Het verbaast me dat er nog niet eerder een nieuw topic van TI is geopend. Ik wilde het goede nieuws, dat Temptation Island deel 3, vanaf maandag 1 maart om 20.30 uur op Veronica, wordt uitgezonden, graag met jullie delen!
Ik heb er al weer hartstikke veel zin in. Misschien heeft iemand al wat informatie over de koppels of de vrijgezellen? Alle informatie is meer dan welkom! Heerlijk weer dat sentimentele geneuzel.......
xx
ik ben blij dat ik nu eindelijk weet wanneer het hier begint was al twee weken aan het zoeken
quote:Dat is ook het verbazingwekkende van TI, er gebeurt eigenlijk weinig tot niks (ze zitten er ook maar 2 weken) en tóch is het zo ontzettend cool en spannend. Ik kan er niet de vinger op leggen waar het nou precies door komt, en toch is het zo op de een of andere manier.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:18 schreef xxsaskiaxx het volgende:
aaaah vet!!!! vanaf 1 maart alweer?? Ik zal zeker elke week weer gaan kijkenIk hoop wle dat he tiets boeiender is dan de vorige! Ik vond ze daar allemaal zo braaf!
xx
quote:Tineke had toch ook geneukt met David?
Op dinsdag 17 februari 2004 12:29 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ja blijft toch maar kijken!!! Maar de TI die nu bezig is daar zijn best wat mensen vreemd gegaan en veel mensen hebben echt gevoelens voor elkaar gekregen en dat is juist leuk, dat wil ik in de nieuwe serie zien(lekker vreemdgaan!!) !!en in de vorige viel dat best mee behalve Katrien (toch? ofzoiets?) en ralph (nog een keer gespot in bloemendaal
)
quote:ja echt! die vrijgezelle mannen vallen echt tegen! De vrouwen zijn volgensmij veel knapper!!! Bij die vrijgezelle mannen zie ik er niet !
Op dinsdag 17 februari 2004 16:59 schreef pos het volgende:
Ik heb gekeken maar vind de vrijgezelle mannen een beetje tegenvallen.
quote:D'r zitten zelfs echte engerts bij, brrr
Op dinsdag 17 februari 2004 17:11 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
ja echt! die vrijgezelle mannen vallen echt tegen! De vrouwen zijn volgensmij veel knapper!!! Bij die vrijgezelle mannen zie ik er niet !
Kim & Carl
Eva & Wouter
Kookai & Joeri
Eva & Tim
De vrijgezelle vrouwen
[Dit bericht is gewijzigd door pos op 17-02-2004 20:10]
De mannen zijn inderdaad niet echt lekker...*mist 'life guard Sven'*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |