactische battles uit de FF reeks... sterker nog,.. daar draait het hele spel om dus ik zou ja zeggen !
Op vrijdag 6 februari 2004 16:40 schreef speknek het volgende:
Mag Final Fantasy Tactics eigenlijk wel de Final Fantasy naam dragen?
Breaking: Namco's RPGs Tales of Symphonia and Baten Kaitos are set to come to Europe!
A while ago Namco announced that they had no plans to release either Tales fo Symphonia or Baten Kaitos in Europe. They believed that the sales that were predicted for these two titles would be worth it.
In the natural way of the internet a petition was made and people signed. However, unlike most internet petitions, it was acknowledged.
Namco have announced that the highly anticipated RPGs Tales of Symphonia and Baten Kaitos will be coming to Europe after all.
Speaking exclusively to Cube-Europe a Namco representative from their Consumer Division said the following on the issue:
"I am pleased to let you know that both of these titles will be released on the GameCube for Europe. However, this will not take place until the end of this year/beginning of next year due to the lengthy translation process."
While it may be a long while off it is at least coming. This is good news all around, because the games have been critically acclaimed by various websites and magazines.
Cube-Europe will update you with any additional news as we find it out.
quote:Mjah, FF:CC gaat over precies hetzelfde als een FF game, maar dan zonder turnbased gevechten. En een multiplayer toevoeging.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vind ik wel,..... het gaat ook puur om de tactische battles uit de FF reeks... sterker nog,.. daar draait het hele spel om dus ik zou ja zeggen !
Kromme redenering dus Cho
quote:Hoera !
Op vrijdag 6 februari 2004 18:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Oh yes!
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6095
.
DAT is nog eens goed nieuws
quote:Ik wil hem zeker
Op donderdag 5 februari 2004 23:52 schreef JK het volgende:
Mortal Kombat Deadly Alliance... 10 pond = nog geen 15 euro voor de Gamecube !!! Zeker wel z'n geld waard, bijna even goed als Soul Calibur 2 ! www.play.comHelaas heb ik 'm al op de PS2, anders nam ik 'm wel.
quote:
Meer lugubere details over Resident Evil 4 losgelatenOnlangs zijn er nieuwe details naar buiten gebracht met betrekking tot Resident Evil 4. Om te beginnen zal Leon S. Kennedy de hoofdrol vertolken in de game, maar zouden er ook nog vier andere characters speelbaar moeten zijn. Ook biedt de game je de mogelijkheid om deuren te barricaderen zodat zombies en ander gespuis je niet kunnen achtervolgen en zal het mogelijk zijn om in iedere hand een wapen te houden.
Ook de zombies zullen aanzienlijk slimmer worden in dit nieuwe deel. Zo hebben ze de mogelijkheid om via ramen een kamer binnen te springen en zijn ze tevens in staat de speler te horen dan wel te ruiken. Dit gaat zelfs zover dat ze geweerschoten een aantal kamers verderop nog kunnen waarnemen. Ook de speler is echter niet vergeten in zijn mogelijkheden om de zombies van zich af te slaan, wat zich uit in het feit dat het mogelijk zal zijn om de zombies op verschillende plekken van hun rotte lichaam te beschieten.
Er gaan tevens geruchten de ronde dat de geest zoals gezien in de E3 trailer van de game, een grote rol zal gaan spelen binnen de gameplay. Dit monster zou namelijk gedurende de game alles in je omgeving tegen jou kunnen gebruiken, wat zich waarschijnlijk zal uiten in het werpen van stoelen en kasten en het tot leven wekken van dode dieren en levenloze poppen.Geen van bovenstaande gameplayfeatures is nog officieël door Capcom bevestigd, maar geloofwaardig klinkt het zeker. Het zal echter nog zeker wachten zijn tot de E3 van dit jaar, voordat alle bovenstaande features waarschijnlijk bevestigd dan wel tegengesproken zullen worden.
Wel zeker is dat de game in tegenstelling tot zijn voorgangers nu volledig 3d zal zijn en ook als zodanig zal spelen. Daarnaast lijkt het erop dat de game niet eerder dan volgend jaar zal verschijnen, hoewel dit ook al weer door enkele andere berichten is tegengesproken en we nog dit jaar de release zouden kunnen verwachten.
Bron: www.gamer.nl
quote:Maak maar 15 euro over naar mij.. Bestel ik hem wel voor je
Op vrijdag 6 februari 2004 19:40 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik wil hem zeker
Goed aanbod
maar ik heb geen creditcard
quote:Leuk leuk... zo'n stoel heb ik wel in gedachten...
Op vrijdag 6 februari 2004 20:20 schreef BMH het volgende:
Als me broer het huis uit is wil ik van mij kamer een game kamer maken. Ik had zoiets in me gedachten:
Zoiets misschien:
Een bioscoopstoel.
[Dit bericht is gewijzigd door Dromer op 06-02-2004 20:40]
quote:Tja, ieder z'n mening. Ik vind dat ik SC2 en MKDA toch de beste vechters zijn op de huidige next gen consoles. MKDA is vrij snel en lekker bloederig. Vind 'm zelfs beter dan Tekken 4.
Op vrijdag 6 februari 2004 00:45 schreef Flexidexi het volgende:
Bijna even goed als Soul Calibur??? Goeiemorgen...:N....die 2 spellen mag je niet eens vergelijken. MK DA mag niet eens in de schaduw van SC 2 staan.
Moet overigens zeggen dat ik SC2 wat vind tegenvallen vergeleken met SC1. Die had ik op de Dreamcast en vond ik persoonlijk veel beter. Heb SC2 wel liggen maar heb 'm misschien 5x gespeeld ofzo. En de weaponmastermode kan je nu geloof ik maar per speler helemaal doen, op de DC kon je met elke speler tegelijkertijd de weaponmastermode doen. Of ik doe iets verkeerd
Maargoed, 15 euro issie zeker wel waard, ook al zou het een boutspel zijn.
quote:Nee... een boutspel is me eigenlijk niks waard. Gratis zou ik het nog irritant vinden omdat het ruimte in zou nemen in mijn huis en het totaalpeil van mijn gamez-collectie omlaag zou halen.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:00 schreef JK het volgende:[..]
Maargoed, 15 euro issie zeker wel waard, ook al zou het een boutspel zijn.
Maar... volgens mij gaat het in dit geval om een best goed spel. Reviews gelezen, screenshots en video's gezien... en ziet er best aardig uit en zeker 15 euro waard.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:20 schreef BMH het volgende:
Als me broer het huis uit is wil ik van mij kamer een game kamer maken. Ik had zoiets in me gedachten:
maare....
quote:Kromme redenering
Op vrijdag 6 februari 2004 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Mjah, FF:CC gaat over precies hetzelfde als een FF game, maar dan zonder turnbased gevechten. En een multiplayer toevoeging.
Kromme redenering dus Cho
Dus een tactische FF achtige game moet geen Final Fantasy Tactics heten ?
Metal Gear Solid: Twin Snakes pre-order voor 57.95 Canadian Dollar (34.4234 EURO)
quote:Ik wacht er even mee. Moet eerst Splinter Cell 2 gamen en tegen de tijd dat die uit is haal ik hem Pal !
Op vrijdag 6 februari 2004 22:28 schreef Tain het volgende:
http://www.dvdboxoffice.com/?id=DF37EAA7-3687-4A95-A276-739E7AF74F4A&wh=MAIN&class=gme&wid=1&big=false&src=Metal Gear Solid: Twin Snakes pre-order voor 57.95 Canadian Dollar (34.4234 EURO)
quote:ik wacht er zelf ook even mee, teveel spellen, veels te weinig tijd
Op vrijdag 6 februari 2004 22:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik wacht er even mee. Moet eerst Splinter Cell 2 gamen en tegen de tijd dat die uit is haal ik hem Pal !
quote:Daar heb jij dus ook last van
Op vrijdag 6 februari 2004 22:38 schreef Tain het volgende:[..]
ik wacht er zelf ook even mee, teveel spellen, veels te weinig tijd
quote:ik moet al mijn gamecube en playstation 2 spellen nog uit spelen en dan nog is 30 xbox spellen en nog een zooi andere spellen
Op vrijdag 6 februari 2004 22:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar heb jij dus ook last van
![]()
Ik ken het. Erg he. Maar ik wil me echt puur concentreren op 1 spel per keer anders raak je interesse kwijt en dat is zonde. MGS MOET ik spelen maar wel als ik genoeg tijd heb !
Niet duur toch?
quote:free record shop heeft dezelfde prijs
Op vrijdag 6 februari 2004 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, Resident Evil 1 op de GC bij bol.com ¤19,99
Schijnbaar beste deel uit hele reeks RE's op de GC.Niet duur toch?
quote:Intertoys nog steeds 14,99.
Nu issie weer $66,95 geworden ZONDER bonusdisk
quote:De remake is idd de beste RE die ik ken. Ik vond Code Veronica ook erg cool maar die valt grafisch gezien wel in het niets vergeleken met RE
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dvdboxoffice.com maakt het wel heel bont...
Was Rebel Strike incl. bonusdisk, 2 dagen geleden nog CND $19,95Nu issie weer $66,95 geworden ZONDER bonusdisk
code:wheheheItem(s): 1x Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike @ $66.95 (70.20% off.)
Product ID: 90041119
Product Type: Nintendo GameCubeSubtotal: $19.95
---------------------------
Total: $19.95
maar vaag inderdaad, nu ineens weer de normale prijs terwijl ze ze 2 dagen terug weggaven.
quote:Wat heb ik besteld deze week...
Op vrijdag 6 februari 2004 23:51 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
code:wheheheItem(s): 1x Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike @ $66.95 (70.20% off.)
Product ID: 90041119
Product Type: Nintendo GameCubeSubtotal: $19.95
---------------------------
Total: $19.95maar vaag inderdaad, nu ineens weer de normale prijs terwijl ze ze 2 dagen terug weggaven.
Dvdboxoffice.com
2x Starwars Rebelstrike á $19.95
Play.com
2x Freeloader 1.06b á £10.99
1x Official NGC Black controller á £ 17.99
GCshop.nl
Beyond Good & Evil á ¤ 23,50
Prince of Persia Sands of Time á ¤ 34,50
+ Soul Calibur II (2e hands) voor ¤ 25,-
Auw, m'n bankrekening
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 07-02-2004 00:09]
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:11 schreef lizardtattoo het volgende:
Oh yes!
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6095Breaking: Namco's RPGs Tales of Symphonia and Baten Kaitos are set to come to Europe!
A while ago Namco announced that they had no plans to release either Tales fo Symphonia or Baten Kaitos in Europe. They believed that the sales that were predicted for these two titles would be worth it.
In the natural way of the internet a petition was made and people signed. However, unlike most internet petitions, it was acknowledged.
Namco have announced that the highly anticipated RPGs Tales of Symphonia and Baten Kaitos will be coming to Europe after all.
Speaking exclusively to Cube-Europe a Namco representative from their Consumer Division said the following on the issue:
"I am pleased to let you know that both of these titles will be released on the GameCube for Europe. However, this will not take place until the end of this year/beginning of next year due to the lengthy translation process."
While it may be a long while off it is at least coming. This is good news all around, because the games have been critically acclaimed by various websites and magazines.
Cube-Europe will update you with any additional news as we find it out.
Volgens deze bron: http://www.gamer.nl/nieuws/20752
schijnt de petitie in ieder geval gewerkt te hebben.
quote:Je kan hem ook wel voor een tientje kopen, hoewel hij de dertig euro die ik ervoor betaald heb ook waard was.
quote:dat soort dingen hou je toch altijd, als je er op blijft wachten dan kan je nooit meer iets kopen
Op zaterdag 7 februari 2004 08:13 schreef Flexidexi het volgende:
Ik heb er toedertijd zelfs 60,- voor betaald, voor RE zero ook. Maar ze zijn het me allebei waard. Al doet het me wel een beetje pijn dat als ik een jaar had gewacht 80,- had bespaard...
quote:zei ik tegen mijn behandelend arts
Op zaterdag 7 februari 2004 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
quote:Mail me of add me op msn(Zie profiel)
Op vrijdag 6 februari 2004 20:18 schreef Dromer het volgende:[..]
Maak maar 15 euro over naar mij.. Bestel ik hem wel voor je
Rainbow Six 3 is de ideale tactische shooter voor Xbox Live spelers en werd recentelijk ook aangekondigd voor Playstation 2. Over een GameCube versie bleef het tot voor kort stil, maar na een bericht op diverse sites dat de game naar de GameCube zou komen, ontstond er weer de nodige ophef. Inmiddels heeft Ubisoft al een tijdje het derde deel voor de GameCube inderdaad bevestigd. Over het feit of de game online gaat op de GameCube (waar eerder over gespeculeerd werd), wilde de publisher nog niet reageren. "We richten ons nu op de Playstation 2 versie", aldus een woordvoerder.
Maar nu hebben we een richtlijn gekregen voor de releasedatum van de game. Het schijnt dat de game deze zomer in de winkels zal liggen, mocht het niet eerder zijn. Volgens onze collega's van N-Philes moet de game 2 juni in de winkels te vinden zijn, dit kan veranderen in verband met de latere release van Splinter Cell Pandora Tomorrow.
(bron: http://www.cubezone.nl)
dat betekend terroristen schieten op de cube eindelijk!!!!
quote:GVD dit zijn tog allenmaal grote spoilers voor de mensen die MGS1 niet hebben gespeeld Ik dus!!
Op zaterdag 7 februari 2004 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
quote:ja. Niet kijken dus.
Op zaterdag 7 februari 2004 12:39 schreef Hellrazor het volgende:[..]
GVD dit zijn tog allenmaal grote spoilers voor de mensen die MGS1 niet hebben gespeeld Ik dus!!
quote:Wel ff SPOILER boven aan de post zetten dan
Op zaterdag 7 februari 2004 12:49 schreef BMH het volgende:[..]
ja. Niet kijken dus.
quote:Samenvatting
Me: "What's up"Dax: "How ya doing?"
Me: "Good man. I'm a fan as you know. I just wanted to talk to you about your work for a little bit if you don't mind"
Dax: "No problem man. Shoot"
Me: "Alright. Cool. Well first I'd like to say that Metroid Prime was just...technically perfect. One of the best games I've ever played"
Dax: (laughs) "Well I wouldn't say it was perfect...there were a few glitches that I just don't think anyone saw. Thanks to the talent over at our studio."
Me: "Well you fooled me and the rest of the gaming world."
Dax: "Thank the programmers. But thanks for including me in your praise"
Me: "No problem. You did do the animations. That was one of the biggest deals. I mean...everything seemed so lifelike"
Dax: "Thanks. Hardest things I'll tell you were getting those (forgot what he said, but they were the ice rhino things) to move the way they did. They moved so simplisticly, but it was a pain I tell you. Also...the Pirates. But I can say it was all worth while. (Said something about him arguing with the other animators on how things should move...didnt catch it all).
Me: "Yeah. Great achievement. So can you tell me what you're doing for Metroid Prime 2? (big question)"
Dax: "Well I can't get too indepth since the project is still in its early stages. I've just been working on some of the new creatures in the game and bosses. Plants etc."
Me: "Awesome. So anything you can tell me about any new editions?"
Dax: "Like I said...not much to tell (at this point I noticed he was a coffee freak and was already on the second cup). However I guess I can just say that the levels in general are going to be larger than before...more detail to the environments etc. Personally everything seemed really bland before...but the level designers and artist are trying to add more to it all. New creatures...big bosses as before. I'd say expect surprises, but also expect epic battles etc. They want larger battles. Been working alot to add more detail to the creatures. Pain in the ass since they decided to add more. But it's cool."
Me: "Awesome. Awesome. I can't fathom everything being in more detail!"
Dax: "Well its gonna happen (chuckles)."
Me: "So you know any details on multiplayer? I heard it might be incorporated in the next game."
Dax: "Don't really know too much. Actually I can't really tell you. It's still early to say anything. I guess all I can say is that in concept it should be very similar to single player. Lock on and all. Morphing is going to play a big role in it all. From what I can tell you its vital to be able to dodge etc. But that's it."
Me: "Awesome! Anything on online?"
Dax: "Can't say. You aren't like...a reporter or anything are you? (chuckles). I'd get killed if the others saw me here getting an interview...thinking what I'm doing. (laughs). You seem to know about the game. You study this alot, huh?"
Me: "Nah man...just eager to know."
Dax: "That's cool. I'm just playing. So anything else you want to know that I might be able to tell you? (chuckles).
Me: "Let's see...I guess. What about the story?"
Dax: "Bigger and better so far from what I've seen. More action this time."
Me: "Cool. So you think you can tell me more later down the line?"
Dax: "I'll try my best whenever I come down to visit. But I can't give too much away. Remember."
Me: "That's cool. You've peaked my interest enough as it is."
quote:Multiplayer boeit me geen hol maar damn.... als ze dit waarmaken dan staat ons weer een coole game te wachten !
Op zaterdag 7 februari 2004 14:06 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 2 heeft WEL een multiplayer mode
[..]Samenvatting
Verhaal word beter en bevat meer actie. De werelden zijn groter & bevatten meer detail. De monster en einbasen zijn groter. Multiplayer lijkt op single player kwa gameplay (je kunt locken en dodgen enz).
quote:sorry hoor maar ik heb MP1 nooit uitgespeeld omdat ik het een kut spel vind...ben ik de enige ofzo?
Op zaterdag 7 februari 2004 14:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Multiplayer boeit me geen hol maar damn.... als ze dit waarmaken dan staat ons weer een coole game te wachten !
quote:Nee
Op zaterdag 7 februari 2004 14:57 schreef Gamedemon het volgende:[..]
sorry hoor maar ik heb MP1 nooit uitgespeeld omdat ik het een kut spel vind...ben ik de enige ofzo?
quote:Metroid Prime 2....het enige spel dat de potentie heeft het beste spel ooit...MP...voorbij te streven
Op zaterdag 7 februari 2004 14:06 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 2 heeft WEL een multiplayer mode
[..]Samenvatting
Verhaal word beter en bevat meer actie. De werelden zijn groter & bevatten meer detail. De monster en einbasen zijn groter. Multiplayer lijkt op single player kwa gameplay (je kunt locken en dodgen enz).
quote:Zeg dat maar eens recht in Samus dr gezicht....
kut spel
quote:je vergat wat :
Op zaterdag 7 februari 2004 15:01 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Zeg dat maar eens recht in Samus dr gezicht....
quote:hahhaha, je vergeet dat als je alleen al voet zet in games en consoles krijg je automatisch nerdtags toegevoegd krijgt.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:24 schreef Gamedemon het volgende:[..]
je vergat wat :
[Nerdmode] Zeg dat maar eens recht in Samus dr gezicht....[/Nerdmode]
quote:hoelang heb je em gespeeld?
sorry hoor maar ik heb MP1 nooit uitgespeeld omdat ik het een kut spel vind...ben ik de enige ofzo?
quote:Herken sarcasme en hap eens niet meteen...
Op zaterdag 7 februari 2004 15:24 schreef Gamedemon het volgende:[..]
je vergat wat :
[Nerdmode] Zeg dat maar eens recht in Samus dr gezicht....[/Nerdmode]
quote:dit was ook sarcastisch bedoelt...
Op zaterdag 7 februari 2004 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Herken sarcasme en hap eens niet meteen...
quote:Ik zoek hier een smiley voor maar kan er, net als woorden, geen voor vinden. Speel het spel!
Op zaterdag 7 februari 2004 15:41 schreef gieling het volgende:
ik heb zelfs nooit die fireworld gehaaldHeeeeel kort gespeeld namelijk
quote:Ja. En ga nu maar weer met je X-plee spelen.
De hartelijke groeten.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 15:44 schreef BMH het volgende:[..]
Ik zoek hier een smiley voor maar kan er, net als woorden, geen voor vinden. Speel het spel!
quote:erm is dit ook sarcasm?
Op zaterdag 7 februari 2004 15:59 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Ja. En ga nu maar weer met je X-plee spelen.
De hartelijke groeten.
quote:Doe eens normaal
Op zaterdag 7 februari 2004 15:59 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Ja. En ga nu maar weer met je X-plee spelen.
De hartelijke groeten.
quote:Ik koop em zeker!
Op zaterdag 7 februari 2004 16:28 schreef gieling het volgende:
Nieuwe PSO: III screens;meer op cubezone
quote:yep, gekocht toen ik PSO 1&2 kocht
Op zaterdag 7 februari 2004 16:33 schreef gieling het volgende:
je hebt zeker al die broadband adapter?
quote:kwil wel me gratiz maand pso volmaken...maar om nou 50 euro voor 1 online spel...die ik maar 1 maand kan spelen wegens geen credit card hebben...is et veels te duur...
Op zaterdag 7 februari 2004 16:36 schreef BMH het volgende:[..]
yep, gekocht toen ik PSO 1&2 kocht
quote:Ik neem aan dat je student bent? Dan kost een CC je een paar euro per kwartaal! Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar niet meer dan 10 euro in iedergeval.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:47 schreef Gamedemon het volgende:[..]
kwil wel me gratiz maand pso volmaken...maar om nou 50 euro voor 1 online spel...die ik maar 1 maand kan spelen wegens geen credit card hebben...is et veels te duur...
quote:Ziet er nu veeel strakker uit. I like it!
Op zaterdag 7 februari 2004 16:51 schreef ASSpirine het volgende:
nintendo site is wat vernieuwd
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 16:51 schreef ASSpirine het volgende:
nintendo site is wat vernieuwd
quote:Bij mijn standaard abn amro CC is het 3,95 euro per kwartaal en de kosten worden eens per jaar verrekend
Op zaterdag 7 februari 2004 16:55 schreef BMH het volgende:[..]
Ik neem aan dat je student bent? Dan kost een CC je een paar euro per kwartaal! Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar niet meer dan 10 euro in iedergeval.
[..]Ziet er nu veeel strakker uit. I like it!
quote:lol nee ben geen student..
Op zaterdag 7 februari 2004 16:55 schreef BMH het volgende:[..]
Ik neem aan dat je student bent? Dan kost een CC je een paar euro per kwartaal! Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar niet meer dan 10 euro in iedergeval.
[..]Ziet er nu veeel strakker uit. I like it!
quote:3 games: PSO 1, 2 &3. Je hoeft maar 1 abo te betalen voor alle 3 de games.
Op zaterdag 7 februari 2004 17:04 schreef Gamedemon het volgende:[..]
lol nee ben geen student..
kzit met xbox live ook op me tantes CC maar kheb geen zin om maandelijks zoveel overteschrijven..
en het blijft maar 1 spel...pso is het enige online spel
quote:Binnenkort SC, het warppipe project, etc....
Op zaterdag 7 februari 2004 17:04 schreef Gamedemon het volgende:[..]
lol nee ben geen student..
kzit met xbox live ook op me tantes CC maar kheb geen zin om maandelijks zoveel overteschrijven..
en het blijft maar 1 spel...pso is het enige online spel
quote:SC haal ik dus op me xbox..heb ik voice com en niet lullig bedoelt maar..ook betere graphs voor hetzelfde geld...
Op zaterdag 7 februari 2004 17:06 schreef gieling het volgende:[..]
Binnenkort SC, het warppipe project, etc....
quote:als je met sc splinter cell bedoelt dat gaat NIET via warppipe. Dat gaat gewoon met servers van Ubi soft
Op zaterdag 7 februari 2004 17:06 schreef gieling het volgende:[..]
Binnenkort SC, het warppipe project, etc....
quote:er staan toch komma's tussen....
Op zaterdag 7 februari 2004 17:48 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
als je met sc splinter cell bedoelt dat gaat NIET via warppipe. Dat gaat gewoon met servers van Ubi soft
ok als dit duidelijker is: Ten eerste gaat splintercell 2 online, daarnaast bestaat de mogenlijkheid tot het warppipe project... etc..
quote:Daar doe ik het ook voor. Is ook trouwens de eerste 4 maanden excl. voor Xbox
Op zaterdag 7 februari 2004 17:10 schreef Gamedemon het volgende:[..]
SC haal ik dus op me xbox..heb ik voice com en niet lullig bedoelt maar..ook betere graphs voor hetzelfde geld...
quote:die lag woensdag al bij de FRS...
Op zaterdag 7 februari 2004 16:33 schreef Sideshow_bob het volgende:
en waarom ligt sonic heroes nog niet in de winkels!?!
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 17:59 schreef gieling het volgende:[..]
er staan toch komma's tussen....
ok als dit duidelijker is: Ten eerste gaat splintercell 2 online, daarnaast bestaat de mogenlijkheid tot het warppipe project... etc..
quote:WAT ZO LANG.....
Op zaterdag 7 februari 2004 18:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar doe ik het ook voor. Is ook trouwens de eerste 4 maanden excl. voor Xbox
quote:Ik,
Op zaterdag 7 februari 2004 19:15 schreef Lexie het volgende:
Is er eigenlijk al iemand die via warppipe gegamed heeft?
quote:Eerlijk gezegd weet ik het niet, maar de geruchten in de UK is dat het voorlopig niet uitkomt op Cube en PS2
Op zaterdag 7 februari 2004 19:10 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
WAT ZO LANG.....
![]()
dan moet ik nog zo lang wachten (ben ik slecht in
)
quote:Gamecube en PS2 versie van Pandora Tomorrow komen pas in november, ieder geval dat zegt deze online winkel:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet, maar de geruchten in de UK is dat het voorlopig niet uitkomt op Cube en PS2
[Dit bericht is gewijzigd door Tain op 07-02-2004 20:11]
quote:En houden zo
Verdubbelde winst voor Sega in tweede t/m vierde kwartaal
Door Mark Timmer - zaterdag 7 februari 2004 - 19:54 - Bron: GameSpot - Views: 146
Bij GameSpot lezen we dat de winst van spellenfabrikant Sega in de periode van april tot december 2003 bijna verdubbeld is ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. De winst bedroeg 7,66 miljard yen (ruim 57 miljoen euro), tegen 3,98 miljard yen (bijna 30 miljoen euro) in 2002; een stijging van 92 procent. Met name de arcadesector zorgde voor een groot deel voor de goede resultaten. Ook de consumentensector deed het niet slecht; vanaf april zijn er in totaal 2,3 miljoen spellen verkocht, waarvan 760.000 in het vorige kwartaal.De inkomsten waren echter met vier procent gedaald tot 144 miljard yen (ruim een miljard euro). Al met al zijn de resultaten beter dan verwacht werd, maar toch wordt een waarschuwing voor het eerste kwartaal van 2004 gegeven. Een aantal spellen die voor het eerste kwartaal gepland stonden zal pas in april uitkomen en van Sega Toys worden aflopende resultaten verwacht.
Bron : www.tweakers.net
quote:Das niet positief hoor
De inkomsten waren echter met vier procent gedaald tot 144 miljard yen (ruim een miljard euro). Al met al zijn de resultaten beter dan verwacht werd, maar toch wordt een waarschuwing voor het eerste kwartaal van 2004 gegeven. Een aantal spellen die voor het eerste kwartaal gepland stonden zal pas in april uitkomen en van Sega Toys worden aflopende resultaten verwacht.
quote:dan weer een concurrentje meer
Op zaterdag 7 februari 2004 20:11 schreef Hellrazor het volgende:[..]
En houden zo
Wie weet ooit nog een sega console
quote:Coole RPG
Op zaterdag 7 februari 2004 22:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hehe vorige week skies of arcadia weten te vinden
quote:dit staat er:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:11 schreef Tain het volgende:[..]
Gamecube en PS2 versie van Pandora Tomorrow komen pas in november, ieder geval dat zegt deze online winkel:
ebgames
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:27 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
dit staat er:
SPLINTER CELL PANDORA TOM GC
Pre-Order: Ships on 5/11/2004
dat betekend 5 NOVEMBER pas
edit:
of is dit een amerikaanse winkel als dat zo is dan komt ie op 11 mei...
quote:Tis Amerikaans, dus het is 11 mei
Op zondag 8 februari 2004 09:27 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
dit staat er:
SPLINTER CELL PANDORA TOM GC
Pre-Order: Ships on 5/11/2004
dat betekend 5 NOVEMBER pas
quote:
Op zondag 8 februari 2004 09:38 schreef BMH het volgende:[..]
Tis Amerikaans, dus het is 11 mei
quote:
[Nieuws] Interessante Nintendo nieuwtjes
In het nieuwste nummer van het Britse Nintendo Official Magazine staat een aantal interessante nieuwtjes...Het Britse tijdschrift Nintendo Official Magazine heeft in haar nieuwste nummers weer eens wat interessante nieuwtjes gemeld.
Allereerst maakte het blad bekend dat Nintendo de spellen Metroid Prime 2 en Geist nog in 2004 wil uitbrengen op de GameCube. Niet alleen in Japan en Amerika, maar ook in Europa! Dat zou dus betekenen dat wij deze twee interessante games nog voor de jaarwisseling in onze GameCubes zullen kunnen stoppen.
Verder had het blad nog een exclusief interview met Shigeru Miyamoto, waarin Miyamoto onder andere zegt dat Super Mario 128 een aantal innovatieve ideeën bevat die nog nooit eerder in videogames gezien zijn. Ook zegt hij graag aan nieuwe franchises te gaan werken, de opvolger voor de GameCube in ontwikkeling is en dat we dit jaar nog (op de E3) de opvolger van Zelda The Wind Waker zullen zien:
NOM: What can you tell us about the successor to the Gamecube?
Miyamoto: We are currently developing a machine that can realise a number of brand new and enjoyable ideas. But I'm sorry that I can't dwell on the details today.
NOM: Why are you hiding Mario 128 from the public?
Miyamoto: I'm sorry that I have been unable to talk much about that title. With Mario 128 I have been challenging many unprecedented things, not found in existing video games. These new ideas are prone to lose their freshness or to be imitated once they go public, so we must be extremely careful when we discuss such things. I have been feeling the pressure that I have to complete this project. Would you please be patient?
NOM: Have you got any new characters and franchises up your sleeve or will you continue to work with the established ones?
Miyamoto: I would like to expand the Pikmin concept, but I would also love to collaborate with other new designers in order to create new characters.
NOM: Is there going to be another Zelda game on GameCube? Perhaps a side story like Majora's Mask?
Miyamoto: In 2004 you will see a variety of activities regarding the Legend of Zelda. Nintendo of Europe will announce the launch date of the Four Swords game this year, which we have shown at ECTS and E3. The development of the new Wind Waker is under way and we would like to discuss the details in 2004 too.
quote:duurt me nog steeds te lang
quote:Nieuwe Windwaker
Op zondag 8 februari 2004 13:24 schreef Hellrazor het volgende:[..]
Bron : www.cubezone.nl
quote:
quote:MM is ook de opvolger van OOT
Op zondag 8 februari 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nieuwe Windwaker
Ik dacht dat ze een Zelda game met de engine van Windwaker zouden maken. Niet een WW2
..... weer water
![]()
En er staat trouwens zoveel goed nieuws in en je pikt er dit uit, en verdraait de woorden
quote:wanneer laten ze eens wat van Mario zien
Verder had het blad nog een exclusief interview met Shigeru Miyamoto, waarin Miyamoto onder andere zegt dat Super Mario 128 een aantal innovatieve ideeën bevat die nog nooit eerder in videogames gezien zijn. Ook zegt hij graag aan nieuwe franchises te gaan werken, de opvolger voor de GameCube in ontwikkeling is en dat we dit jaar nog (op de E3) de opvolger van Zelda The Wind Waker zullen zien
quote:Ik denk vlak voor de release. Zodat andere bedrijven de geweldige gameplay idee-en niet kunnen jatten
Op zondag 8 februari 2004 15:37 schreef ASSpirine het volgende:[..]
wanneer laten ze eens wat van Mario zien
ik word gek van dat geheimzinnig gedoe erover
quote:Zit toch niet zo te zeiken joh fanboy
Op zondag 8 februari 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
MM is ook de opvolger van OOT
Opvolger van WW betekent dus gewoon een nieuwe Zelda met de WW engine.
En er staat trouwens zoveel goed nieuws in en je pikt er dit uit, en verdraait de woorden
Ik ben gewoon wat kritischer dan de rest. Je hebt gelijk dat MM een vervolg is op OOT. Maar OOT was wel wat beter als WW Gijs. En of het een nieuwe Zelda is met de WW engine zie ik niet staan. Er staat gewoon
"The development of the new Wind Waker is under way and we would like to discuss the details in 2004 too.
Details worden nog besproken dus weet ik niet hoe jij weet dat het een nieuwe Zelda wordt met een WW engine Ik weet het uiteraard ook niet maar hoop niet dat het een WW2 wordt. Kijk, als jij dat leuk vind ala, maar ik vond het de minste Zelda tot nu toe.
Wel prachtige graphics en coole effecten zoals die zwartwit levels WOW
maar ik kijk nog verder.
Tevens heb je het over goed nieuws ? Ja ,.. MP2 komt dit jaar nog maar meer niet. Nieuwe verbeterde Mario ? Eerst zien dan geloven
quote:maar tegen de tijd dat het dan in Europa te koop is is dat al gebeurd
Op zondag 8 februari 2004 15:40 schreef BMH het volgende:[..]
Ik denk vlak voor de release. Zodat andere bedrijven de geweldige gameplay idee-en niet kunnen jatten
of miscchien, heel misschien maken ze er een gelijktijdige release voor heel de wereld van
quote:Het word zeker weten een nieuwe zelda die op de Wind Waker engine draait. Net als MM op de OOT engine draait.
Op zondag 8 februari 2004 15:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zit toch niet zo te zeiken joh fanboy
Ik ben gewoon wat kritischer dan de rest. Je hebt gelijk dat MM een vervolg is op OOT. Maar OOT was wel wat beter als WW Gijs. En of het een nieuwe Zelda is met de WW engine zie ik niet staan. Er staat gewoon
"The development of the new Wind Waker is under way and we would like to discuss the details in 2004 too.
Details worden nog besproken dus weet ik niet hoe jij weet dat het een nieuwe Zelda wordt met een WW engine
Ik weet het uiteraard ook niet maar hoop niet dat het een WW2 wordt. Kijk, als jij dat leuk vind ala, maar ik vond het de minste Zelda tot nu toe.
Wel prachtige graphics en coole effecten zoals die zwartwit levels
WOW
maar ik kijk nog verder.
Tevens heb je het over goed nieuws ?
Ja ,.. MP2 komt dit jaar nog maar meer niet. Nieuwe verbeterde Mario ? Eerst zien dan geloven
quote:dat gebeurd vaker bij games van Nintendo tegenwoordig. Dus lijkt me heel goed mogelijk
Op zondag 8 februari 2004 15:42 schreef ASSpirine het volgende:[..]
maar tegen de tijd dat het dan in Europa te koop is is dat al gebeurd
of miscchien, heel misschien maken ze er een gelijktijdige release voor heel de wereld van
quote:dan maak je er iedereen blij mee
Op zondag 8 februari 2004 15:45 schreef BMH het volgende:[..]
dat gebeurd vaker bij games van Nintendo tegenwoordig. Dus lijkt me heel goed mogelijk
worden er records verbroken
quote:Omdat dat al meerdere malen in interviews is gemeld.
Op zondag 8 februari 2004 15:41 schreef Chocobo het volgende:
Details worden nog besproken dus weet ik niet hoe jij weet dat het een nieuwe Zelda wordt met een WW engine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |