Linkjes vorige delen
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53
Release Lijsten
Nederlandse winkels
Free Record Shop
MediaMarkt
Bart Smit
Gameshop
Dim-Plus
Internationale winkels
DVD Box Office
Play.com
LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig
Interessante links:
http://www.cubezone.nl/
http://www.nintendo.nl/
http://www.nintendo.com/
http://www.cube-europe.com/
http://www.insidegamer.nl/
http://cube.ign.com/
Interessante Links (Laatste Update: 08/07/03)
FAQ Games & Consoles
De GoT Fzero Competitie!
Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen
Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: Windwaker, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms3d, Metal Arms en natuurlijk de belachelijk lage prijs om te starten! En de Wavebird controller natuurlijk! En de mooie kleur die de Cube heeft...
WAT? EEN OP ZONDER EEN OVERLOAD AAN PLAATJES? HOE DURF JE!
Tja, ik vind een informatieve OP belangrijker dan een traag ladende OP, en plaatjes kan je zo in overvloed vinden op google, en in de reeks.
Let op, commentaar op de OP is niet meer gewenst(positief of negatief). Das gewoon puur posts scoren en het topic volbrallen. Maak maar lekker de OP voor het volgende deel klaar.
[edit]TerugVindPosts zonder verdere inhoud zijn NIET GEWENST![/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 06-11-2003 10:57]
quote:Even nog extra benadrukken
Let op, commentaar op de OP is niet meer gewenst(positief of negatief). Das gewoon puur posts scoren en het topic volbrallen. Maak maar lekker de OP voor het volgende deel klaar.
quote:Volgens de videoreview van IGN kun je wat minder trukjes uithalen omdat je 1 button tekort komt. Graphics zijn wel erg goed, net zo goed als de kruisdoos-versie.
Op woensdag 5 november 2003 20:22 schreef Hakkert het volgende:
Super monkey ball is coooooooool! en binnenkort SSX3 op de cube.. Volgens mij is die meesterlijk! Ben alleen benieuwd of die een beetje speelbaar is op de cube. Iemand al ervaring mee?
quote:Ik heb bij SSX tricky ook nog lang niet al die tricks onder de knie.. Maar goed ik ben zeer benieuwd.. Zal hem volgende week wel krijgen neem ik aan
Op woensdag 5 november 2003 20:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Volgens de videoreview van IGN kun je wat minder trukjes uithalen omdat je 1 button tekort komt. Graphics zijn wel erg goed, net zo goed als de kruisdoos-versie.
quote:Ik dacht net dat de cube meer knoppen had dan de Xbox? Bij SC2 heb je op de cube ook drie knoppen om te blocken, en op de Xbox maar twee.
Op woensdag 5 november 2003 20:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Volgens de videoreview van IGN kun je wat minder trukjes uithalen omdat je 1 button tekort komt. Graphics zijn wel erg goed, net zo goed als de kruisdoos-versie.
quote:Je hebt maar 3 shoulderbuttons en 4 gewone knopjes. Een minder dan de PS2 en XBox dus (6 knopjes, 2 shoulderbuttons).
Op woensdag 5 november 2003 20:33 schreef Lexie het volgende:
Ik dacht net dat de cube meer knoppen had dan de Xbox? Bij SC2 heb je op de cube ook drie knoppen om te blocken, en op de Xbox maar twee.
quote:Mja, bij Soul Calibur wordt de cstick ook nog gebruikt, kon dat dan niet bij SSX3?
Op woensdag 5 november 2003 20:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je hebt maar 3 shoulderbuttons en 4 gewone knopjes. Een minder dan de PS2 en XBox dus (6 knopjes, 2 shoulderbuttons).
quote:Deuh, Resident Evil natuurlijk. Daar heb je geen poll voor nodig.
Op woensdag 5 november 2003 20:44 schreef kiw het volgende:
kunnen we een poll maken met wat iedereen het tofste spel vindt voor de cube?
quote:Alsjeblieft niet zeg, ik haat lijstjes.
Op woensdag 5 november 2003 20:44 schreef kiw het volgende:
kunnen we een poll maken met wat iedereen het tofste spel vindt voor de cube?
gewoon een beetje met de standaard spelletjes, of een competitie zoals ook wel is bij films en bands gedaan wordt?
quote:MP en RE staan bij mij ook bovenaan
Op woensdag 5 november 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Deuh, Resident Evil natuurlijk. Daar heb je geen poll voor nodig.
quote:Geen lijstje, gewoon zo'n standaard poll?
Op woensdag 5 november 2003 20:48 schreef Khadgar het volgende:[..]
Alsjeblieft niet zeg, ik haat lijstjes.
zijn er nog andere must haves onder de musthaves?
ik dacht aan soulcallibur2, verder wacht ik ernstig op starcraft ghost en MKDD koop ik ook zekerweten
quote:wie gaat niet mario kart: DD halen?
Op woensdag 5 november 2003 20:58 schreef kiw het volgende:
RE heb ik al
yay
zijn er nog andere must haves onder de musthaves?ik dacht aan soulcallibur2, verder wacht ik ernstig op starcraft ghost
en MKDD koop ik ook zekerweten
bij de meeste winkels zeggen dat mario kart: DD pas 17 november uit zal komen in de winkels, 14 november wordt wel de officieelle release datum maar dat veel winkels hem pas 17 november binnen krijgen
quote:Niet direct in ieder geval.. Ik denk voorjaar 2004 ofzo
Op woensdag 5 november 2003 21:02 schreef gamecube_master het volgende:[..]
wie gaat niet mario kart: DD halen?
je zal het maar niet halenbij de meeste winkels zeggen dat mario kart: DD pas 17 november uit zal komen in de winkels, 14 november wordt wel de officieelle release datum maar dat veel winkels hem pas 17 november binnen krijgen
quote:Niet teveel Amerikaanse sites lezen jij, want daar wordt het spel pas idd rond de 17e verwacht
Op woensdag 5 november 2003 21:02 schreef gamecube_master het volgende:[..]
wie gaat niet mario kart: DD halen?
je zal het maar niet halenbij de meeste winkels zeggen dat mario kart: DD pas 17 november uit zal komen in de winkels, 14 november wordt wel de officieelle release datum maar dat veel winkels hem pas 17 november binnen krijgen
Ik heb eens geinformeerd bij mijn gamesboer vandaag, het 7 november verhaal is bullshit maar hij verwacht hem aanstaande woensdag
quote:Als ik hem niet uiterlijk volgende week zaterdag krijg, dan sta ik niet voor mezelf in
Op woensdag 5 november 2003 21:02 schreef gamecube_master het volgende:[..]
wie gaat niet mario kart: DD halen?
je zal het maar niet halenbij de meeste winkels zeggen dat mario kart: DD pas 17 november uit zal komen in de winkels, 14 november wordt wel de officieelle release datum maar dat veel winkels hem pas 17 november binnen krijgen
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Deuh, Resident Evil natuurlijk. Daar heb je geen poll voor nodig.
wanneer komt die gamcube box met mario kart; double dash uit?
en wat moet ie kosten?
btw, wat kost een gem. GC spel eig, want viewtifull yoe lijkt me ook wel über tof
quote:Komt 14 november, en gaat 149,- kosten. een gemiddeld spel kost 59,-
Op woensdag 5 november 2003 21:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
hier dan maar;wanneer komt die gamcube box met mario kart; double dash uit?
en wat moet ie kosten?btw, wat kost een gem. GC spel eig, want viewtifull yoe lijkt me ook wel über tof
of alleen RGB?
[Dit bericht is gewijzigd door paarse_paashaas op 05-11-2003 22:04]
quote:Je zou toch onderhand denken dat iedereen nu wel al een PS2 zou moeten hebben als je de cijfers moet geloven
Op woensdag 5 november 2003 22:13 schreef Hakkert het volgende:
PS2 nog steeds bovenaan
quote:Niet
Op woensdag 5 november 2003 22:13 schreef Hakkert het volgende:
PS2 nog steeds bovenaan
GBA (SP) is onbetwiste kampioen
quote:Nope, alleen tulip. Je kunt er wel nog een speciale RGBkabel voor kopen, die zorgt wel voor mooi beeld
Op woensdag 5 november 2003 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
nu ik toch bezig ben, heeft dat ding een s-video uitgang?of alleen RGB?
quote:Ik zat eerst ook te denken over een wavebird, maar kan de trilfunctie toch niet misse hoor
Op woensdag 5 november 2003 22:30 schreef HomerJ het volgende:
Heeft niemand nog een wavebird liggen die hij weg wil
quote:
Op woensdag 5 november 2003 22:15 schreef Tain het volgende:[..]
Je zou toch onderhand denken dat iedereen nu wel al een PS2 zou moeten hebben als je de cijfers moet geloven
quote:PS2 heeft een heel hoog sterftecijfer, hoger dan andere consoles.
Op woensdag 5 november 2003 22:15 schreef Tain het volgende:[..]
Je zou toch onderhand denken dat iedereen nu wel al een PS2 zou moeten hebben als je de cijfers moet geloven
quote:
Op woensdag 5 november 2003 22:52 schreef Khadgar het volgende:[..]
PS2 heeft een heel hoog sterftecijfer, hoger dan andere consoles.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 22:59 schreef Hakkert het volgende:[..]
Tis gewoon de bruutste console die er is.. Maar om discussie te voorkomen.. Cube is ook bruut
quote:Kan inderdaad. Als er meer mensen dat vinden: [Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
Op woensdag 5 november 2003 23:21 schreef Kiff het volgende:
Kan er geen verbod op van die inhoudsloze tvp opmerkingen komen? Als je dan het topic terug wilt vinden, post dan svp iets nuttigs of informatiefs of op z'n minst relevants!
Dat discussieerd makkerlijker.
quote:
[Nieuws] [N] Gamer 2 op komst!
Het tweede nummer van hét Nederlandse Nintendo-blad zit eraan te komen: nog maar even tot [N] Gamer nummer 2! Wij brengen je alvast exclusief de cover en de inhoudsopgave...Na het succes van [N] Gamer nummer 1 (half dit jaar uitgebracht) heeft de uitgever besloten om nog een nummer van [N] Gamer op de markt te brengen. Het tweede nummer ligt vanaf 13 november in de winkels voor een bedrag van 4,50 euro en ziet er zo uit:
En de volgende reviews, previews en features zul je in nummer 2 kunnen terugvinden:
Cube Previews
Prince of Persia
R: Racing Evolution
Mario Golf
Pikmin 2
Sonic Heroes
Pokémon Colosseum
Rogue Ops
Pac-Man vs.GBA Previews
Boktai
Sword of ManaCube Reviews
Mario Kart Double Dash!!
Rogue Squadron III: Rebel Strike
Billy Hatcher and the Giant Egg
F-Zero GX
FIFA 2004
Need for Speed Underground
SSX 3
Tony Hawk Underground
Viewtiful Joe
Simpsons Hit & Run
True Crime: Streets of L.A.
Freedom Fighters
Disneys Extreme Skate Adventure
SSX 3
NHL 2004
Madden 2004
Conflict Desert Storm II
LOTR: The Return of the King
XIII
Dragonball Z
Metal Arms
Gladius
Beyblade
Tiger Woods Pro Tour 2004
Worms 3D
Black and Bruised
Disney Party
Bionicle
Dead to Rights
Finding Nemo
The Hobbit
Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds
The Italian Job: L.A. HeistGBA Reviews
Mario & Luigi
Pokémon Pinball
Mega Man Zero 2
Sim City 2000
Banjo-Kazooie: Gruntys Revenge
Crouching Tiger Hidden Dragon
Final Fantasy Tactics
Advance Wars 2
Super Mario Advance 4
Blackthorne
Road Rash
Gem Smashers
Mr. Nutz
Digimon Battle Spirit
The Hobbit
Simpsons Road Rage
The Lion KingMaar ook...
[N]Mail (lezersbrieven)
Nieuws
Feature: Yu-Gi-Oh!
Relealijst
Abobon
Cheats
(Cubezone)
Mooi. Ik zat er al op te wachten. Nummer Eén was best ok. Ben benieuwd hoe dit nummer word en of ze uiteindelijk meer nummers gaan maken.
check samusklaas trouwens (avatar)
quote:BreedBand Adapter en netwerk kabels. Je kan zelfs online met Mario Kart en de juiste software
Op donderdag 6 november 2003 00:38 schreef kiw het volgende:
ik had laatst gehoord dat het mogelijk zou zijn om met zn 4en split screen MKDD te gaan spelen op 2 cubes en 2 tv's dus
maar wat voor kabel heb ik daar voor nodig?
of is het gewoon onzin?
quote:dat kwam ook direct in mijn gedachten toen ik dat leesde
Op woensdag 5 november 2003 21:13 schreef Kiff het volgende:
Het schijnt dat Simpsons Hit 'N Run morgen uitkomt.... volgens de reviews het beste Simpsons spel ooit! (alsof iets beter zou kunnen zijn dan de oude 4-player arcade game van The Simpsons!)
neemt me terug naar mijn vakantie in Spanje
quote:Ook in Japan dus de Zelda disc met sterren.
Zelda Collector's Disk in Japan
It ain't exactly free
November 05, 2003 - Following weeks of speculation that Nintendo's Zelda collector's disk wouldn't be made available for the Japanese market, Weekly Famitsu magazine has come through with some good news. According to the magazine, the disk will be made available in Japan as a bonus item for Club Nintendo members. It won't be free though, with members having to exchange their hard-earned points to get their hands on it.So it comes down to a special casing for your Game Boy Advance or a disk containing four classic Zelda games. Hmm...
quote:wat zou ik toch kiezen, een doosje voor mij gameboy advanced
Op donderdag 6 november 2003 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:
[..]Ook in Japan dus de Zelda disc met sterren.
moeilijke keuze...
Zit ik flink een track in F-Zero te oefenen krijg ik opeens pijn in m'n duim alsof ik me gesneden en gebrand heb.
Wel een beetje erg ruig spel zo
Ik ga mijn advocaat maar eens bellen
quote:Gaat al goed!
Op donderdag 6 november 2003 01:10 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Auw! Crap! M'n linker duim is helemaal messed up.Zit ik flink een track in F-Zero te oefenen krijg ik opeens pijn in m'n duim alsof ik me gesneden en gebrand heb.
Wel een beetje erg ruig spel zo
Ik ga mijn advocaat maar eens bellen
quote:Van CNN
Players will be able to get their hands on Donkey Kong, though. Nintendo is working internally to develop a new adventure game featuring the great ape. Meanwhile, Namco's "Donkey Konga" a rhythm game played with a bongo-like controller - will be released in Japan next spring. Still unclear is whether that game will make it to the U.S.
quote:hij zou toch 12 december uitkomen in japan? of was dat een ander spel
Op donderdag 6 november 2003 07:25 schreef BMH het volgende:[..]
Van CNN
Dus ik ga hem wel halen
quote:Hm, conga interesseert me niet zo. heb het niet echt op andere controllers...
Op donderdag 6 november 2003 07:25 schreef BMH het volgende:[..]
Van CNN
quote:er zijn niet echt veel mensen die hun wavebird weg willen doen
Op donderdag 6 november 2003 09:21 schreef HomerJ het volgende:
[Gez]Wavebird voor gamecube
Nintendo is weer begonnen met het maken van nieuwe GameCube's, nadat de voorraad flink geslonken was.
Uit Japanse bronnen is gebleken dat vanaf oktober Nintendo de lopende banden weer laat draaien, met nieuwe GameCube's als gevolg. Het bedrijf liet in januari de productie van de console even voor wat het was en zette de boel stil. Dit vanwege te veel Cube's die nog niet verkocht waren.
Nu de voorraden na de prijsverlaging van een tijdje geleden op zijn is er weer genoeg vraag. Gamers hebben de afgelopen periode massaal naar de GameCube's gegrepen.
bron: www.cubezone.nl
Vertraging voor Sonic Heroes
In Japan heeft Sega de release van Sonic Heroes iets meer dan een week opgeschoven.
De game die op de Xbox, Playstation 2 en GameCube zal uitkomen zal in Japan nu op 30 december in de winkels liggen. Reden hiervoor is dat Sonic Team de game nog niet helemaal af heeft. Aannemend dat de tijd nodig is voor het vertalen van alles, vragen wij ons af of de release invloed heeft op die van Amerika en Europa. Hier heeft Sega namelijk nog niet over gesproken.
Sonic Heroes hanteert team-based gameplay. In tegenstelling tot vorige delen bestuur je nu niet 1, maar 3 spelers tegelijk! Je kunt spelen met vier verschillende teams, waaronder Team Sonic (met Sonic, Tails en Knuckles erin) en Team Dark (met onder meer Shadow, het alter ego van Sonic). Ieder lid van het gekozen team heeft een unieke eigenschap. Door de unieke eigenschappen van de 3 figuren in je team te combineren, kun je door de lineare levels heenkomen. Ieder team heeft een eigen verhaallijn en unieke levels.
bron: www.cubezone.nl
quote:
Bij de aankondiging van Mario Tennis werd er maar weinig bekend gemaakt over de game. Inmiddels hebben we al van een andere telg uit de Mario sports serie kunnen genieten, Mario Golf, dus nu is Mario Tennis aan de beurt.
Het Japanse blad Nintendo Dream heeft met Nintendo gesproken over Mario Tennis. Uit dit gesprek kwam naar voren dat Mario Tennis al voor ongeveer 75% klaar is. Ook is de game al speelbaar met alle personages.Nintendo is nu bezig met het toevoegen van wat extra elementen die echt gebruik maken van de kracht van de GameCube. Mario Tennis zal dus niet zomaar een vervolg worden op zijn Nintendo 64 voorganger.
Nintendo wilde helaas verder nog weinig bekend maken over Mario Tennis, we hebben dus helaas geen releasedatum. Wanneer we meer weten, laten we je het natuurlijk zo snel mogelijk horen.
quote:Heheh
Op donderdag 6 november 2003 01:22 schreef ShadoW17 het volgende:
Gaat al goed!
Ene wou de makers al aanklagen omdat door het spel (door z'n eigen eigenlijk) zijn wavebird kapot is nu weer een met een duimblessure
Ik bedacht me opeens dat ik eerder op de avond appels had zitten schillen. Daarbij kennelijk in m'n duim gesneden zonder het te merken.
Maar als je daarna flink met die thumbstick in de weer gaat is het dus geen pretje Nu nog steeds flink last van.
En ik begon net zo lekker in te komen met F-Zero
quote:hmm, heeft iemand toevallig een pic/tekening van alle aansluiting die de GC heeft?
Op woensdag 5 november 2003 22:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Nope, alleen tulip. Je kunt er wel nog een speciale RGBkabel voor kopen, die zorgt wel voor mooi beeld
.
RGB:
SVideo:
RF (Coax):
quote:Huh? Hebben die gasten TIEN MAANDEN geen Cubes gemaakt?
Op donderdag 6 november 2003 09:55 schreef gamecube_master het volgende:
Uit Japanse bronnen is gebleken dat vanaf oktober Nintendo de lopende banden weer laat draaien, met nieuwe GameCube's als gevolg. Het bedrijf liet in januari de productie van de console even voor wat het was en zette de boel stil. Dit vanwege te veel Cube's die nog niet verkocht waren.
quote:Ik moet die FAQ nog schrijven,...
Op donderdag 6 november 2003 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tulpjes: [afbeelding]RGB: [afbeelding]
SVideo: [afbeelding]
RF (Coax): [afbeelding]
Komt er aan Noot
quote:hoe moet ik dit nu zien, dat vreemde geval gaat achterin de GC en die c-video + audio kabels zitten aan de andere kant?
Op donderdag 6 november 2003 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:SVideo:
zo'n kabel wordt er vast niet standaard bijgeleverd hé!
[Dit bericht is gewijzigd door paarse_paashaas op 06-11-2003 13:04]
Alleen is t overal uitverkocht.
quote:bij ons in Nijmegen liggen ze volop in de schappen...
Op donderdag 6 november 2003 13:12 schreef El-Rico het volgende:
Ik kan echt niet meer wachten, heb besloten te wachten met het kopen van F-Zero, omdat ik eerst Mario Kart wil hebben. Alleen die dagen duren zoooo lang, dus misschien toch maar ff F-Zero halen om de tijd te vullen.Alleen is t overal uitverkocht.
quote:je vergeet de componentkabel. Dat is een aansluiting voor hele dure tv's en nog duurdere beamers. Overigens hebben sommige VGA-boxen hier ook een aansluiting voor.
Op donderdag 6 november 2003 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tulpjes: [afbeelding]RGB: [afbeelding]
SVideo: [afbeelding]
RF (Coax): [afbeelding]
Roy, ik ben dit weekend bezig geweest met verhuizen maar morgen krijg je een mail van me.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 06-11-2003 14:21]
George Harrison, US vice president of marketing and a fellow who has been admirably frank and open in the past, has suggested that Mario 128 isn't necessarily going to appear on the GameCube after all, saying in an interview with CNN Money that Mario 128's prescence on the GameCube is "definitely not certain".
Mario 128 was originally shown as tech demo ' 100 Marios', but following Mario Sunshine, legendary game designer Shigeru Miyamoto said that a full game featuring innovative gameplay was in development. Indeed, the gameplay's innovation was the reason given for the title not being shown at this year's E3 show.
Nintendo
quote:Godver***** klote nintendo
Op donderdag 6 november 2003 14:08 schreef Chocobo het volgende:
It's all going swimmingly for Nintendo at the moment; great games on the horizon, sales up, and even cool extras like the Zelda bonus disc to keep the people interested. Inevitably, then, there's some slightly less positive news a-comin', Jeb.George Harrison, US vice president of marketing and a fellow who has been admirably frank and open in the past, has suggested that Mario 128 isn't necessarily going to appear on the GameCube after all, saying in an interview with CNN Money that Mario 128's prescence on the GameCube is "definitely not certain".
Mario 128 was originally shown as tech demo ' 100 Marios', but following Mario Sunshine, legendary game designer Shigeru Miyamoto said that a full game featuring innovative gameplay was in development. Indeed, the gameplay's innovation was the reason given for the title not being shown at this year's E3 show.
Nintendo
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Deuh, Resident Evil natuurlijk. Daar heb je geen poll voor nodig.
quote:leesde?
Op donderdag 6 november 2003 00:51 schreef ASSpirine het volgende:[..]
dat kwam ook direct in mijn gedachten toen ik dat leesde
niets kan de simpsons arcade overtreffenneemt me terug naar mijn vakantie in Spanje
quote:Origineel
Op donderdag 6 november 2003 14:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Vraagje : Ik wil een extra controller voor m'n cube gaan kopen,welke zijn het fijnst volgens jullie,de orginele of een imitatie(wel merk vermelden dan).Een wavebird hoef ik niet, ik zit 2 meter van m'n televisie af,dus m'n cube staat voor m'n neus.
quote:Ho ho ho, nu ook weer niet TE voorbarig zijn met je conclusies, er staat dat hij niet per se op de Gamecube hoeft uit te komen, dat wil nog niet zeggen dat hij dat ook totaal niet doet
Op donderdag 6 november 2003 14:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Godver***** klote nintendo
Dit is echt een domper...
Daarnaast wordt het gezegd door de vice president van de marketing afdeling, plus het feit dat ik liever een Mario heb die gewoon totaal helemaal af en top is (dan maar een paar jaar later) dan een gerushed product waar niet veel aan is (SMS)
quote:Ah tanx voor de vlugge reactie!
Op donderdag 6 november 2003 14:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Origineel
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:48 schreef Herr.Flick het volgende:[offtopic]
Nog profici met je zoontje,ik zag het net pas!
Herr Flick moet nog 3 maandjes wachten totdat zijn kroost om de hoek komt kijken
[/offtopic]
Origineel is altijd beter,......... vind ik althans,.. Wavebird is een optie natuurlijk maar als je dat niet wilt zou ik echt voor origineel gaan
WAT DE FUCK! Nintendo doet de prijzen omlaag, verkopen stijgen en het gaat er uit!
quote:Die hebben niet goed opgelet bij hn marketing lessen
Op donderdag 6 november 2003 14:55 schreef Khadgar het volgende:
Tering, ik bel net met de gameshop hier in Den Haag om m'n Mario bundel te reserveren, blijkt dat die gasten gaan stoppen met gamecube systemen verkopen. Ze regelen deze nog wel voor me, maar de cube gaat er bij hun uit!WAT DE FUCK! Nintendo doet de prijzen omlaag, verkopen stijgen en het gaat er uit!
quote:
Cube verdwijnt uit de schappen?Beste contactpersoon,
Vandaag kwam verontrustend nieuws. Mijn favoriete gameshop (de allereerste van Nederland bijna (www.gameshop.nl)) gaat stoppen met de verkoop van GameCube systemen. Ook de Mediamarkt in Rijswijk heeft het vertrouwen in de Gamecube verloren. Is deze tendens door heel Nederland te zien? Ik schrok er in ieder geval behoorlijk van.
Succes in ieder geval!
Bas
quote:
Beste Bas,Door een geschil is gameshop Den Haag inderdaad gestopt met de verkoop van de Hardware, en niet met de Software. Wij verwachten dat dit echter tijdelijk is. Het is dus niet zo dat ze ermee zijn gestopt omdat de GameCube niet goed doorverkoopt.
MediaMarkt Rijswijk heeft net een grote order geplaatst en daarnaast wordt er een Mario Kart Competitie georganiseerd op deze locatie. Dit is geinitieerd door MediaMarkt zelf in samenwerking met Nintendo.
Met de GameCube gaat het bijzonder goed. Wij staan in Nederland al 3 weken op nummer 1 qua doorverkoop.
Dus er zijn absoluut geen redenen voor bezorgdheid.
Groeten,
Nintendo Benelux BV
quote:Laat maar, hoeft zo niet meer
Op donderdag 6 november 2003 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ah.. over "het zinkend schip verlaten" gesproken.. Die stijging van verkopen ten gevolge van de prijsverlaging is alleen maar een impuls op korte termijn denk ik. Op lange termijn zullen de PS2 en Xbox deze verkooptoename toch weer teniet doen door HUN prijsverlagingen die wellicht ook nog es beter getimed zijn. Het lijkt me duidelijk dat deze console geen jaren meer mee gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Herr.Flick op 06-11-2003 15:41]
quote:en jij bent?
Op donderdag 6 november 2003 15:19 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Kom je nou ook al hier alleen maar flamen???
Als je nix te melden hebt, blijf dan aan de andere kant van "het schip."
quote:Oeh, hoe volwassen afgehandeld...
Op donderdag 6 november 2003 15:24 schreef Hakkert het volgende:[..]
en jij bent?
* Khadgar Popcorn pakt.
Is dit het reltopic in GAM vandaag?
quote:Ja gaat toch nergens over.. Een kneutelige actie vraagt om een kneutelige reactie... Vanavond weer mario'm
Op donderdag 6 november 2003 15:30 schreef Khadgar het volgende:[..]
Oeh, hoe volwassen afgehandeld...
* Khadgar Popcorn pakt.
Is dit het reltopic in GAM vandaag?
quote:En hoer die alles download...dus van zijn uitgaven moeten M$, Sony en Nintendo het sowieso niet hebben.
Op donderdag 6 november 2003 15:24 schreef Hakkert het volgende:
en jij bent?
quote:Je quote de verkeerde. Herr heeft gelijk
Op donderdag 6 november 2003 15:24 schreef Hakkert het volgende:[..]
en jij bent?
quote:Vind ik niet
Op donderdag 6 november 2003 15:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je quote de verkeerde. Herr heeft gelijk
Offtopic:
Chocobo gefeliciteerd met je zoontje
Post nog is een foto
quote:Homer,... koop gewoon een RGB kabel,... het is het waard. Dat zie je niet aan een screen. Dat moet je zien bewegen. Beeldkwaliteit stijgt met 30%,.. doffe letters worden scherp,... Tis echt waar,... ik koop geen console zonder rgb te hebben.
Op donderdag 6 november 2003 15:56 schreef HomerJ het volgende:
Kan iemand is 2 foto's naast elkaar plaatsen van de normale kabel en de RGB. wil eff kijken of het geld waard isOfftopic:
Chocobo gefeliciteerd met je zoontje
Post nog is een foto
Oh en hier
quote:* Khadgar plaatje bookmarked voor volgende OP van het CubeTopic
Op donderdag 6 november 2003 16:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Homer,... koop gewoon een RGB kabel,... het is het waard. Dat zie je niet aan een screen. Dat moet je zien bewegen. Beeldkwaliteit stijgt met 30%,.. doffe letters worden scherp,... Tis echt waar,... ik koop geen console zonder rgb te hebben.
Oh en hier
quote:whahahahahaha
Op donderdag 6 november 2003 16:03 schreef Khadgar het volgende:[..]
* Khadgar plaatje bookmarked voor volgende OP van het CubeTopic
Iemand enig idee wanneer die uitkomt? Klinkt namelijk wel prima.
quote:Die is al uit in Japan, en voor Europa komt hij voorlopig niet uit. Het apparaat werkt momenteel alleen met Animal Crossing + (die is alleen in Japan uitgekomen) en het is dus geen algemene memorycard ofzo (zoals ik eerst dacht.)
Op donderdag 6 november 2003 16:43 schreef P8R het volgende:
Ik vind net op de nintendo-site dit: SD-Memory Card AdapterIemand enig idee wanneer die uitkomt? Klinkt namelijk wel prima.
quote:Bedankt!
Op donderdag 6 november 2003 16:49 schreef koei het volgende:[..]
Die is al uit in Japan, en voor Europa komt hij voorlopig niet uit. (...) en het is dus geen algemene memorycard ofzo (zoals ik eerst dacht.)
Dat eerste had ik natuurlijk eigenlijk ook wel kunnen raden... het is ook niet de eerste keer... Ik dacht ook dat het een algemene memorycard was, niet echt nuttig zo'n adapter...
quote:Whahahah LOL
Op donderdag 6 november 2003 16:01 schreef Chocobo het volgende:
Homer,... koop gewoon een RGB kabel,... het is het waard. Dat zie je niet aan een screen. Dat moet je zien bewegen. Beeldkwaliteit stijgt met 30%,.. doffe letters worden scherp,... Tis echt waar,... ik koop geen console zonder rgb te hebben.Oh en hier
Inderdaad, geen console zonder RGB kabel, anders is het gewoon zonde van de kwaliteit van de graphics.
quote:ik heb er zelf ook één, het was een hele verbetering bij super monkey ball 1
Op donderdag 6 november 2003 19:29 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Inderdaad, geen console zonder RGB kabel, anders is het gewoon zonde van de kwaliteit van de graphics.
[Dit bericht is gewijzigd door gamecube_master op 06-11-2003 20:00]
quote:Wat, een baby? Hoe werkt dat dan met Super Monkey Ball?
Op donderdag 6 november 2003 19:36 schreef gamecube_master het volgende:
ik heb er zelf ook één, het was een hele verbetering bij super monkey ball 1
quote:een rgb kabel of is dat te moeilijk om te snappen?
Op donderdag 6 november 2003 19:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Wat, een baby? Hoe werkt dat dan met Super Monkey Ball?
quote:Was maar een geintje, hence the smiley. Vond het wel een grappig idee om een baby te gebruiken bij Super Monkey Ball.
Op donderdag 6 november 2003 20:00 schreef gamecube_master het volgende:
een rgb kabel of is dat te moeilijk om te snappen?
quote:er zit anders wel een baby in super monkey ball dus echt grappig...
Op donderdag 6 november 2003 20:04 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Was maar een geintje, hence the smiley. Vond het wel een grappig idee om een baby te gebruiken bij Super Monkey Ball.
quote:Yep
Op donderdag 6 november 2003 20:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
word het beeld echt veel scherper door zo'n RGB kabel,
quote:* Lamer_Deluxe nu beelden ziet van een baby in een plastic bal die door de woonkamer wordt gerold...
Op donderdag 6 november 2003 20:10 schreef gamecube_master het volgende:
er zit anders wel een baby in super monkey ball dus echt grappig...
quote:Choco is een oude lul, wist je dat nog niet?
Op donderdag 6 november 2003 21:52 schreef ASSpirine het volgende:
is chocobo al zo oud ?![]()
en congrats
Je User icon rullt trouwens choc
quote:Jerk
Op donderdag 6 november 2003 22:06 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
* Lamer_Deluxe nu beelden ziet van een baby in een plastic bal die door de woonkamer wordt gerold...
Gongon rules gewoon bij monkeyball, geen stoerdere aap dan hem
quote:Kijk eens bij V&D , heb je 1 voor 11 euro, en die dingen spelen beter dan de originele.
Op donderdag 6 november 2003 14:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Vraagje : Ik wil een extra controller voor m'n cube gaan kopen,welke zijn het fijnst volgens jullie,de orginele of een imitatie(wel merk vermelden dan).Een wavebird hoef ik niet, ik zit 2 meter van m'n televisie af,dus m'n cube staat voor m'n neus.
quote:heeft v&d console spullen?
Op donderdag 6 november 2003 22:11 schreef El-Rico het volgende:[..]
Kijk eens bij V&D , heb je 1 voor 11 euro, en die dingen spelen beter dan de originele.
Welke merk zijn die goedkope? en hebben die die vibratie shit? altijd lekker
quote:Dat ben ik niet met je eens. Ik vind de originele controllers de enige goeie. Samen met de wavebird, het uber game speel apparaat.
Op donderdag 6 november 2003 22:11 schreef El-Rico het volgende:[..]
Kijk eens bij V&D , heb je 1 voor 11 euro, en die dingen spelen beter dan de originele.
quote:Je zal een V&D moeten zoeken waar ze een electric city hebben. Daar verkopen ze de console stuff.
Op donderdag 6 november 2003 22:22 schreef kiw het volgende:[..]
heeft v&d console spullen?
ik was laatst bij een (almere) en daar hadden ze helemaal nix kwa console games/accessoires.Welke merk zijn die goedkope? en hebben die die vibratie shit?
altijd lekker
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:24 schreef BMH het volgende:
Baten Kaitos trailer+
[afbeelding]
Een beetje fantasy mag toch niet ontbreken
Als je het grote nieuws van deze week, of zeg maar gerust dit jaar, nog niet gehoord hebt, dan we hebben we een fijne verrassing voor je in petto.
Op 14 november brengt Nintendo het Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak uit. Zoals je mag je verwachten bestaat dit uit een Nintendo GameCube, een controller en een exemplaar van Mario Kart: Double Dash!!
Wat je waarschijnlijk niet verwachtte, is dat dit pakket bovendien een gelimiteerde Zelda bonusdisk bevat met vier complete games, die allemaal speelbaar zijn op de Nintendo GameCube: The Legend of Zelda, Zelda II: The Adventure of Link
The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask - plus een speelbare demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker.
De prijs? Allemaal voor jou voor slechts ¤149,95! (Verwachte verkoopprijs / Adviesprijs
quote:Ja we lazen het al,........ erg hoor. Die disc moet los komen
Op vrijdag 7 november 2003 08:53 schreef Wunk het volgende:
Vanochtend in m'n mail:Als je het grote nieuws van deze week, of zeg maar gerust dit jaar, nog niet gehoord hebt, dan we hebben we een fijne verrassing voor je in petto.
Op 14 november brengt Nintendo het Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak uit. Zoals je mag je verwachten bestaat dit uit een Nintendo GameCube, een controller en een exemplaar van Mario Kart: Double Dash!!
Wat je waarschijnlijk niet verwachtte, is dat dit pakket bovendien een gelimiteerde Zelda bonusdisk bevat met vier complete games, die allemaal speelbaar zijn op de Nintendo GameCube: The Legend of Zelda, Zelda II: The Adventure of Link
The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask - plus een speelbare demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker.
De prijs? Allemaal voor jou voor slechts ¤149,95! (Verwachte verkoopprijs / Adviesprijs
Dit is ook erg interessant trouwens
http://www.totalvideogames.com/?section=Read%20News&id=4126&gameid=2927&format=000008
All you people say your PC and current consoles can run anything you want, that all good games are already on it, nevertheless you all buy the new console once it's released..
Persoonlijk is 't een sterke stap op M128 achter te houden voor de N5, want zeg zelf...., mario verkoopt.., 'k zeg niet dat het LEUK is.., maar 't is wel slim
quote:Klopt,....... de nieuwe Nintendo heeft een goede releaselijst nodig
Op vrijdag 7 november 2003 09:04 schreef Wunk het volgende:
Persoonlijk is 't een sterke stap op M128 achter te houden voor de N5, want zeg zelf...., mario verkoopt.., 'k zeg niet dat het LEUK is.., maar 't is wel slim
quote:Niks,... geen FFVII op Cube,...
Op vrijdag 7 november 2003 09:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hey hey , wtf mis ik??
quote:Had je al moeten doen
Op vrijdag 7 november 2003 09:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wellicht wordt het dan eens tijd dat ik mij ga interesseren voor FF
quote:Leuke fanart!
Op vrijdag 7 november 2003 08:36 schreef Chocobo het volgende:Je spot met VII
quote:Nope
Op donderdag 6 november 2003 20:12 schreef _Administr8or_ het volgende:
word het beeld echt veel scherper door zo'n RGB kabel, want ik heb mijn gamecube nu via een VGA box op mijn monitor aangesloten, en het beeld is best wel onscherp..
Ik heb ook zo'n RGB kabel gekocht maar ik merk vrijwel geen verschil met de gewone aansluiting. Dit terwijl ik wel met mijn PS/2 verschil merkte toen ik naar s-video ging ipv de standaard kabel.
quote:Vreemd,... zit je wel in het RGB kanaal van je tv ? (scart 1 ? ) Normaliter verbeterd het beeld met 30% zeker,.. althans bij mij
Op vrijdag 7 november 2003 09:43 schreef erikh het volgende:[..]
Nope
Ik heb ook zo'n RGB kabel gekocht maar ik merk vrijwel geen verschil met de gewone aansluiting. Dit terwijl ik wel met mijn PS/2 verschil merkte toen ik naar s-video ging ipv de standaard kabel.
quote:Crap...
Op vrijdag 7 november 2003 09:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Niks,... geen FFVII op Cube,...
[..]Had je al moeten doen
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep
quote:Hebben jullie allebei de kabel van Nintendo, of hebben jullie niet dezelfde?
Op vrijdag 7 november 2003 09:43 schreef erikh het volgende:[..]
Nope
quote:Dat zou nog wat kunnen zijn, hij zit in scart 2 bij mij. Dat ga ik over anderhalve maand (als ik lekker op mijzelf ga
Op vrijdag 7 november 2003 09:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vreemd,... zit je wel in het RGB kanaal van je tv ? (scart 1 ? ) Normaliter verbeterd het beeld met 30% zeker,.. althans bij mij
quote:Ik heb de originele kabel van nintendo ja
Op vrijdag 7 november 2003 10:41 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
[..]Hebben jullie allebei de kabel van Nintendo, of hebben jullie niet dezelfde?
Misschien dat het daar dan aan ligt
Nintendo trekt een bedrag uit van ongeveer 35 miljoen euro om dit najaar haar producten te promoten in Europa...
In een interview met MCV Online heeft Nintendo of Europe aangegeven dat het zo'n 35 miljoen euro apart heeft gezet voor marketingcampagnes in Europa. Dit bedrag wordt uitgegeven aan reclamespotjes op TV, in tijdschriften, op internet en in winkels.
Het bedrag zal gebruikt worden om de GameCube, alsmede de GameBoy Advance, nog wat bekender te maken bij het Europese publiek. Ook zal men in de campagnes de nadruk leggen op bepaalde belangrijke titels (bijvoorbeeld Mario Kart Double Dash) en de nieuwe prijs van de GameCube (99 euro).
bron: www.cubezone.nl
quote:Ik ben hier toch redelijk verbaasd over. Nintendo heeft Europa vaak zat links laten liggen dus dit bevalt me wel.
Op vrijdag 7 november 2003 14:58 schreef gamecube_master het volgende:
Nintendo: 35 miljoen marketing in Europa
Nintendo trekt een bedrag uit van ongeveer 35 miljoen euro om dit najaar haar producten te promoten in Europa...In een interview met MCV Online heeft Nintendo of Europe aangegeven dat het zo'n 35 miljoen euro apart heeft gezet voor marketingcampagnes in Europa. Dit bedrag wordt uitgegeven aan reclamespotjes op TV, in tijdschriften, op internet en in winkels.
Het bedrag zal gebruikt worden om de GameCube, alsmede de GameBoy Advance, nog wat bekender te maken bij het Europese publiek. Ook zal men in de campagnes de nadruk leggen op bepaalde belangrijke titels (bijvoorbeeld Mario Kart Double Dash) en de nieuwe prijs van de GameCube (99 euro).
bron: www.cubezone.nl
quote:ik ook, ik ben hier heel erg blij mee
Op vrijdag 7 november 2003 15:57 schreef Fantus het volgende:[..]
Ik ben hier toch redelijk verbaasd over. Nintendo heeft Europa vaak zat links laten liggen dus dit bevalt me wel.
[Dit bericht is gewijzigd door gamecube_master op 07-11-2003 16:40]
quote:ja, hier zitten ook een boel mensen
Op vrijdag 7 november 2003 17:07 schreef Wiggum het volgende:
ze konden er ook niet veel langer onderuit, anders concurreerde Sony ze eruit. Ik denk dat gamemakers steeds vaker beseffen dat Europa belangrijk is. Het duurt ook steeds korter nu voor spellen hier uitkomen, na hun release in US en Japan
quote:1 pond is ongeveer 1.50 euro en zit bij de abn amro geloof 15 eurocent kosten aan en je kan btw alleen met credit card betalen bij play.com
Op vrijdag 7 november 2003 17:36 schreef HomerJ het volgende:
Vraagje als je bij Play.com besteld:
Hoeveel is 29.99 pond?
En kost het extra als je naar engeland geld moet overmaken?
quote:ik heb een spel bij Play besteld, voor 31 pond, wat toen overeen kwam met ruim 43 euro, ofzo. En voor zover ik weet kostte het mij 11 cent. niet omdat ik het geld naar Engeland moest overmaken, maar omdat de Postbank dat bedrag rekent voor het omrekenen van "vreemde valuta" naar euro's voor mijn afschrift
Op vrijdag 7 november 2003 17:36 schreef HomerJ het volgende:
Vraagje als je bij Play.com besteld:
Hoeveel is 29.99 pond?
En kost het extra als je naar engeland geld moet overmaken?
[Dit bericht is gewijzigd door Wiggum op 07-11-2003 18:39]
quote:
A few days ago I made a post questionning whether I will buy Mario Kart or not citing the reasons that I don't really have many opportunities to play multiplayer with friends as much as I used to.After watching some new vids, all I can say is that I was a moron... this game looks so ****ing fun, I can't believe I considered passing it up!
The few times that I will be able to play this multiplayer will be worth it!
Also with Warppipe progressing nicely, I'll be up for some mp with my fellow IGNers!
HOT MARIO!
quote:
Gameinformer just posted 17 new MK:DD videos so get that braodband warmed up.Go HERE for lots of Mario kart love!!
Video #1
Level - Intro Movie
Chracters - The Whole GangVideo #2
Level - Luigi's Circuit
Characters - Baby Mario/PrincessVideo #3
Level - Pebble Beach
Character - Baby Mario/PrincessVideo #4
Level - Baby Park
Character - Baby Mario/PrincessVideo #5
Level - Dry Dry Desert
Character - Mario/BirdoVideo #6
Level - Mushroom Bridge
Character - Baby Luigi/WaluigiVideo #7
Level - Mario Circuit
Character - Baby Luigi/WaluigiVideo #8
Level - Daisy Cruiser
Character - Baby Luigi/WaluigiVideo #9
Level - Waluigi Stadium
Character - Baby Luigi/WaluigiVideo #10
Level - Sherbert Land
Character - Daisy/KoopaVideo #11
Level - Mushroom City
Character - Daisy/KoopaVideo #12
Level - Yoshi Circuit
Character - Daisy/KoopaVideo #13
Level - DK Mountain
Character - Daisy/KoopaVideo #14
Level - ??
Character - Paratroopa/Baby MarioVideo #15
Level - ??
Character - Paratroopa/Baby MarioVideo #16
Level - Bowser Castle
Character - Paratroopa/Baby MarioVideo #17
Level - Rainbow Road
Character - Paratroopa/Baby Mario
quote:
Top games die nu al in ontwikkeling zijn en in 2004 uitkomen:
Off the top of my head...Final Fantasy Crystal Chronicles
Metal Gear Solid The Twin Snakes
The Legend of Zelda: Four Swords
The Legend of Zelda: Tetras Trackers
Pikmin 2
Star Fox (Armada)
Tales of Symphonia
Baten Kaitos
Wario Ware (GCN)
Custom Robo
Killer 7
Pokemon Box
Island of the Kaiju: Amazing Island
Puyo Puyo Fever
Geist
Sonic Heroes
Pokemon Colosseum
PSO Ep 1 and 2 PLUS
PSO Ep 3
Virtua Fighter Quest
Paper Mario GCN
Resident Evil 4
Mega Man Anniversary Collection
Mega Man Command Mission
Chibi Robo
Nintendo Puzzle Collection
Mario Tennis
Gundam (title?)
Gotcha Force
Harvest Moon: A Wonderful Life
StarCraft: Ghost
etc
quote:
Since Klier's full impressions aren't up yet, I hope this thread will satiate the info-starved Mario Kart fans (like myself) until then.Yesterday, I finally stumbled upon Electronics Boutique's demo of MK:DD, and anxiously booted up the sucker. I stayed there for over an hour...must've raced ten times or more. There was only one track available on the demo (Mario Circuit), but ALL the characters were playable (sans hidden characters, of course). So how was it? Read on...
GraphicsKlier just made a thread about the graphics, and let me say...he's ABSOLUTELY RIGHT. The graphics are very smooth and full of life. Just some of the things I saw around and on the track:
-Tons of billboard "ads" near the beginning
-A large chain chomp
-Stars on poles
-Blue shells on poles
-Peach's Castle
-Bouncing trees with eyes (they rule!)
-Waddling goombas (who splat if you hit them with an item!)
-Snapping piranha plants (near the finish line, quite a nuisance. If you hit their pipe with an item, it stuns them momentarily)...and this is all on ONE track. The character animations are terrific as well; nail someone with a shell and your gunner will do a little happy dance. A large explosion to your kart, though, will result in your gunner slipping off and hanging on for dear life onto the back railing (skidding his belly on the road).
Koopa and Paratroopa rule.
SoundCharacter whoops and yells are back; when you pick each character on the select screen, they say their name (I think Peach's voice has improved, and Bowser has his SMS/Mario Golf voice in case you're wondering. Same with Jr). The music is a little TOO catchy...it adds a great "party" atmosphere to the game, but it'll get stuck in your head and you'll grow to hate it, heh.
GameplaySo is the two-person-per-kart a good addition? Heck yeah. The guy in the back (let's say Luigi) uses the items, though the guy in the front (Mario) can hold them as well. If Luigi uses his item and Mario is holding one as well, Mario will AUTOMATICALLY switch with him and get into an item-ready position. I thought this was kinda cool. Also, the special items are mixed in with the regular (when you get one, it'll say "SPECIAL" in front of it). Each team has one type of special, so Mario and Luigi's special item will always be the Fireball. If you have, say, Mario and Diddy, Mario will still be able to get the Fireball on HIS item box, but Diddy can get the Big Banana on his. So mixing and matching the characters is all about what items you want.
Koopa and Paratroopa rule. They randomly get either a triple green shell or triple red shell. These have been taken out of the "regular" items, leaving the mushroom, star, green shell, red shell, banana, triple mushroom, wing shell, fake box, and lightning bolt for the main items.
I had the opportunity to play with a bunch of characters (one from each team at least), so any questions on characters are welcome. I do really like the special items; they're powerful yet not cheap.
Control is spot-on, nice and tight. THE SPEED IS FINE. VERY GOOD. EQUAL TO IF NOT MORE THAN MARIO KART 64. I will say that I think powerslides are a little easy to pull off, but that may just be because I've played so much MK64. Surprisingly, hopping isn't really missed, and I loved hopping in the old games.
Now, I haven't played a whole lot, but from what I noticed, the computer does not cheat. Well, at least not as bad as in MK64. When I got in first (50cc) I STAYED in first...there were no karts suddenly popping up behind me. They also seem to finally have implemented good AI; the computer doesn't all drive as one automatic kart like in SMK, and they don't get sudden speed bursts and ridiculous recovery like MK64. The AI is more like...Super Circuit. And that's a dang good thing to me.
Koopa and Paratroopa rule.
The characters are stacking/juggling their items. If you have three mushrooms stacked up and you get smacked, you better believe you lose at least two of them. They then sit on the track, and if you run over them you automatically get a speed boost. Turtle shells are often scattered about as well. Oh, and let me mention that when you get hit you just stumble some and lose speed...the main thing the game seems to want is for the action to keep on goin'. Nice improvement.
The track design of this course was very nice. Mario Circuit is actually the second track in the Flower Cup (rather than the first track in the game), so it had some difficult areas. There are lots of nice turns and good obstacles. You know how SMK had skinny tracks that required skill to navigate while MK64 was more of an "open" road? Well, MKDD seems to be sort of between these two types of tracks, with a somewhat-open road. However, it has more obstacles it seems, making for a good challenge. And the best I could do on 150cc was 4th place (even after multiple attempts).
MultiplayerSome kid half my age waddled up and recognized the game, so I offered him the controller...then I got a better idea, to test out 2P! So we played 2P Grand Prix (except on one track) and it's pretty much how you expect it to be. The real meat-and-potatoes of 2P mode, though, is CO-OP. THIS RULES!!! IT'S SO MUCH FUN! As you may know, one guy drives and the other shoots, you swap by simultaneously pressing Z, and the guy in the back can attack with A. Since I was Yoshi that race, I kept sticking my tongue out at other players when attacking. It was a ton of fun, and adds lots of replay.
Anyway, by then I was sick of the kid, so I headed home, but let me tell you that this game is going to r0xx0rs j00. If you're a fan of old Mario Karts, you're gonna love this one.
quote:Reclame spotjes:
The Nintendo section of the survey asked users and makers questions on both the GameCube and Game Boy Advance.How many GameCube games do you own?
(users - 3937 responses)
1. Don't have GameCube games: 54.8%
2. 1 - 10 games: 37.9%
3. 11 - 20 games: 5.9%
4. 21 - 30 games: 1.1%
5. Other: 0.3%How many Game Boy Advance games do you own?
(users - 3961 responses)
1. 1 - 10 games: 59.5%
2. Don't have GBA games: 26.4%
3. 11 - 20 games: 9.6%
4. 21 - 30 games: 3.1%
5. Other: 1.4%What dissatisfies you about the GameCube?
(users - 3939 responses)
1. Nothing in particular: 1741 votes
2. Want DVD capabilities: 443 votes
3. Want networking: 252 votes
4. Price is too high: 224 votes
5. Want a change in design: 193 votes
6. Oter: 382 votesHere, "other" included the software variety being low, game content being childish, the controller being difficult to use, the AC adapter being too big and that it can't use 12 centimeter disks.
What dissatisfies you about the GameCube?
(makers - 94 responses)
1. Want DVD capabilities: 35 votes
2. Nothing in particular: 13 votes
3. Networking is insufficient: 8 votes
4. Design is bad: 8 votes
5. Price is too high: 3 votes
6. Oter: 51 votes
Cubism Vol. 53: 10 Best GCN Ideas (Part 2)
Last week I listed the bottom half of my picks for the top 10 ideas on GameCube. This week I rank the top five. Bear in mind that the ideas I'm praising are gameplay innovations, and don't include hardware breakthroughs such as the Wavebird and Nintendo's pioneering use of handles. In selecting the best gameplay ideas, I've considered not just how well each idea fit into the game it appeared in but how well the idea would fit into other games in the future. Without further ado
5. Zelda's Open Ocean
What's smart about it: So many people have complained about the decision to make the latest Zelda cel-shaded, that few have ever commented about the game's other bold design element: the fact that it is set on the ocean. Until The Wind Waker, the best adventure games -- including every Zelda title -- were primarily set on solid ground. These games were designed to impress by giving players vast territory to explore, but would usually keep the explorable areas close together and hemmed in by distant mountain ridges, valley walls and other barriers. A lot of fun was had within those confines, but the Zelda designers, by setting their game on the ocean, re-wrote the rules. The designers were able to provide an openness to the game world that puts previous adventure games to shame. In The Wind Waker, Link's primary terrain -- the sea -- is mostly empty. The areas that he can explore are scattered far and wide, and it turns out that quite frequently the next place to visit is first glimpsed as a mere speck the horizon. That fact alone makes the game feel more grand, and improves the sense of exploration that is so integral to good adventure games.
Even better is the fact that, by setting the game on the ocean and avoiding the need to "explain" the limits of the explorable terrain by including unreachable backdrops like mountains and such, the designers were able to ensure that none of the specks on the horizon would be beyond the player's reach.
Would it work in other games? There's nothing keeping other designers from setting their games on an ocean, but the feeling of boundlessness in The Wind Waker will be hard to replicate. Other designers, such as those that created the air-world of Skies of Arcadia in 2000, have tried similar approaches, but to truly present a world as expansive and as open to exploration as The Wind Waker will require vivid imagination and a lot of hard work.
Bottom Line: Thanks to the latest Zelda, where once we were all Lewises and Clarks, we can finally be Columbus or Magellan.
4. Sheer Insanity
What's smart about it: Eternal Darkness wasn't the first game to play tricks on a player's mind. In fact, considering how well Metal Gear Solid pulled that kind of thing four years earlier, it's no wonder that the MGS remake was put in the hands of the developers of Eternal Darkness. But no game, not even Metal Gear Solid, has ever been designed to have as much fun at the gamer's expense as Silicon Knights' celebrated adventure. The insanity effect was a simple idea: interrupt the gamer's playing experience with an unexpected scare. It was the execution that was inspired. By establishing s sanity meter that could be depleted by reckless play, Silicon Knights allowed for a variety of freak-out moments that ranged from levels loading upside down to the playable character's own limbs and head suddenly popping off. Some of the best insanity effects broke down the so-called fourth wall and reached into the real world by simulating false memory cards erasures, false crashes and a drop in volume depicted with on-screen icons that are so similar to the ones my TV really does use that the effect still manages to trick me. The addition of an insanity gauge also extended replay value as it encouraged those players who might be good enough to speed through the game without a drop in sanity to actually force themselves to struggle, just to see what wild tricks the game might throw at them.
Would it work in other games? It would be tedious to have insanity effects in every game on the market. I have enough trouble racing through F-Zero that the last thing I need is for the game to randomly pretend to shut down or erase my memory card. But there are many games, such as first-person shooters and any type of horror game, in which it would make sense for a playable character to experience fear or fatigue or some other condition that could warrant all sorts of Eternal Darkness-style weirdness to warp the game experience.
Bottom Line: No game before Eternal Darkness so effectively kept players wondering if what they were experiencing was "real," and all games that try to do so since will be in Silicon Knights' debt.
....
1. Backseat Drivers
What's smart about it: One need look only to Tetris and Pokemon to see how low-tech some of the best gaming ideas can be, which is why I have quite a lot of appreciation for the simple but profoundly fun idea of allowing two players, rather than one, to control a vehicle in Mario Kart. Co-operative play is nothing new, but co-operative driving? That hasn't been seen much in video games, but, as executed in Mario Kart Double Dash, it suddenly becomes a mystery as to why no previous game, and definitely no cart-racer, ever managed to pull off the feat quite so effectively. Co-op carting isn't just a fun way to allow two people to control a vehicle in a racing game. It makes driving in games, as it so often is in real life, an experience that is more fun when a friend is along for the ride. The first time you take a lap around the track while shouting at your friend to nail the cart next to you, or have him yell at you to slide over to another racer so he can nail them with a shell, then you'll wonder why it's taken so long for designers to bring the classic driver-passenger interaction into a fun video game. Pulling off a co-op power-slide is wonderful, and swapping the driver's seat for the back-seat as your friend takes the wheel evokes the thrill of those "You take the wheel!" scenes in action movies.
Would it work in other games? One of the laments in gaming these days is that Shigeru Miyamoto doesn't get involved in making games like Grand Theft Auto, but as soon as you play a co-op race in Mario Kart, you'll realize that if the man was making his own GTA, he would have probably included a multi-player mode that would have allowed one player to drive while the other fired some guns from the passenger seat, something we've seen in just about every car chase ever filmed. In the wake of Double Dash, I expect to see a lot more co-op driving, and hopefully a lot more co-op play that lets one player navigates a gaming world while other is the gunman. In Nintendo terms, you control Yoshi, and I'll be Mario, hurling fireballs.
