door Notorious_Roy
Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57
Release Lijsten
Nederlandse winkels
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
Internationale winkels
DVD Box Office
Play.com
EB-Games
LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig
Interessante links:
http://www.cubezone.nl/
http://www.noxl.nl
http://www.nintendo.nl/
http://www.nintendo.com/
http://www.cube-europe.com/
http://www.insidegamer.nl/
http://cube.ign.com/
Interessante Links (Laatste Update: 08/07/03)
FAQ Games & Consoles (Update 19 / 11 / 03 )
De GoT Fzero Competitie!
/door Notorious_Roy
De X-box en playstation 2 zijn in volle vaart online, zal de gamecube ooit online komen?
Nintendo heeft al meerdere malen gezegd dat ze geen reden zien om de gamecube online te doen. Er is wel een Breedband adapter en een modem om onder je cube te doen maar je kan alleen Phantasy star online episode 1 & 2 spelen + je moet per maand ook nog is wat geld bijbetalen. Nintendo maakt wat games die een zogenaamde LAN-Functie hebben. Daarmee kan je 2 cubes aan elkaar koppen en spelen. Spellen die dit ondersteunen: Kirby air ride, 180 Avalanche en Mario kart: Double dash! Er is een project zogenaamd: Warp pipe die de cube aan je PC aansluit en dan via de LAN functie online kan spelen. Ze hopen eind dit jaar dat je via hun software Mario kart online kan spelen. Voor mee info: http://www.warppipe.com
Vet! maar wat heb je dan nodig?
Vet maar een console is toch meer bedoeld voor met paar vrienden op de bank?
Hier verschillen de menigen. Oké ik vind het ook leuker met paar vrienden maar mischien wil je keer zondagavond Mario kart spelen alleen maar je vrienden zijn niet beschikbaar. Dan lijkt het me wel leuk
Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen
Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: Windwaker, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms3d, Metal Arms, 1080, Resident Evil en natuurlijk de belachelijk lage prijs om te starten! En de Wavebird controller natuurlijk! En de mooie kleur die de Cube heeft...
Mario Kart Double Dash GC pack is nu te halen bij de mediamarkt voor de spotprijs van ; 138euro!
En we kijken (bijna) allemaal uit naar Resident evil 4
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 20-11-2003 12:33]
Billy Hatcher and the giant egg
en natuurlijk dat geweldige intro filmpje met dat deuntje wat je de rest van de dag niet meer uit je hoofd krijgt
quote:nee, ik woon zo'n 30 minuten van Zwolle af, in Kampen.
Hey gamecube master, kom je wel is in raalte?(zo 10 min. van zwolle)
Ik wil je wel eff ownen in Mario kart en dan lekker opscheppen op Fok!
quote:Spel scoort niet echt goed over het algemeen,...
Op donderdag 20 november 2003 12:13 schreef Wedge het volgende:
Nog niemand hier echt over gehoord, maar mij lijkt ie heel leuk:Billy Hatcher and the giant egg
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]en natuurlijk dat geweldige intro filmpje met dat deuntje wat je de rest van de dag niet meer uit je hoofd krijgt
quote:Terwijl het toch best aardig is om te spelen...
Op donderdag 20 november 2003 14:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Spel scoort niet echt goed over het algemeen,...
quote:Ja dat zal wel maar best aardig is niet goed genoeg tegenover al die knallers die nu uit zijn of komen
Op donderdag 20 november 2003 14:37 schreef Khadgar het volgende:[..]
Terwijl het toch best aardig is om te spelen...
quote:EDGE vindt hem beter dan Mario Kart haha. En IGN vindt het ook bijna even goed (op twee tiende punt). Oftwel reviews zeggen ook niet alles, op gamefaqs wordt Billy Hatcher de hemel ingeprezen. Plus eindelijk weer een leuke platformer voor de Cube
Op donderdag 20 november 2003 14:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Spel scoort niet echt goed over het algemeen,...
quote:Lijkt me eens eerlijk!!!
Op donderdag 20 november 2003 15:43 schreef kiw het volgende:
1080 avalanche komt eerder uit in europa dan in amerika28 november tegen 1 december
lijkt me vaag
raaskalt door
quote:Terecht
Op donderdag 20 november 2003 15:37 schreef Wedge het volgende:[..]
EDGE vindt hem beter dan Mario Kart haha.
quote:vind ik niet
Op donderdag 20 november 2003 16:33 schreef Kiff het volgende:
Mario Kart wordt zo hard overgewaardeerd hier.... Vast wel een geinig spelletje (heb hem in winkel gespeeld en het maakte absoluut geen indruk, de muziek was zelfs niet te harden). SSX 3, Hit 'n' Run en F-Zero GX zijn stuk voor stuk twee keer zo leuk en twee keer zo hard hun geld waard.
quote:Singleplayer wel, IMO (weet niet over Hit 'n Run, nooit gespeeld), maar multiplayer is Mario Kart bijna net zo goed als Smash Bros Melee.
Op donderdag 20 november 2003 16:33 schreef Kiff het volgende:
Mario Kart wordt zo hard overgewaardeerd hier.... Vast wel een geinig spelletje (heb hem in winkel gespeeld en het maakte absoluut geen indruk, de muziek was zelfs niet te harden). SSX 3, Hit 'n' Run en F-Zero GX zijn stuk voor stuk twee keer zo leuk en twee keer zo hard hun geld waard.
Maar iedereen kijkt wat ie niet heeft en vergelijkt met eerdere delen
quote:bijna
Op donderdag 20 november 2003 16:52 schreef Rahl het volgende:[..]
Singleplayer wel, IMO (weet niet over Hit 'n Run, nooit gespeeld), maar multiplayer is Mario Kart bijna net zo goed als Smash Bros Melee.
dat is mijn eerste inderuk
Hey ik woon er ook..
Jammer dat er bij ons in Kampen niet zoveel spellen in de aanbiedingsbakken te vinden zijn !
quote:Vind het ook niet super.... mijn grootste klacht is de snelheid waarmee je tegenstander hersteld van een rode shell,...
Op donderdag 20 november 2003 17:18 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb mario kart vandaag binnen gekregen (!@#$%^& gamerelease)
maar ik vind hem niet ZO goed.
als de tegenstander van die bananen legt kanb je die bijna niet ontwijken
het lijkt wel dat de wagens te groot zijn en het voelt niet meer als mario kart aan (misschien komt dat nog)
en de eerste vier multyplayer levels
en de menu's zijn saai
dat is mijn eerste inderuk
quote:JA! dat viel me ook al op
Op donderdag 20 november 2003 17:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vind het ook niet super.... mijn grootste klacht is de snelheid waarmee je tegenstander hersteld van een rode shell,...
quote:Nadeel dan is dat je hem net zo goed NIET kan schieten,... Lol is er een beetje af en tactisch gezien kan je hem al helemaal niet gebruiken,...
Op donderdag 20 november 2003 17:53 schreef Hellrazor het volgende:[..]
JA! dat viel me ook al op
ze hebben gelijk zo'n paddestoel lijkt het wel
Zo probeer ik als ik 2e sta een rode shell te gebruiken om cpu1, maar zelfs met 2 shells haalde die me weer terug in
Dan knap je wel af vind ik zelf,...
quote:Gewoon vinger klein stukje van de knop houden zie je zo: 3........2.............1......GO!(en bij GO druk je op A)
Op donderdag 20 november 2003 17:57 schreef Hellrazor het volgende:
en hoe maak je btw zo'n super start?
Wat vinden jullie trouwens van mijn post om die gamecube-lose jongen te overtuigen
Geen gamecube
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:06 schreef HomerJ het volgende:[..]
Gewoon vinger klein stukje van de knop houden zie je zo: 3........2.............1......GO!(en bij GO druk je op A)
Wat vinden jullie trouwens van mijn post om die gamecube-lose jongen te overtuigen
Geen gamecube
Maar lekker spammen op X-boxworld en PS-2 site's!
quote:Doet het niet
Op donderdag 20 november 2003 18:51 schreef HomerJ het volgende:
Ga hiermee:
http://www31.brinkster.com/lexb/cube!.docMaar lekker spammen op X-boxworld en PS-2 site's!
quote:nee, idd.
Op donderdag 20 november 2003 17:43 schreef drdolittle het volgende:
@ Gamecube_masterHey ik woon er ook..
Jammer dat er bij ons in Kampen niet zoveel spellen in de aanbiedingsbakken te vinden zijn !
quote:hebben we geen rechten toe!
Ga hiermee:
http://www31.brinkster.com/lexb/cube!.docMaar lekker spammen op X-boxworld en PS-2 site's!
quote:
Ga hiermee:
(Mario kart)
quote:als je alles op 150 CC hebt gehaald
Op donderdag 20 november 2003 19:44 schreef Chocobo het volgende:
Wanneer krijg je die 4 nieuwe banen eigenlijk ? Als je 100 cc cup hebt gehaald ?(Mario kart)
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:45 schreef gamecube_master het volgende:[..]
als je alles op 150 CC hebt gehaald
Oh
quote:dacht ik hoor, weet het niet zeker
Op donderdag 20 november 2003 19:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
Oh
quote:Dat wordt dan een hele klus voor me
Op donderdag 20 november 2003 19:46 schreef gamecube_master het volgende:[..]
dacht ik hoor, weet het niet zeker
quote:Als je special op 100 cc hebt gehaald.
Op donderdag 20 november 2003 19:44 schreef Chocobo het volgende:
Wanneer krijg je die 4 nieuwe banen eigenlijk ? Als je 100 cc cup hebt gehaald ?(Mario kart)
quote:nee hoor, Gamefaqs zegt:
Op donderdag 20 november 2003 19:45 schreef gamecube_master het volgende:[..]
als je alles op 150 CC hebt gehaald
quote:
Finish the Star Cup in 100CC -> Special Cup (Wario Colosseum/Dino Dino Jungle/Bowser's Castle/Rainbow Road)
Stem op JA: Kopen of niet?
Echt vaag, maar als morgen meerderheid op ja heeft gestemd koopt ie hem anders niet
quote:yep er zit een verhaallijn in en dat wordt verteld door middel van filmpjes.
Op donderdag 20 november 2003 20:29 schreef Twizla het volgende:
vraagje over fzerogx, zit er ook een verhaallijn tussen de races door ofzo? Of is het gewoon rijden and thats it?
quote:je hebt een story mode en een grand prix mode
Op donderdag 20 november 2003 20:42 schreef Biggs het volgende:[..]
yep er zit een verhaallijn in en dat wordt verteld door middel van filmpjes.
quote:Ja, ik vind SSBM toch nog een stukje beter qua multiplayer
Op donderdag 20 november 2003 17:10 schreef ASSpirine het volgende:[..]
bijna
En wat komt er nog bij kijken als ik er een koop? Is zo'n RBG kabel noodzakelijk? Memorycards (hoeveel?) En natuurlijk een extra controller. (zijn er nog aanraders qua andere controllers? of is de originele prima.)
Dank! Wellicht binnenkort ook Cube-er
quote:Omdat je er een zelda bonus pack bij krijgt met alle bestaande zeldas (behalve die nieuwe, wind waker
Op donderdag 20 november 2003 23:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik heb 2 vragen, waarom is een GC pack (MK) duurder dan los een GC en mariokart erbij? (ok, het scheelt niet veel, maar toch).En wat komt er nog bij kijken als ik er een koop? Is zo'n RBG kabel noodzakelijk? Memorycards (hoeveel?) En natuurlijk een extra controller. (zijn er nog aanraders qua andere controllers? of is de originele prima.)
RGB kabel voor mooie beeldkwaliteit, 9 euro bij de mediamarkt dus die haal ik zaterdag er ook gewoon ff bij. Grootste memorycard is bij de mediamarkt volgens mij 20euro... (niet die van Nintendo dus)
quote:Oh okee
Op donderdag 20 november 2003 23:12 schreef Varr het volgende:[..]
Omdat je er een zelda bonus pack bij krijgt met alle bestaande zeldas (behalve die nieuwe, wind waker
) .
RGB kabel voor mooie beeldkwaliteit, 9 euro bij de mediamarkt dus die haal ik zaterdag er ook gewoon ff bij. Grootste memorycard is bij de mediamarkt volgens mij 20euro... (niet die van Nintendo dus)
quote:Bij gewone winkel
Op donderdag 20 november 2003 23:10 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik heb 2 vragen, waarom is een GC pack (MK) duurder dan los een GC en mariokart erbij? (ok, het scheelt niet veel, maar toch).En wat komt er nog bij kijken als ik er een koop? Is zo'n RBG kabel noodzakelijk? Memorycards (hoeveel?) En natuurlijk een extra controller. (zijn er nog aanraders qua andere controllers? of is de originele prima.)
quote:Zie het als een usb geheugen pen.... maar dan met andere aansluiting. Als je een grote mem card koopt (dus GEEN 59 blocks! maar minimaal 251) kun je er een tijdje mee vooruit.... 'k heb 14 games, en alle games passen nog op de 251 mem card.... maar de 59 mem card zit zo vol. er zijn ook grotere te krijgen, maar ik ben zelf nogal huiverig met dat soort dingen van andere merken te kopen, ee nvbriend van me heeft dat wel gedaan, die heeft zijn gc open moeten schoreven omdat de mem card niet meer uit de gc wou komen, (zat klem)
Op donderdag 20 november 2003 23:19 schreef SterkStaaltje het volgende:[..]
Oh okee
dan snap ik em,....en is 1 memorycard voldoende dan? Wat moet ik me voorstellen bij zo'n memorycard? Hoeveel kan daar op?
Een paar gasten in Mario pakken op karts en dan een gast in een apenpak die echte bananen vanuit z'n kart op de baan liep te smijten
Stelletje gestoorde lui
Ik hoop dat ze nog meer spellen in het echt na gaan doen Super Smash brothers ofzo
Of die Mario op de GBA waar je met je vijanden moet gooien en knollen uit de grond moet trekken
quote:1 tot 4 spelers zelfs
Op vrijdag 21 november 2003 01:49 schreef BDisOKE het volgende:
heee kan je Mario Kart ook met zijn tweeen op een cube spelen?
Met splitscreen oid?
quote:ja, binnen een uur natuurlijk
Op vrijdag 21 november 2003 10:43 schreef Perfect het volgende:
En de rest wat wel leuk was is weer uitverkocht
quote:vind ik ook, ze moeten het aantal van het producten dat ze hebben verhogen, hebben mensen toch meer kans
Op vrijdag 21 november 2003 11:06 schreef Khadgar het volgende:
Gruwelijk vervelend blijf ik het vinden.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 09:48 schreef gamecube_master het volgende:
de sterrencatalogus is bijgevuld!alleen zit er niet DE bonus-disc erbij
quote:en je moet eigenlijk zo doen dat je bijv. 1 ding per 6 keer hervullen mag halen van een product van meer dan 1000 sterren
Op vrijdag 21 november 2003 11:16 schreef TAG-Speedy het volgende:
Inderdaad, kom dan niet met zo'n systeem. Tis toch bedoeld om trouwe fans te belonen (als je een GBA player kan kopen voor 5000 punten heb je er imho geld genoeg in gestoken), doe dan ook fatsoenlijke aantallen.
quote:* gamecube_master zet in agenda
Op vrijdag 21 november 2003 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 december komt DE bonus disc erbij. Onthoud datmensen !
quote:hoeveel gaat het spel kosten? en krijg je dan de trommels erbij of moet je die ook nog los kopen
Op vrijdag 21 november 2003 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwste EGM-beoordelingen
R: Racing Evolution - 6.5 / 6.0 / 4.5
True Crime: Streets of L.A. - 6.5 / 9.5 / 5.5
Need For Speed Underground - 8.5 / 8.5 / 9.0
Gladiator: Sword of Vengeance - 4.5 / 6.0 / 4.0
Crash Nitro Kart - 5.5 / 6.0 / 5.5
Spawn: Armageddon - 5.0 / 6.0 / 3.5
Tony Hawk's Underground - 9.0 / 9.0 / 10
Goblin Commander: Unleash the Horde - 8.0 / 6.0 / 4.5
Medal Of Honor Rising Sun - 5.5 / 5.0 / 5.5
The Hobbit - 6.5 / 5.0 / 7.0
Midway Arcade Treasures - 8.5 / 7.5 / 8.5
The Sims: Bustin' Out - 9.0 / 8.5 / 9.0
Pac Man Vs. - 8.0 / 7.5 / 9.0
1080° Avalanche - 7.5 / 7.0 / 5.5
Mario Party 5 - 8.0 / 8.0 / 8.0
Go! Go! Hypergrind - 6.0 / 5.0 / 3.5
Gotcha Force - 7.0 / 5.0 / 5.0
quote:Nog nix over bekend verder.
Op vrijdag 21 november 2003 13:01 schreef gamecube_master het volgende:[..]
hoeveel gaat het spel kosten? en krijg je dan de trommels erbij of moet je die ook nog los kopen
Hier zal het dan wel iets van 70-75 euro zijn voor game incl controller
quote:Volgens mij maken ze te weinig,.. wie wilt die disc nou niet
Op vrijdag 21 november 2003 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 december komt DE bonus disc erbij. Onthoud datmensen !
quote:zul je zien dat ze er maar iets van 15 hebben als het 1 december is
Op vrijdag 21 november 2003 15:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens mij maken ze te weinig,.. wie wilt die disc nou niet
![]()
quote:Ik wil heeeel graag Zelda MM
Op vrijdag 21 november 2003 15:33 schreef gamecube_master het volgende:[..]
zul je zien dat ze er maar iets van 15 hebben als het 1 december is
quote:ik niet.. maar als hij toch gratis zou zijn
Op vrijdag 21 november 2003 15:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Volgens mij maken ze te weinig,.. wie wilt die disc nou niet
![]()
quote:ik ook, ik heb OoT al van de vorige bonus-disc en nu hoef ik alleen nog maar MM. ik had namelijk net me N64 vekocht en toen kwam MM uit, ik dus vet balen
Op vrijdag 21 november 2003 15:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik wil heeeel graag Zelda MM
quote:het kost sterren
Op vrijdag 21 november 2003 15:54 schreef Retarded het volgende:[..]
ik niet.. maar als hij toch gratis zou zijn
quote:Zo te zien dus toch een goeie keus gemaakt met SSX3
Op vrijdag 21 november 2003 13:53 schreef gamecube_master het volgende:
Wil deze maand alleen nog een racer toevoegen aan m'n collectie, dat zal wel NFS:O worden
quote:maar sterren zijn gratis
Op vrijdag 21 november 2003 16:04 schreef gamecube_master het volgende:[..]
het kost sterren
quote:Je moet er nog steeds een spel voor kopen hoor
Op vrijdag 21 november 2003 17:54 schreef Retarded het volgende:[..]
maar sterren zijn gratis
quote:Als je 40 jaar lang elke dag de site bezoekt heb je ook 4500 sterren
Op vrijdag 21 november 2003 17:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet er nog steeds een spel voor kopen hoor
quote:correctie: 4500:5=900, 900 dagen is een kleine 3 jaar.... nou ja, de komende 3 jaar maar elke dag erheen gaan. Misschien zijn ze er dan nog wel
Op vrijdag 21 november 2003 18:08 schreef HomerJ het volgende:[..]
Als je 40 jaar lang elke dag de site bezoekt heb je ook 4500 sterren
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 18:37 schreef mordradead het volgende:[..]
correctie: 4500:5=900, 900 dagen is een kleine 3 jaar.... nou ja, de komende 3 jaar maar elke dag erheen gaan. Misschien zijn ze er dan nog wel
Dat zei ik ook
quote:Ja jongen, jij de cup
Op vrijdag 21 november 2003 18:40 schreef HomerJ het volgende:[..]
Dat zei ik ook
quote:maar de sterren zijn dan nog wel gratis.. je betaald voor het spel.. niet voor de sterren..
Op vrijdag 21 november 2003 17:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je moet er nog steeds een spel voor kopen hoor
/hoewel nintendo de sterrencatalogus aanbied aan de hand van winst die ze maken als ik games koop
quote:Eerst eff kijken of die al bestaat. enne maak een mooie Openingspost
Op vrijdag 21 november 2003 20:06 schreef Seal_force het volgende:
Als ik een topic over een spel wil houden van nintendo gamecube mag dat of moet ik alles dan hier plaatsen?
quote:je mag hier altijd info plaatsen
Op vrijdag 21 november 2003 20:06 schreef Seal_force het volgende:
Als ik een topic over een spel wil houden van nintendo gamecube mag dat of moet ik alles dan hier plaatsen?
we vinden dat niet erg hoor
Heeft niet echt met de Cube te maken maar toch, volgende week bij de AH een GBA SP voor 119
Nu zul je zeggen hey, op internet is hij veel goedkoper en dat klopt maar ik kan je verzekeren dat het gemiddelde IQ van een AH klant niet al te hoog ligt dus sommige van die mensen (met kinderen!) zullen best zo'n ding kopen dus hoppa weer geld voor Nintendo om GOEDE games te maken erbij
ga eens aan mijn baas vragen of een GC actie dan geen slimme zet is
quote:119 Euro
Op vrijdag 21 november 2003 22:28 schreef febster het volgende:
(inside info)Heeft niet echt met de Cube te maken maar toch, volgende week bij de AH een GBA SP voor 119
![]()
Nu zul je zeggen hey, op internet is hij veel goedkoper en dat klopt
maar ik kan je verzekeren dat het gemiddelde IQ van een AH klant niet al te hoog ligt dus sommige van die mensen (met kinderen!) zullen best zo'n ding kopen dus hoppa weer geld voor Nintendo om GOEDE games te maken erbij
quote:AH ging de prijzen toch omlaag mikken? Zowiezo pak je altijd wel iemand met dat soort acties. En 119 euro valt toch best wel mee ten opzichte van normale winkel tarieven hier?
Op vrijdag 21 november 2003 22:28 schreef febster het volgende:
(inside info)Heeft niet echt met de Cube te maken maar toch, volgende week bij de AH een GBA SP voor 119
![]()
Nu zul je zeggen hey, op internet is hij veel goedkoper en dat klopt
maar ik kan je verzekeren dat het gemiddelde IQ van een AH klant niet al te hoog ligt dus sommige van die mensen (met kinderen!) zullen best zo'n ding kopen dus hoppa weer geld voor Nintendo om GOEDE games te maken erbij
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:53 schreef gamecube_master het volgende:
quote:Dan haal je toch SSX 3 ?
Op zaterdag 22 november 2003 00:16 schreef speknek het volgende:[..]
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
quote:Nee, maar ik wil een serieuze snowboarder en ik haat EA spellen (bf1942 uitgezonderd). Te arcade achtig, van die spellen die je even speelt en daarna zelden meer omdat ze zo oppervlakkig zijn.
Op zaterdag 22 november 2003 01:27 schreef Chocobo het volgende:
Dan haal je toch SSX 3 ?Of heb je die al
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 01:31 schreef speknek het volgende:.... en ik haat EA spellen (bf1942 uitgezonderd). Te arcade achtig, van die spellen die je even speelt en daarna zelden meer omdat ze zo oppervlakkig zijn....
Cadeau van Cho
quote:Graag voor mijn kloon
Op zaterdag 22 november 2003 13:18 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er hier nog gamers die GEEN Zelda Windwaker hebben ? Heb het spel dubbel dus kan ik de VIP code niet registreren. Iemand deze code hebben ? Het zijn 250 puntenCadeau van Cho
quote:Mail me maar
Op zaterdag 22 november 2003 13:22 schreef Khadgar het volgende:[..]
Graag voor mijn kloon
chocobo@xs4all.nl
quote:Ik weet niet zeker of ik deze link mag plaatsen maar ik doe het toch.
Op vrijdag 21 november 2003 01:11 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Whahaha, ze deden net bij dat TMF games programma Mario Kart na in het echt![]()
![]()
Een paar gasten in Mario pakken op karts en dan een gast in een apenpak die echte bananen vanuit z'n kart op de baan liep te smijten
![]()
![]()
Stelletje gestoorde lui
Ik hoop dat ze nog meer spellen in het echt na gaan doen
Super Smash brothers ofzo
![]()
Of die Mario op de GBA waar je met je vijanden moet gooien en knollen uit de grond moet trekken
http://pscave.com/dol/dol.html
Vooral voor de PSO-fans zal die site een feest van herkenning zijn. Op de site staan een aantal foto's van Jappanners die een beetje zijn doorgeslagen in hun enthousiasme over PSO
Ik heb er in ieder geval dik een uur om dubbel gelegen
Zojuist bijna als impuls aankoop een GC meegenomen, maar ben eerst eens even bij de spellen gaan kijken en vond daar weinig leuks, heb de CG dus maar niet meegenomen.
Welke GC (exclusive) spellen kunnen mij ervan overtuigen om toch een GC te halen?
Heb sinds de NES al geen nintendo meer gehad.
quote:Oja, PC = players choice (dat betekent dat hij 'nog' maar 30 euro is
Op zaterdag 22 november 2003 14:17 schreef gieling het volgende:
-Metroid Prime (PC!)
-Zelda: The wind waker
-Super mario Sunshine (PC!)
-Pikmin (PC! ken het zelf niet, maar shijnt leuk te zijn)
-Starwars rebel strike 3
-super monkey ball (2)
-Super smash brothers
-Mario kart
etc.
etc.
etc.
Als je daarbij geen andere spelcomputers hebt, kun (moet) je ook nog gaan voor Soul Calibur 2 en Splinter Cell.
quote:Ik heb hem gekocht voor Resident Evil, Metroid Prime en Eternal Darkness
Op zaterdag 22 november 2003 14:13 schreef Manfredje het volgende:
*Inhaakt in GamCube topicZojuist bijna als impuls aankoop een GC meegenomen, maar ben eerst eens even bij de spellen gaan kijken en vond daar weinig leuks, heb de CG dus maar niet meegenomen.
Welke GC (exclusive) spellen kunnen mij ervan overtuigen om toch een GC te halen?
quote:Check my post:
Op zaterdag 22 november 2003 14:13 schreef Manfredje het volgende:
*Inhaakt in GamCube topicZojuist bijna als impuls aankoop een GC meegenomen, maar ben eerst eens even bij de spellen gaan kijken en vond daar weinig leuks, heb de CG dus maar niet meegenomen.
quote:Post nummer 100000 over de Media Markt
Op zaterdag 22 november 2003 16:51 schreef Oksel het volgende:
Ik heb dus bij MediaMarkt Zwolle GC:DD pack gekocht.. voor 149. Maar ik lees nu overal dattie bij de MM maar 138 is.. heeft iemand daar bewijs van?
-Gamecube
-Veel bier
-Veel chips
-4 vrienden
-Mario kart
-Super smash brothers melee
-Monkey ball
-Timesplitters 2
-Breedbeeld
-4 luie stoelen
Wat kan er misgaan?
quote:Stroomstoring ?
Op zaterdag 22 november 2003 17:19 schreef HomerJ het volgende:
vanavond:-Gamecube
-Veel bier
-Veel chips
-4 vrienden
-Mario kart
-Monkey ball
-Timesplitters 2
-Breedbeeld
-4 luie stoelen
Wat kan er misgaan?
quote:*gunt*
Op zaterdag 22 november 2003 17:20 schreef Chocobo het volgende:
Stroomstoring ?
Moet ik doorgaan
quote:Nee
Op zaterdag 22 november 2003 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Bier in je Cube Vette controlles waardoor je die uit je handen glibbert en hij kapot valt Ruzie, omdat je niet tegen je verlies valt Struikelen over draden, dwars door je breedbeeld
Moet ik doorgaan
quote:Ik heb vanavond ook een dergelijk gezellig avondje. Met 5 vrienden, een cube, worms 3d en heel veel bier
-Veel bier
-Veel chips
-4 vrienden
-Mario kart
-Monkey ball
-Timesplitters 2
-Breedbeeld
-4 luie stoelen
Wat kan er misgaan?
En misschien nog een rondje Super smash brothers, daar kan ik ook altijd mee lachen
quote:Ja
Op zaterdag 22 november 2003 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Final Fantasy Crystal Chronicles om maar even niet te vergeten
1080 Avalanche
of SSX 3
quote:Ze boeien me beide niet maar SSX3 scoort over het algemeen een stuk hoger
Op zaterdag 22 november 2003 18:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit toch te twijfelen...1080 Avalanche
of SSX 3
quote:Geboortedatum 03 maart 1989
-Veel bier
-Veel chips
-4 vrienden
-Mario kart
-Monkey ball
-Timesplitters 2
-Breedbeeld
-4 luie stoelen
Wat kan er misgaan?
Je moeder die onverwacht thuiskomt?
quote:SSX 3 vind ik erg vet! Lekker speelbaar, groten banen, goeie graphics, redelijke vrijheid, iig als je niet van realistisch snowboarden houdt
Op zaterdag 22 november 2003 18:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit toch te twijfelen...1080 Avalanche
of SSX 3
En ik wil verdomme een realistische snowboard sim, wat er naar uitziet dat 1080 dat ook niet wordt.
quote:Het is ook zo in Nederland, staat op de site van Nintendo.nl
Op zaterdag 22 november 2003 19:16 schreef speknek het volgende:
Je krijgt de bonus disc niet per se bij 1080, dat is alleen als je dan ook nog Mario Kart of Mario Party 5 koopt en beide registreert. En dat is in Amerika zo.En ik wil verdomme een realistische snowboard sim, wat er naar uitziet dat 1080 dat ook niet wordt.
quote:Hij is best realistisch hoor. Er zit ook een enorm goed gevoel voor snelheid in.
Op zaterdag 22 november 2003 19:16 schreef speknek het volgende:
Je krijgt de bonus disc niet per se bij 1080, dat is alleen als je dan ook nog Mario Kart of Mario Party 5 koopt en beide registreert. En dat is in Amerika zo.En ik wil verdomme een realistische snowboard sim, wat er naar uitziet dat 1080 dat ook niet wordt.
En de zelda disk krijg je ook in Nederland bij aankoop van Mario kart + Mario party, 1080 of Mario & luigi superstar saga (2 reggen).
quote:Superstar Saga toch niet
Op zaterdag 22 november 2003 19:21 schreef BMH het volgende:[..]
Hij is best realistisch hoor. Er zit ook een enorm goed gevoel voor snelheid in.
En de zelda disk krijg je ook in Nederland bij aankoop van Mario kart + Mario party, 1080 of Mario & luigi superstar saga (2 reggen).
quote:Before we go any further we have to say that, gameplay wise, 1080 Avalanche is nothing like its predecessor. Forget realism because this is nowhere near it and it doesn't even try to be. Avalanche is an all-out action-arcade style game.
Op zaterdag 22 november 2003 19:21 schreef BMH het volgende:
Hij is best realistisch hoor. Er zit ook een enorm goed gevoel voor snelheid in.
http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=308553
quote:Grafisch vind ik hem er niet zo mooi uit zien als SSX 3
Op zaterdag 22 november 2003 20:10 schreef BMH het volgende:
trek jij je conclusies maar aan de hand van een enkele review. Ik heb de game nu een uurtje gespeeld, en vind em erg leuk.
quote:Niet iedereen heeft zo'n nerd-life dat je heel Fok! kan bijhouden.
Op zaterdag 22 november 2003 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Post nummer 100000 over de Media Markt
Elke MM mag zijn eigen prijs bepalen. Verschilt dus, kan zijn dat ie bij anderen 138 is ja
quote:Ik hoop het. Hoe kom je eraan trouwens?
Op zaterdag 22 november 2003 20:10 schreef BMH het volgende:
trek jij je conclusies maar aan de hand van een enkele review. Ik heb de game nu een uurtje gespeeld, en vind em erg leuk.
quote:Nouja hij is ook niet veel lelijker. De latere en mooiere snowboard spellen konden indertijd ook niet tippen aan 1080.
Op zaterdag 22 november 2003 20:38 schreef Chocobo het volgende:
Grafisch vind ik hem er niet zo mooi uit zien als SSX 3
quote:Geen idee, ik hou er niet zo van.
Op zondag 23 november 2003 00:28 schreef speknek het volgende:[..]
Nouja hij is ook niet veel lelijker. De latere en mooiere snowboard spellen konden indertijd ook niet tippen aan 1080.
quote:Ik had hem indertijd ook niet gekocht (alhoewel ik er wel even over zat te twijfelen), maar ik ben inmiddels wat rijker en wil een zo gevarieerd mogelijke spelverzameling hebben
Op zondag 23 november 2003 01:53 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee, ik hou er niet zo van.
quote:Whehehehe,... gelijk heb je
Op zondag 23 november 2003 02:00 schreef speknek het volgende:[..]
Ik had hem indertijd ook niet gekocht (alhoewel ik er wel even over zat te twijfelen), maar ik ben inmiddels wat rijker en wil een zo gevarieerd mogelijke spelverzameling hebben
.
quote:Zie je wel dat ik niet de enige ben die er zo over denkt...
Op zondag 23 november 2003 14:25 schreef Varr het volgende:
Het enige wat ik jammer vind is dat de battle maps zo klein zijn, en het zijn er maar 4...
Trouwens het worden er 6 als je de mushroom cup op 150 cc wint en de flower cup in Mirror mode wint.
quote:Voor ¤ 29,95 issie iig alvast te krijgen
Op zondag 23 november 2003 14:39 schreef Varr het volgende:
Weet iemand de prijs van Super smash brothers? Lijkt me best vet..
quote:30 eurie. Is player's choice
Op zondag 23 november 2003 14:39 schreef Varr het volgende:
Weet iemand de prijs van Super smash brothers? Lijkt me best vet..
[edit]Woops, was al beantwoord. naja who cares[/edit]
Wavebird voor Kirby's air ride
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:50 schreef BMH het volgende:[..]
30 eurie. Is player's choice
[edit]Woops, was al beantwoord. naja who cares[/edit]
[afbeelding]
Wavebird voor Kirby's air ride
gebruik je bij dat spel zo weinig knoppen ?
quote:Jep, alles doe je met A. Versnellen, zuigen, vuren echt alles
Op zondag 23 november 2003 16:23 schreef ASSpirine het volgende:[..]
gebruik je bij dat spel zo weinig knoppen ?
quote:je hoeft toch alleen te remmen bij kirby? gas geven doet ie toch automatisch
Op zondag 23 november 2003 17:39 schreef BMH het volgende:[..]
Jep, alles doe je met A. Versnellen, zuigen, vuren echt alles
En ik moet zeggen....
Het is het slechtste beeldscherm dat ik ooit heb gezien (en ik heb een ongeloofelijk slechte van Piranha voor de PSone mogen aanschouwen, waar een titelscherm van een Japans spel in was ingebrand)
Behalve het veel te hoge contrast, waardoor je geen bal meer kunt zien en de lage resolutie, heeft het beeld gewoon last van storingen. Alsof de zender af en toe wegvalt (buiten de constante ruis en rare patronen).
Dit ding is gewoon een grap, waarschijnlijk echt gemaakt door gekke koeien. Dat ze zoiets durven te verkopen. Oftewel, avoid. Ik had hem alleen maar meegenomen om te kijken of het te doen was voor die prijs, hij gaat meteen weer terug.
BTW: Mijn Extreme G3 heeft een bug. Ik was gisteren enorm goed aan het racen. Constant eerste plaats. Lag ik weer op kop, staat m'n motor opeens dwars met een abnormaal rondflikkerende camera (zat dus vast in de geometrie van de track).
Balen, voor de rest is het een bruut spel, zelfs als je F-Zero ook al hebt.
quote:idd, lijkt me wel een leuk spel
Op zondag 23 november 2003 18:39 schreef Tain het volgende:[..]
je hoeft toch alleen te remmen bij kirby? gas geven doet ie toch automatisch
Want ik wil dat nou weleens weten of dat wat is of niet... en niet alleen uit gamesbladen.
Niemand heeft dat spel zeker
quote:Kep em enkele uren gespeeld. Tis een leuke platformer. Alleen vind ik Sunshine vele malen leuker.
Op zondag 23 november 2003 18:54 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Heeft er nou al iemand Billy the Hatcher ?Want ik wil dat nou weleens weten of dat wat is of niet... en niet alleen uit gamesbladen.
Niemand heeft dat spel zeker
quote:Waardoor was het dan minder leuk dan Sunshine ?
Op zondag 23 november 2003 19:01 schreef BMH het volgende:[..]
Kep em enkele uren gespeeld. Tis een leuke platformer. Alleen vind ik Sunshine vele malen leuker.
quote:Multiplayer is niet veel speciaals vind ik. Het is gewoon met je ei over fruit rollen, zodat hij groter word. Als het ei groot genoeg is, kun je em uitbroeden tot een wezentje waamee je aanvallen kunt uitvoeren. En dan gewoon op elkaar schieten. Wel orgineel, niet echt zuper leuk.
Op zondag 23 november 2003 19:17 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Waardoor was het dan minder leuk dan Sunshine ?
En heb je ook multiplayer gedaan, beviel dat ?
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:56 schreef HomerJ het volgende:
Jep resident evil niet te vergeten
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:54 schreef Denni5 het volgende:[..]
* homerj heeft moeite om denni5 niet door de kop te schieten
quote:Ik voel een TS2 meeting aankomen
Op zondag 23 november 2003 20:14 schreef HomerJ het volgende:[..]
* homerj heeft moeite om denni5 niet door de kop te schieten
quote:Ik vind Resident Evil waanzinnig
Op zondag 23 november 2003 19:54 schreef Denni5 het volgende:[..]
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik vind Resident Evil waanzinnig
quote:Nog een RE fan
Op zondag 23 november 2003 20:44 schreef HomerJ het volgende:[..]
quote:De reden dat ik een GC heb aangeschaft.
Op zondag 23 november 2003 20:43 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind Resident Evil waanzinnig
quote:Spel is 18+
Op zondag 23 november 2003 20:49 schreef gieling het volgende:
Ik ben volgensmij dood als ik nu zeg dat ik RE vind sucken
Dat mag jij nog helemaal niet spelen.
quote:dan zal ik het maar zeggen!
Op zondag 23 november 2003 20:49 schreef gieling het volgende:
Ik ben volgensmij dood als ik nu zeg dat ik RE vind sucken
RE is niet leuk!
quote:Jij moet ook nog een paar jaartjes wachten strollie
Op zondag 23 november 2003 20:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Spel is 18+
Dat mag jij nog helemaal niet spelen.
quote:Nee,.. heb het zelf ook...... tis leuk maar daar blijft het bij
Op zondag 23 november 2003 20:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmmm, zal wel weer aan mij liggen, maar vind dat hele mariokart;DD een beetje tegenvallen, heb tot nu toe veel meer tijd besteed aan de bonus-disc, puur omdat die me meer aantrekt...
quote:beetje jammer, ik speel nu wel OoT wel als een gek...
Op zondag 23 november 2003 20:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,.. heb het zelf ook...... tis leuk maar daar blijft het bij
zometeen maar ff een ruiltopic aanmaken in V&A, misschien dat iemand nog wel wil ruilen.... met soul caliber II ofzo, of zelda: WW
vraagje;
van wie is die random intro-pic generator uit de Oppo, en hoe werkt zoiets?
[/offtopic]
quote:dat viel mij ook al op!
Op zondag 23 november 2003 21:10 schreef gieling het volgende:
ze hebben de bron-inkijk uitgeschakelt.
lijkt me btw eerder een PHP functie maar ik vroeg me vooral af hoe ze dat topic nummer integreren in de afbeelding, want als je de cijfers in de url vernandert, verander je ook het nummer in de afbeelding, dat gedeelte interesseert me vooral!
quote:Zekerz
Op zondag 23 november 2003 20:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nog een RE fan
Ook zo met smart op RE4 te wachten
?
De meeste posts in het RE topic zijn van mij
quote:Het plaatje komt uit het grote gamecube topic op tweakers. Daar zit ook de maker en die zal wel weten hoe hij het gemaakt heeft
Op zondag 23 november 2003 21:16 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
dat viel mij ook al op!
lijkt me btw eerder een PHP functie maar ik vroeg me vooral af hoe ze dat topic nummer integreren in de afbeelding, want als je de cijfers in de url vernandert, verander je ook het nummer in de afbeelding, dat gedeelte interesseert me vooral!
quote:= een PHP scriptje.
Op zondag 23 november 2003 21:16 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
dat viel mij ook al op!
quote:dank je, maar dan heb ik er dus niets aan, want m'n web-space ondersteunt geen PHP!
Op zondag 23 november 2003 21:23 schreef Tain het volgende:[..]
= een PHP scriptje.
www.php.net
www.phpfreakz.nl
quote:je had het trouwens wel snel kunnen zien wat voor script het was:
Op zondag 23 november 2003 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
dank je, maar dan heb ik er dus niets aan, want m'n web-space ondersteunt geen PHP!
quote:misschien wel, maar stap binnenkort over, misschien dat ik dan wel PHP ondersteuning krijg..
Op zondag 23 november 2003 21:30 schreef Tain het volgende:[..]
en kan je geen gratis provider met php ondersteuning vinden?
[einde offtopic, sorry N_R]
quote:bij deze dus;
Op zondag 23 november 2003 20:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmmm, zal wel weer aan mij liggen, maar vind dat hele mariokart;DD een beetje tegenvallen, heb tot nu toe veel meer tijd besteed aan de bonus-disc, puur omdat die me meer aantrekt...
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:[einde offtopic, sorry N_R]
Geld voor iedereen
*WOEI*
Zag bij de dixons ook pikmin en starfox voor 30,- die wil ik denk ik ook nog halen.
quote:Welkom
Op zondag 23 november 2003 23:38 schreef BDisOKE het volgende:
YES!
Heb mijn Cube vandaag gekregen!
Alleen heb nog geen memcard.. stom stom stom! Zit nu te twijfelen.. of een officiele Nintendo memcard, of een third party.. en ook nog over de grootte!
Voor de rest mijn volgende aankoop qua games; kheb ff niet zoveel geld meer..
Metroid, Zelda, Mario Sunshine, of Resident Evil (maar welke?).
quote:Ligt aan van wat voor soort games je houd
Op zondag 23 november 2003 23:50 schreef Oksel het volgende:
Ja... lekker zitten Mario karten!Alleen heb nog geen memcard.. stom stom stom! Zit nu te twijfelen.. of een officiele Nintendo memcard, of een third party.. en ook nog over de grootte!
Voor de rest mijn volgende aankoop qua games; kheb ff niet zoveel geld meer..
Metroid, Zelda, Mario Sunshine, of Resident Evil (maar welke?).
quote:Inhoud en grammatica zijn gewenst. Ik begrijp hier niets van.
Op maandag 24 november 2003 00:26 schreef G1Ace het volgende:
heb afgelopen week met vriendin mk dd gespeeld
ze vond het heel erg leuk
had ook gemerkt, dat alhoewel de rijstijl hetzelfde bleef, toch de prestatie verbeterde, omdat ze vond om van iedereen waar ik langs reed even de items te stelen, wat natuurlijk erg in mijn voordeel werkte
dit spel was niet voor single player gemaakt
maar goed, tentamen komende week, en fire emblem ook binnen
haast geen tijd voor mk dd
1.
quote:Ik dacht dat het aan mij lag ,ik kon er ook niet veel van maken
Op maandag 24 november 2003 00:55 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Inhoud en grammatica zijn gewenst. Ik begrijp hier niets van.
1.
quote:165 Euro
GameCube Jet Black Resident Evil Pack
Het Resident Evil Pack is voor elke liefhebber van goede games en lekkere spanning. Daarnaast krijg je in dit pakket naast de Nintendo Gamecube niet één maar twee Resident Evil games inclusief een thrustmaster memorycard!!Dit alles voor een waanzinnige prijs zolang de voorraad strekt. Het Resident Evil Pack bevat het volgende:
Nintendo Gamecube console
Nintendo Gamecube controller
Resident Evil 0 (Zero)
Resident Evil 1 (Remake)
Thrustmaster Memorycard
bron: DimensionPlus.nl
quote:Ik wil een pic van die cube
Op maandag 24 november 2003 02:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil Bundel:
[..]165 Euro
bron: DimensionPlus.nl
quote:Ik denk gewoon zwart?
Op maandag 24 november 2003 08:18 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik wil een pic van die cube
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:50 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
dan zal ik het maar zeggen!
RE is niet leuk!
quote:Gewoon standaard zwart of paars
Op maandag 24 november 2003 08:18 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik wil een pic van die cube
quote:Ja, lijkt mij ook, in de Zelda bundel en de Mario Kart bundel zit ook geen speciale Cube.
Op maandag 24 november 2003 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gewoon standaard zwart of paars
quote:Wie niet?
Op maandag 24 november 2003 12:10 schreef Varr het volgende:
Wat me eigenlijk opeens opviel is dat er nog niet echt grote toppers van de fps genre zoals golden eye of perfect dark zijn langsgekomen, golden eye was echt cool op n64.
Ik hoop dat we nog zo'n soort spel krijgen op de cube.
Jammer dat Rare verkocht is....
quote:Kuch,kuch :)
Op maandag 24 november 2003 12:10 schreef Varr het volgende:
Wat me eigenlijk opeens opviel is dat er nog niet echt grote toppers van de fps genre zoals golden eye of perfect dark zijn langsgekomen, golden eye was echt cool op n64.
Ik hoop dat we nog zo'n soort spel krijgen op de cube.
Notabene van ex-medewerkers van Rare.
quote:hehe, je was me net voor
Op maandag 24 november 2003 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Timesplitters 2. Is van de makers van Goldeneye, maar dan niet onder Rare, maar zelfstandig
RE is WEL een geweldig-uber-geil-broekbollend-ruig spel.
En bij het zelda pakket zit wel een speciale cube, platinum.
quote:Nieuw misschien wel. Als je zoekt, kun je hem wel voor 30 euro tweedehands kopen. Ik heb hem voor 30 euro nieuw gekocht via de Engelse ebay.
Op maandag 24 november 2003 12:58 schreef Varr het volgende:
Kost time splitters 2 nog steeds 60euro.. ?
quote:puntje, dat spel heb ik ook, maar het mist dat speciale dat goldeneye en vooral perfect dark wel hebben, op een aantal levels na dan.
Op maandag 24 november 2003 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Timesplitters 2. Is van de makers van Goldeneye, maar dan niet onder Rare, maar zelfstandig
quote:Vind ik niet. Ik vind het zelfs in de Cube top 5 thuis horen. Ik vond Goldeneye leuk, maar TS2 vind ik beter.
Op maandag 24 november 2003 15:22 schreef Denni5 het volgende:[..]
puntje, dat spel heb ik ook, maar het mist dat speciale dat goldeneye en vooral perfect dark wel hebben, op een aantal levels na dan.
quote:hatsjoe
Op maandag 24 november 2003 12:58 schreef Varr het volgende:
Kost time splitters 2 nog steeds 60euro.. ?
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Vind ik niet. Ik vind het zelfs in de Cube top 5 thuis horen. Ik vond Goldeneye leuk, maar TS2 vind ik beter.
quote:Helemaal mee eens. De sfeer van TS2 kan mij echt niet vast pakken. Perfect dark is in mijn ogen nog steeds het beste schiet spel ooit.
Op maandag 24 november 2003 15:22 schreef Denni5 het volgende:[..]
puntje, dat spel heb ik ook, maar het mist dat speciale dat goldeneye en vooral perfect dark wel hebben, op een aantal levels na dan.
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Vind ik niet. Ik vind het zelfs in de Cube top 5 thuis horen. Ik vond Goldeneye leuk, maar TS2 vind ik beter.
Goldeneye is heilig .
Twee weken na m'n impuls aankoop ben ik dus ruim 250 euro lichter. Hiervoor had ik ook een xbox kunnen hebben, en kunnen genieten van een oneindige aanvoer van bijna gratis games.....
Maar, MP roeleert wel. (Ik vind het trouwens gewoon een FPS met wat adventure kwaliteiten, maar voor mij dus geen gebrek aan een goeie FPS op de cube.)
quote:dacht je niet, goh, waarom liggen die memorycard's daar en waarom zitten er van die openingetjes aan de voorkant? achja, je haalt nu natuurlijk wel een bende spellen erbij dus dat kost geld hé
Op maandag 24 november 2003 16:08 schreef Strong_Bad het volgende:
Mmm, toch wel verradelijk die lage prijs van de cube nu.
Ik heb em dus een bijna twee weken geleden in een impuls bij de FRS gekocht.("hey kijk een cube voor maar 99 euro, meenemen") Daarna bij de e-plaza voor 50 euro metroid prime en eternal darkness opgepikt, waarna die kerel bij e-plaze me er even op wees dat ze me bij de FRS vergeten waren te vertellen dat je bij de cube ook een memorycard nodig hebt om game te kunnen saven....KATJING 30 euro. Toen zat ik dus al op 180 euro (= bijna een xbox of ps2).
Zaterdag nog even een extra controller aangeschaft (el cheapo 12,50 euro) en Super MonkeyBall 2 voor 60 euro. SMB2 later omgeruild voor Soul Calibur 2 omdat het zo ernstig suckte (no offence).Twee weken na m'n impuls aankoop ben ik dus ruim 250 euro lichter. Hiervoor had ik ook een xbox kunnen hebben, en kunnen genieten van een oneindige aanvoer van bijna gratis games.....
Maar, MP roeleert wel. (Ik vind het trouwens gewoon een FPS met wat adventure kwaliteiten, maar voor mij dus geen gebrek aan een goeie FPS op de cube.)
quote:dat is ook zo bij de ps2 en zo'n memo kost 40 euro, maar ja als je een eenmaal een cube hebt mag je natuurlijk niet meer klagen
Op maandag 24 november 2003 16:21 schreef Strong_Bad het volgende:
Nou, ik dacht dus dat ik zo'n memory card nodig zou hebben om savegames uit te kunnen wisselen met vrienden ofzo. Ik heb altijd gedacht dat die dingen daarvoor waren. Ik dacht dat de console zelf wel een beetje flash aan boord zou hebben om het één en ander op te slaan. Je kunt zeggen wat je wilt, maar een cube zonder memory card heb je nagenoeg niks aan, dus ik vind dat die gewoon in het pakket zou moeten zitten (een kleine van 51 blocks evt.).
En als iemand een cube koopt hoort de verkoper d'r wel bij te zeggen dat je d'r niks aan hebt zonder memorycard.
quote:
Op maandag 24 november 2003 16:08 schreef Strong_Bad het volgende:
Twee weken na m'n impuls aankoop ben ik dus ruim 250 euro lichter. Hiervoor had ik ook een xbox kunnen hebben, en kunnen genieten van een oneindige aanvoer van bijna gratis games.....
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-11-2003 16:28]
quote:ik kan op dit moment ook dat spul downen maar ik doe het niet want daar vind ik de gamecube te cool voor
Op maandag 24 november 2003 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:Wat jij wilt kerel, steek je kop maar in het zand.
Op maandag 24 november 2003 16:27 schreef Strong_Bad het volgende:
Lees de FAQ. Warez![]()
Oh en leer je eigen FAQ kennen, een verwijzing naar het bestaan van het fenomeen warez valt er niet onder.
quote:Nu weer over de gamecube
Op maandag 24 november 2003 16:33 schreef Strong_Bad het volgende:[..]
Wat jij wilt kerel, steek je kop maar in het zand.
Oh en leer je eigen FAQ kennen, een verwijzing naar het bestaan van het fenomeen warez valt er niet onder.
quote:juist, nog wat nieuws te melden ofzo?
Op maandag 24 november 2003 17:11 schreef HomerJ het volgende:[..]
Nu weer over de gamecube
quote:De boxart van de speciale editie van Viewtiful Joe, Viewtiful Joe Revival, is op het internet verschenen...
Op maandag 24 november 2003 17:15 schreef gamecube_master het volgende:[..]
juist, nog wat nieuws te melden ofzo?
Viewtiful Joe krijgt op 18 December een re-release in Japan voor een zachte prijs van 3980 Yen (¤32,50) en krijgt een nieuwe mode, de Sweet Mode, wat eigenlijk gewoon een extra makkelijke moeilijkheidsgraad is. Ook wordt de naam een klein beetje anders en gaat het de winkels in met de naam Viewtiful Joe Revival.
De Japanse boxart van deze 'nieuwe' game is vrijgegeven. Check 'm hieronder
quote:als deze vj voor dezelfde prijs hier wordt uitgegeven dan ga ik hem halen
Op maandag 24 november 2003 17:18 schreef HomerJ het volgende:[..]
De boxart van de speciale editie van Viewtiful Joe, Viewtiful Joe Revival, is op het internet verschenen...
Viewtiful Joe krijgt op 18 December een re-release in Japan voor een zachte prijs van 3980 Yen (¤32,50) en krijgt een nieuwe mode, de Sweet Mode, wat eigenlijk gewoon een extra makkelijke moeilijkheidsgraad is. Ook wordt de naam een klein beetje anders en gaat het de winkels in met de naam Viewtiful Joe Revival.
De Japanse boxart van deze 'nieuwe' game is vrijgegeven. Check 'm hieronder
quote:Hmm, de remake van Mario64 is hier ook nooit uitgekomen, dus ik heb weinig hoop
Op maandag 24 november 2003 17:22 schreef gamecube_master het volgende:[..]
als deze vj voor dezelfde prijs hier wordt uitgegeven dan ga ik hem halen
quote:dat is idd wel jammer, hier worden dat soort dingen nooit zo goed verkocht
Op maandag 24 november 2003 17:26 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmm, de remake van Mario64 is hier ook nooit uitgekomen, dus ik heb weinig hoop
.
[Dit bericht is gewijzigd door gamecube_master op 24-11-2003 17:31]
quote:w00t, waar, waneer, hoelaat ?????? PLaatje !
Op maandag 24 november 2003 17:26 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmm, de remake van Mario64 is hier ook nooit uitgekomen, dus ik heb weinig hoop
.
quote:snorry, ik schrijf maar wat
Op maandag 24 november 2003 17:30 schreef Lexie het volgende:[..]
![]()
![]()
.
quote:Die kwam uit voor de N64 nadat het rumblepack was geintroduceerd. Je kon toen precies dezelfde Mario64 kopen, maar dan met Rumble functie
Op maandag 24 november 2003 17:29 schreef Roi het volgende:[..]
w00t, waar, waneer, hoelaat ?????? PLaatje !
quote:En die is niet in Europa uitgebracht :-/ ???
Op maandag 24 november 2003 17:31 schreef Lexie het volgende:[..]
Die kwam uit voor de N64 nadat het rumblepack was geintroduceerd. Je kon toen precies dezelfde Mario64 kopen, maar dan met Rumble functie
. Ik geloof dat die toen ook ietsjes goedkoper was.
Wat een kutstreek
SOUND
9/10
GAMEPLAY
8.5/10
LASTABILITY
7.5/10
OVERALL
8/10
+ nieuwe screens:
Je krijgt geen extra punten als je het rendier aftuigd
Lichaamsdelen komen onder de sneeuw te liggen door opstuivende sneeuw.
weeeeee
LOL!!
Als je heel hard van een berg afracet gaat het beeld schudden, en krijg je dit soort effecten.
Een quote. vertaald met Babel Fish
quote:
It is thus not a surprise, 1080° Avalanche holds all its promises and will enchant all the fans first episode which will find their marks thanks in particular to a surprising realization and a gameplay intuitive and accessible to all. Even if 1080° Avalanche does not post a mountain of options and modes in all kinds, the challenge is with the height of what to please in the duster enough to you during a good moment.
quote:ik denk dat ik dit spel oversla
Op maandag 24 november 2003 17:56 schreef BMH het volgende:
1080 avalanche review:
GRAPHICS
8/10SOUND
9/10GAMEPLAY
8.5/10LASTABILITY
7.5/10OVERALL
8/10+ nieuwe screens:
[afbeelding]
Je krijgt geen extra punten als je het rendier aftuigd[afbeelding]
Lichaamsdelen komen onder de sneeuw te liggen door opstuivende sneeuw.
[afbeelding]
weeeeee
[afbeelding]
LOL!![afbeelding]
Als je heel hard van een berg afracet gaat het beeld schudden, en krijg je dit soort effecten.Een quote. vertaald met Babel Fish
[..]
nu heb je maar relatief weinig games, maar na een tijdje begin je te kopen totdat het niet meer schoon is
je hebt er direct honderden euro's in gestoken...
quote:Denk het wel. Er zijn een hoop klachten binnengekomen over de moeilijkheidsgraad van het spel. Velen vinden hem te moeilijk,.. zelfs op Kids niveau,.. ( ik ben er 1 van
Op maandag 24 november 2003 17:22 schreef gamecube_master het volgende:[..]
als deze vj voor dezelfde prijs hier wordt uitgegeven dan ga ik hem halen
quote:Een fantastische Mario,.. heb alleen nooit die troebele graphics getrokken
Op maandag 24 november 2003 19:24 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben weer bezig met Super mario 64
quote:Ik ben er ook 1 van, en heb ook nog F-Zero GX al een poosje liggen, en die is ook erg moeilijk.
Denk het wel. Er zijn een hoop klachten binnengekomen over de moeilijkheidsgraad van het spel. Velen vinden hem te moeilijk,.. zelfs op Kids niveau,.. ( ik ben er 1 van)
Je moet ZO veel tijd in die spellen steken om bij VJ ''boss-patronen'' bv. te onthouden, en bij F-Zero die vervloekte banen, dat je eigenlijk de godganse dag zo'n spel zou moeten spelen om er goed in te worden geloof ik...
Toch beide briljante spellen
quote:Dan ben je idd best wel een sukkeltje. Hopen dat Nintendo de winkels goed instrueert, en zegt dat games alleen met een intacte VIPcode geruild mogen worden.
Op maandag 24 november 2003 19:46 schreef Wedge het volgende:
Ik las net bij het GOT gamecube topic dat er gasten zijn die 1080 avalanche, Mario Party 5 of Mario Kart DD kopen en ze daarna meteen weer terugbrengen om aan sterren te komen en direct die Zelda bonusdisc te krijgen. Sjonge jonge, dat is echt diep triest.
De transformatie naar Oni Link
Tadaa! Coolste link ooit!
Check dat zwaard!
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 24-11-2003 20:01]
quote:ik vind 9 10 games niet weinig ofzo maar ik denk dat 1080 me niet zo boeit
Op maandag 24 november 2003 19:03 schreef ASSpirine het volgende:
let maar op jongenu heb je maar relatief weinig games, maar na een tijdje begin je te kopen totdat het niet meer schoon is
je hebt er direct honderden euro's in gestoken...
[Dit bericht is gewijzigd door gamecube_master op 24-11-2003 20:03]
quote:Mario kart, 1080, mario party 5 & Mario & luigi zijn overduidelijk trieste spellen hoor. Broekhoest!
Op maandag 24 november 2003 20:01 schreef speknek het volgende:
Ik vind het veel triester dat je die trieste spellen moet kopen om aan dat geweldig Zelda pak te komen.
quote:ik wou net zeggen, dit zijn de betere games die uitkomen dit jaar
Op maandag 24 november 2003 20:03 schreef BMH het volgende:[..]
Mario kart, 1080, mario party 5 & Mario & luigi zijn overduidelijk trieste spellen hoor. Broekhoest!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |