quote:Op zondag 23 mei 2004 15:49 schreef Svensational het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:50 schreef Dizer het volgende:
[..]Nergens op. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je vanavond niet leren ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:02 schreef BVO het volgende:
Deze ronde sluit vanavond om 20:30; wil je nog stemmen, doe het dan snel..
Fokken gaat voor lerenquote:Op maandag 24 mei 2004 14:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Moet je vanavond niet leren ofzo?.
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:50 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:[
* Loting Ronde 3
Ludo & Janine - Milan & Sjors
Jef & Sylvia - Rik & Hedwig
Frits & Martine - Isabella & Yasmin
Robert & Laura - Govert & Hennie
Nick & Charlie - Robert & Linda
Arnie & Roos - Ray & Janine
Stefano & Bowien - Simon & Annette
Ludo & Bowien - Stef & Hedwig