Bottom Line: Thanks, Nintendo, for realizing that when it comes to racing a vehicle in Mario Kart, two can play that game.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 07-11-2003 19:13]
Trouwens, die mario en luigi RPG filmpje is ontzettend vaag
quote:.... de games
Op vrijdag 7 november 2003 19:18 schreef gamecube_master het volgende:
oke, ik moet een jongens ouders er van overtuigen dat een gamecube leuk is, kunnen jullie een paar pluspunten opnoemen? alvast bedankt
quote:Hij stuitert
Op vrijdag 7 november 2003 19:18 schreef gamecube_master het volgende:
oke, ik moet een jongens ouders er van overtuigen dat een gamecube leuk is, kunnen jullie een paar pluspunten opnoemen? alvast bedankt
quote:het is de goedkoopste console en de graphics zien er mooier uit als op de PS2. Ook zijn de spellen over het algemeen minder geweldadig. Heb ik vanochtend een collega mee over de streep getrokken!
Op vrijdag 7 november 2003 19:18 schreef gamecube_master het volgende:
oke, ik moet een jongens ouders er van overtuigen dat een gamecube leuk is, kunnen jullie een paar pluspunten opnoemen? alvast bedankt
quote:ik wil hem ook hebben maar ik heb er geen geld voor, heb namelijk al me geld gereserveerd voor mario kart: DD
Op vrijdag 7 november 2003 19:28 schreef StarGazer het volgende:
Hoei vandaag voor 17,50 Metroid Prime aangeschaft in originele verpakking. 2e hands dat wel, maar alles ziet er nieuw uit. En oh oh oh wat is ie mooi![]()
quote:Het houdt hem van de straat? Beter hangen achter je cube dan op straat
Op vrijdag 7 november 2003 19:27 schreef gamecube_master het volgende:
2 andere mensen heb ik ook al overgehaald maar deze jongen mag hem niet halen van ze ouders
quote:Jah daar zit ik ook op te w88 (wie niet
Op vrijdag 7 november 2003 19:30 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik wil hem ook hebben maar ik heb er geen geld voor, heb namelijk al me geld gereserveerd voor mario kart: DD
quote:had ik het geld maar
Op vrijdag 7 november 2003 19:31 schreef StarGazer het volgende:[..]
Jah daar zit ik ook op te w88 (wie niet
) , maar een metroid prime in originele verpakking voor 17,50....kan je gewoon niet laten liggen
quote:Hmmm, ben ik een zeikerd als ik zeg dat ze daarmee wel een beetje laat zijn, en dat het ook wel terecht is aangezien ze sinds mei ongeveer niks meer van zich hebben laten horen in de EU
Op vrijdag 7 november 2003 14:58 schreef gamecube_master het volgende:
Nintendo: 35 miljoen marketing in Europa
bron: www.cubezone.nl
quote:Even zoeken op ign zijn er wel al.
Op vrijdag 7 november 2003 19:26 schreef nikanoru het volgende:
Zijn er eigenlijk al screens van Starfox Armada?
Ben ik wel behoorlijk benieuwd naar eigenlijk.
quote:En dan in een enquete vragen of ik de tvreclame van de prijsverlaging heb gezien
Op vrijdag 7 november 2003 19:35 schreef febster het volgende:[..]
Hmmm, ben ik een zeikerd als ik zeg dat ze daarmee wel een beetje laat zijn, en dat het ook wel terecht is aangezien ze sinds mei ongeveer niks meer van zich hebben laten horen in de EU
quote:Deze eerste screenshots zijn rond uit lelijk. Maar net als met bvb Four Swords zien de eerste builds er enorm lelijk uit. Aan het eind gaan ze de boel pas oppoeptsen:
Op vrijdag 7 november 2003 19:35 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Even zoeken op ign zijn er wel al.
Daar zit ik ook echt op te wachten
Lylat Wars was zo
quote:Cool had ik nog niet gezien.
Op vrijdag 7 november 2003 19:38 schreef BMH het volgende:[..]
Deze eerste screenshots zijn rond uit lelijk. Maar net als met bvb Four Swords zien de eerste builds er enorm lelijk uit. Aan het eind gaan ze de boel pas oppoeptsen:
quote:IDD. dikke multiplayer fun. Ook te spelen over LAN
Op vrijdag 7 november 2003 19:40 schreef nikanoru het volgende:[..]
Cool had ik nog niet gezien.
Eerst de gameplay en dan de graphics. En dat is de goede volgorde.
quote:dat wordt wel wat!
Op vrijdag 7 november 2003 19:41 schreef BMH het volgende:[..]
IDD. dikke multiplayer fun. Ook te spelen over LAN
Ssj here.. klier, you are the first on the GcnGB to get MKDD.. How do you feel?
Klier says:
Special, obviously. But I always feel special. I'm like the one eyed man in the land of blind people
Ssj2119 says:
LMFAO.. heehee.. well I have a few questions regarding some of the modes.. first.. can you play multiplayer grandprix?
Klier says:
Not seen that yet, I don't think you can. But I have to say that I have yet to concentrate on MP. I want to finish the game first; getting all the courses, characters, karts, etc. first...
Ssj2119 says:
MP?
Klier says:
multiplayer, n00b
Ssj2119 says:
Lol every time I see that I think Metroid Prime
Klier says:
I'll spell it out in the future, for the weak of mind
Ssj2119 says:
thank you.. ok.. so how do you find the speed of the game thus far
Klier says:
Perfect. Really perfect Next topic, because there is nothing to discuss about it. If you liked MK64 (read: Mario Kart 64 ), you will have no problem with this one at all. As far as I know, it's a little faster, even!
Ssj2119 says:
Thats great news!! So a lot of people are wondering about the tracks.. how are they? Graphics. layout?
Klier says:
Graphics are among the best on the Cube, I think. I love the design. Texture work is by far the best of any internally developed Nintendo game, rock solid 60 fps, lot's of cool effects like lightning, snow, dust clouds, heat blurring, etc. Fantastic animations, particle effects everywhere, trees moving in the wind (or dancing along with the sound) Great flashy colors.
Graphics = excellent - as for layout.... great! I have found lots of cool sidetracks and shortcuts so far, and the levels all are totally different. From dry desserts to tropical rainforest, from flat oval to bumpy off road tracks.... it's all there
Ssj2119 says:
man this is great.. are there any glitches? Like the infamous wario stadium glitch?
Klier says:
not found any of those yet, but I am sure I'll find some in the future. At least, I hope so. Those glitches are great
Ssj2119 says:
You damn right they were... So you must be playing a lot of 1 player.. how is the 1 player experience and how is the AI (Artificial Intelligence)
Klier says:
Yes, I am currently very active in the one player world of Mario Kart. I am playing through the 150cc courses now with a friend (one after the other, every time), and I think they are hard as hell. I am having some serious trouble ending first . Maybe it's because I have played over a billion of hours of MK64: I that game is like second nature to me, and while everything looks a lot like MK64, it all just is a little bit different. I have yet to master the karts, I don't quite know how to use to character changing in an effective way, and am not good at using gadgets just yet but that will come in time, I am sure - it's all a matter of practice
Ssj2119 says:
Thats great to hear - how is the AI?
Klier says:
It's good. Damn good Character actually use their weapons this time, and the computer is very fast. The ones that win the first cup win the second, third and fourth too, usually - and, they cheat Again.hahaha
Ssj2119 says:
grrrr.. ill get you computer bastards!! *cough* Yes.. so.. We already know its fun, has great graphics and is hard.. How is the music?
Klier says:
Comparable with those found in MK64. some great, some annoying, nothing special, really. Dolby Pro Logic 2 sounds great though
Ssj2119 says:
Cool, that should sounds good.. Does the music interfere with gameplay? meaning does it take your concentration away?
Klier says:
NO! it actually makes me happy - its Mario Kart music.... you know it
Ssj2119 says:
Wow thats great.. So moving on, how are the loading times and the overall presentation of the game (Menu systems)
Klier says:
Loading times? What's that? I seriously thought I was playing the CART version, like MK64. Load times MK: DD = Load times MK64
Ssj2119 says:
that is beautiful, thank you Nintendo
Klier says:
Jesus Christ - that's something special indeed...never thought of it - there aren't any whatsoever. Nowhere, zip. Zero. None
Ssj2119 says:
That is great, a reason why I love gamecube so much. Well how do you find the menu system and overall presentation?
Klier says:
Clean. Mario Kart 64 style, basically, it's nothing special, and it works great
Ssj2119 says:
cool, simple and straight to the point. I heard a lot of comparisons to the Snes Mario kart and also to the Mario kart 64 version, I am confused and I would imagine a lot of others are.. is it more like SMK (Super Mario Kart) or MK64 (Mario Kart 64)?
Klier says:
hmmmm hard, hard
Ssj2119 says:
Or is it a new incarnation?
Klier says:
I haven't played SMK (Super Mario kart) in ages, so I am not quite sure how it compares. It sure has the Mario Kart feel though
Ssj2119 says:
As long as its Mario kart
Klier says:
it is, very much - I feel right at home
Ssj2119 says:
Ahh.. controls.. how are the controls?
Klier says:
getting used to, after the zillions hours of MK64 I have played....
Ssj2119 says:
I'd Imagine thats the same for everyone reading. So is MKDD is to Mario Kart 64 as SSB:M is to SSB? Was the jump from 64 to double dash, as significant as the one from Super Smash bros. to Melee?
Klier says:
I hate SSB - don't play either of them
Ssj2119 says:
*rolls eyes* I would Imagine it has the same "jump" - With all the great features and secrets I've heard about.. You come across any "secrets" yet?
Klier says:
well, it is more polished, if that's what you're asking. I think that this is what they wanted to do when they created Mario Kart 64.... You can unlock now characters and karts when you win, so there are secrets to be found, but nothing near SSB:M
Ssj2119 says:
thats not what I've been hearing, but everyone will find out in due time. Lets move onto multiplayer, have you dabbed into it yet? Both Vs. and battle?
Klier says:
What do you mean, that's not what you have heard?
Ssj2119 says:
There are quite a lot of unlockables
Klier says:
well, don't get me wrong, I just don't know, I haven't played enough of it yet
Ssj2119 says:
Understandable - there probably wont be as much unlockables as Ssb:m but I know there is enough to make people smile.. So how is the multiplayer? (frame rate, fun etc)
Klier says:
do you really have to ask? No, you don't!
Ssj2119 says:
LoL
Klier says:
...and that says enough, right?
Ssj2119 says:
yeah it does, Ok, give us your impressions.. vs... battle
Klier says:
have played a little vs. its great. It's fast, fun, and everything I had hoped for. I don't yet know all the shortcuts, and the cool ways to f*** my friends, but it has been hilarious so far. As for the battle: just played one so far: the goal was to keep a star as long as possible (on a gigantic GCN system). Your friends can try to steal the star by shooting you down. That was fun to do - I haven't played enough vs. and battle to give a good impression though
Ssj2119 says:
Well what you have said so far sounds brilliant - have you tried out the Co-op yet?
Klier says:
YES! God, that was fun, One shooting, one driving.. Sweet!
Ssj2119 says:
Thats great to hear - was you at the back/front? Does it hold (suck) being at the back?
Klier says:
well, you can switch during the race, so...
Ssj2119 says:
What if your partner who is at the front doesnt let you..
Klier says:
I believe I can switch as well, when I am at the back...not sure though, but hey, just ask polite if you can't
Ssj2119 says:
heehee - or force them to ... Ok..everything sounds great so far - how are the strategic elements so far in the game? Which team do you tend to use the most and have you been experimenting (Characters/karts)
Klier says:
That's the main thing I am trying to find out right now
Ssj2119 says:
I guess that knowledge comes with time
Klier says:
at the moment, I am playing with the two baby brothers...they are very fast and light
Ssj2119 says:
Cool - do they get "Bullied" by other racers such as bowser and wario?
Ssj2119 says:
For example if bowser drives into your kart as baby luigi/mario do you spin out? And when you crash/spin/drop how long does it take to recover?
Klier says:
Yes to the first Q. As for recovery when getting hit or driving over a banana...it's fast. Very fast. Main focus of this game is to go on, and on, and on....You almost don't stand still...
Ssj2119 says:
that is great! So you dont really get "Bumped" as in loosing a race for stupid reasons, like recovery. I have a few more things to ask - how are the items? You still finding the strategic elements concerning them?
Klier says:
yes, very much - I don't really know yet what the hell I am doing, other than the obvious shells and bananas
Ssj2119 says:
How are the special character Items?
Klier says:
they are GREAT. They really make me laugh, really cool
Ssj2119 says:
thats cool! The bowser shell and the chomp chain look dangerously big -
Klier says:
they are Great. Very fun to use, and effective as hell
Ssj2119 says:
MKDD Sounds very strategic, which is what I was hoping, I am happy
Klier says:
yes, I think it is. I have yet to find everything out about that though. But for now, I think it's potentionally a lot deeper than MK64
Ssj2119 says:
That is great! Hmm.. the other things I wanted to ask... oh yes.. Have you tried out the LAN yet and will you take advantage of the warp pipe project?
Klier says:
nope, haven't got a bba yet
Ssj2119 says:
Quite hard to find arent they.. will you take advantage of the Warp Pipe Project?
Klier says:
I'll try it, but for me, Mario Kart is all about having fun with your friends, who are in the same room. I don't really like the idea about playing Mario Kart over the Net with someone I don't know. I will try it though, when I get a BBA
Ssj2119 says:
I hear what you are saying but I think that playing online Mkdd will take the fun to a new level - especially when your friends arent available to play
Klier says:
could be..time will tell..it's not a must for me though
Ssj2119 says:
What are the options like? Do you get to set a screen mode (16.9 etc) and how many blocks does MKDD take up?
Klier says:
hehe don't know the answer on both questions. I'll check later
Ssj2119 says:
Ok then - I think this is a good time to end the interview.. thanks Klier, its been great!
Klier says:
Sure thing buddy, if there is anything else, just ask
Ssj2119 says:
I will - this is interview episode one !!
quote:heb je de link naar 17 filmpjes gevolgd op pagina 6? Zeker doen!
Op vrijdag 7 november 2003 20:04 schreef gieling het volgende:
klinkt goed!
Weet iemand trouwens of je bv kunt co-oppen tegen de pc? Dus samen 1 kart besturen/schieten, en dan gewoon tegen de andere 7 karts racen (fullscreen dus)
En ach die filmpjes, ik weet nu hoe het eruit ziet, en nog 5 dagen ongeveer hoop ik dus dat red ik nog wel net
quote:Ja dat kan! Tis enorm cool, je kunt namelijk van plaats verwisselen. Dus player 1 stuurt, player 2 gooit (en slide de kart), dan kan op elk moment player 2 gaan sturen, en gaat player 1 achterop dingen doen
Op vrijdag 7 november 2003 20:25 schreef febster het volgende:
Klinkt echt subliemWeet iemand trouwens of je bv kunt co-oppen tegen de pc? Dus samen 1 kart besturen/schieten, en dan gewoon tegen de andere 7 karts racen (fullscreen dus)
En ach die filmpjes, ik weet nu hoe het eruit ziet, en nog 5 dagen ongeveer hoop ik dus dat red ik nog wel net
quote:Zal ik straks ff kijken!
Op vrijdag 7 november 2003 20:07 schreef BMH het volgende:[..]
heb je de link naar 17 filmpjes gevolgd op pagina 6? Zeker doen!
quote:Oeh Oeh oeh!!!
Op vrijdag 7 november 2003 20:28 schreef BMH het volgende:[..]
Ja dat kan! Tis enorm cool, je kunt namelijk van plaats verwisselen. Dus player 1 stuurt, player 2 gooit (en slide de kart), dan kan op elk moment player 2 gaan sturen, en gaat player 1 achterop dingen doen
Oke jullie gaan me nog heel weinig zien na aankomende week, want als ik iets gaaf vind is het wel co-oppen met wat vriend(den) Vroegah toen we nog op de SNES gameden hebben we dat echt uren gedaan... (Jurassic Park 2 that is)
sorry nostalgie enzo, liet me even gaan...
quote:ja, mario kart: DD gaat gewoon voor
Op vrijdag 7 november 2003 20:41 schreef G1Ace het volgende:
hmm, wat een kuttiming, heeft die nintendo met MKDD
heb net tentamen week daarna
sommige dingen moeten gewoon voorgaan
quote:op mario kart: DD? wie niet....
Op vrijdag 7 november 2003 21:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
*wacht geduldig af...
quote:jep, mij zie je de komende 2 weken niet meer op fok als mario kart uit is
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef Wiggum het volgende:
ja, ik ruik weer een paar mooie avondjes karten met vrienden
quote:En in mijn geval met mijn huisgenoten
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef Wiggum het volgende:
ja, ik ruik weer een paar mooie avondjes karten met vrienden
Aangezien Super Mario Kart nu toch wat verouderd begint te worden begint het tijd te worden de avondjes SMK te vervangen door avondjes Mario Kart DD
Ik heb hem inmiddels besteld
quote:Ach ja co-open. Ik heb heel veel plezier gehad met duke nukem 64 en timesplitters 2 (co-op speel ik nog steeds).
Op vrijdag 7 november 2003 20:35 schreef febster het volgende:[..]
Oeh Oeh oeh!!!
Oke jullie gaan me nog heel weinig zien na aankomende week, want als ik iets gaaf vind is het wel co-oppen met wat vriend(den)
Vroegah toen we nog op de SNES gameden hebben we dat echt uren gedaan... (Jurassic Park 2 that is)
sorry nostalgie enzo, liet me even gaan...
quote:ja, en op de GC die bij de verpakking in zit..
Op vrijdag 7 november 2003 21:43 schreef gamecube_master het volgende:[..]
op mario kart: DD? wie niet....
quote:ik heb nog de wat slechtere Mario Kart 64....maar multiplayer ook erg leuk. Double Dash belooft nogal wat.
Op vrijdag 7 november 2003 21:48 schreef ddZ het volgende:[..]
En in mijn geval met mijn huisgenoten
We hebben hier nog steeds een SNES staan, waarop regelmatig Mario Kart gespeeld wordt.Aangezien Super Mario Kart nu toch wat verouderd begint te worden begint het tijd te worden de avondjes SMK te vervangen door avondjes Mario Kart DD
Ik heb hem inmiddels besteld
en offtopic: leuk logotje
Best wel okay, vier rubber pootjes die je in de gaten onder de cube kunt doen, staat ie wat stabieler op de plavuizen.
Dan nog twee vierkante stoffilters die je aan de zijkanten kunt klikken. Om te zorgen dat er minder stof en andere crap in je Cube terecht komen. Ziet er net uit alsof het zo hoort, net als die pootjes.
Dan vier dopjes voor de joypad poorten die je niet gebruikt. En nog een ding om je eigen plaatjes in de klep te kunnen zetten op de een of andere manier.
Je kunt alles dus net zo gemakkelijk weer verwijderen.
Voor iets van 2,30 Euro vond ik dit geen slechte deal eigenlijk
quote:ik wist niet eens dat ze zoiets hadden
Op vrijdag 7 november 2003 22:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb net even zo'n Gamecube protection kit gehaald bij de MediaMarkt (voordat ik naar de Meetriks ging).Best wel okay, vier rubber pootjes die je in de gaten onder de cube kunt doen, staat ie wat stabieler op de plavuizen.
Dan nog twee vierkante stoffilters die je aan de zijkanten kunt klikken. Om te zorgen dat er minder stof en andere crap in je Cube terecht komen. Ziet er net uit alsof het zo hoort, net als die pootjes.
Dan vier dopjes voor de joypad poorten die je niet gebruikt. En nog een ding om je eigen plaatjes in de klep te kunnen zetten op de een of andere manier.
Je kunt alles dus net zo gemakkelijk weer verwijderen.
Voor iets van 2,30 Euro vond ik dit geen slechte deal eigenlijk
quote:Nee, inderdaad. Ik was er al een paar keer langs gelopen zonder te weten wat het voorstelde. Ik dacht dat het een beetje nonsens was.
Op vrijdag 7 november 2003 22:58 schreef Wiggum het volgende:
ik wist niet eens dat ze zoiets hadden
Maar ik had nu toch wat tijd te doden dus ik dacht even kijken wat het inhoudt. Blijkt dus best wel nuttig te zijn eigenlijk
quote:Foto!!!!!!!!
Op vrijdag 7 november 2003 22:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb net even zo'n Gamecube protection kit gehaald bij de MediaMarkt (voordat ik naar de Meetriks ging).Best wel okay, vier rubber pootjes die je in de gaten onder de cube kunt doen, staat ie wat stabieler op de plavuizen.
Dan nog twee vierkante stoffilters die je aan de zijkanten kunt klikken. Om te zorgen dat er minder stof en andere crap in je Cube terecht komen. Ziet er net uit alsof het zo hoort, net als die pootjes.
Dan vier dopjes voor de joypad poorten die je niet gebruikt. En nog een ding om je eigen plaatjes in de klep te kunnen zetten op de een of andere manier.
Je kunt alles dus net zo gemakkelijk weer verwijderen.
Voor iets van 2,30 Euro vond ik dit geen slechte deal eigenlijk
quote:Ja, is goed, zal ik morgen wel even doen.
Op vrijdag 7 november 2003 23:07 schreef HomerJ het volgende:
Foto!!!!!!!!
quote:Hehe, hebben al 12 mensen gezegd, we komen wel een keer langs om mario kart te spelen
Op vrijdag 7 november 2003 21:45 schreef Wiggum het volgende:
ja, ik ruik weer een paar mooie avondjes karten met vrienden
Als was ik niet blij met de opmerking: "We komen niet voor jouw alleen voor mario kart
800 X 600:
1024 X 768:
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 23:34 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb trouwens nog mooie wallpaper gevonden:800 X 600:
[afbeelding]1024 X 768:
[afbeelding]
quote:Ja!
Op zaterdag 8 november 2003 00:17 schreef Twizla het volgende:
BTW moet die rgb kabel perse op scart 1 zijn ingestoken??
Oh en bij 1080 zit misschien ook de Zelda bonusdisk.
quote:of www.gamerelease.nl
Op zaterdag 8 november 2003 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Dat wordt volgende week dus weer elke dag even bij de gameshop kijken.
quote:Wat een rare combo
Op zaterdag 8 november 2003 02:01 schreef speknek het volgende:
Oh en bij 1080 zit misschien ook de Zelda bonusdisk.
quote:Wat is een Gundam?
Op zaterdag 8 november 2003 09:21 schreef BMH het volgende:
Nintendo heeft een tijdje geleden aandelen gekocht van Bandai. Nu plukken wij daar de vruchten van, wij krijgen namelijk een Gundam game (of
ik weet et niet). Hoe dan ook, de eerste screenshot:
quote:Weet alleen soort schietspel in de toekomst is
Op zaterdag 8 november 2003 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat is een Gundam?
quote:http://www.gundamofficial.com/of/index.cfm
Op zaterdag 8 november 2003 09:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat is een Gundam?
quote:Tis een Anime serie. Met grote robots, die door mensen worden gestuurd en die gaan dan vechten.
Op zaterdag 8 november 2003 10:32 schreef HomerJ het volgende:[..]
Weet alleen soort schietspel in de toekomst is
je word gewoon ziek van de snelheid, t heeft nog nooit zo lang geduurd om naar huis te fietsen (maar ik was wel behoorlijk buiten adem )
Damn,zo snel ! Prachhtig !!!!!!!!! Sommige stpry mode verhalen zijn echt wel facking moeilijk ! NICE
!
quote:nou, het lijkt me een leuk spel maar ik wil hem eerst uitproberen voordat ik hem ga halen
Op zaterdag 8 november 2003 13:00 schreef echt het volgende:
dus?
Wat strakke movies
http://cubemovies.ign.com/cube/video/110703_mariokart11qtlow.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/110703_mariokart9qtlow.mov
quote:Om te huilen
Op zaterdag 8 november 2003 13:08 schreef gamecube_master het volgende:
www.nintendo.nl ligt er weer eens uit
Onbegrijpelijk vind ik het...
Het was dus 2,99 Euro, niet 2,30, hoe ik daar nu weer bij kwam
(zeg het maar als het teveel kb's zijn)
quote:Heheh
Op zaterdag 8 november 2003 15:23 schreef Forau_Diavolina het volgende:
En waar is dat eigenlijk goed voor?
Ah, cube modden natuurlijk!!
Ik had er al een eerdere post over. Extra filters tegen stof, haren etc. Vier rubber pootjes zodat ie lekker stabiel op plavuizen en tafels e.d. staat. En dopjes voor de gamepoorten tegen vuil en oxidatie.
En dan nog zo'n klepje om eigen plaatjes in de deksel te kunnen zetten. Maar dat ziet er wat minder geweldig uit vind ik persoonlijk.
quote:Dat leek me nou het leukste ervan
Op zaterdag 8 november 2003 15:31 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
En dan nog zo'n klepje om eigen plaatjes in de deksel te kunnen zetten. Maar dat ziet er wat minder geweldig uit vind ik persoonlijk.
Maar hier zijn helemaal geen MM..
Misschien kan iemand voor mij een setje(zwart) kopen als hij toch daar komt en opsturen naar mij
quote:Oei dat ding voor je eigen kapje is best vet.
Op zaterdag 8 november 2003 15:16 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Okay, hier zoals beloofd fotos van die protection kit. Ik heb hem in het zwart, paars heb ik ook gezien in Utrecht maar oranje niet (staat misschien best freaky op een zwarte cube)
Het was dus 2,99 Euro, niet 2,30, hoe ik daar nu weer bij kwam
(zeg het maar als het teveel kb's zijn)
quote:Goed zo! lijkt me ook een erg gave game. Sommige gasten op het IGN forum hadden de review code al. Ze zeiden dat ie kwa gameplay en graphics Amped 2 en SSX3 verslaat
Op zaterdag 8 november 2003 18:19 schreef sharkysharky het volgende:
Als we het toch over een gave winter hebben; ik kijk persoonlijk heel erg uit naar deze titel:
Bron: noxl.nl
quote:moeilijk, ik twijfel tussen mario en zelda, ik denk dat ik voor mario ga
Op zaterdag 8 november 2003 18:03 schreef BMH het volgende:
Stem nu op de Beste game bij MTV Video Game award
quote:Final Fantasy
Op zaterdag 8 november 2003 18:44 schreef gamecube_master het volgende:
moeilijk, ik twijfel tussen mario en zelda, ik denk dat ik voor mario ga
quote:goede keuze. Ik ga voor Zelda.
Op zaterdag 8 november 2003 18:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Final Fantasy
quote:ben ik uiteindelijk ook voor gegaan want daar zit (geloof ik) ocarina of time ook bij en zelda wind waker
Op zaterdag 8 november 2003 18:52 schreef BMH het volgende:[..]
goede keuze. Ik ga voor Zelda.
quote:Majora's mask kan nog wel. Die kwam in 2000 uit en TWW in 2003.
Op zaterdag 8 november 2003 18:53 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ben ik uiteindelijk ook voor gegaan want daar zit (geloof ik) ocarina of time ook bij en zelda wind waker
quote:
Dat leek me nou het leukste ervan
Ziet het er erg slordig uit als je, je eigen plaatje in stopt?
quote:Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd hoe dat precies in zijn werk gaat. Er zit ook verder geen handleiding bij ofzo. Ik zal wel eens even kijken dan hoe het er uitziet, dan maak ik daar ook wel een foto van.
Oei dat ding voor je eigen kapje is best vet.
quote:Ik weet niet wanneer ik weer bij de MM ben. Ik kom net uit Utrecht, ik had dit bericht eerder moeten lezen
En die haal je dus bij de MM ? Maar hier zijn helemaal geen MM..Misschien kan iemand voor mij een setje(zwart) kopen als hij toch daar komt en opsturen naar mij
quote:Er staat geen Metroid Prime bij...
Op zaterdag 8 november 2003 18:03 schreef BMH het volgende:
Stem nu op de Beste game bij MTV Video Game award
quote:Ik heb voor de GTA series gestemd, die hebben me de meeste uren speelplezier bezorgd.
Op zaterdag 8 november 2003 18:03 schreef BMH het volgende:
Stem nu op de Beste game bij MTV Video Game award
Nu nog even een leuk Metroid of F-Zero plaatje zoeken om te printen (of een X-Box X
)
Alleen jammer dat het transparante plaatje al vanuit de verpakking gekrast was, bij al die setjes. Maarja, kwestie van een transparant vlakje uit de/een verpakking knippen en presto.
quote:Ik heb voor Zelda gekozen
Op zaterdag 8 november 2003 18:03 schreef BMH het volgende:
Stem nu op de Beste game bij MTV Video Game award
Zuper blokkerige screenshots (erg vergroot) van 1080: avalache:
Nogmaals dit zijn extreem slechte screenshots. Spel ziet er geweldig uit!
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 08-11-2003 20:05]
quote:ik heb er geen geld voor als ik nog mario kart: DD wil halen, dat is echt een must have
Op zaterdag 8 november 2003 19:47 schreef HomerJ het volgende:
Star wars: Rebel strike is een echte aanrader![]()
Al de hele dag niet aan mario kart gedacht en dat betekent wat
quote:En jij denkt dat ik zo stom ben om daar nu geen geld voor te hebbe
Op zaterdag 8 november 2003 20:08 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik heb er geen geld voor als ik nog mario kart: DD wil halen, dat is echt een must have
quote:idd. Ik heb voor November gespaart. Ben van plan 6 games te halen deze maand. Dan hou ik nog wat over voor december
Op zaterdag 8 november 2003 20:12 schreef HomerJ het volgende:[..]
En jij denkt dat ik zo stom ben om daar nu geen geld voor te hebbe
p.s. Kep geen onvoldoendes gehaalt tijdens me School examen week!! Wel grappig, want die week kreeg ik net boktai binnen
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 08-11-2003 20:15]
quote:nee dat had ik niet gezegd, je hebt denk ik op tijd geld weggeschoven, dat heb ik niet gedaan en ik kan ook niet want ik heb een tijdje terug een gba sp gehaald dus nu is er alleen nog maar geld voor mario kart: DD
Op zaterdag 8 november 2003 20:12 schreef HomerJ het volgende:[..]
En jij denkt dat ik zo stom ben om daar nu geen geld voor te hebbe
quote:welke games dan?
Op zaterdag 8 november 2003 20:14 schreef BMH het volgende:[..]
idd. Ik heb voor November gespaart. Ben van plan 6 games te halen deze maand. Dan hou ik nog wat over voor december
quote:MK:DD, rebel strike, 1080: Avalache, Metal Arms: Glitch In The System?, Medal of Honor: Rising Sun?, Mario Party 5?, True Crime: Streets of L.A.?, F-Zero GX?
Op zaterdag 8 november 2003 20:15 schreef gamecube_master het volgende:[..]
welke games dan?
quote:PRACHTIG
Op zaterdag 8 november 2003 20:02 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Nice
quote:ik weet niet of ik hem ga halen, 55 euro is wel veel geld om 2 keer per maand uit te geven
Op zondag 9 november 2003 01:06 schreef Retarded het volgende:
Ik ga Mario Kart sowieso nog halen, en heel misschien Rebel Strike.. ben nu bij het laatste level van Rogue Leader.. die wil ik eerst uitgespeeld hebben
maja, ik zou me wel weer niet kunnen inhouden en hem kopen
is die nou eigenlijk al uit?
quote:Hij komt ergens deze week. Ik krijg hem hopelijk woensdag.
Op zondag 9 november 2003 10:07 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik weet niet of ik hem ga halen, 55 euro is wel veel geld om 2 keer per maand uit te geven
maja, ik zou me wel weer niet kunnen inhouden en hem kopen
is die nou eigenlijk al uit?
quote:Grote teleurstelling voor mij is dat je niet met Donkey kong kunt spelen
Ratings: Description:
out of 10 click here for ratings guide
6.0 Presentation
The same lighthearted, candy-colored presentation as every installment in the Mario series. A bigger selection of characters adds some variety, but some more voice work would be nice.
7.5 Graphics
Sharp, colorful graphics and good-looking characters, but the 3D boards' textures don't hold up when the camera zooms in closer.
6.0 Sound
Same old, same old. Plenty of grunts and fun, uplifting tunes with yoghurt cup synth samples, but the DPLII logo on the box is more for show than anything else.
8.0 Gameplay
Slightly sped up board gameplay, is still in stark contrast to the fast and amazingly entertaining mini-games. Loads of modes, some of which are actually really good.
8.0 Lasting Appeal
Once again, the four-player gameplay has the ability to attract both casual and hardcore gamers alike. If you have friends, you'll be playing this for a long time.
7.9 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
9.1 Average Reader Score
Hier de voledige review: http://cube.ign.com/articles/458/458633p1.html
[Dit bericht is gewijzigd door Barthezz1 op 09-11-2003 11:05]
quote:Mario Kart niet.. Rebel Strike wel... Ik heb deze maand ook al Viewtiful Joe en Top Spin (xbox) gekocht... gelukkig werk ik fulltime en heb dus redelijk wat te besteden
Op zondag 9 november 2003 10:07 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik weet niet of ik hem ga halen, 55 euro is wel veel geld om 2 keer per maand uit te geven
maja, ik zou me wel weer niet kunnen inhouden en hem kopen
is die nou eigenlijk al uit?
quote:Heb je dan nog wel tijd om het te spelen
Op zondag 9 november 2003 11:44 schreef Retarded het volgende:[..]
Mario Kart niet.. Rebel Strike wel... Ik heb deze maand ook al Viewtiful Joe en Top Spin (xbox) gekocht... gelukkig werk ik fulltime en heb dus redelijk wat te besteden
quote:kwou net zeggen
Op zondag 9 november 2003 11:59 schreef HomerJ het volgende:[..]
Heb je dan nog wel tijd om het te spelen
anywayz, ik mag dan wel een scholiertje zijn met 2 bijbaantjes, maar dan nog is 110 euro in de maand best veel voor een "hobby"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |