quote:Doe eens een wilde gok.
Op donderdag 27 november 2003 01:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag je hier ook over die onzinmodjes zeiken?
quote:Nee dus.
Op donderdag 27 november 2003 01:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja
Door laffer - donderdag 27 november 2003 00:59
--------------------------------------------------------------------------------
ik doe deze wel op slot static!
Schatjes.
quote:Right back at ya:
Op donderdag 27 november 2003 01:11 schreef tong80 het volgende:
Here's Johnny.
Door laffer - donderdag 27 november 2003 00:59--------------------------------------------------------------------------------
Schatjes.
quote:static heeft het druk dus ik heb em dicht gegooid!!
Op donderdag 27 november 2003 01:11 schreef tong80 het volgende:
Here's Johnny.
Door laffer - donderdag 27 november 2003 00:59--------------------------------------------------------------------------------
Schatjes.
Kan iemand er stripclubs van maken
Kan deze veranderd worden in deel 12?
quote:Het is geen faq.
Op vrijdag 5 december 2003 23:58 schreef Svensational het volgende:
Hee static, je faq klopt niet meer. Er is een nieuw ER-spoiler topic.Niet dat het nog veel uitmaakt, zondag is toch de laatste aflevering
Maar ik pas het wel ff aan, thanks.
quote:Weet niet of hij daar lang open blijft. Maar goed...
Op zondag 7 december 2003 19:34 schreef paniekzaaier het volgende:
Niet eens een schopje naar ONZ?
*schuif*
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:37 schreef static het volgende:[..]
Weet niet of hij daar lang open blijft. Maar goed...
*schuif*
quote:R_ON.
Op maandag 8 december 2003 16:39 schreef R_ON het volgende:
Ripley, je mag dat topique van mij wel naar OvjL verplaatsen. Thanx.
Ik heb net een soortgelijk topic geopend in onzin.
Vond het te leuk om op slot te laten. Sorry dat ik je heb nageäapt.
quote:Je "Zeur hier over je slotje en andere SHO-feedback"-link klopt trouwens ook niet meer
Op zaterdag 6 december 2003 00:34 schreef static het volgende:[..]
Het is geen faq.
Maar ik pas het wel ff aan, thanks.
Lijkt me niet de bedoeling.
[Dit bericht is gewijzigd door RedGuy op 24-12-2003 12:54]
quote:Het is toch het matras
Hét forum voor alles over de Gooise matras, de laatste roddels uit Hollywood en andere kommer en kwel uit de showbizz. Tevens volgen we hier de (Real Life) Soaps.
quote:je hebt gelijk:
Op vrijdag 26 december 2003 21:23 schreef static het volgende:
Kan allebei.
code:Maar toch klinkt het Gooise matras beter dan de Gooise matras, vindt ikma-tras (het, de ~, ~sen)
1 met zacht materiaal gevuld onderbed
2 [wwb.] onderlaag
Denk je een scoop te hebben damnn ik moet de Prive vaker lezen
slotje aub
Done.
quote:in dit topic Bn'ers voorspellen politieke moorden. geen enorme doodsverwensing of iets van die strekking:{??
Op zaterdag 3 januari 2004 17:10 schreef Kloot.Hommel het volgende:
Tsjah, die Ayaan. Het leven is ze niet waard, maar de dood zal teveel sympathie voor haar brengen.
quote:Was er al mee bezig.
Op zaterdag 3 januari 2004 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Is deze opmerking:
[..]in dit topic Bn'ers voorspellen politieke moorden. geen enorme doodsverwensing
??
quote:Sorry
Op zaterdag 3 januari 2004 20:27 schreef static het volgende:[..]
Was er al mee bezig.
quote:Nee hoor, prima dat je aan de bel trekt.
Op zaterdag 3 januari 2004 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Sorry
, was weer eens iets te snel
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:15 schreef static het volgende:
Na, die eerste; die was eerder. Anders krijgen we dat weer.
quote:Na die eerste is de tweede. Die KAN DUS NIET eerder zijn. Je hebt eerst de eerste en dan pas de tweede.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:15 schreef static het volgende:
Na, die eerste; die was eerder.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:18 schreef Furby het volgende:[..]
Na die eerste is de tweede. Die KAN DUS NIET eerder zijn. Je hebt eerst de eerste en dan pas de tweede.
quote:Ripley, met dit soort vragen kun je lang wachten op serieuze antwoorden, of 11 pagina's met als antwoord "nee"
Op woensdag 7 januari 2004 12:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Maar met welke bekende Nederlanders hebben jullie dan een relatie
quote:BHFH heeft het toch echt voor zichzelf verpest hoor. Kun je wel gaan jammeren dat men hem niet meer serieus neemt, maar dat komt echt door die wagonladingen aan onzintopics die BHFH heeft geopend en nog steeds opent.
Op woensdag 7 januari 2004 12:39 schreef Ripley het volgende:
Nou, dat gaat dus niet lukken kennelijk. Als BHFH een topic opent met een enigzins serieuze vraag kun je ook best een keertje normaal doen, dacht ik. Maar niet dus. Sorry BHFH, slotje.
Beetje triest dat nog steeds users de schuld krijgen als een topic van BHFH uit de hand loopt.
quote:Je stimuleert ook niet echt beter gedrag door zo suf te doen als ie eens een keertje een enigzins normale vraag stelt. Ik kijk gewoon naar zijn topics per onderwerp, qua reactie.Altijd maar weer automatisch allemaal in die "Ow, een BHFH-topic, lekker klieren"-polonaise is so last year
Op woensdag 7 januari 2004 12:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
BHFH heeft het toch echt voor zichzelf verpest hoor. Kun je wel gaan jammeren dat men hem niet meer serieus neemt, maar dat komt echt door die wagonladingen aan onzintopics die BHFH heeft geopend en nog steeds opent.
Beetje triest dat nog steeds users de schuld krijgen als een topic van BHFH uit de hand loopt.
quote:Amen.
Op woensdag 7 januari 2004 12:50 schreef Ripley het volgende:[..]
Je stimuleert ook niet echt beter gedrag door zo suf te doen als ie eens een keertje een enigzins normale vraag stelt. Ik kijk gewoon naar zijn topics per onderwerp, qua reactie.Altijd maar weer automatisch allemaal in die "Ow, een BHFH-topic, lekker klieren"-polonaise is so last year
quote:Jij was duidelijk niet aan het kijken.. grootste cliffhanger ooit bij GTST!
Gaat nergens over.
quote:Nee, inderdaad was ik niet aan het kijken; en het kan best in het lopende topic.
Op dinsdag 13 januari 2004 20:26 schreef kLowJow het volgende:
@ Static
[..]Jij was duidelijk niet aan het kijken.. grootste cliffhanger ooit bij GTST!
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Waarom is het topic Michael Jackson verdubbelt tipgeld voor vermoorde gesloten omdat het in het lopende topic moet (terwijl dat heel ergens anders over gaat) maar mag Michael Jackson heeft nieuwe liefde? wel open blijven?
quote:Sorry.
Op vrijdag 23 januari 2004 20:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Zal er zo ff naar kijken.
Guusje Nederhorst Overleden - Topic 2
de posts van Merina even te editten? Hier wordt namelijk gesproken over de behandeling van Guusje en ook die valt onder zwijgplicht.
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 29-01-2004 22:05]
quote:Ik wil niet zeuren maar doe het toch: in de post onder de geëditte post wordt de reactie letterlijk gequote. Misschien was het je niet opgevallen, dus vandaar.
Op donderdag 29 januari 2004 22:16 schreef static het volgende:
Done.
quote:Maakt niet uit hoor.
Op donderdag 29 januari 2004 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Ik wil niet zeuren maar doe het toch
quote:Ook weg.
in de post onder de geëditte post wordt de reactie letterlijk gequote. Misschien was het je niet opgevallen, dus vandaar.
quote:Doe eens een wilde gok.
Op vrijdag 30 januari 2004 01:26 schreef Afdruiprek het volgende:
He Statisch waarom heb je mijn post weggehaald?
quote:Nou, ik vraag het aan jou lieve schat.
Op vrijdag 30 januari 2004 01:37 schreef static het volgende:[..]
Doe eens een wilde gok.
quote:Bij deze: een opmerking zoals jij hebt geplaatst zijn uitermate onbeschoft, wars van elk respect en buitengewoon misplaatst.
Op vrijdag 30 januari 2004 01:42 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Nou, ik vraag het aan jou lieve schat.
quote:Je kan ´m ook gewoon realistisch noemen. Moet dat topic persé alleen rozegeur en maneschijn zijn dan=
Op vrijdag 30 januari 2004 01:45 schreef static het volgende:[..]
Bij deze: een opmerking zoals jij hebt geplaatst zijn uitermate onbeschoft, wars van elk respect en buitengewoon misplaatst.
quote:Nee, maar dan kun je beter hier terecht: Niets dan goeds over de doden.....
Op vrijdag 30 januari 2004 01:46 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Je kan ´m ook gewoon realistisch noemen. Moet dat topic persé alleen rozegeur en maneschijn zijn dan=
quote:Oke dan!
Op vrijdag 30 januari 2004 01:54 schreef static het volgende:[..]
Nee, maar dan kun je beter hier terecht: Niets dan goeds over de doden.....
quote:Opgelost?
Op vrijdag 30 januari 2004 01:55 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Oke dan!
quote:Ok.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:00 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Vooruit dan maar
Waarom gooi je mijn topic zonder opgave van redenen op slot?
[TK] 50 spijkers
Ik vind dit GEEN stijl hoor, die users lopen mij topic te vernaggelen, ik probeer alleen wat spijkers te verkopen.
En kijk eens hier: [TK] wat Bouten
Die staat gewoon open hoor!
Wil je de volgende keer eens met je fikken van andermans topic afblijven, als je daar geen GELDIGE reden voor hebt!
Dank u!
quote:Ja, doei.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:07 schreef damatrix het volgende:
He modje,Waarom gooi je mijn topic zonder opgave van redenen op slot?
[TK] 50 spijkersIk vind dit GEEN stijl hoor, die users lopen mij topic te vernaggelen, ik probeer alleen wat spijkers te verkopen.
En kijk eens hier: [TK] wat Bouten
Die staat gewoon open hoor!
Wil je de volgende keer eens met je fikken van andermans topic afblijven, als je daar geen GELDIGE reden voor hebt!Dank u!
quote:Is dat het enige dat je kan zeggen?
Op vrijdag 30 januari 2004 02:09 schreef static het volgende:[..]
Ja, doei.
quote:Het wil wel eens helpen als je me op een normale manier benadert.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:10 schreef damatrix het volgende:[..]
Is dat het enige dat je kan zeggen?
Edit: zie dat poster al geband is...
[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 30-01-2004 10:22]
Zou de titel van dit topic aangepast kunnen worden? Iets met Roos
quote:Zeg maar wat, ik ben niet zo creatief, en al helemaal niet als het met Guusje te maken heeft.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:55 schreef Svensational het volgende:
Topic: ~GTST deel 36 <topic here>Zou de titel van dit topic aangepast kunnen worden? Iets met Roos
quote:Ow laat maar heeft al een naam zie ik
Op zaterdag 31 januari 2004 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
"Roos verwelkt niet" vond ik wel een mooie, is ook al in het gtst topic genoemd
Staat in de sluitpost.quote:Op maandag 2 februari 2004 20:44 schreef Sander170 het volgende:
Hey STATIC waarom stopte je me topic ???????????
quote:Die foto?
Op woensdag 4 februari 2004 19:39 schreef FierceDeity het volgende:
Ripley kun je ff de spoiler uit deze post wegeditten, daar is een apart spoilertopic voor.
quote:En verder?
Op dinsdag 10 februari 2004 17:52 schreef Sander170 het volgende:
gek
quote:Thanks
Op dinsdag 10 februari 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:
[ONM] wie is Kim??
quote:Wat je zegt ben jezelf.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:52 schreef Sander170 het volgende:
gek
GTST DEEL 38 Wie is de moordenaar?
willen veranderen in : GTST # 38: De Cock en de moord op de snol.
Bij voorbaat dank.
quote:Aangepast
Op maandag 16 februari 2004 02:30 schreef Duiveltja het volgende:
Jouw vrouw, mijn vrouw #2 :van ruilen komt huilen
Het is deel 2
quote:Op vrijdag 13 februari 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Zou als één van jullie twee modjes nog van plan zijn hier ooit nog te komen
quote:
Staticquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:24 schreef Svensational het volgende:
ONM # 18: Tara & Carlo: losse flodder of echte liefde?
Kan ;amp uit de titel worden gehaald. Dus dat er staat Tara & Carlo ?
Klopt, was ff bezig.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Static![]()
Ik weet dat je er bent![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:09 schreef static het volgende:
[..]
Klopt, was ff bezig.
Aangepast.
Die is er nog niet, zie MED.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:28 schreef Wup het volgende:
misschien een stomme vraag maar waar is de zoekoptie verstopt?
Buuuuuuh!quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:56 schreef static het volgende:
Huuh?
Ik wist niet dat die er nog niet stond.quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:18 schreef static het volgende:
Was meer dat mijn 'done' voor jouw verzoek staat.
Ja, dat komt omdat je dat om de twee posts zegtquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:18 schreef static het volgende:
Was meer dat mijn 'done' voor jouw verzoek staat.
Die kan ik niet meer terugzetten i.v.m. een bug in het profiel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
waar is je mooie avatar trouwens gebleven?
*snikt mee*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:09 schreef static het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer terugzetten i.v.m. een bug in het profiel.
*snik*
Zoeken met Google.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:26 schreef tess6196 het volgende:
Bedankt static voor het fotootje van Brooke Logan,hoe geraak je aan die foto's?![]()
Nee, dat kan ik niet; moet je ff zelf doen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:32 schreef tess6196 het volgende:
Hey static,kan jij dat fotootje van brooke bij mijn naam zetten,weet nie hoe ik dat moet doen,sorry!![]()
![]()
Ik denk dat die link te lang is; wat je dan het beste kunt doen is het plaatje even op je hard schijf te zetten en dan te uploaden in je profiel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:48 schreef tess6196 het volgende:
Hey static,hoe komt het dat die foto er niet op komt?(sorry voor de last)maar ik ben nu al een hele tijd bezig met die foto maar dat lukt echt niet,ppfff!!!
Dan moet je het plaatje even hernoemen naar brooke.jpg of iets dergelijks en het dan nogmaals proberen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:11 schreef tess6196 het volgende:
Dat heb ik al gedaan maar dan zegt mijn profiel of weet ik veel wat dat ik de link moet verkorten??????????????????
En hij staat er weerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:09 schreef static het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer terugzetten i.v.m. een bug in het profiel.
*snik*
<-------------quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:55 schreef static het volgende:
Zet dit eens in je profiel bij je webicon:
http://home.planet.nl/~static/brooke.jpg
[afbeelding]
Het kon opeens weer.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hij staat er weer![]()
Je, en hoequote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:49 schreef static het volgende:
Vul die link nou maar in in je profiel, dan heb je ook zo'n plaatje bij je naam.
Wat heb je precies gedaan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:13 schreef tess6196 het volgende:
Static,ga maar zien naar mijn profiel,alles staat erop behalve de foto!!!!pppffffffff!!!!!!!Ik ben dat kotsbeu!
Ja, maar alleen om ff te laten zien hoe dat er uit ziet. Ik verander het zo weerquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:48 schreef tess6196 het volgende:
Heb je geen plaatjes van HOPE,CARRYof BILLY van <DAYS OF OUR LIVES>wil je dat voor mij doen a.u.b.?BEDANKT!Brooke is er al blijkbaar!!!!tess6196
gewoon, de link die Static geeft kopieren en invullen bij: Profiel--->Webicon. Maar als het je niet lukt wil ik je wel helpen. Moet je ff je wachtwoord mailen en dan zal ik het ff fixenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:10 schreef tess6196 het volgende:
Foert zanne,lukt toch niet,hoe doe jij dat,Svensational?
Niet gaan kutten dan he.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als het je niet lukt wil ik je wel helpen. Moet je ff je wachtwoord mailen en dan zal ik het ff fixen
Tuuelijk niet. Maar het meisje is zo hopeloosquote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Niet gaan kutten dan he.
Zoek het verschil.....quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:40 schreef tess6196 het volgende:
12345678909
zo goed?sssssssst!
Mooi, opgelost.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 01:40 schreef tess6196 het volgende:
12345678909
zo goed?sssssssst!
Het is nou eenmaal behelpen zonder een search, ook voor de crew. Wordt zo snel mogelijk opgelost.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Mooi makkelijk om een topic te sluiten zonder een link te geven waar het dan wel mag zo zonder search.
Idd, de search doet het nu niet, maar het lijkt me niet de bedoeling dat de toernooien qua actiehelden/acteurs etc. nu onze kant uitwaaieren. Even geduld, dan doet de search er weer en kun je inedelijk zien welke van de twee stoerder isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:30 schreef HarigeKerel het volgende:
*Vin Diesel vs DMX* het ultieme aktie figures gevecht
Mooi makkelijk om een topic te sluiten zonder een link te geven waar het dan wel mag zo zonder search.
Verstaat men dit nou onder "leuk modden"![]()
Ik zeg helemaal niet dat je topic onzinnig was, maar dat dit soort topics altijd lopen in FTR omdat het niet gaat over het priveleven van de acteurs maar om hun filmrollen over het algemeen gesproken. Ik meen dat daar al verscheidene malen dergelijke tournaments voorbij heb zien komen, daarom gaf ik hem geen schopje maar een slotje.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:03 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat een belachelijke reply zeg, zelfs mods posten hier op dit forum "onzinnigere" topics als de mijne.
Maar goed je hebt je slotje, wees er maar trots op hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:17 schreef HarigeKerel het volgende:
Hmm oke, we zijn weer vriendjes![]()
Google.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:34 schreef tess6196 het volgende:
Hey ripley,heb jij kleine foto's van acteurs van <days of our lives>of adressen waar ik dat kan vinden?
Help mij,AUB?tess6196
http://www.soapcentral.com/days/index.phpquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:34 schreef tess6196 het volgende:
Hey ripley,heb jij kleine foto's van acteurs van <days of our lives>of adressen waar ik dat kan vinden?
Help mij,AUB?tess6196
Is waar, heeft weinig zin om dat gesloten topic te kicken, dit is hem hier iig: Franse rockzanger verdacht van moordquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:01 schreef dwerg het volgende:
Proces tegen zanger Noir Desir begonnen
Als je dan toch een slotje zet in Muziek, kun je misschien ook een linkje posten naar het topic in SHO dat je bedoelt.
Bedankt, static.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:04 schreef static het volgende:
Is waar, heeft weinig zin om dat gesloten topic te kicken, dit is hem hier iig: Franse rockzanger verdacht van moord
Yw.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Bedankt, static.
Uh. Ja. Goede vraag.quote:Dan heb ik nog een vraagje: wanneer mag je als tv-persoonlijkheid doodblijven in TV, en wanneer word je verhuisd naar SHO? Want Robert Pastorelli (Murphy Brown) overleden staat in TV, maar Ralph Inbar Overleden ging daar op slot.
Ja sorry voor het verzuimen van de linkquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:04 schreef static het volgende:
[..]
Is waar, heeft weinig zin om dat gesloten topic te kicken, dit is hem hier iig: Franse rockzanger verdacht van moord
Nog even de quote onder SHE's reactie weghalen en dan is het helemaal weg...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:11 schreef static het volgende:
En weg.
Merci.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:11 schreef static het volgende:
En weg.
Was al bezig.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even de quote onder SHE's reactie weghalen en dan is het helemaal weg...
Omdat die er nog niet is.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:09 schreef Svensational het volgende:
En waarom werkt de ubb-code [code][/code] niet meer?
Maar in oude topics werkt die code wel nog steedsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:09 schreef static het volgende:
[..]
Omdat die er nog niet is.
Ja, weet ik, hoe het precies inelkaar steekt weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar in oude topics werkt die code wel nog steeds
Er zijn nu twee FA's met je startpost bezig, ff kijken of het lukt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Nou goed iig bedankt Static![]()
Hij is wel gewijzigd nu, alleen de links doen het niet maar goed dat maakt niet zoveel uit, de onm-topics lopen als een trein tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:14 schreef static het volgende:
[..]
Er zijn nu twee FA's met je startpost bezig, ff kijken of het lukt.
Nope, gaat niet, erg vreemd. Zie ook [FO][BUG] Startpost niet kunnen wijzigen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
Jaaaa, we hebben één link
Kun je trouwens niet op edit klikken op mijn bericht in dit topic, de links kopieëren en dan in dat andere topic plakken?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:31 schreef static het volgende:
[..]
Nope, gaat niet, erg vreemd. Zie ook [FO][BUG] Startpost niet kunnen wijzigen. hmmm, allemaal erg vreemd. Maar goed, laat maar zitten verder. Bedankt voor de moeite![]()
Even iets anders. Op: http://frontpage.fok.nl/crew/15080 staat
static
Functies: Moderator Showbiz, Soaps & Sterren
Zo heet dit forum helemaal niet
[ Bericht 2% gewijzigd door Svensational op 30-03-2004 22:34:22 ]Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Gaat goed dat quoten.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
hmmm, allemaal erg vreemd. Maar goed, laat maar zitten verder. Bedankt voor de moeite![]()
Even iets anders. Op: http://frontpage.fok.nl/crew/15080 staat
static
Functies: Moderator Showbiz, Soaps & Sterren
Zo heet dit forum helemaal niet
Het heeft geen haast hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:35 schreef static het volgende:
Uh. Ja. Goede vraag.
Kom ik op terug.
Zo moeilijk is dat toch niet? Dat ONM-topic dat je al gesloten hebt verander je de titel even. Wij Onm"ers hebben graag alles goed voor elkaarquote:Op zondag 18 april 2004 02:00 schreef static het volgende:
Ja, hallo.
Jawel, is wel illegaal.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:49 schreef AchJa het volgende:
Static, wat is dat voor geouwehoer dat mijn berichten gewijzigd worden. Er is toch niks illegaals aan of wel dan. (http://forum.fok.nl/topic/508482/6/50)
Als het niet zou mogen, zou het niet online staan bij de ikon zelf. Ik kom niet met wazige kazaa of torrent linkjes... Dit is gewoon de stream die rechtstreeks naar de ikon site zelf gaat.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:51 schreef static het volgende:
[..]
Jawel, is wel illegaal.
Is nl. een link geven vanwaar een televisieprogramma gedownload kan worden. Magnie.
Oeps, mijn fout dan.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het niet zou mogen, zou het niet online staan bij de ikon zelf. Ik kom niet met wazige kazaa of torrent linkjes... Dit is gewoon de stream die rechtstreeks naar de ikon site zelf gaat.
Wegwezen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:06 schreef static. het volgende:
Ik kan geen slotjes meer zetten in m`n eigen forum![]()
sorry, ik was een beetje meligquote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:14 schreef static het volgende:
[..]
Wegwezen.
Ik zag het.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:19 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
sorry, ik was een beetje melig![]()
doen wequote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:21 schreef static het volgende:
[..]
Ik zag het.
Volgende week lekker chillen met een flinke voorraad bier en lekker klessebessen?
Filmpje erbij.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:24 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
doen we![]()
aktie/thriller is altijd leuk, kijk maar...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:29 schreef static het volgende:
[..]
Filmpje erbij.![]()
Welke wil je zien?
Swat? Kill Bill? Matrix? You name it.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:34 schreef De_Baazz het volgende:
[..]
aktie/thriller is altijd leuk, kijk maar...
gaat zeker gezellig worden![]()
mail me ff voor de datum/tijd enzo![]()
The Matrix heb ik wel al gezien maar het blijft een goeie film!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:54 schreef static het volgende:
[..]
Swat? Kill Bill? Matrix? You name it.
Ja, er staan er een heleboel in de rij.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
Wordt dit ooit nog aangepast?
Hoihoi.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:01 schreef Oblivion het volgende:
Zeur zeur zeur...![]()
![]()
Wilde even zwaaien.
![]()
Kun je ze dan iig uit dat andere topic halen en in het nieuwe topic plaatsen? Kunnen we ze bij jet nieuwe topic er weer plaatsen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:25 schreef static het volgende:
Nee, kan ik niet. Is een bugje m.b.t. startposts. Ook de FA's kunnen dat niet.
Je bedoelt niet kicken maar gewoon zelf even wachten, of bedoel je dat je het straks weer open doet als het wat drukker wordt?quote:Op maandag 24 mei 2004 20:17 schreef static het volgende:
Je zit in het verkeerde subforum.
Maae anyway, het merendeel van de laatste posts waren trapjes omhoog; als er niemand reageert is het duidelijk dat er geen interesse in is; vandaar even wachten tot het wat drukker is.
Maar ik wil hem best weer opendoen hoor.
Dat eerste ja.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:19 schreef Zoet het volgende:
[..]
Je bedoelt niet kicken maar gewoon zelf even wachten, of bedoel je dat je het straks weer open doet als het wat drukker wordt?
Ik zal niet meer kicken in ieder geval.
O, wat betreft dat open doen, ja graag
Oke, dankjewelquote:Op maandag 24 mei 2004 20:21 schreef static het volgende:
[..]
Dat eerste ja.
En ik doe hem weer open.
Een dergelijk toontje laat je maar achterwege.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:17 schreef MrObjective het volgende:
Hey WTF is dat, waarom is Truth or Dare gesloten, zijn jullie nu helemaal van de pot gerukt???????
Het is een heel levendig topic waar menigéén zich kostelijk kan vermalen, om die nu om zo'n sullige reden op slot te gooien kan je beter alle fora sluiten, die ook nergens over gaan.
*heel erg boos doe* nu....
Kom dan eens wat vakerquote:Op maandag 24 mei 2004 20:22 schreef static het volgende:
[..]
En trouwens, ik heb die serie gestart
Geen zin in.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:27 schreef Zoet het volgende:
[..]
Kom dan eens wat vaker
Dat kunnen de mods ook nietquote:Op zondag 30 mei 2004 15:13 schreef Bupatih het volgende:
GTST -deel 63- Ludo vs. Martine - A child for a child
Kun je ff deel 62 ( GTST # 62: M&M's, Partners in Crime ) toevoegen in de OP?
thanx
Hoe komt het eigenlijk dat ik het niet meer kan wijzigen...is dat een bug ofzo?
Echt niet?? ....klote zooiquote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kunnen de mods ook niet.
De FA's ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kunnen de mods ook niet.
Maar hoe kan dat dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:25 schreef static het volgende:
[..]
De FA's ook niet.
Done.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan iemand de titel van mijn topic: Top 100 van irritantheden en onwaarschijnlijkheden in GTST aub veranderen in GTST: Top 100 van irritantheden en onwaarschijnlijkheden.
Zo weet iedereen meteen waarmee die irritantheden en onwaarschijnlijkheden mee verband houden
Zoiets.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:25 schreef Svensational het volgende:
BN'ers vragen- en interview overzicht.
Durf je de antwoorden van Sonja Silva er niet bij te zetten?
Die is niet van jou. Teruggedraait dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef Svensational het volgende:
ONM # 50 ~ De Cliffhanger
Zou hiervan gemaakt kunnen worden: ONM # 50 - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
BVD
Dan kom je dat even melden; dan grijp ik in. Zoals je nu tekeergaat in dat topic kun je straks niet meer posten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef Svensational het volgende:
neuh, niet nodig.de TS
loopt het altijd te verkloten daar in ONM
Okéquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:09 schreef static het volgende:
Nok eens met dat gespam, Svensational.
In feite doet hij niks dat niet mag. Maar hij is wel ongeloofelijk irritant en vertikt het om eens een keer aardig te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:11 schreef static het volgende:
[..]
Dan kom je dat even melden; dan grijp ik in.
Ik ben al gestoptquote:Zoals je nu tekeergaat in dat topic kun je straks niet meer posten.
Je bedoelt dat IK niet doe wat JIJ wilt en dan begin je te stampvoeten? Jij bent degene die in de ONM forum loopt te etteren. De rest doet normaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef Svensational het volgende:
neuh, niet nodig.de TS
loopt het altijd te verkloten daar in ONM
Thanx!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ik ben al gestopt
Wat mij betreft kan het.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef static het volgende:
Weer vriendjes nu?
Was "overdrijven" jouw favoriete examenvak?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:26 schreef MrObjective het volgende:
Nee, jij ziet wat iemand anders graag wil en waar de rest het mee eens is en dan ga JIJ juist het tegenovergestelde doen..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat IK niet doe wat JIJ wilt en dan begin je te stampvoeten? Jij bent degene die in de ONM forum loopt te etteren. De rest doet normaal.
Je ziet dat verkeerd. Ik ren niet achter de grauwe grijze massa aan. Ik ga mijn eigen gang. Ook op FOK!. Met de rest heb ik weinig tot niks te maken, zolang ik niemand beledig, discrimineer of schade toebreng. Ik geef mijn mening, no matter what iemand er van vindt.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:48 schreef Svensational het volgende:
Nee, jij ziet wat iemand anders graag wil en waar de rest het mee eens is en dan ga JIJ juist het tegenovergestelde doen..
Nee, zit geloof ik nog in Azie, heeft daar ergens een stapeltje nummer 1 hits o.i.d.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:20 schreef Svensational het volgende:
Heeft Kim-Lian eigenlijk nog steeds niet geantwoord?
Nou ja zegquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
SHOwChat # 5: Alles ist vorbei!!!
Kan deze veranderd worden in:
ShowChat # 5: Dizer, de leukste FOK!-ker allertijden!!
Yep.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
Kan deze veranderd worden in:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |