quote:
De GameCube is gebaseerd op een IBM PowerPC 'Gekko' processor die draait op een snelheid van 485 MHz. De spelcomputer is verder voorzien van 40 MB geheugen en een drive waar schijfjes met een doorsnede van 8 cm ingestoken kunnen worden.De Nintendo GameCube is in Europa beschikbaar in twee kleuren: paars en zwart. De controllers zijn leverbaar in drie kleuren: paars, zwart en transparant paars.
Nintendo onderscheidt zich door de innovatieve manier waarop de populaire GameBoy Advance aan de Nintendo GameCube kan worden gekoppeld. Met het Nintendo GameCube GameBoy Advance - snoer zijn de twee systemen in een handomdraai aan elkaar verbonden, waarna het mogelijk is om spelgegevens uit te wisselen. Zo kan een spel dat thuis werd begonnen bijvoorbeeld worden voortgezet in de trein of op het strand. Sega's Sonic Adventure 2 Battle - voor de Nintendo GameCube - en Sonic Advance voor de GameBoy Advance zijn de eerste spellen waarin het mogelijk is om spelgegevens uit te wisselen.
Controller
De controller is helemaal nieuw ontworpen door Miyamoto, bedenker van onder meer Donkey Kong en de Mario-games. Het resultaat is bijzonder te noemen. Aan de linkerkant zit een analoge pad en een digitale, terwijl aan de rechterhand de
standaardknoppen A, B, X en Y bediend moeten worden, evenals een analoge stick om 'rond te kijken' in spelletjes.Aan de achterkant van de controller zitten twee analoge 'schouder'-knoppen en aan de rechterkant nog de veelgevraagde Z-button. Een forcefeedback-eenheid is ingebouwd, waardoor je die niet meer apart hoeft aan te schaffen. Er zijn voor deze controller geen batterijen nodig.
De GameBoy Advance kan ook gebruikt worden als controller bij de Nintendo GameCube. Er is ook een draadloze controller te koop. De "Wavebird" technologie maakt het mogelijk om maximaal tien meter van de GameCube af te zitten terwijl je zit te spelen. Handig als de TV wat groot is.
Geheugen
Het hoofdgeheugen heeft een omvang 24 MB (1T-SRAM) met een lage toegangsvertraging. Het 100 MHz DRAM A-geheugen is 16 MB groot. De spellen staan op een door Matsushita gefabriceerde optische drive, die stoelt op de DVD-technologie, maar die door het formaat van 8 cm doorsnede en ruimte voor 1,5 GByte aan data moeilijk te kopiëren zal zijn. Een nadeel van het eigen 8 cm-formaat is dat er geen DVD-films op kunnen worden afgespeeld, zoals de PlayStation 2 van Sony en de Xbox dat wel kunnen.
De GameCube heeft straks twee mogelijkheden om online te gamen
of op internet te gaan. Onderaan de console is een ruimte gereserveerd waar of een 56 Kbits modem inpast of een ethernet-eenheid voor een ADSL-aansluiting.
Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55
Release Lijsten
Nederlandse winkels
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
Internationale winkels
DVD Box Office
Play.com
EB-Games
LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig
Interessante links:
http://www.cubezone.nl/
http://www.noxl.nl
http://www.nintendo.nl/
http://www.nintendo.com/
http://www.cube-europe.com/
http://www.insidegamer.nl/
http://cube.ign.com/
Interessante Links (Laatste Update: 08/07/03)
FAQ Games & Consoles (Update 07 / 11 / 03 )
De GoT Fzero Competitie!
/door Notorious_Roy
Mario Kart Double Dash GC pack is nu te halen bij de mediamarkt voor de spotprijs van ; 138euro!
quote:Deze RGB kabel is te halen bij de mediamarkt voor 9euro.
BMH
RGB kabel: Is een scart kabel, waardoor je beter beeld krijgt. Ook kun je de games nu rustig op 60 hz spelen. 60hz = 60 fps =
Nog even terug te komen uit de post van het vorige topic...
quote:Ik dacht zelf aan mario kart double dash bijvoorbeeld, lijkt me erg leuk online te spelen...
Op zondag 16 november 2003 15:13 schreef BMH het volgende:[..]
LOL, welke games wil je online spelen dan? wahhaha. De cube is niet gemaakt voor online games. Speel gewoon de toppers die er zijn. Net als Online spelen alles is
. Enige reden waarom ik online speel op me PC is omdat de A.I. van de meeste games gewoon stinkt.
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 16-11-2003 15:47]
p.s. Miyamoto is jarig!!!
MKart box: http://images.amazon.com/images/P/B00009WAUD.01.LZZZZZZZ.jpg
quote:Waar heb je deze onzin vandaan ?
--------------------------------------------------------------------------------
BMH
RGB kabel: Is een scart kabel, waardoor je beter beeld krijgt. Ook kun je de games nu rustig op 60 hz spelen. 60hz = 60 fps =
quote:haal dat ene k*t plaatje van mediamarkt weg en doe:
Op zondag 16 november 2003 15:38 schreef Varr het volgende:
Argh, waarom lukt dat plaatje me niet....Is ook zo newb..
[.img]http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/picgens/topic-pic.php?tn=57[/img] en dan doet ie het! (zonder . bij img dan he
Iets voor de op: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mkzeldaukbundle.jpg
quote:Euuh. Als een spel (bvb Mario kart) 60 fps draait. En je hebt je Tv op 50 hz staan, dan draait mario kart op 50 fps. Als je em op 60 hz zet, draait Mario kart 60 fps.
Op zondag 16 november 2003 15:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waar heb je deze onzin vandaan ?
quote:Ik heb anders behoorlijk m'n best gedaan voor die screenshots. 't Valt niet mee met een hand de Gamecube controller te bedienen, en met de andere de muis van de PC.
Op zondag 16 november 2003 15:43 schreef BMH het volgende:
Kunnen die afschuwelijke mario kart plaatjes vervangen worden.
quote:Euh... fps is niet hetzelfde als Hz, hoor.
Euuh. Als een spel (bvb Mario kart) 60 fps draait. En je hebt je Tv op 50 hz staan, dan draait mario kart op 50 fps. Als je em op 60 hz zet, draait Mario kart 60 fps.
quote:Jah dat imgen dat snap ik nog wel, maar dat wil niet met deze link, aangezien het geen normaal plaatjes link is waarschijnlijk.
Op zondag 16 november 2003 15:43 schreef gieling het volgende:[..]
haal dat ene k*t plaatje van mediamarkt weg en doe:
[.img]http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/picgens/topic-pic.php?tn=57[/img] en dan doet ie het! (zonder . bij img dan he
Edit; nja hij wil al, ik zal de link de eerste keer wel niet helemaal goed gecopy paste hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 16-11-2003 15:47]
quote:Ze zijn zo donker, en zo low res. Wel cool dat je screenshots maakt
Op zondag 16 november 2003 15:45 schreef chibibo het volgende:[..]
Ik heb anders behoorlijk m'n best gedaan voor die screenshots. 't Valt niet mee met een hand de Gamecube controller te bedienen, en met de andere de muis van de PC.
quote:Hij snapt het niet helemaal geloof ik
Op zondag 16 november 2003 15:46 schreef chibibo het volgende:[..]
Euh... fps is niet hetzelfde als Hz, hoor.
quote:Dat begrijpt me bibs ook. Maar als je je TV op 50 hz hebt staan, kun je niet meer dan 50 fps krijgen, right?
wee het Op plaatje werkt
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 16-11-2003 15:50]
quote:Klopt, maar volgens mij zal je tv niet meer FPS geven als je hertz. Net als op de pc als V-sync aanstaat.
quote:Klopt, maar ze komen uit het Mario Kart topic, waarin ik een post heb geplaatst met alle shortcuts die ik ken, inclusief screenshots. Als ik ze in een hogere resolutie had gemaakt, zou het een beetje overkill worden, want het zijn er enkele tientallen.
Op zondag 16 november 2003 15:47 schreef BMH het volgende:
Ze zijn zo donker, en zo low res. Wel cool dat je screenshots maakt. Welke progs gebruik je?
Waarschijnlijk had ik wel iets aan dat donkere kunnen doen, maar daar was ik weer te lui voor. Ik gebruik trouwens een Hauppauge WinTV kaart met bijbehorende software.
quote:k thx. Ik ga ze bekijken
Op zondag 16 november 2003 15:52 schreef chibibo het volgende:[..]
Klopt, maar ze komen uit het Mario Kart topic, waarin ik een post heb geplaatst met alle shortcuts die ik ken, inclusief screenshots. Als ik ze in een hogere resolutie had gemaakt, zou het een beetje overkill worden, want het zijn er enkele tientallen.
Waarschijnlijk had ik wel iets aan dat donkere kunnen doen, maar daar was ik weer te lui voor. Ik gebruik trouwens een Hauppauge WinTV kaart met bijbehorende software.
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:49 schreef BMH het volgende:
Dat begrijpt me bibs ook. Maar als je je TV op 50 hz hebt staan, kun je niet meer dan 50 fps krijgen, right?
quote:Fps geeft aan hoe vaak de software een volledig beeld kan berekenen, en Hz hoevaak je scherm het beeld ververst. Het zijn dus twee verschillende dingen, hoewel er wel een relatie is.
Op zondag 16 november 2003 15:49 schreef Varr het volgende:
Klopt, maar volgens mij zal je tv niet meer FPS geven als je hertz. Net als op de pc als V-sync aanstaat.
Het scherm van mijn PC heeft bijvoorbeeld een frequentie van 60 Hz, maar als ik een wat ouder spelletje draai of wat dan ook, kan deze goed op 100 fps draaien.
quote:De game kan wel op 100fps draaien, maar als je je monitor op 60hz hebt staan, geeft ie toch nooit meer dan 60fps weer?
Op zondag 16 november 2003 15:57 schreef chibibo het volgende:[..]
[..]Fps geeft aan hoe vaak de software een volledig beeld kan berekenen, en Hz hoevaak je scherm het beeld ververst. Het zijn dus twee verschillende dingen, hoewel er wel een relatie is.
Het scherm van mijn PC heeft bijvoorbeeld een frequentie van 60 Hz, maar als ik een wat ouder spelletje draai of wat dan ook, kan deze goed op 100 fps draaien.
quote:Is dit die van nintendo, of een 3rd party?
Op zondag 16 november 2003 15:29 schreef Varr het volgende:
Deze RGB kabel is te halen bij de mediamarkt voor 9euro.
quote:100fps spelen met 60hertz speelt niet erg fijn...
Op zondag 16 november 2003 15:57 schreef chibibo het volgende:[..]
[..]Fps geeft aan hoe vaak de software een volledig beeld kan berekenen, en Hz hoevaak je scherm het beeld ververst. Het zijn dus twee verschillende dingen, hoewel er wel een relatie is.
shroom, flower, star, special op 50cc, 100 en 150 gehaald.
daarna de all tour cup unlocked, en die op 50cc uitgespeeld, facking drie kwartier racen, en dan unlock je daarmee nix als je goud wint
nou heb ik koppijn
spoiler:
quote:Dat is waar.
Op zondag 16 november 2003 15:59 schreef BMH het volgende:
De game kan wel op 100fps draaien, maar als je je monitor op 60hz hebt staan, geeft ie toch nooit meer dan 60fps weer?
quote:Waarom niet (geen ervaring mee en zo)?
Op zondag 16 november 2003 16:01 schreef Varr het volgende:
100fps spelen met 60hertz speelt niet erg fijn...
quote:Omdat je dan image tearing krijgt...
Op zondag 16 november 2003 16:10 schreef chibibo het volgende:[..]
Waarom niet (geen ervaring mee en zo)?
quote:betekenis opgezocht op Google
Omdat je dan image tearing krijgt...
Dat ziet er inderdaad niet uit...
quote:Volgens de reviews is het een goed spel ja
Op zondag 16 november 2003 16:47 schreef Ajaxfan het volgende:
Is F-Zero voor de Gamecube een goed spel twijfel of ik em ga kopen.
quote:Ja hijs leuk, wel ff wennen aan de besturing, maar vooral het maken van eigen bakjes vind ik super.
Op zondag 16 november 2003 16:47 schreef Ajaxfan het volgende:
Is F-Zero voor de Gamecube een goed spel twijfel of ik em ga kopen.
quote:nee, maar mijn broer en zusje hebben er wel allebei een.
Op zondag 16 november 2003 14:35 schreef flappiewappie het volgende:[..]
wil je soms zeggen dat je 3 gba sp's hebt
quote:stuur mij maar 1 zo'n code
Op zondag 16 november 2003 17:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
uit het vorige topic :
[..]nee, maar mijn broer en zusje hebben er wel allebei een.
Dus ik wou die 2 ook nog registreren, maar dat kan dus blijkbaar niet omdat die van mij al geregistreerd staat..
quote:Je kunt elk product maar 1 maal reggen.
uit het vorige topic :
Dus ik wou die 2 ook nog registreren, maar dat kan dus blijkbaar niet omdat die van mij al geregistreerd staat..
Volgende zaterdag heb ik weer wat geregeld met 3 vrienden
quote:Baby Luigi + Koopa Troopa op de kart van Baby Mario zul je bedoelen
Op zondag 16 november 2003 16:03 schreef kiw het volgende:
TOAD en Toadette en de toadkart ownen helemaal de pan uit.
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:13 schreef Denni5 het volgende:[..]
Baby Luigi + Koopa Troopa op de kart van [s]Baby Mario[s]Toad zul je bedoelen
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:14 schreef HomerJ het volgende:[..]
Anyhow:
Bestel je exemplaar uit de sterrencatalogus Jullie hebben erom geschreeuwd - en nu is het officieel. Vanaf 1 december, zolang de voorraad strekt, kun je naar de sterrencatalogus gaan, 4500 sterren inleveren en een exemplaar van deze Collector's Edition bemachtigen.
Blij dat ik die 5000+ sterren niet voor niks heb
Wel vet dat ze dat doen, eindelijk worden ze slim...
(ze hadden die disk gewoon bij MKDD moeten doen naar mijn mening)
quote:ik ga voor mario party 5, hij schijnt deze keer nog beter te worden
Op zondag 16 november 2003 18:27 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik wil 1080 Avalanche ook dus die bonus disk is van mijWel vet dat ze dat doen, eindelijk worden ze slim...
(ze hadden die disk gewoon bij MKDD moeten doen naar mijn mening)
US news service Bloomberg reports that Nintendo plans to launch a new games console next year in Japan in a bid to stem losses. The console is set to be unveiled at the May 2004 E3 show, according to senior managing director Yoshihiro Mori, speaking to reporters in Osaka.
However, it's unclear whether the device referred to is the successor to Nintendo's GameCube, the Game Boy Advance, or less likely, a totally different product.
Intriguingly, in the same speech Mori said that he hoped the console could be released simultaneously in other territories outside of Japan.
Nintendo has already stated its intentions to release a next-generation home console; the company is also adamant that the console will not arrive after Sony's PS2 successor, as Nintendo believe the reasons for the GameCube's comparatively poor sales relate to the fact that it was launched some time after the PS2.
However, it's widely believed the company intends to release a successor to the GBA next year in a move to safeguard its hold over the handheld market - Sony plans to launch a powerful rival to the GBA in 2004, in the shape of its PSP console. Indeed, sources are already suggesting GBA 2 dev kits will be farmed out to third-parties by January 2004.
But the comments of investment manager Takashi Okatani, of Shinko Investment Trust Management, the holder of Nintendo's shares, point towards a successor for the GameCube. Okatani said: 'Nintendo has to launch its next-generation console ahead of Sony and Microsoft, and it has to succeed. Being the first to launch new hardware is a plus.'
Indeed, it now seems highly likely that successors to key franchises like Mario, Zelda and Pilotwings are all being held back for the new hardware, and all could feasibly be ready by the end of next year. But it's highly unlikely any significant third-party support could be mustered by then.
Certainly, according to many whispers reaching our ears from high places, next year's E3 is shaping up to play host to some massive announcements. Sources suggest Sony will make public the specs for its PlayStation 3 successor and some form of tech demo is also likely. With PSP set to be the hands-on experience of the show, a big conference announcement of this nature is clearly plausible.
And it's also heavily rumoured Microsoft is planning something similar for its Xbox successor - certainly, having pledged to release ahead of PS3, it cannot readily afford to give Sony such a key advantage at the LA trade show.
bron: www.ircspy.com
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:57 schreef Tony-Soprano het volgende:
is iedereen hier nog een beetje happy met z'n cube?
quote:Ligt aan je spelkeuze
ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik de juiste console gekocht heb.
quote:Heeft vooral met geld te maken, Sony en M$ leggen veel geld op tafel om een game de eerste tijd exclusief voor hun console te houden.
ik las net dat psi-ops ook alweer gecancelled is. weet iemand waarom er zoveel ge-cancelled wordt en waarom de meeste games veel later op de cube verschijnen dan op de twee andere consoles?
quote:Ik ben voor 2 redenen voor de cube gegaan:
Op zondag 16 november 2003 21:57 schreef Tony-Soprano het volgende:
is iedereen hier nog een beetje happy met z'n cube?
ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik de juiste console gekocht heb.
ik las net dat psi-ops ook alweer gecancelled is. weet iemand waarom er zoveel ge-cancelled wordt en waarom de meeste games veel later op de cube verschijnen dan op de twee andere consoles?
Ik koop dan ook (haast) nooit games die ook op andere systemen verschijnen. X-box was stoer met Halo en Splinter cell maar die zijn ook overal te vinden op andere systemen.
Noem is een console waarmee je zoveel plezier kan hebben als met potje Mario kart
quote:stuur zo'n code naar mij op
uit het vorige topic :
ik geef je men mail dres wel, gebruik dan niet die in mijn profiel
en technische dingen moeten eerder aan khadgar gevraagd worden
quote:3rd party. Maar werkt perfect, heeft zelfs alle contacten verguld.
Op zondag 16 november 2003 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Is dit die van nintendo, of een 3rd party?
Voordeel ten opzichte van de officiele kabel is ook dat deze nog aparte audio en video aansluitingen heeft in de kabel, handig om hem op je stereo of surround set aan te sluiten.
En die van Nintendo is volgens mij iets van 30 Euro.
En F-Zero-GX roeleert Vooral die haven levels zijn super
quote:Ik heb Mariokart gekocht, dus ik koop straks gewoon Mario Party 5 en gebruik die coupon,... daarna verkoop ik Mario Party weer
Op maandag 17 november 2003 07:54 schreef DaMSWer het volgende:
Heb gewoon nie genoeg sterren voor die zelda disc straks
Ben nu weer SSX3 aan het spelen, maar vind die toch iets minder dan tricky, maar wel veel mooier trouwens .
quote:Ook een manier natuurlijk
Op maandag 17 november 2003 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Mariokart gekocht, dus ik koop straks gewoon Mario Party 5 en gebruik die coupon,... daarna verkoop ik Mario Party weer
quote:Dat lijkt me dus echt gaar.... Beetje op trommels rammen op de maat die op het scherm staat. Das toch geen volwaardige game te noemen.
Op zondag 16 november 2003 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donky Konga![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:bron: nintendo.nl
Iedereen wil 'm hebben. Binnenkort zijn er drie manieren om 'm te pakken te krijgen.We hebben je al verteld dat vanaf vandaag de magnifieke Zelda Collector's Edition verkrijgbaar is in het Mario Kart: Double Dash!! Special Edition Pak. We hebben echter ook gehoor gegeven aan de enorme vraag die uit de Community forums blijkt, door deze geweldige Zelda games-verzameling ook nog op andere manieren verkrijgbaar te maken.
Bestel je exemplaar uit de sterrencatalogus Jullie hebben erom geschreeuwd - en nu is het officieel. Vanaf 1 december, zolang de voorraad strekt, kun je naar de sterrencatalogus gaan, 4500 sterren inleveren en een exemplaar van deze Collector's Edition bemachtigen. Sparen dus, die sterren!
Haal de VIP 24:7 PIN-codes uit de verpakkingen van je games en gebruik ze om twee van de volgende drie games te registreren: Mario Kart: Double Dash!! (nu verkrijgbaar), 1080° Avalanche (28 nov.) en Mario Party 5 (5 dec.). In het nieuwe jaar sturen we je dan een Collector's Edition toe (Deze actie is alleen geldig in bepaalde landen en de games moeten vóór 10 december geregistreerd zijn. Klik hier voor de Algemene Voorwaarden die op deze actie van toepassing zijn.)
Koop de console die je altijd al wilde hebben - met het meesterlijke Mario Kart Vanaf vandaag is de Zelda Collector's Edition ook verkrijgbaar in combinatie met het Mario Kart: Double Dash!! Special Edition Pak, waarin je naast een Nintendo GameCube plus controller ook nog een spelcassette van het veelgeprezen Mario Kart: Double Dash!! tegenkomt.
WTF die andere disc kost maar 3000 sterren. We worden weer lekker genaaid door nintendo
quote:Das balen, kun je m nog niet spelen op je mini-DVD draaiende Cube
waarin je naast een Nintendo GameCube plus controller ook nog een spelcassette van het veelgeprezen Mario Kart: Double Dash!! tegenkomt.
quote:Dat valt toch wel mee? Ik ben in ieder geval blij dat ik de kans heb om vier klassiekers gratis en voor niets aan mijn verzameling toe te voegen.
Op maandag 17 november 2003 12:10 schreef erikh het volgende:
4500 sterren!!!!????WTF die andere disc kost maar 3000 sterren. We worden weer lekker genaaid door nintendo
quote:jah maar zijn er manieren om je aantal sterren omhoog te schroeven zonder alle nieuwe titels te moeten komen? want om nou elke dag voor die 5 extra in te gaan zitten loggen..
Op maandag 17 november 2003 12:19 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Dat valt toch wel mee? Ik ben in ieder geval blij dat ik de kans heb om vier klassiekers gratis en voor niets aan mijn verzameling toe te voegen.
quote:* Lamer_Deluxe hand opsteekt
Op maandag 17 november 2003 11:13 schreef DaMSWer het volgende:
Paar topics geleden was hiero iemand die covertjes voor z'n gamecube had gehaald in Utrecht. Waar haal je die, en wat is de prijs van die dingen?? Lijkt me iig wel beter, want gebruik nu 3 aansluitingen toch niet, en afgesloten tegen stof kan nooit kwaad.
3 Euro bij de MediaMarkt.
En inderdaad, stof is irritant (zit nu alweer een laagje op m'n laptopscherm). I heb vaak apparaten open gemaakt waar dan wat behoorlijke dustbunnies in zaten.
En genoeg aansluitingen van apparaten gezien die niet meer zo goed contact maakten door oxidatie (sp?).
Die rubber pootjes werken erg fijn op tegels. Ik moet nog steeds een plaatje printen om in dat deksel te doen, zodat ik er even een foto van kan maken.
Weg ofzo ?
quote:Vraagje gezien je reactie:
Op maandag 17 november 2003 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo VIP SterrentopicHOEHA!
quote:Nog een keer registreren vanaf de .nl site. Ik had hetzelfde met F-Zero, eerst geregistreerd vanaf een link in de reclame e-mail, dat werkte dus niet echt.
Op maandag 17 november 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Kutsite van Nintendo,.. wil ik mijn Mariokart registreren etc etc,... bedankt de site me etc etc, en ik kan allerlei goodies ophalen etc etc, maar als ik in mijn profiel kijk staat die er niet bij.Weg ofzo ?
![]()
quote:
AnTjE001
Nou ik was net bij de Mediamarkt in Rijswijk maar hij was gewoon net als overal ¤ 149 hoor!
en worden ze ook aangekondigt dat ze PC gaan of gebeurt dat "spontaan"?
ja, ik wil goedkopere spellen hebben
quote:elke mediamarkt doet z'n eigen inkopen en bepaald (grotendeels) z'n eigen prijs/aanbiedingen!
Op maandag 17 november 2003 14:39 schreef Varr het volgende:
Wie kan bevestigen dat de Mario kart double dash GC pack 138 euro is bij de mediamarkt, want ik neem aan dat ze overal even duur zijn en nu hoorde ik net weer dit...
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 17-11-2003 15:16]
Als iemand wat weet of een url heeft van iets wil je het dan misschien plaatsen?
quote:Gewoon de gamecube los kopen (88euro) waar al een controller bij zit dus, en het spel naar wens los kopen.
Op maandag 17 november 2003 15:20 schreef Seal_force het volgende:
Als ik nou een silvere gamecube wil hebben wat moet ik dan doen om hem te krijgen of kan je die niet los kopen ?
En als ik alleen een gamecube wil en een controler en een game niet zo pakket waar mario kart double dash bij zit..Hoe moet dat dan?
Als iemand wat weet of een url heeft van iets wil je het dan misschien plaatsen?
quote:Hoe duur is een memerycard >?
Op maandag 17 november 2003 15:23 schreef Varr het volgende:[..]
Gewoon de gamecube los kopen (88euro) waar al een controller bij zit dus, en het spel naar wens los kopen.
Heb je deze kleuren ook in Nederland ?
quote:Nee ze zijn niet weg,
Op maandag 17 november 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Kutsite van Nintendo,.. wil ik mijn Mariokart registreren etc etc,... bedankt de site me etc etc, en ik kan allerlei goodies ophalen etc etc, maar als ik in mijn profiel kijk staat die er niet bij.Weg ofzo ?
![]()
Eff de code opnieuw typen, dan zie je wat voor goodies je kan krijgen maar daaronder staat nog grijs vakje verder. en dan heb je ze pas bij je saldo
quote:Ik weet 't niet, heb die paarse en zwarte nog nooit gezien
Op maandag 17 november 2003 15:24 schreef Seal_force het volgende:
[afbeelding]
quote:Koop dan gewoon toch dat pakket en verkoop de Zelda bonusdisc aan mij voor 25 euro en Mario Kart aan iemand anders voor 45 euro. Dan heb je een nieuwe Cube voor 70 euro.
Op maandag 17 november 2003 15:20 schreef Seal_force het volgende:
Als ik nou een silvere gamecube wil hebben wat moet ik dan doen om hem te krijgen of kan je die niet los kopen ?
En als ik alleen een gamecube wil en een controler en een game niet zo pakket waar mario kart double dash bij zit..Hoe moet dat dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Kiff op 17-11-2003 16:59]
quote:149
Op maandag 17 november 2003 14:51 schreef Varr het volgende:
Oh, iemand die de prijs van de Mario kart double dash GC pack van mediamarkt in groningen weet... ?
quote:Attack of the evil smileys
Op maandag 17 november 2003 17:06 schreef MCH het volgende:[..]
149
quote:ik dacht het wel maar ik kan het niet zeker zeggen want het kan zijn dat het een aanbieding is hé
Op maandag 17 november 2003 14:39 schreef Varr het volgende:
Wie kan bevestigen dat de Mario kart double dash GC pack 138 euro is bij de mediamarkt, want ik neem aan dat ze overal even duur zijn en nu hoorde ik net weer dit...
[..]
quote:In nederland kun je krijgen: Paars, Zwart en Platinum Zilver.
Op maandag 17 november 2003 15:24 schreef Seal_force het volgende:[..]
Hoe duur is een memerycard >?
[afbeelding]
In Japan kun je krijgen: Alle bovenstaande, en Oranje, Groen, Wit en nog veel meer kleuren en limited editions.
Een memorycard van Nintendo zelf kost 20 of 30 euro, de neppers zitten daar iets onder.
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:06 schreef MCH het volgende:[..]
149
Het blad Time Magazine heeft een top 10 samengesteld van de beste spellen van 2003...
Het Engelstalige blad Time Magazine heeft dit jaar een lijst gepubliceerd met de in hun ogen beste games van 2003. Een beetje vreemde lijst is het zeker (The Simpsons: Hit and Run beter dan Zelda: The Wind Waker?!) maar we wilden je 'm toch niet onthouden. Kijk zelf maar naar Time Magazine's lijst van beste games van 2003:
1. Karaoke Revolution (PS2)
2. Soul Calibur II (PS2, Xbox en GameCube)
3. Republic: The Revolution (PC)
4. Tiger Woods PGA Tour (PS2, Xbox en GameCube)
5. Space Colony (PC)
6. Temple of Elemental Evil (PC)
7. The Simpson: Hit & Run (PS2, Xbox en GameCube)
8. Uru: Ages beyond Myst (PC)
9. Tron 2.0 (PC)
10. Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube)
bron: www.cubezone.nl
whahaha simpsons beter dan zelda .....
Het Britse magazine EDGE heeft een enorm lage score gegeven aan Mario Kart: Double Dash...
EDGE, het kritische en experimentele blad van Future Publishing, is een begrip in de gamesbusiness. Niet alleen omdat ze vaak weg zijn van titels die andere bladen hebben neergesabeld, maar ook omdat ze weleens titels afkraken die andere bladen de hemel in prezen.
Ook in de nieuwste editie van EDGE, nummer 131, is er weer genoeg om je over te verbazen. Kijk maar eens naar de scores van enkele GameCube-games die EDGE heeft gegeven:
Mario Kart: Double Dash: 5/10
Wario Ware GC: 8/10
Lord of the Rings: Return of the King: 8/10
Judge Dredd: Dredd Vs Death: 5/10
Medal of Honor: Rising Sun: 5/10
Metal Arms: Glitch in the System: 8/10
Need for Speed Underground: 7/10
True Crime: Streets of L.A.: 7/10
bron: www.cubezone.nl
lelijk man, mario kart een 5, ze zullen het wel niet kunnen driften en ze hebben het zeker maar 15 minuten gespeelt
quote:Uit deze lijst staat Zelda bij mij toch echt op 1
Op maandag 17 november 2003 17:26 schreef gamecube_master het volgende:
whahahaha, moet je deze top tien zijnHet blad Time Magazine heeft een top 10 samengesteld van de beste spellen van 2003...
Het Engelstalige blad Time Magazine heeft dit jaar een lijst gepubliceerd met de in hun ogen beste games van 2003. Een beetje vreemde lijst is het zeker (The Simpsons: Hit and Run beter dan Zelda: The Wind Waker?!) maar we wilden je 'm toch niet onthouden. Kijk zelf maar naar Time Magazine's lijst van beste games van 2003:
5. Space Colony (PC)
9. Tron 2.0 (PC)
10. Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube)bron: www.cubezone.nl
whahaha simpsons beter dan zelda
.....
------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is in Japan onderzoek gedaan, naar de publishers die de meeste games verkopen.
Famitsu heeft tussen 31 maart en 21 september onderzoek laten doen naar de 10 publisher die de meeste games verkopen in het land van de rijzende zon (wat wordt die uitdrukking toch afschuwelijk vaak gebruikt). Misschien wel te verwachten, maar desalniettemin leuk om te zien: Nintendo verkoopt het beste in Japan. Nintendo verkocht maar liefst 3.638.879 spellen in haar thuisland. Op gepaste afstand staat Konami met 2.283.958, gevolgd door Square Enix (1.809.123) en Namco (1.217.724). Aan deze top 10 is duidelijk te zien dat Sony het vooral van haar third party's moet hebben (Konami en Square Enix met name), terwijl Nintendo het puur op eigen kracht doet. Check hieronder de top 10.
01. Nintendo (3.638.879)
02. Konami (2.283.958)
03. Square Enix (1.809.123)
04. Namco (1.217.724)
05. Bandai (1.041.982)
06. Sega (997.613)
07. Banpresto (652.854)
08. KOEI (627.306)
09. Capcom (594.936)
10. Tomy (336.600)
---------------------------------------------------------------------------------
Er gaan geruchten dat Capcom bezig is aan een nieuwe Resident Evil, en dan hebben we het niet over deel 4.
Zoals je onder dit bericht kunt zien, hadden we een tijdje geleden al een dergelijk gerucht. Toen bleek namelijk dat Capcom het domein residentevil5.com had gereserveerd. Het Japanse blad Game Labo komt nu met het gerucht dat Capcom bezig is aan een nieuwe Resident Evil, naast deel 4 die momenteel exclusief voor de GameCube in ontwikkeling is. Verder is er nog altijd niets bekend, maar het vorige gerucht wordt nu wel kracht bijgezet door Game Labo. Reken er dus maar op dat de horror na RE4 nog niet afgelopen is.
---------------------------------------------------------------------------
voor mensen die te lui zijn om op cubezone.nl te kijken
quote:jep, zelda op 1, ik denk niet dat nfs underground bij mij in de top 5 komt hoor
Op maandag 17 november 2003 17:28 schreef Mister_T het volgende:[..]
Uit deze lijst staat Zelda bij mij toch echt op 1
Maar het heeft concurentie van Mario Kart en krijgt denk ook concurentie van Need For Speed Underground
quote:Ik ben nou eenmaal helemaal gek van mooie en snelle auto's....kan ik verder ook niet zoveel aan doen, is een verslaving
Op maandag 17 november 2003 17:30 schreef gamecube_master het volgende:[..]
jep, zelda op 1, ik denk niet dat nfs underground bij mij in de top 5 komt hoor
quote:Noem a.u.b. eens in het kort een paar toptitels voor de Gamecube. Ik ben van plan ook een Gamecube aan te schaffen, zeker nu ze zo goedkoop zijn. Dit is toch nog wel de moeite waard, ondanks dat er een nieuwe console van Nintendo aan zit te komen?
Op maandag 17 november 2003 17:26 schreef gamecube_master het volgende:
whahahaha, moet je deze top tien zijnHet blad Time Magazine heeft een top 10 samengesteld van de beste spellen van 2003...
5. Space Colony (PC)
9. Tron 2.0 (PC)
10. Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube)bron: www.cubezone.nl
whahaha simpsons beter dan zelda
.....
Zelda, Mario Kart, en wat zijn jullie persoonlijke favorieten?
quote:Op ebay heb je wel veel grote memcards voor weinig.
Op maandag 17 november 2003 17:25 schreef Varr het volgende:[..]
, met een zo'n kabel en een memorycard is dat toch al weer aardig duur....
quote:Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: Windwaker, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms3d, Metal Arms, 1080, Resident Evil en natuurlijk de belachelijk lage prijs om te starten! En de Wavebird controller natuurlijk! En de mooie kleur die de Cube heeft...
Op maandag 17 november 2003 17:40 schreef Forumpi het volgende:[..]
Noem a.u.b. eens in het kort een paar toptitels voor de Gamecube. Ik ben van plan ook een Gamecube aan te schaffen, zeker nu ze zo goedkoop zijn. Dit is toch nog wel de moeite waard, ondanks dat er een nieuwe console van Nintendo aan zit te komen?
Zelda, Mario Kart, en wat zijn jullie persoonlijke favorieten?
quote:O sorry had moeten zeggen dat ik die oranje bedoel
Op maandag 17 november 2003 16:47 schreef Denni5 het volgende:[..]
Ik weet 't niet, heb die paarse en zwarte nog nooit gezien
quote:Fzero mag wel vetgedrukt staan hoor
Op maandag 17 november 2003 17:46 schreef HomerJ het volgende:[..]
Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine....
quote:Ik vind hem wel meevallen hoor, en dat is mijn mening. Ik ben volgens mij de enige fokker die Resident evil het beste spel ooit vind
Op maandag 17 november 2003 18:04 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Fzero mag wel vetgedrukt staan hoor
quote:Vind ik ook
Op maandag 17 november 2003 18:04 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Fzero mag wel vetgedrukt staan hoor
quote:Ik vind um beter dan mario kart denk ik... Fzero.
Op maandag 17 november 2003 18:05 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik vind hem wel meevallen hoor, en dat is mijn mening. Ik ben volgens mij de enige fokker die Resident evil het beste spel ooit vind
En RE... tsja, niet mijn soort spel
Zijn we nog in afwachting van wat coole releases?
quote:Metroid Prime 2...... voor de rest moet ik ff denken
Op maandag 17 november 2003 18:19 schreef Forumpi het volgende:
Okee, dat zijn in ieder geval wat leuke games om aan te schaffen.
Maar zit er ook nog een beetje toekomst in?Zijn we nog in afwachting van wat coole releases?
quote:1080 Avalanche, Final Fantasy Chrystal Chronicles, Rogue Ops, Metal Gear Solid, True Crime, etc
Maar zit er ook nog een beetje toekomst in?Zijn we nog in afwachting van wat coole releases?
quote:Resident evil 4
quote:Hoe duur is die?
Op maandag 17 november 2003 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
En als je een GBA (SP) hebt kun je met de Cube en een GBA Player je GBA titels op groot scherm spelen. Dit is erg cool.
quote:Los 60 euro (geruchten gaan dat ie goedkoper word binnenkort).
Op maandag 17 november 2003 18:26 schreef Fuxl het volgende:[..]
Hoe duur is die?
quote:Ik vind t iig een boutspel...... om jouw zinnetje even te onderbouwen
Ik vind hem wel meevallen hoor, en dat is mijn mening. Ik ben volgens mij de enige fokker die Resident evil het beste spel ooit vind
quote:Ik heb bijna een GC gekocht alleen voor die spellen.
quote:psssst Vrrooeeemmmmm (Mario Kart Topic)
Op maandag 17 november 2003 19:05 schreef gamecube_master het volgende:
effe offtopic: er is nog steeds geen topic gemaakt van mario kart, kan iemand dat effe doen? ik kan het nooit, ik maak er altijd een schijt OP van
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:05 schreef gamecube_master het volgende:
effe offtopic: er is nog steeds geen topic gemaakt van mario kart, kan iemand dat effe doen? ik kan het nooit, ik maak er altijd een schijt OP van
als je ff goed kijkt zie je mario kart er wel tussen staan
quote:dernet nog niet, nu wel
Op maandag 17 november 2003 19:26 schreef ASSpirine het volgende:[..]
als je ff goed kijkt zie je mario kart er wel tussen staan
quote:Mario Kart
Op maandag 17 november 2003 19:38 schreef gamecube_master het volgende:[..]
dernet nog niet, nu wel
quote:try to explain THIS
Op maandag 17 november 2003 19:42 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Mario Kart
Mario Kart, hij is er!
Het grote Mario Kart topic
quote:een open topic
Op maandag 17 november 2003 19:48 schreef ASSpirine het volgende:[..]
try to explain THIS
quote:Vrrooeeemmmmm (Mario Kart Topic)
Op maandag 17 november 2003 19:49 schreef gamecube_master het volgende:[..]
een open topic
quote:oke, vergeet maar wat ik heb gezgd, dit gesprek gaat niet meer door
Op maandag 17 november 2003 19:50 schreef HomerJ het volgende:[..]
Vrrooeeemmmmm (Mario Kart Topic)
nu is het nig wachten voor de enige komende topgame voor mij
en dat is starcraft ghost
eerst nog geld vinden om daarmee worms en mario kart te kopen
quote:jij koopt ff om de graphics?
Op maandag 17 november 2003 20:46 schreef Varr het volgende:
Ik vindt het echt jammer dat Final Fantasy Crystal Chronicles voor de gamecube komt ipv dat ze FFX of FFX-II voor de gamecube zouden uitbrengen.
FFX is toch wel erg gaaf en FFX-II ziet er veelbelovend uit, Final Fantasy Crystal Chronicles ziet er imo kinderachtig uit, net alsof ze expres het spel een beetje "nintendo style" maken.
ik vind de gameplay toch wel veel belangrijker, een leuke verhaal ook al
de oude final fantasy's zijn dus niet voor jou ?
quote:Tuurlijk gaat het het meest om de gameplay, maar het moet er wel "leuk" uitzien, ik vindt FFVII nog steeds geweldig, ook al zijn de graphics ondertussen wat achterhaald. De graphics van Final Fantasy Crystal Chronicles zijn zo slecht nog niet eens, alleen imo erg kinderachtig en wat te fantasierijk, en het verhaal zal wel hetzelfde verhaal zijn denk ik, hij wijkt erg af van de andere FF"s lijkt het...
Op maandag 17 november 2003 21:14 schreef ASSpirine het volgende:[..]
jij koopt ff om de graphics?
quote:idd
Op maandag 17 november 2003 21:32 schreef Varr het volgende:[..]
Tuurlijk gaat het het meest om de gameplay, maar het moet er wel "leuk" uitzien, ik vindt FFVII nog steeds geweldig, ook al zijn de graphics ondertussen wat achterhaald. De graphics van Final Fantasy Crystal Chronicles zijn zo slecht nog niet eens, alleen imo erg kinderachtig en wat te fantasierijk, en het verhaal zal wel hetzelfde verhaal zijn denk ik, hij wijkt erg af van de andere FF"s lijkt het...
fantasierijk en magie, draken, zwevende blob's, imps, enz... horen niet echt samen
quote:Ik heb toevallig deze week een paar uur FF:CC gespeeld (japanse import) en de graphics zijn ongelofelijk mooi. Bijna alles in de levels reageert met licht, en veel oppervlakten reflecteren vanalles. En als je eenmaal de effecten van je barriere ding ziet. OMG
Op maandag 17 november 2003 21:32 schreef Varr het volgende:[..]
Tuurlijk gaat het het meest om de gameplay, maar het moet er wel "leuk" uitzien, ik vindt FFVII nog steeds geweldig, ook al zijn de graphics ondertussen wat achterhaald. De graphics van Final Fantasy Crystal Chronicles zijn zo slecht nog niet eens, alleen imo erg kinderachtig en wat te fantasierijk, en het verhaal zal wel hetzelfde verhaal zijn denk ik, hij wijkt erg af van de andere FF"s lijkt het...
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:23 schreef ASSpirine het volgende:[..]
idd
fantasierijk en magie, draken, zwevende blob's, imps, enz... horen niet echt samen
Je snapt best wat ik bedoel als je dit soort screenshots ziet :
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 17-11-2003 22:44]
quote:Maar de gameplay schijnt ook niet super te zijn las ik in de meeste hands on en previews
Op maandag 17 november 2003 21:14 schreef ASSpirine het volgende:[..]
jij koopt ff om de graphics?
quote:Dan lees je andere hands on dan ik
Op maandag 17 november 2003 22:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Maar de gameplay schijnt ook niet super te zijn las ik in de meeste hands on en previews
zoals ik niet kan snappen dat roy timesplitters goed vind
en zoals sommigen niet begrijpen dat ik monkeyball geweldig/fantastisch/super, enz... vind
dus speel het zelf om te weten
quote:En ik vind MP sucken
Op maandag 17 november 2003 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
ieder zijn eigen mening mannenzoals ik niet kan snappen dat roy timesplitters goed vind
en zoals sommigen niet begrijpen dat ik monkeyball geweldig/fantastisch/super, enz... vinddus speel het zelf om te weten
Nee, je hebt ook gelijk. Gelukig verschillen de meningen. Anders zouden we maar één console hebben met maar één soort game enzo
quote:MP als in Metroid Prime
Op maandag 17 november 2003 23:08 schreef El-Rico het volgende:
MP in Timesplitters vind ik nou niet je van het...
quote:doelde hij op multiplayer ?
Op maandag 17 november 2003 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
MP als in Metroid Prime
hey
is MP niet mario party ?
quote:Dat ziet er wel weer erg cool uit...
Op maandag 17 november 2003 22:48 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je dit in actie ziet val je echt van je stoel
quote:Ik ga FF opzeker kopen. Das een feit, maar ben bang dat het niet de FF is die ik zoek
Op maandag 17 november 2003 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
dus speel het zelf om te weten
quote:Ow das lekker, al die afkortingen...
Op maandag 17 november 2003 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
MP als in Metroid Prime
quote:Hier nog een: Metroid Prime is een FPAAS (in mijn ogen).
Op dinsdag 18 november 2003 01:15 schreef El-Rico het volgende:[..]
Ow das lekker, al die afkortingen...
quote:En een heleboel spellen alleen op de Gamecube.
Op dinsdag 18 november 2003 09:08 schreef Forumpi het volgende:
Ik hoor al weer dat er genoeg leuke games te krijgen zijn/zullen zijn.
Het viel me steeds alleen op (bij game-programma's als GameKings) dat veel spellen op alle consoles behalve de Gamecube uitkomen of is dit niet helemaal waar?
Ik ga hem maar eens kopen, denk ik. Ben toch altijd meer een Nintendo-fan geweest, vooral door Mario-kart e.d. games.
Is Nintendo losing it's magic ?
http://www.gamespy.com/counterspy/november03/spy13/
En hij is top hoor
quote:ik heb hem ook gehaald
Op dinsdag 18 november 2003 14:51 schreef HomerJ het volgende:
de nieuwe N-gamer ligt in de winkelsEn hij is top hoor
quote:wat is N-gamer?? een magazine ofzo??
Op dinsdag 18 november 2003 15:42 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik heb hem ook gehaald
quote:een blad over games, info van consoles enz.
Op dinsdag 18 november 2003 16:19 schreef Retarded het volgende:[..]
wat is N-gamer?? een magazine ofzo??
quote:En dan alleen over Nintendo. Dus cube en GBA
Op dinsdag 18 november 2003 16:56 schreef gamecube_master het volgende:[..]
een blad over games, info van consoles enz.
quote:ja
Op dinsdag 18 november 2003 17:11 schreef HomerJ het volgende:[..]
En dan alleen over Nintendo. Dus cube en GBA
quote:dat vind ik ook altijd zo lomp, de PU kost precies genoeg,
Op dinsdag 18 november 2003 16:45 schreef gieling het volgende:
ik wou hem wel halen, maar vond hem een beetje duur!
moet ik zoieso al 55 euro voor een game betalen, en dan zal ik ook nog ns ff elke maand 15 euro gaan neer leggen voor een blad..., no way!
Ik wou het ook gaan halen, maar als het 15 euro kost moet ik dat daarom toch niet.
quote:15 euro? welk blad?
Op dinsdag 18 november 2003 18:30 schreef flappiewappie het volgende:[..]
dat vind ik ook altijd zo lomp, de PU kost precies genoeg,
moet ik zoieso al 55 euro voor een game betalen, en dan zal ik ook nog ns ff elke maand 15 euro gaan neer leggen voor een blad..., no way!
quote:ow, ok.., dat valt dan nog wel mee
Op dinsdag 18 november 2003 18:57 schreef gieling het volgende:[..]
15 euro? welk blad?
N-Gamer kost 4 nogwat!
maar dure bladen vind ik dus echt niks
quote:Oooooh ik wou al zeggen... 15 euro
Op dinsdag 18 november 2003 18:57 schreef gieling het volgende:[..]
15 euro? welk blad?
N-Gamer kost 4 nogwat!
quote:dat andere blad van hun iig wel!
Op dinsdag 18 november 2003 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Was N-gamer niet van Gamesen ?
quote:Ik ben lid van GameQuest en de PU
Op dinsdag 18 november 2003 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Maar vinden jullie niet dat er op de websites meer te vinden is. Info en media bv ? Zitten er hier nog een hoop aan de bladen ?
Prijsvraag met vele prijzen
Erg orginele prijsvraag maar ik kom niet door de eerste heen, iemand hints
Anyway, ik heb nu zo'n 10 dingen erop zitten, en de prijsvraag GAAAAT maar door
quote:een héééééééééééél klein hintje
Op dinsdag 18 november 2003 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
We gaan elkaar niet helpen met prijsvragen
quote:Goed kijken, er is duidelijk een oneffenheid in de foto
Op dinsdag 18 november 2003 22:29 schreef HomerJ het volgende:[..]
een héééééééééééél klein hintje
Dat was het. Succes verder, de rest is kut Op een gegeven moment moet je ouwe nieuwsitems gaan opzoeken enzo
heb het niet echt goed gelezen, dus ff uitleggen pls ?
quote:heus ?
Op dinsdag 18 november 2003 22:38 schreef funmaster het volgende:
Die verkoopcijfers van de Gamecube gaan nu echt wel stijgen sinds die prijsverlaging! 99 Euro is echt een koopje, nog goedkoper dan de GBA zelfs!
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 23:05]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 23:06]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-11-2003 23:05]
Ik kan nu ook zeggen wat je uiteindelijk moet doen, maar ja
quote:Net als jou he
Op dinsdag 18 november 2003 23:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
lekker ontopic dit allemaal!
Nu genoeg over Cubezone verder ok
quote:Is dat 1080 ? Wordt die cool ?
Op dinsdag 18 november 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Goede voorbeeld geeft[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Nu genoeg over Cubezone verder ok
quote:Geen idee. Ik twijfel.
Op woensdag 19 november 2003 00:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is dat 1080 ? Wordt die cool ?
En wat een looker.
quote:Cool spel he
Op woensdag 19 november 2003 00:14 schreef speknek het volgende:
Ik heb Viewtiful Joe! Ik heb Viewtiful Joe!En wat een looker.
quote:
Donkey Konga modi nader bestudeert
19-11-2003 | Daniël de Keizer
Informatie over de diverse modi van Namco's drum 'n music game Donkey Konga zijn vrijgegeven. Een overzicht.
Donkey Konga is een spel voor de mensen met een gevoel voor ritme onder ons.
Of gewoon diegenen die graag muziek maken.
Danwel voor personen die slaan op een duo-drum gewoon geweldig vinden; hoe dan ook, Donkey Konga staat op Nintendo's releaselijst, en tezamen met Namco vonden zij het dan ook hoog tijd worden om het één en ander over de game bekend te maken.
Vier basismodi worden aangekaart:
Street Life: Kies uit een lijst van maar liefst 32 nummers en drum er op los.Challenge: Speel samen of alleen zo lang als dat je vingers het je toelaten.
Duel: Battle je een weg tegen vriend of vijand; laat van je horen in nummers die speciaal voor deze modus uit zijn gekozen.
Free Session: Speel tot 4 spelers samen, mits de daarvoor aangeschafte drums aanwezig zijn.
Feestjes worden tegenwoordig alleen maar leuker. Maar het is nog niet over. Diverse minigames zijn aanwezig om de pret alleen maar te verlengen. Speel een speciale Slap the Mole of 100 M Climber waar je Donkey van liaan naar liaan jaagt met behulp van de conga. Als laatste is er een spelletje jongleren, waarbij je wederom de conga gebruikt om bananen in de lucht te houden.
Donkey Konga staat gepland voor 5 december in Japan, een Europese datum is nog niet in zicht.
quote:
Baten Kaitos toont karakter
19-11-2003 | Daniël de Keizer
Monolith's Baten Kaitos wordt steeds rijker aan diverse persoonlijkheden. Vandaag belichten wij een nieuwe acteur in dit geheel; Mizuti.
Baten Kaitos, één van de role playing games die Namco komend jaar uit zal gaan brengen wordt steeds kleurrijker naarmate de tijd vordert. Een nieuw acteur plaatst zichzelf in het al zeer diverse groepje 'helden' dat de game herbergt.
Een gemaskerd karakter genaamd Mizuti draagt het één ander met zich mee achter zijn gezicht. Is de lach op zijn masker slechts schijn? Gaanderweg in de game ontwikkelt Mizuti zich steeds verder terwijl het voor lange tijd onverklaarbaar zal zijn wie zich achter het masker bevindt.
Monolith, maker van onder andere het veelgeprezen Skies of Arcadia, heeft de game gepland voor 5 december in de Japanse streken. Nog even afwachten op een Europese datum blijft het devies. De screenshots van Monolith zijn rechtsboven vanaf #41 te bekijken.
Deze game en Tales of Symphonia MOETEN een PAL release krijgen !
quote:Ik niet. De vraag is meer of ie cooler dan SSX3 wordt.
Op woensdag 19 november 2003 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee. Ik twijfel.
quote:Ja, maar ik denk dat met die oneindig continues het toch wel te doen moet zijn. Ik zit nu in episode 3 geloof ik.
Op woensdag 19 november 2003 00:15 schreef Chocobo het volgende:
Cool spel heVond de moeilijkheidsgraad alleen iets te hoog
quote:Weer zulke enorm felle kleuren. Volgens mij haalt Nintendo de GBA en de Cube doorelkaar. Ik werd echt half scheel van dat gras in Super Mario Sunshine (en met een RGB kabel kun je de kleuren niet afstellen).
Op woensdag 19 november 2003 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inside Gamer:
[..]
![]()
![]()
quote:?
Op woensdag 19 november 2003 07:54 schreef Rahl het volgende:
Kan dat foute woord ook niet vinden
quote:TIP: Speel resident evil remake.
Op woensdag 19 november 2003 01:38 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Weer zulke enorm felle kleuren. Volgens mij haalt Nintendo de GBA en de Cube doorelkaar. Ik werd echt half scheel van dat gras in Super Mario Sunshine (en met een RGB kabel kun je de kleuren niet afstellen).
Verder: Je hebt wel gelijk ja, maar ik denk niet dat een "donkere" mario daar de oplossing voor is. Ik heb soweso het idee dat de kleuren in een gemiddeld gamecube spel te fel zijn. Dat is geen kritiek, maar meer een puntje van eventuele aandacht.
quote:Kan niet
Op woensdag 19 november 2003 00:19 schreef speknek het volgende:[..]
Ik niet. De vraag is meer of ie cooler dan SSX3 wordt.
quote:Erg stylish
Op woensdag 19 november 2003 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
MEER Baiten Katos:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:bedankt
Op woensdag 19 november 2003 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
contact@nintendo.nl
quote:Let wel, je mailt dan naar meneer Nintendo persoonlijk
Op woensdag 19 november 2003 13:05 schreef gamecube_master het volgende:
wat is het e-mail adres van nintendo? heb namelijk een vraagje
Even de afweging maken.
quote:ik ook niet, raar hoor
Op woensdag 19 november 2003 07:54 schreef Rahl het volgende:
Kan dat foute woord ook niet vinden
quote:Ehm, welk woord?
Op woensdag 19 november 2003 13:44 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik ook niet, raar hoor
quote:Nou, net iets minder verzadigde kleuren (vooral groen dan) zou wel moeten kunnen denk ik. Het lijkt nu of ze echt maximaal groen hebben genomen, wat niet eens 'PAL safe' is, oftewel het gaat bloeden op de TV.
Op woensdag 19 november 2003 08:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TIP: Speel resident evil remake.Verder: Je hebt wel gelijk ja, maar ik denk niet dat een "donkere" mario daar de oplossing voor is. Ik heb soweso het idee dat de kleuren in een gemiddeld gamecube spel te fel zijn. Dat is geen kritiek, maar meer een puntje van eventuele aandacht.
Het doet me echt heel erg denken aan bijvoorbeeld Donkey Kong Country voor de GBA, wat super oververzadigd is omdat het scherm van de GBA vrij flets is.
De spellen die ik nu heb zijn Rogue Squadron II, F-Zero-GX, Metroid Prime en XG3 Racing. Bij die spellen heb ik nog geen problemen gehad met te felle kleuren. Maar ik denk dat bij spellen waar Mario in zit de kleuren vaak feller zijn
XG3 heb ik net binnen, erg cool spel moet ik zeggen, zelfs als je F-Zero al hebt. Het geluid in het spel is erg gaaf en de snelheid is ook enorm hoog (je voelt het bijna in je maag).
quote:van de cubezone prijsvraag
Op woensdag 19 november 2003 13:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Ehm, welk woord?
quote:Ik heb laatst ook maar een orginele gekocht op aanraden van andere gamers....
Op woensdag 19 november 2003 13:25 schreef noutie het volgende:
zijn de 3rd party controllers een beetje goed of vallen die meteen uit elkaar van ellende. Zoals die van 14,95 op deze pagina
quote:spoiler:
Op woensdag 19 november 2003 14:37 schreef gamecube_master het volgende:[..]
van de cubezone prijsvraag
quote:ik zie hem nog steeds niet
Op woensdag 19 november 2003 14:45 schreef gieling het volgende:[..]
spoiler:
Kijk naar de (nintendo) games
--edit--
raar ik heb hem nu wel maar ik had hem eerst al geprobeerd en toen kwamen er geen resultaten uit
[Dit bericht is gewijzigd door gamecube_master op 19-11-2003 15:04]
Is SSBM eigenlijk gewoon een vechtspel?
Oh, en zo'n RGB-AV kabel ofzoiets, geeft dat echt een beter beeld op een simpele tv?
quote:Vet spel wordt dat.
Op woensdag 19 november 2003 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
MEER Baiten Katos:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier een Baiten Katos battle filmpje : http://gametrailers.com/gt_vault/t_batenkaitos.wmv
Cubezone prijsvraag is OFFTOPIC en je moet het zelf doen. Lukt het niet, jammer dan.
Je moet zowieso de ander niet helpen, dan heb je namelijk minder kans om zelf te winnen
quote:Dan maar nep, 2x 30euro wordt me echt een TE duur geintje...
Op woensdag 19 november 2003 16:29 schreef TAG-Speedy het volgende:
Nep spul wel ja, memorycard 251 was hier 30 euro en een orginele RGB kabel zat ook op de standaardprijs (rond de 30)
quote:dan moet je naar media markt. RGB kabel kost 9 eurie en 251 block mem card kost in de 20 eurie.
Op woensdag 19 november 2003 16:34 schreef Varr het volgende:[..]
Dan maar nep, 2x 30euro wordt me echt een TE duur geintje...
quote:Heb em ook, dankje
Op woensdag 19 november 2003 14:45 schreef gieling het volgende:[..]
spoiler:
Kijk naar de (nintendo) games
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een gba sp en ik wil linken met de gamecube. Nou is het mij
opgevallen dat ik de kabel van nintendo nergens zie liggen in de
winkels. Zou u mij adressen kunnen geven in Zwolle en Kampen waar ik
deze kabel kan kopen en/of een betrouwbare site waar ik deze kabel kan
bestellen. En ik wou vragen of er soms een aparte kabel is voor de gba
sp want ik zie in de winkels wel kabels van andere merken maar die
kunnen niet op de gba sp worden aangesloten omdat de L en R knop dan
ingedrukt worden. Kunt u mij ook vertellen wat de nintendo kabel kost?
Met vriendelijke groet,
.................
en dit had ik voor antwoord
Beste ....,
Iedere winkel kan de Game Cube Game Boy Advance link snoer bij ons
bestellen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
nouja, dan bel ik ze maar
quote:Al bij mediamarkt ofzo gekeken?
Op woensdag 19 november 2003 18:37 schreef gamecube_master het volgende:
jeh man, wat een beroerd antwoord heb ik gekregen, moet je kijken
dit had ik geschrevenGeachte heer/mevrouw,
Ik heb een gba sp en ik wil linken met de gamecube. Nou is het mij
opgevallen dat ik de kabel van nintendo nergens zie liggen in de
winkels. Zou u mij adressen kunnen geven in Zwolle en Kampen waar ik
deze kabel kan kopen en/of een betrouwbare site waar ik deze kabel kan
bestellen. En ik wou vragen of er soms een aparte kabel is voor de gba
sp want ik zie in de winkels wel kabels van andere merken maar die
kunnen niet op de gba sp worden aangesloten omdat de L en R knop dan
ingedrukt worden. Kunt u mij ook vertellen wat de nintendo kabel kost?Met vriendelijke groet,
.................
en dit had ik voor antwoordBeste ....,
Iedere winkel kan de Game Cube Game Boy Advance link snoer bij ons
bestellen.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Teamnouja, dan bel ik ze maar
quote:bij de mediamarkt hebben ze hem ook niet, ik baal wel want ik wil er wel één van nintendo
Op woensdag 19 november 2003 18:55 schreef gieling het volgende:[..]
Al bij mediamarkt ofzo gekeken?
Of online?
quote:ik zie ze alleen maar liggen van big ben en die andere shit merken
Op woensdag 19 november 2003 19:11 schreef BMH het volgende:
lol, ik zag ze toch vandaag overal liggen hoor. Ik heb er ook 1 (niet dat het handig is ofzo), maar dan heb ik er alvast 1 voor Final Fantasy & Four Swords.
quote:Ik heb zo'n kabel van een onbekend merk en hij werkt prima, die keren dat ik 'm gebruik. Je kan nog erg weinig met de kabel. Alleen wat extra dingetjes bij sommige spellen. Bij zelda werd het spel alleen maar nog makkelijker gemaakt. Bij Metroid is het wel leuk als je nog nooit de originele metroid gespeeld hebt, want daar kan je dat spel unlocken en bij splintercell is het een extra radarschermpje wat het spel makkelijker maakt.
Op woensdag 19 november 2003 18:57 schreef gamecube_master het volgende:[..]
bij de mediamarkt hebben ze hem ook niet, ik baal wel want ik wil er wel één van nintendo
Het is dat ik Animal Crossing heb, maar anders was die kabel weggegooid geld. Animal Crossing is een van de weinige spellen waarbij die kabel echt wat toevoegt (namelijk een eiland). Ik ben dan ook blij dat ik een goedkope Xmerk kabel heb dan zo'n dure van nintendo.
In Japan en Amerika krijgen ze een gratis kabel bij FF:CC. De verwachting is dat dat in Europa ook komt, maar je weet het maar nooit met nintendo.
quote:* Tain is jaloers
Op woensdag 19 november 2003 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
damn, die zelda bonus-disc is verslavend.. vandaag de hele middag OoT zitten spelen!
quote:je hebt de zelda-pack, daar zat ie toch ook bij?
Op woensdag 19 november 2003 22:08 schreef Tain het volgende:[..]
* Tain is jaloers
ik mis alleen a link to the past, die heb ik eerder echt tot bloedens toe gespeeld
quote:Ik wil zowiezo die nieuwe zelda bonus disc, heb zelda 1 en 2 wel voor mijn nes, alleen de NES werkt niet meer zo goed...
Op woensdag 19 november 2003 22:11 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
je hebt de zelda-pack, daar zat ie toch ook bij?
ik mis alleen a link to the past, die heb ik eerder echt tot bloedens toe gespeeld
quote:Elke winkel heeft hem ook. In ieder geval, de winkels waar ik kom
Op woensdag 19 november 2003 18:37 schreef gamecube_master het volgende:
jeh man, wat een beroerd antwoord heb ik gekregen, moet je kijken
dit had ik geschrevenGeachte heer/mevrouw,
quote:Daar hebben we een topic voor, om die nes weer te fixen.
Op woensdag 19 november 2003 22:14 schreef Tain het volgende:[..]
Ik wil zowiezo die nieuwe zelda bonus disc, heb zelda 1 en 2 wel voor mijn nes, alleen de NES werkt niet meer zo goed...
quote:Jep, daar ga ik mijn gamecube ook halen zaterdag (mediamarkt Groningen) als mijn loon een beetje meezit.
Op woensdag 19 november 2003 17:35 schreef BMH het volgende:[..]
dan moet je naar media markt. RGB kabel kost 9 eurie en 251 block mem card kost in de 20 eurie.
whoei!
quote:whahaha, 3 uur maar?
Op woensdag 19 november 2003 23:21 schreef EggXzaB het volgende:
Mario kart is veel vetter man !
We zitten soms met z'n 4en tot 3 uur 's nachts door te spelen
quote:Mario Kart is idd vet
Op woensdag 19 november 2003 23:21 schreef EggXzaB het volgende:
Mario kart is veel vetter man !
We zitten soms met z'n 4en tot 3 uur 's nachts door te spelen
quote:oooh is dat er al dan ??? Wanneer kwam dat dan uit ?
Op woensdag 19 november 2003 23:31 schreef Mister_T het volgende:[..]
Maar met Need For Speed Underground ben ik ook al de hele dag bezig
Ik wil je wel eff ownen in Mario kart en dan lekker opscheppen op Fok!
quote:Me me me!
Op donderdag 20 november 2003 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie zet 58 klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |