1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-09-2003 20:52]
Maar bij dimensionplus hebben ze niet de goede kabels om de gamecube aan te kunnen sluiten, dus ik denk dat de bartsmit, frs en de Intertoys de kabels ook niet hebben!
Weet iemand waar ik ze wel kan bestellen ?
ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
quote:Lik Sang?
Op donderdag 18 september 2003 20:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
Weet iemand waar ik ze wel kan bestellen ?
quote:Die heb ik volgens mij nog niet unlocked?
Op donderdag 18 september 2003 20:53 schreef Perfect het volgende:
Ik ben nu een tijdje met timesplitters bezig, maar heb nu een vraagje.
Als je 1 player kiest, daarna arcade league een daarna het allerlaaste level, dat is assault, maar wat moet je daar in vredesnaam doen?ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
quote:dat is met creditcard, of niet?
Op donderdag 18 september 2003 20:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Lik Sang?
quote:Je moet dan eerst het middengebied innemen ( waar die plas water is), daarna moet je de olietonnen in de vijandelijke basis kapot schieten, en als laatste de computers opblazen.
Op donderdag 18 september 2003 20:53 schreef Perfect het volgende:
Ik ben nu een tijdje met timesplitters bezig, maar heb nu een vraagje.
Als je 1 player kiest, daarna arcade league een daarna het allerlaaste level, dat is assault, maar wat moet je daar in vredesnaam doen?ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
quote:Ja, ik denk niet dat je ze hier in Nederland ergens vind.
Op donderdag 18 september 2003 20:55 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
dat is met creditcard, of niet?
quote:Media markt schijnt iets te hebben dat het wel redelijk blijkt te doen..
Op donderdag 18 september 2003 20:57 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, ik denk niet dat je ze hier in Nederland ergens vind.
quote:das jammer...
Op donderdag 18 september 2003 20:57 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, ik denk niet dat je ze hier in Nederland ergens vind.
quote:ik kijk wel bij de Media Markt in Duitsland, die is dichterbij dan de MM in NL
Op donderdag 18 september 2003 21:03 schreef Muizig het volgende:[..]
Media markt schijnt iets te hebben dat het wel redelijk blijkt te doen..
quote:ooh dat ja , Simpel
Op donderdag 18 september 2003 20:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Je moet dan eerst het middengebied innemen ( waar die plas water is), daarna moet je de olietonnen in de vijandelijke basis kapot schieten, en als laatste de computers opblazen.
eigenlijk moeten wij fokkers is een toernooi opzetten, en multiplayeren
quote:kijk naar vorig deel van Gamecube topic,
Op donderdag 18 september 2003 21:20 schreef gamecube_master het volgende:
wat vinden jullie ervan dat zelda meer realistiser gaat worden bij het volgende deel van zelda
Daar staan wat reacties
quote:Kan altijd. Even kijken of er interesse is, en of mensen weten hoe we scores ed kunnen bijhouden.
Op donderdag 18 september 2003 22:02 schreef Kiff het volgende:
Op het tweakers forum hebben ze een F-Zero GX tijden competitie. Gaan jullie daar ook aan meedoen zodra de PAL versie er is? Of een FOK versie er van opzetten o.i.d? Lijkt me wel vermakelijk.
Ik las daar ook iets van het saven van je data via usb naar je pc. Daar weet ik echter het fijne niet van. Iemand die weet wat voor apparatuur daar voor nodig is en wat je daar nog meer mee kunt doen?
Open er maar vast een topic over als je wilt tegen die tijd
quote:Allrighty then, bij deze: Het F-Zero topic!
Op donderdag 18 september 2003 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kan altijd. Even kijken of er interesse is, en of mensen weten hoe we scores ed kunnen bijhouden.
Open er maar vast een topic over als je wilt tegen die tijd
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:55 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik denk dat je scores bij kunt houden via screenshots. En het beste zou zijn met een usb memorycard (of SDmem.cart) kun je de savegames opsturen als bewijs
digi cam it is
quote:Met die screenshots bedoel ik ook digi cam. Maar dat 2e zou ook wel makkelijk zijn toch?
Op donderdag 18 september 2003 23:01 schreef ASSpirine het volgende:[..]
digi cam it is
ps. Luigi Mansion is trouwens heel vermakelijk allerlei leuke kamertjes
quote:maar eerst wel heel veel oefenen
Op donderdag 18 september 2003 23:03 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Met die screenshots bedoel ik ook digi cam. Maar dat 2e zou ook wel makkelijk zijn toch?
ps. Luigi Mansion is trouwens heel vermakelijk allerlei leuke kamertjes
![]()
Ik zit hier eerlijk gezegd niet echt op te wachten
quote:MEGATON, MEGATON, MEGA MEGA MEGATON
Op donderdag 18 september 2003 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[Nieuws] Gerucht: Aankondiging Nintendo
Wat zal het zijn? Iets waar je al maanden op zit te wachten?
Volgens de Duitse internetsite Gamefront zal Nintendo zeer binnenkort een nieuw product aankondigen. Wat het precies zal zijn is nog onbekend. Bovendien is het niet bekend of het voor de GameCube en/of GBA (SP) is. Zelfs een nieuw hardware product is niet uitgesloten.
WAT ?
quote:Ohw ja
Op vrijdag 19 september 2003 12:05 schreef febster het volgende:[..]
MEGATON, MEGATON, MEGA MEGA MEGATON
quote:¿que?
Op vrijdag 19 september 2003 12:05 schreef febster het volgende:[..]
MEGATON, MEGATON, MEGA MEGA MEGATON
quote:Ik zou het bericht dus met een pallet zout nemen eerlijk gezegd....
Op vrijdag 19 september 2003 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ohw ja
quote:Waarschijnlijk kondigen ze zeer binnenkort Soul Calibur 2 aan.
Op vrijdag 19 september 2003 12:14 schreef febster het volgende:
Ik zou het bericht dus met een pallet zout nemen eerlijk gezegd....
quote:Gotcha
Sure, True Crime is recycling a lot of gameplay elements -- but they're doing it in style. It has the humor of a cheesy Hong Kong flick, endless replay potential, enough variety to keep gamers interested, and your performance and moral decisions affect what happens to Kang. This is definitely a title that is set to rock the GameCube (there's even swearing -- on the GCN? Hellz yeah.)
quote:Rising Sun
Gotcha Force is a very unusual title that is showing a lot of promise. It's fast, frantic action that feels a lot like Powerstone combined with the strategy and character collecting of Pokemon gives this action game a unique flair that can only get better once we understand what's actually going on. Stay on the look out for more Gotcha Force updates as we unearth more about the game -- meanwhile be sure to check out our movies because this is a game that has to be seen to comprehend.
Waarom zijn geruchten bij Sony en Microsoft nooit van dat kaliber? "Ja, ze komen met IETS, maar we weten eigenlijk ab-so-luut niet wát"
De verwachtingen zijn daardoor altijd veel te hoog... Als Ninty zegt dat ze met een nieuwd hardware device komen denkt iedereen nu meteen aan een nieuwe GamBoy of de N5, terwijl het laatst gewoon die trommels waren.
Het word opgeblazen.
quote:Dat is natuurlijk ook een beetje de charme van Nintendo
Op vrijdag 19 september 2003 12:24 schreef twi het volgende:
Wat is dat trouwens telkens met Nintendo? Telkens komen er geruchten rond Nintendo en dat ze weer iets gaan doen, maar helemaal niemand weet er wat van. Dan gaat iedereen speculeren en worden er de meest wilde ideeën opgedaan door de NGC-gamers. Wat begin dit jaar toch wel tot een teleurstellende poederdoos-editie van de GBA kwam. Althans, teleurstellend voor de NGC gamers, zéker voor degenen die al een GBA hadden.Waarom zijn geruchten bij Sony en Microsoft nooit van dat kaliber? "Ja, ze komen met IETS, maar we weten eigenlijk ab-so-luut niet wát"
edit:
Splinter Cel Pandorra Tomorrow trailer
Iedereen heeft natuurlijk al de IGN hands on gelezen van Mario Kart DD? ( http://cube.ign.com/articles/450/450395p1.html ) waarin onder andere staat dat de multiplayer ook co-op gaat worden ?
Veel nieuwe Splinter Cell PT screens ook
Nieuwe NFS: Underground screens
SSX3 screens
True Crime screens
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 19-09-2003 13:14]
quote:Ik heb wario ware voor de GBA gespeeld, dat spel is echt geweldig! Als je dit met meer mensen tegelijk en tegen elkaar kan spelen wordt het alleen nog maar leuker. Ik denk dat het een leuker spel wordt dan mario party 5. Het is alleen jammer dat zo te zien veel spelletjes overeenkomen met de spellen van de GBA versie.
Op vrijdag 19 september 2003 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware :[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik zit hier eerlijk gezegd niet echt op te wachten
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:39 schreef gieling het volgende:
die word toch wel heel cool denk ik!
Ik heb al Burnout 2.. Maar is er nog meer??
quote:Misschien is NFS Hot Pursuit 2 iets voor je. Is nu 19,99 bij de Free Record Shop
Op vrijdag 19 september 2003 16:41 schreef FilmFanaat het volgende:
Zijn er nu eigenlijk nog leuke RACE spellen voor de GC?Ik heb al Burnout 2.. Maar is er nog meer??
En FZero GX en Mario Kart komen nog uit.
quote:ik zou wachten op Mario Kart idd
Op vrijdag 19 september 2003 16:54 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Misschien is NFS Hot Pursuit 2 iets voor je. Is nu 19,99 bij de Free Record Shop
of NFS underground, dat ziet er ook wel netjes uit!
Maar 20 euro is natuurlijk niks kun je je bezig houden tot de vette titels uitkomen!
quote:dont fuck with kirbies sucking power!!
Op vrijdag 19 september 2003 17:15 schreef BMH het volgende:
Kirby's air ride komt ook nog
quote:Hehe, NFS Hot Pursuit 2 heb ik al.. Daar ben ik nu niet echt van onder de indruk.. Ik zoek gewoon een racespel wat hetzelfde speelplezier heeft als Burnout 2.
Op vrijdag 19 september 2003 16:54 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Misschien is NFS Hot Pursuit 2 iets voor je. Is nu 19,99 bij de Free Record Shop
Ennuh... Tuurlijk ga ik Mario Kart aanschaffen Welke nintendofan kan die nou laten liggen
Tip: Down de bullettime shootout movie
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=74&object_id=481895&adtag=network=ign&site=cube&pagetype=medialist&page_title=True%20Crime:%20Streets%20of%20L.A.
quote:True Crime wil ik ook !
Op vrijdag 19 september 2003 18:53 schreef Chocobo het volgende:
Wow,... nieuwe True Crime movies,....Tip: Down de bullettime shootout movie
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=74&object_id=481895&adtag=network=ign&site=cube&pagetype=medialist&page_title=True%20Crime:%20Streets%20of%20L.A.
MGS: TS lijkt me nou echt nix aan... Alleen al door de screenies zie ik dat het verhaal hetzelfde is gebleven. Mischien koop ik em ooit eens als ie in de budgetbakken ligt.
quote:LOL. Omdat het verhaal het zelfde is vind je het spel niets aan? Eeens een topper altijd een topper kerel
Op vrijdag 19 september 2003 19:49 schreef Evad het volgende:
[offtopic]
ff iets posten om toe te voegen aan hottopic
[/offtopic]MGS: TS lijkt me nou echt nix aan... Alleen al door de screenies zie ik dat het verhaal hetzelfde is gebleven. Mischien koop ik em ooit eens als ie in de budgetbakken ligt.
quote:Ik zeg dat ik er niets aan vind ja, vind het echt geen 60 euro waard om dezelfde game te kopen met andere engine!
Op vrijdag 19 september 2003 20:03 schreef BMH het volgende:[..]
LOL. Omdat het verhaal het zelfde is vind je het spel niets aan? Eeens een topper altijd een topper kerel
quote:Resident evil Remake vond ik anders 120 euro waar
Op vrijdag 19 september 2003 20:05 schreef Evad het volgende:[..]
Ik zeg dat ik er niets aan vind ja, vind het echt geen 60 euro waard om dezelfde game te kopen met andere engine!
quote:Dan is de voldoening ook veel groter
Op vrijdag 19 september 2003 21:09 schreef Perfect het volgende:
Ik heb dat assualt level bij Timesplitters 2 uitgespeeld maar wel, met veel moeite.
Van 26 tot en met 28 september zal in Tokyo de jaarlijks terugkerende Tokyo Game Show (TGS) gehouden worden. Vele uitgevers en developers, waaronder natuurlijk veel bedrijven van Japanse komaf, tonen hier hun nieuwste projecten.
Ook voor de GameCube zal een behoorlijk aantal titels getoond worden aan het publiek. Al eerder kon je op CubeZone de line-ups van enkele bedrijven lezen zoals die van SEGA (PSO III, Billy Hatcher, Sonic Heroes), Namco (R: Racing Evolution, Baten Kaitos) en Konami (Crash Bandicoot 4 en Metal Gear Solid: TTS).
Capcom liet al eerder weten Gotcha Force en Mickey & Minnie: Hide and Sneak te tonen. Vandaag maakte het Japanse bedrijf bekend ook de volgende GameCube-titels te tonen, zij het niet speelbaar:
Killer 7
Resident Evil 4
Meer nieuws over de Tokyo Game Show binnenkort!
niet echt een leuke genre op de consoles ?
heb het nooit leuk gevonden, snap dus niet waarom iedereen zo blij is om dat spel
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Timesplitters is de ENIGE FPS die ik cool vind.
quote:Is toch gemaakt door het oude team van Goldeneye 007
quote:Vooroordelen
Op vrijdag 19 september 2003 23:39 schreef ASSpirine het volgende:
een FPS hoort met toetsenbord gespeeld te worden en muis
quote:het speelt eenmaal niet zo makkelijk met een controller
Op vrijdag 19 september 2003 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Vooroordelen
het voortbewegen is lastig en het mikken is moeilijk en slecht
quote:Totdat Goldeneye uitkwam op N64 had ik dat idee ook, nu weet ik beter. Goldeneye, Perfect Dark, Halo, Timesplitters 2, allemaal geweldig te besturen. Jammer alleen dat deze games niet online gespeeld kunnen worden, dat zou nog veeeel vetter zijn en zou ik Perfect Dark waarschijnlijk nog steeds iedere dag ff spelen.
Op vrijdag 19 september 2003 23:41 schreef ASSpirine het volgende:[..]
het speelt eenmaal niet zo makkelijk met een controller
het voortbewegen is lastig en het mikken is moeilijk en slecht
quote:Perfect Dark vond ik juist het vetst in Splitscreen met 3 anderen + 8 bots! Dikke chaos! ff een men laptop gun aan de muur proppen en een far-sight nemen
Op zaterdag 20 september 2003 01:27 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Totdat Goldeneye uitkwam op N64 had ik dat idee ook, nu weet ik beter. Goldeneye, Perfect Dark, Halo, Timesplitters 2, allemaal geweldig te besturen. Jammer alleen dat deze games niet online gespeeld kunnen worden, dat zou nog veeeel vetter zijn en zou ik Perfect Dark waarschijnlijk nog steeds iedere dag ff spelen.
quote:En Metroid dan? Alhoewel, dat is niet echt een FPS.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capcom heeft bekend gemaakt dat Resident Evil 4 en Killer 7 op de Tokyo Game Show aanwezig zullen zijn...
quote:Ik tril op mijn benen als ik alleen al de naam hoor
Op vrijdag 19 september 2003 22:34 schreef BMH het volgende:
Resident Evil 4!!! Ik denk dat het het beste deel word. Ziet er zo ongelofelijk mooi uit.
quote:Als je de trailer ziet, dan ga je pas trillen. Je speelt gewoon Leon S. kennedy die gewoon besmet is met het virus en in het Lab gaat van de Umbrella Corp. hahahahha wat een sul is dat
Op zaterdag 20 september 2003 09:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik tril op mijn benen als ik alleen al de naam hoor
![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 09:36 schreef BMH het volgende:
Als je de trailer ziet, dan ga je pas trillen. Je speelt gewoon Leon S. kennedy die gewoon besmet is met het virus en in het Lab gaat van de Umbrella Corp. hahahahha wat een sul is dat
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 09:50 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
LOL
quote:Kewl
Op zaterdag 20 september 2003 09:50 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
LOL
quote:Meh. Dan ga ik liever voor Wario World ooit. Lijkt me leuker, ook al iestie kort.
Closing Comments
Billy Hatcher may look stupid, but sit down with it for awhile and you might just like it anyway. I did and now I do. I state this knowing that the main character is dressed in a rooster suit and that some of his more compelling catch phrases are rubbish like, "Good morning!" Theme noted, the play mechanics in place in Hatcher's world are sound, and manipulating the many eggs, hatching them, and then siphoning their abilities, is enjoyable. The only problem for me is that the action is also repetitive -- a drawback that I concede younger players probably won't notice, let alone care about.Hatcher is worth everyone's attention, though, not because it delivers an exceptional single-player experience, but because it serves up an addicting multiplayer one. The two-, three- and four-player arena battles in this game are extremely fun and satisfying. Try them and you'll be hooked.
A solid puzzle-platformer with some minor mechanical and technical shortcomings. Give it a rent to check out the multiplayer mode and to see if it's worth adding to your collection.
-- Matt Casamassina
links :: strategy guide faqs codes boards previews reviews news features
Ratings: Description:
out of 10 click here for ratings guide
6.0 Presentation
Buck-buck! How come a chicken has a fit every time we press the start button? Simple menus and not many options.
7.0 Graphics
This is a very pretty Dreamcast game. Not a bad thing, but more could have been done. Production values seem low, too.
4.0 Sound
There are fates worse than death. Listening to this game with the volume up very high may be one of them.
7.0 Gameplay
Fun single-player game with flaws. Using eggs is great. Challenging puzzles. Some goal repetition. One odd control choice. Camera issues. Addicting multiplayer mode.
8.0 Lasting Appeal
The multiplayer mode will hold your attention long after the single-player experience is forgotten.
quote:Misschien een beetje offtopic hier maar Rare,... voormalig N developer is met Kameo bezig voor Xbox (baard weet ik) maar heb net een trailer bekeken,.... DAT is pas een platformer zeg
Op zaterdag 20 september 2003 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN over Billy Hatcher:
[..]Meh. Dan ga ik liever voor Wario World ooit. Lijkt me leuker, ook al iestie kort.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 11:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Misschien een beetje offtopic hier maar Rare,... voormalig N developer is met Kameo bezig voor Xbox (baard weet ik) maar heb net een trailer bekeken,.... DAT is pas een platformer zeg
quote:[XBOX] DEEL 42: Ik wil hem nu!! (XO3 is begonnen!)
Op zaterdag 20 september 2003 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:Al iets bekend over Mario 128 ?
Op zaterdag 20 september 2003 11:27 schreef BMH het volgende:
* BMH wacht rustig af op de nieuwe mario.
quote:Volgens Miyamote heeft de game nooit eerder gezien absolute ongelofelijke idoot goede revolutionairende gameplay (vrij vertaald).
Op zaterdag 20 september 2003 11:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Al iets bekend over Mario 128 ?
quote:Jaja,.... net zoals sunshine ?
Op zaterdag 20 september 2003 11:30 schreef BMH het volgende:[..]
Volgens Miyamote heeft de game nooit eerder gezien absolute ongelofelijke idoot goede revolutionairende gameplay (vrij vertaald).
quote:wij delen onze mening.., en waarom loopt die kerel tegen wapens op de grond aan te trappen.., net alsof ze wat verkeerd hebben gedaan
Op zaterdag 20 september 2003 01:02 schreef speknek het volgende:
Van wat ik zie loopt die gast uit True Crime als een trage mongool..
quote:Miyamote gaf zelf toe dat het spel niet super was. Hij zegt dat Nintendo ze een te vroege deathline gaf omdat fans zaten te zeiken.
Op zaterdag 20 september 2003 11:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Jaja,.... net zoals sunshine ?
quote:And so, another game is killed...
Op zaterdag 20 september 2003 11:32 schreef BMH het volgende:[..]
Miyamote gaf zelf toe dat het spel niet super was. Hij zegt dat Nintendo ze een te vroege deathline gaf omdat fans zaten te zeiken.
quote:neen hoor. Sunshine is een hele leuke game.
Op zaterdag 20 september 2003 12:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
And so, another game is killed...
quote:Das persoonlijk
Op zaterdag 20 september 2003 12:33 schreef BMH het volgende:[..]
neen hoor. Sunshine is een hele leuke game.
Alle screens kun je op me webspace zien: http://www.xtreme-gaming.net/users/BMH/fok/mgs/
quote:ja.
Op zaterdag 20 september 2003 13:12 schreef gieling het volgende:
Komt de nieuwe mario nog wel op de gamecube uit?
quote:Idd
Op zaterdag 20 september 2003 13:13 schreef Wunk het volgende:
Sunshine is gewoon te moeilijk.., hij heeft wel een neiging om erg leuk te zijn, maar is zo pleurismoeilijk en langdradig..
quote:Eens
Sunshine is gewoon te moeilijk.., hij heeft wel een neiging om erg leuk te zijn, maar is zo pleurismoeilijk en langdradig..
quote:moeilijk...
amateurs ..., om alle sterren te krijgen moet je inderdaad gewoon veel tijd hebben+zenuwen.., moeilijk is het niet
edit: kan een ign insidertje even dit hier neer zetten voor mij http://insider.ign.com/articles/450/450222p1.html of is dat illigaal
[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 20-09-2003 14:09]
quote:*kijkt strollie lief aan
Op zaterdag 20 september 2003 13:48 schreef flappiewappie het volgende:[..]
moeilijk...
amateurs
..., om alle sterren te krijgen moet je inderdaad gewoon veel tijd hebben+zenuwen.., moeilijk is het niet
edit: kan een ign insidertje even dit hier neer zetten voor mij
http://insider.ign.com/articles/450/450222p1.html of is dat illigaal
jullie maken het me niet makkelijk
quote:het is en blijft eigenlijk nog steeds een must-have voor de gamecube...
Op zaterdag 20 september 2003 15:07 schreef ASSpirine het volgende:
De meningen over mario sunshine zijn wel goed verdeeld
ik weet niet of ik em moet kopen als ik em erges afgeprijsd zie...jullie maken het me niet makkelijk
ben alleen blij dat ik hem geleend heb van iemand
edit: idd gieling, strolie is lief he
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 20-09-2003 15:42]
Om 't even in lekentaal uit te drukken:
't spel is niet geschikt voor je zus die mario zo leuk vind en daarom 1x in het jaar een Console/Gameboy in haar handen heeft, daar zijn de controls veels te ingewikkeld voor (vooral het water spuiten, je bent zo ongeveer met 4 knoppen en de stick tegelijk bezig), als je een beetje doorzet en mario goed onder controle hebt zijn de levels ook nog eens vrij pittig.., als dit allemaal ietsje milder was gemaakt was het ongetwijfeld een topper geweest..
quote:ik snap niet dat iedereen zit te zeuren over de moeilijkheid
Op zaterdag 20 september 2003 15:41 schreef Wunk het volgende:
Als je mario afgeprijsd ziet: gelijk meenemen, hoewel 'ie misschien wat moeilijk is, is het best wel een wijze game, en een must-have voor een GC bezitterOm 't even in lekentaal uit te drukken:
't spel is niet geschikt voor je zus die mario zo leuk vind en daarom 1x in het jaar een Console/Gameboy in haar handen heeft, daar zijn de controls veels te ingewikkeld voor (vooral het water spuiten, je bent zo ongeveer met 4 knoppen en de stick tegelijk bezig), als je een beetje doorzet en mario goed onder controle hebt zijn de levels ook nog eens vrij pittig.., als dit allemaal ietsje milder was gemaakt was het ongetwijfeld een topper geweest..
quote:en een beetje moeilijk.
Op zaterdag 20 september 2003 15:56 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik snap niet dat iedereen zit te zeuren over de moeilijkheid
de besturing valt ook reuze mee! tis gewoon een goed spel, wat een beetje te snel af geraffeld is
quote:Nice. reclame. Ik werd automatisch gedwongen om op de link te klikken. Het werkt echt!
Op zaterdag 20 september 2003 16:24 schreef Khadgar het volgende:
Je bedoelt irc://irc.tweakers.net/gam?
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 15:39 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb al meedere slechte dingen gehoord over de sterren verzamelen
quote:ik eiglijk niet
Op zaterdag 20 september 2003 16:37 schreef Evad het volgende:[..]
ik snap um
ik had het over het verzamelen van de sterren in mario (of wat moest je daar verzamelen ? )
volgens mij denk jij aan sterrenbeurs ofzo
leg ff aan me uit, want ik wil weten waarom ik zo grappig ben
quote:Mischien helpt dit:
Op zaterdag 20 september 2003 23:45 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik eiglijk niet
ik had het over het verzamelen van de sterren in mario (of wat moest je daar verzamelen ? )
Nu mischien
quote:* Khadgar begint te schuimbekken...
Op zondag 21 september 2003 00:18 schreef HomerJ het volgende:[..]
Mischien helpt dit:
-Kaartjes bij spellen
-Kut site
-Site Lag laast een hele dag plat
-PrijzenNu mischien
ik als de grootset worms fan op fok! (tjah, evad... ) is dat wel ene grote teleurstelling dat ik niet mag genieten
quote:Vind de moeilijkheidsgraad iets te moeilijk en vond de algemene setting te saai. Continue die tropische sfeer en deuntjes
Op zaterdag 20 september 2003 15:10 schreef gieling het volgende:
Ik heb me er zeker erg mee vermaakt
Alleen later word het steeds moeilijker, en soms moet je levels echt 60 keer overdoen voordat je hem haalt
* Chocobo hoopt dat Mario 128 beter wordt
quote:Sterrencatalogus
Op zaterdag 20 september 2003 23:45 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik eiglijk niet
quote:How DARE you!
Op zondag 21 september 2003 01:28 schreef ASSpirine het volgende:
bij iemand anders waarbij de worms 3d demo ook vastloopt ?ik als de grootset worms fan op fok! (tjah, evad...
) is dat wel ene grote teleurstelling dat ik niet mag genieten
quote:ransbak
Op zondag 21 september 2003 10:24 schreef Evad het volgende:[..]
Sterrencatalogus
Dacht dat je sarcastisch was hehe
![]()
quote:Nee, ik vond die sfeer wel cool in mario sunshine!
Op zondag 21 september 2003 10:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vind de moeilijkheidsgraad iets te moeilijk en vond de algemene setting te saai. Continue die tropische sfeer en deuntjes
Een level is leuk maar het hele spel ?
Sneeuwwerelden en lavashit wil ik zien..... Waar zijn nou die boslevels en dinocaves die je moet verkennen,.... of de coole evil kastelen
* gieling hoopt dat Mario 128 beter wordt
quote:Coole evil kastelen
Op zondag 21 september 2003 10:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vind de moeilijkheidsgraad iets te moeilijk en vond de algemene setting te saai. Continue die tropische sfeer en deuntjes
Een level is leuk maar het hele spel ?
Sneeuwwerelden en lavashit wil ik zien..... Waar zijn nou die boslevels en dinocaves die je moet verkennen,.... of de coole evil kastelen
* Lexie hoopt dat Mario 128 beter wordt
quote:Ik mis nog: Ja, ik heb hem al gekocht.
Op zondag 21 september 2003 14:48 schreef BMH het volgende:
Poll: Gaan we Soul Calibur 2 kopen?Ja tuurlijk! Ja, maar op een andere console Neen! ik ben triest
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Twijfel, twijfel, twijfel...
quote:Waarom stuurtje kaufen als het ook gewoon met je controller kan.
Op zondag 21 september 2003 15:13 schreef P8R het volgende:
Bart Smit heeft een stuurtje (met pedalen) voor ¤25,-. Is dat een beetje de moeite waard of kun je echt veel beter met je controller blijven spelen? Want voor ¤25,- heb je natuurlijk ook een game.Twijfel, twijfel, twijfel...
Hoe dan ook. Ik krijg mijn kopietje vrijdag in me bus, heb ik lekker wat te doen in het weekend.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 21-09-2003 16:17]
quote:niet boos worden
Op zondag 21 september 2003 16:15 schreef Kiff het volgende:
Ja, ik ben kennelijk triest. So fucking what.
quote:klopt. Met als commentaar dat de cube versie het er slechts uit ziet :S. Stomme developers. IK HAAAT multiplatform games (die speel ik altijd wel op pc)
Op zondag 21 september 2003 16:49 schreef speknek het volgende:
Freedom Fighters krijgt trouwens een 9.2 op Gamespot.
quote:hier komt ie pas volgende maand uit
Op zondag 21 september 2003 16:53 schreef speknek het volgende:
Ja gek is dat, je ziet het bij meer spellen. En dat terwijl de NGC vele maatjes beter is dan de PS2.
Freedom Fighters hoort trouwens ook al uit te zijn, maar ik heb hem nog niet gezien.
quote:ik weiz est, aber ik heb kein toegang um dat zu toen
Op zondag 21 september 2003 16:58 schreef speknek het volgende:
Dan moet dat Release Date topic eens geupdate worden.
quote:oops je hebt gelijk:
Op zondag 21 september 2003 17:06 schreef speknek het volgende:
Volgens Tothegame trouwens ookal op 26 september in de UK. Misschien ga ik die dag wel met twee spellen naar huis.
quote:notorious_roy@hotmail.com
Op zondag 21 september 2003 17:00 schreef BMH het volgende:[..]
ik weiz est, aber ik heb kein toegang um dat zu toen
quote:ook voor al uw spam
Op zondag 21 september 2003 17:21 schreef gieling het volgende:[..]
notorious_roy@hotmail.com
quote:Het filmpje wat ze lieten zien was echt zuper brak. Spel ziet er echt heel mooi uit hoor.
Op zondag 21 september 2003 18:27 schreef Lexie het volgende:
Net Fzero GX gezien bij Gammo, maar de graphics vallen me toch een klein beetje tegen. Ach ja, dan wordt de keuze voor Mario Kart alleen maar makkelijker
.
quote:BMH, tnx nog voor de fplanet usr name
Op zondag 21 september 2003 20:05 schreef BMH het volgende:[..]
Het filmpje wat ze lieten zien was echt zuper brak. Spel ziet er echt heel mooi uit hoor.
Ongeveer anderhalve week geleden meldden we dat de Players Choice titels in Amerika in prijs verlaagd worden. Nintendo Difference denkt dat de Amerikaanse verandering ook in Europa doorgevoerd wordt. Pikmin, Luigis Mansion en StarFox Adventures worden allemaal goedkoper gemaakt naar het bedrag van ongeveer twintig Euro. Super Mario Sunshine en Metroid Prime zullen beide worden toegevoegd aan de Players Choice reeks.
Naast de toevoeging van de twee games en de prijsverlaging van de andere Players Choice titels wordt de GameCube ook een stuk goedkoper. Voor een GameCube zouden wij slechts €99,- neer moeten leggen. Op 1 oktober moeten al deze prijsveranderingen ingaan. Zal het gewenste resultaat behaald worden door deze prijsverlagingen van Nintendo?
quote:Mario Kart DD is zowiezo een must have voor mij, maar over Fzero GX twijfel ik nog.... ik heb Fzero 64 gedaan maar dat vond ik dus te snel (wel maar kwartiertje ofzo gedaan) en aangezien Fzero GX dus ook supersnel is (big duh) ben ik bang dat het nix voor mij is omdat ik toch de hele tijd van de baan afvlieg enzo
Op zondag 21 september 2003 18:27 schreef Lexie het volgende:
Net Fzero GX gezien bij Gammo, maar de graphics vallen me toch een klein beetje tegen. Ach ja, dan wordt de keuze voor Mario Kart alleen maar makkelijker
.
Ik heb op de cube trouwens echt weer het 'gamegevoel' wat ik vroeger ook altijd had, Nintendo heeft toch iets magisch.
Ik heb ook een psx en ps2 en daar mis ik toch dat gamegevoel, niet het slechte machines zijn.
quote:Fzero 64 was cool
Op zondag 21 september 2003 21:32 schreef gieling het volgende:
fzero 64 was ook veel slechter dan de nieuwe! Schijnt....
quote:Dat is de werktitel Flappie. We kunnen er wel zelf een verzinnen, maar ja, daar heb je zo weinig aan
Op zondag 21 september 2003 22:51 schreef gieling het volgende:
Waarom noemt iedereen het eigenlijk mario 128? dat is toch niet de echte titel?
quote:Jawel! Dat is Kewl. We noemen het voortaan Mario's Kinky Wereld Met Magische Paddenstoelen En Serieuze Pijpdoorsmering.
Op zondag 21 september 2003 23:08 schreef Lexie het volgende:
Dat is de werktitel Flappie. We kunnen er wel zelf een verzinnen, maar ja, daar heb je zo weinig aan.
Of niet.
Natuurlijk.
quote:Nee man
Op zondag 21 september 2003 23:25 schreef speknek het volgende:[..]
Jawel! Dat is Kewl. We noemen het voortaan Mario's Kinky Wereld Met Magische Paddenstoelen En Serieuze Pijpdoorsmering.
Of niet.
Natuurlijk.
Mario's gatonstopper met zijn lange gereedschap
quote:Ja.
Op zondag 21 september 2003 23:28 schreef ASSpirine het volgende:
Mario's gatonstopper met zijn lange gereedschap128
Zo is het af .
quote:Ik geloof er helemaal niks van. Ze gaan die gamecube echt niet in 1 keer zoveel goedkoper maken. 150 euro wil ik nogwel geloven...
Op zondag 21 september 2003 21:19 schreef Slomy het volgende:
staat nu op insidegamer.nl:Ongeveer anderhalve week geleden meldden we dat de Players Choice titels in Amerika in prijs verlaagd worden. Nintendo Difference denkt dat de Amerikaanse verandering ook in Europa doorgevoerd wordt. Pikmin, Luigis Mansion en StarFox Adventures worden allemaal goedkoper gemaakt naar het bedrag van ongeveer twintig Euro. Super Mario Sunshine en Metroid Prime zullen beide worden toegevoegd aan de Players Choice reeks.
Naast de toevoeging van de twee games en de prijsverlaging van de andere Players Choice titels wordt de GameCube ook een stuk goedkoper. Voor een GameCube zouden wij slechts €99,- neer moeten leggen. Op 1 oktober moeten al deze prijsveranderingen ingaan. Zal het gewenste resultaat behaald worden door deze prijsverlagingen van Nintendo?
Dat van die players choice titels klopt ook niet. In Amerika hebben ze al langer meer players choice titels die wij hier niet hebben. En ook is Starfox hier in Europa nog helemaal geen players choice titel. Als je goed rond kijkt kan je trouwens nu ook al super mario sunshine en Starfox voor 30 euro scoren. Alleen Metroid Prime heb ik nog niet voor die prijs gezien..
quote:indd, en dan is de cube goedkoper dan een GBA dat kan toch niet..
Op zondag 21 september 2003 23:38 schreef koei het volgende:[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Ze gaan die gamecube echt niet in 1 keer zoveel goedkoper maken. 150 euro wil ik nogwel geloven...
Dat van die players choice titels klopt ook niet. In Amerika hebben ze al langer meer players choice titels die wij hier niet hebben. En ook is Starfox hier in Europa nog helemaal geen players choice titel. Als je goed rond kijkt kan je trouwens nu ook al super mario sunshine en Starfox voor 30 euro scoren. Alleen Metroid Prime heb ik nog niet voor die prijs gezien..
quote:
Op zondag 21 september 2003 23:49 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
indd, en dan is de cube goedkoper dan een GBA dat kan toch niet..
dat zou een grap zijn van formaat
quote:ooh wacht als we nou toch aan het roddelen zijn de gba wordt verlaagd naar 69,99
Op zondag 21 september 2003 23:54 schreef ASSpirine het volgende:[..]
dat zou een grap zijn van formaat
lol
quote:dan koop ik zo een sp
Op zondag 21 september 2003 23:56 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
ooh wacht als we nou toch aan het roddelen zijn de gba wordt verlaagd naar 69,99
lol
Nu 3100 sterren, 'k heb nog 500 reserve in een gesealde Wind Waker liggen (heb US versie bij de cube liggen, en europese gewonnen), maar zal wel niks worden.., 'k HOOPTE op een GB player voor 3000-4000 sterren..
Naja, zo weer 1000 erbij met soul calibur en F-zero FX
Ik heb trouwens 4500 sterren
Bij mij is ook de Duitste Sterrenkatalogus nog niet online hoor
quote:Ik denk dat je een telfout maakt. Alle spellen zijn 250 sterren, ook zelda. Alleen met een speciale actie zijn ze soms meer waard. De GB player hadden ze ook voor 5000 sterren (maar dat was al bekend) Ook de zelda bonusdisk kan je krijgen voor 3000
Op maandag 22 september 2003 07:49 schreef Wunk het volgende:
duur spul..Nu 3100 sterren, 'k heb nog 500 reserve in een gesealde Wind Waker liggen (heb US versie bij de cube liggen, en europese gewonnen), maar zal wel niks worden.., 'k HOOPTE op een GB player voor 3000-4000 sterren..
Naja, zo weer 1000 erbij met soul calibur en F-zero FX
quote:
Op zondag 21 september 2003 23:38 schreef koei het volgende:[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Ze gaan die gamecube echt niet in 1 keer zoveel goedkoper maken. 150 euro wil ik nogwel geloven...
quote:Nu ook op cubezone.nl en andere grote sites:
Op zondag 21 september 2003 23:56 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
ooh wacht als we nou toch aan het roddelen zijn de gba wordt verlaagd naar 69,99
lol
Het zat er al aan te komen deze prijsverlaging en dat wordt nu nog maar eens bevestigd.
Ondanks dat haast iedere bezoekers van deze site wel een GameCube in zijn huis/slaapkamer zal hebben staan, zullen er altijd wel mensen hebben die onverhoopt nog geen Nintendo GameCube hebben kunnen aanschaffen. Goed nieuws voor de mensen die het nog moesten doen, want Nintendo gooit er een nieuwe prijsverlaging in.
In oktober zal de GameCube haar verkoopprijs verlagen tot 99 Euro! Dit met alle waarschijnlijkheid gericht op de releases van de wat grotere titels die er aan zitten te komen.
En laat me raden, jullie geloven het nu zeker nog niet ?
ik vind dat de trouwen N fans een beetje worden benadeeld
quote:*eens* Mariokart wordt zo te lezen wel een strakke musthave !
Op maandag 22 september 2003 11:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ze moeten wel met wat meer toptitels komen...
quote:Ik geloof het nogsteeds niet nee. Die berichten hebben het over players choice titels die we hier nog niet hebben. En ook heeft elke cube site het bericht overgenomen van dezelfde bron site (die het dus allemaal kan hebben bedacht of heeft gedacht dat wat in Amerika gebeurt ook automatisch hier gebeurt)
Op maandag 22 september 2003 11:40 schreef Slomy het volgende:[..]
[..]Nu ook op cubezone.nl en andere grote sites:
Het zat er al aan te komen deze prijsverlaging en dat wordt nu nog maar eens bevestigd.
Ondanks dat haast iedere bezoekers van deze site wel een GameCube in zijn huis/slaapkamer zal hebben staan, zullen er altijd wel mensen hebben die onverhoopt nog geen Nintendo GameCube hebben kunnen aanschaffen. Goed nieuws voor de mensen die het nog moesten doen, want Nintendo gooit er een nieuwe prijsverlaging in.
In oktober zal de GameCube haar verkoopprijs verlagen tot 99 Euro! Dit met alle waarschijnlijkheid gericht op de releases van de wat grotere titels die er aan zitten te komen.
En laat me raden, jullie geloven het nu zeker nog niet ?
We zien het in oktober wel, maar ik denk dat je ongelijk hebt. (in iedergeval over die players choice titels, maar ik denk ook over deze prijsverlaging)
quote:Het zou inderdaad kunnen dat het niet waar is.
Op maandag 22 september 2003 14:17 schreef koei het volgende:[..]
Ik geloof het nogsteeds niet nee. Die berichten hebben het over players choice titels die we hier nog niet hebben. En ook heeft elke cube site het bericht overgenomen van dezelfde bron site (die het dus allemaal kan hebben bedacht of heeft gedacht dat wat in Amerika gebeurt ook automatisch hier gebeurt)
We zien het in oktober wel, maar ik denk dat je ongelijk hebt. (in iedergeval over die players choice titels, maar ik denk ook over deze prijsverlaging)
Daarbij kijken mensen die 'gewoon' effe een console gaan kopen erg vaak naar de prijs. Nu liggen de prijzen dicht bij elkaar en vragen ze advies over welke het meest gunstige is voor hun eisen/welke het beste is (misselijke vraag om antwoord op te geven btw ) e.d. Als ze straks een GC voor 99 Euro kunnen kopen en daarbij staan die andere 2 console voor 199 Euro te koop (mochten die op die prijs blijven zitten), dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt, immers die console is een stuk goedkoper en voldoet ook aan de eisen die er aan gesteld zijn namelijk spellen afspelen.
Gevolg meer cubes verkocht en het hopenlijke gevolg daarop is dat er weer meer third parties gaan ontwikkelen voor de cube, daarmee komen er weer meer spellen voor de cube en zo stijgen de verkopen waarschijnlijk weer. Dan zitten ze in een opwaartse cirkel. Als ze dit kunnen bereiken door deze prijsverlaging zou dat toch niet meer dan goed zijn ? Zeker als ze daarbij een aantal zeer goede games ook nog eens goedkoper maken door ze toe te voegen aan de platinum reeks/een aantal spellen in de platinum reeks goedkoper maken.
Jammergenoeg heb ik ook meer voor mijn cube betaalt, maarja als deze prijsverlaging kan betekenen dat er meer spellen voor de cube uitkomen (zoals hierboven beschreven) dan heb ik er geen problemen mee.
en daar ligt het grote geheim
Het zijn de spellen die duur zijn, daar wordt het meeste geld aan verdiend
dus het is wel slim bekeken van Nintendo, maar dat wisten ze al eerder door de lagere prijs die ze hadden ten op zichte van de 2 andere
quote:load schermpjes zijn we niet gewend
Op maandag 22 september 2003 19:09 schreef febster het volgende:
Ik heb vandaag in de stad even PN03 uit staan proberen, en het was niet veel soepsgrafisch gaat het allemaal nog wel al is t wel veel grijs achtig, maar de besturing is vaag en een echt doel zit er volgens mij ook niet in het spel.... beetje schieten en als het ff kan in zo mooi mogelijk combi's en that's it... en dan telkens als je een ruimte uitloopt soort van load schermpje heeel irri...
alleen bij de ps2 fans klinkt dat heel bekend
quote:
Op maandag 22 september 2003 19:18 schreef ASSpirine het volgende:[..]
load schermpjes zijn we niet gewend
quote:Ff uitleggen, na ELKE kamer ook al stond er maar 1 vijand in die je in 10 sec versloeg en dus over zo'n kamer gemiddeld 30 sec deed kwam er een schermpje waarin stond "1 enemy beaten" "time: 0.29 sec" etc etc (veredeld load schermpje dus) en dan is t WEL irritant
Op maandag 22 september 2003 19:18 schreef ASSpirine het volgende:[..]
load schermpjes zijn we niet gewend
quote:heb je uit irritatie dat ding niet weg gefrisbeed' ?
Op maandag 22 september 2003 19:25 schreef febster het volgende:[..]
Ff uitleggen, na ELKE kamer ook al stond er maar 1 vijand in die je in 10 sec versloeg en dus over zo'n kamer gemiddeld 30 sec deed kwam er een schermpje waarin stond "1 enemy beaten" "time: 0.29 sec" etc etc (veredeld load schermpje dus) en dan is t WEL irritant
quote:Zat in een zo'n plastic pod ding schat dus helaas
Op maandag 22 september 2003 19:27 schreef ASSpirine het volgende:[..]
heb je uit irritatie dat ding niet weg gefrisbeed' ?
Heeft iemand hier trouwens Burn Out 2, want die zag ik ook in de schappen liggen en ben wel benieuwd of het iets is ?
quote:
Op maandag 22 september 2003 19:39 schreef febster het volgende:[..]
Zat in een zo'n plastic pod ding schat dus helaas
![]()
Heeft iemand hier trouwens Burn Out 2, want die zag ik ook in de schappen liggen en ben wel benieuwd of het iets is
?
kopen die handel
op insidegamer.nl is nu dit te lezen:
Gisteren kwamen we met het bericht dat volgens Nintendo Difference de GameCube prijs vors naar beneden zou gaan. Maar het feestje gaat niet door. G-Freaks heeft dit aan Nintendo nagevraagd en niets blijkt waar te zijn. Nintendo zegt dat er geen prijsverlaging in zit voor de GameCube voor kerstmis. Ook gaan de Players Choice titels niet goedkoper worden en zal er voorlopig ook geen titels toegevoegd worden aan de Players Choice reeks.
G-Freaks vroeg ook of er nog nieuwe bundels op de markt komen. Helaas is dit niet het geval aangezien Nintendo niet van plan is om nieuwe bundels op de markt uit te brengen met de huidige games. Echter sluiten de mannen van Nintendo niet uit dat in de toekomst nieuwe topgames wel verschijnen in een nieuwe bundel. Nintendo is tevreden met het resultaat van de huidige bundels. En hiermee worden alle geruchten die er waren meteen de grond in gestampt alsof het niets is. Of de GameCube ooit tot de prijs van €99,- zal zakken is voorlopig nog niet aan de orde maar wie weet verandert Nintendo nog van mening.
Vind het toch een gemiste kans aangezien de prijsverlaging alleen maar in het voordeel van Nintendo had kunnen werken.
quote:ANDERS LEES JE EVEN 3 POSTS BOVEN JE
Op maandag 22 september 2003 23:16 schreef Kondros het volgende:
ik heb via gamecube europe gehoord dat ze op 1 oktober die gamecube afprijzen tot 99 euro... ZIJN DIE DAAR NA HELEMAAL VAN HUN POT GERUKT... IK KOCHT XBOX VORIGE WEEK VOOR 199 !!!!
dit is mss goed voor verkoop cijfers maar het is enorm frusterend voor de mensen die er juist een kochte... Bij deze actie ban ik voor onbepaalde tijd nintendo uit mijn Hall of worhship en maak ik een plaatsje vrij voor MR.Gates en zen speeltje
quote:Als je zo snel van keuze verandert ben je geen gamecube waardig
Op maandag 22 september 2003 23:21 schreef Kondros het volgende:
juist gedaan...dit is mss goed voor verkoop cijfers maar het is enorm frusterend voor de mensen die er juist een kochte... Bij deze actie ban ik voor onbepaalde tijd nintendo uit mijn Hall of worhship en maak ik een plaatsje vrij voor MR.Gates en zen speeltje
quote:Je capslock staat aan
Op maandag 22 september 2003 23:16 schreef Kondros het volgende:
ik heb via gamecube europe gehoord dat ze op 1 oktober die gamecube afprijzen tot 99 euro... ZIJN DIE DAAR NA HELEMAAL VAN HUN POT GERUKT... IK KOCHT XBOX VORIGE WEEK VOOR 199 !!!!
ik vind dit niet kunnen. Dit gaat in tegen alle wetten van de marketing !
quote:Het was volgens mij ook geen echte hoax, want volgens mij klopt dit wel voor Amerika, maar daar is de cube standaard al goedkoper dan hier en hebben ze al meer players choice titels.
Op maandag 22 september 2003 22:57 schreef flappiewappie het volgende:
die prijs verlagingen gaven me niet de indruk dat het een 'hoax' was.., alleen dat Metroid Prime een player choice zou worden, vond ik raar!
quote:ik vind het wel raar want op (bijna) alle sites wat iets met de gamecube te maken heeft staat dat hij 99 euro gaat kosten behalve op de nintendo site
Op dinsdag 23 september 2003 00:19 schreef koei het volgende:[..]
Het was volgens mij ook geen echte hoax, want volgens mij klopt dit wel voor Amerika, maar daar is de cube standaard al goedkoper dan hier en hebben ze al meer players choice titels.
quote:
RE4 and Killer 7 Trailers at TGS
Capcom fans get set!
September 22, 2003 - Capcom has confirmed that Resident Evil 4 and Killer 7 will make an appearance at the upcoming Tokyo Game Show, scheduled to kick off this Friday in Japan. The games will appear in the form of new video trailers shown as part of an upcoming line-up stage event to be held regularly in the company's booth.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:dat komt omdat al die fansites als een stel hoeren elkaars nieuws overnemen zonder ooit een feit te checken (ik noem zoiets nu al een tijdje 'een gamer.nl uithalen').
Op dinsdag 23 september 2003 07:53 schreef gamecube_master het volgende:[..]
ik vind het wel raar want op (bijna) alle sites wat iets met de gamecube te maken heeft staat dat hij 99 euro gaat kosten behalve op de nintendo site
Was deze mario kart feature al gepost?
quote:Jij gaat genieten!
Op dinsdag 23 september 2003 13:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
Krijg deze week MP
Ik ga hem deze week ook weer eens verder spelen.
Oh, die wordt zo kewl
Smash Bro van Capcom
quote:Mij lijkt alleen Bomberman leuk mee te spelen
Op dinsdag 23 september 2003 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Smash Bro van Capcom
quote:ff verduidelijken
Op dinsdag 23 september 2003 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Panzer Dragoon kloon
ken dat niet zo goed...
quote:maareh hoe speelt dat spel Panzer dragoon, wel van gehoord maar ken het niet
Op dinsdag 23 september 2003 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee hoe die heette
In Panzer Dragoon speel je, volgens mij, iemand op een Draak. Deze draak vliegt (automatisch, op een voorgeprogammeerd pad) rond en jij moet vijanden afschieten.
quote:Dead Phoenix.
Op dinsdag 23 september 2003 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee hoe die heette
quote:Wou ik net zeggen!
Op dinsdag 23 september 2003 19:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dead Phoenix.
quote:met bijna zo'n 2 uur verschil tussen jouw post en die van strolie
Op dinsdag 23 september 2003 21:02 schreef HomerJ het volgende:[..]
Wou ik net zeggen!
is het een grote gemis dat Panzer Dragoon niet meer uitkomt ?
ik verwachtte eerlijke gezegd niet veel van de 5 capcom excl. op resident evil na.
Viewtiful Joe is dus een topper geworden als ik het nalees, maar PN 03 lijkt me toch wel een beetje een flop te worden
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 23-09-2003 22:42]
Rogue Squadron 3 trailer
quote:Die is niet gecanned, nog steeds in produktie.
Dead Phoenix.
Deze geruchten doen al enkele dagen de ronde nadat Wallmart een advertentie had geplaatst in Amerika waarin ze de GameCube aanboden voor $99. Inmiddels hebben Amazon.com en Toys'R'Us hun prijzen ook al laten zakken tot hetzelfde niveau. Volgens senior analist Billy Pidgeon van de Zelos Group zou dit ernstige gevolgen kunnen hebben voor de huidige marktpositie van Nintendo. Wanneer je een GameCube voor minder dat $149 op de markt zet maak je verlies per verkochte unit. Sony hoeft zich niet bedreigd te voelen door de prijsdaling in Amerika volgens Billy Pidgeon. Maar Microsoft zou hun belangrijke nummer twee positie in Amerika wel eens kunnen verliezen wanneer ze deze prijsdaling niet parreren.
Nog is echter helemaal niets zeker. Het zou namelijk ook om iets compleet anders kunnen gaan, zoals de aankondiging van de nieuwe Pokémon games Fire Red en Leaf Green. We houden je vanzelfsprekend op de hoogte.
quote:Die ost van Metroid Prime is echt goed
Op dinsdag 23 september 2003 22:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ker![]()
OST van MP
Een pakje!
Ik dacht: yes yes! soul caliber,
Open maken, bleek dat het een trui voor mijn zus was
Nu moet ik nog langer wachten!
Stomme FRS
quote:Ooit gehoord van naam+adres gegevens?
Op woensdag 24 september 2003 16:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik kom thuis van school en wat zag ik liggen:Een pakje!
Stomme FRS
quote:uit enthousiasme lette hij daar natuurlijk niet op
Op woensdag 24 september 2003 16:37 schreef Evad het volgende:[..]
Ooit gehoord van naam+adres gegevens?
fucking record shop
quote:Hehe
Op woensdag 24 september 2003 16:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik kom thuis van school en wat zag ik liggen:Een pakje!
Stomme FRS
Was het in ieder geval een mooie trui?
En trouwens hoe word ik lid van dat cubezone, ik zie nergens waar je je moet aanmelden
quote:Kan je lid worden dan
Op woensdag 24 september 2003 17:33 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Heeft er iemand al via cubezone dat billy the hatcher spel gespeeld ?
Ik had 430 punten... ik sta 20ste op de lijst![]()
En trouwens hoe word ik lid van dat cubezone, ik zie nergens waar je je moet aanmelden
quote:Nee, je hoeft niet lid te worden van Cubezone, zodra jij reageerd op het nieuws, slaat hij jouw gegevens (Naam en e-mail) op als cookie op je pc. En zodra jij weer naar zo'n formulier gaat op Cubezone.nl dan staan jouw gegevens daar nog steeds
Op woensdag 24 september 2003 18:11 schreef HomerJ het volgende:[..]
Kan je lid worden dan
quote:ooh ok bedankt ja
Op woensdag 24 september 2003 18:13 schreef Evad het volgende:[..]
Nee, je hoeft niet lid te worden van Cubezone, zodra jij reageerd op het nieuws, slaat hij jouw gegevens (Naam en e-mail) op als cookie op je pc. En zodra jij weer naar zo'n formulier gaat op Cubezone.nl dan staan jouw gegevens daar nog steeds
. Beetje vaag maarja, had liever ook een "leden" systeem gehad ipv dit, stomme cookies
!
quote:is dit cube only ?
Op woensdag 24 september 2003 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spongebob[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
!
want als dat zo is dan gaan ze weer beginnen over kiddy, maar als dat ook op de ps2 en x-box komt dan hoor je niemand meer klagen (het is dan wel voor kinderen, maar dat terzijde )
quote:
GameCube Now $99
Price drop official. Plus other details.
September 24, 2003 - Early Wednesday morning Nintendo of America held a private conference call with the press and retail outlets to discuss some of its future plans. The company's senior vice president of marketing and communications George Harrison first announced that effective September 25 GameCube will retail for the reduced price of $99.99.
A timed press release crossed the wires at exactly the same point. The following quotes are from the release:"So far in 2003, Nintendo GameCube is the only home console showing an increase in unit sales compared to 2002," said George Harrison. "Every time a generation of technology has moved into the true mass market, Nintendo has prospered. This incredible new price and our great software offers are designed to accelerate that trend like never before."
"This is not only good for Nintendo, but great for consumers," said Lucky Evani, Toys 'R Us representative. "For $99, you can now buy video game technology that you couldn't have purchased for $99,000 just a few years ago."
Via conference call, Harrison revealed details of the price reduction, including why Nintendo chose to do it, and then fielded questions from reporters. Here are some of his key points from the call:
"This is an aggressive move by Nintendo. This is an indication that this generation of consoles is about to enter the mass market."
"We believe this [GCN price at $99] is the best value in the history of videogames."
"We believe that the most aggressive move we could make was to get to $99 -- under $100."
"Around the world, GameCube continues to be the number-two selling console."
"Between now and the New Year more than 100 new GameCube titles will hit the shelves."
"$99.99 is not the whole GameCube story. Yes, the price is great, but it's only part of the bigger picture."
"We believe Mario Kart: Double Dash!! will become the top-selling new release for the rest of the year."
On GBA and GCN now selling at the same price: ""I don't think it creates a problem. In fact, you can buy an SP and a GCN for the price that you now pay for a PlayStation 2 bundle. We continue to sell as many GBAs as we can get."
"We don't have any plans to do any software bundles."
"Corporate goal for the year is still six million GameCubes to be shipped."
"GameCube production will begin again later this fall."
Harrison also noted that Soul Calibur II for GameCube is outselling all other versions. He said that it is specifically outselling the PlayStation 2 version at a ratio of three-to-two.More as it develops.
Ok dan Klinkt goed !
En met de komende line up zie ik het alleen maar groter worden !
quote:nintendo laat die fucking newbies een poepie ruiken...
Op woensdag 24 september 2003 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:Ok dan
Klinkt goed !
En met de komende line up zie ik het alleen maar groter worden !
echt weer zon moment dat ik blij ben dat ik geen xbox maar een ngc heb aangeschaft
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:41 schreef flappiewappie het volgende:[..]
nintendo laat die fucking newbies een poepie ruiken...
![]()
echt weer zon moment dat ik blij ben dat ik geen xbox maar een ngc heb aangeschaft
quote:Waarom? Je hebt 100 euro teveel betaald. Had je beter een xbox kunnen kopen, die is tenminste een beetje waardevast.
Op woensdag 24 september 2003 19:41 schreef flappiewappie het volgende:
quote:Tsja, ikke niet
Op woensdag 24 september 2003 19:43 schreef speknek het volgende:[..]
Waarom? Je hebt 100 euro teveel betaald. Had je beter een xbox kunnen kopen, die is tenminste een beetje waardevast.
Alleen de controllers van Xbox krijg ik al last van me poten van, zijn zo lomp en groot :S Gamecube rulez!
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:45 schreef Evad het volgende:[..]
Tsja, ikke niet
Me ouders 100 euro teveel hehe
. En ook al had ik wel 100 pleuro teveel betaald, het is het waard geweest
Alleen de controllers van Xbox krijg ik al last van me poten van, zijn zo lomp en groot :S Gamecube rulez!
zo lokken ze veel toekomstige klanten
eens zien wie Nintendo durft te volgen
quote:Niet om te bashen, maar ik kan me herinneren dat een Xbox bij zijn lancering iets van 479 euro kostte....
Waarom? Je hebt 100 euro teveel betaald. Had je beter een xbox kunnen kopen, die is tenminste een beetje waardevast.
quote:en nu prijsverlaging in europa en dan wordt het een nek aan nek race tussen playstation en ngc (en de nixbox staat ver achteraan)
Op woensdag 24 september 2003 19:47 schreef ASSpirine het volgende:[..]
zo lokken ze veel toekomstige klanten
eens zien wie Nintendo durft te volgen
quote:ja dat is waar, dus wie heeft er nou teveel betaalt hé?
Op woensdag 24 september 2003 19:49 schreef febster het volgende:[..]
Niet om te bashen, maar ik kan me herinneren dat een Xbox bij zijn lancering iets van 479 euro kostte....
quote:*ahum, kuch* van de verkoopcijfers van de PS2 kunnen MS+Nintendo alleen maar dromen hoor
Op woensdag 24 september 2003 19:51 schreef gamecube_master het volgende:[..]
en nu prijsverlaging in europa en dan wordt het een nek aan nek race tussen playstation en ngc (en de nixbox staat ver achteraan)
quote:Spongebob
Op woensdag 24 september 2003 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spongebob[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
!
Er zou toch ook nog een Spongebobspel a la Mario Party uitkomen
quote:tsja, daar dacht ik ook aan toen ik het typte, maar gewoon dat de NGC weer beter gaat verkopen enzo, en dat ie wint van de xbox
beetje kinderachtig maja
Sony heeft een voorsprong gehad op Nintendo van een jaar, dat haal je niet zomaar in.
Er is al teveel gebeurd daarvoor
De X-box wordt zo wel achtergelaten
quote:en heeft de X-box dan in totaal meer verkocht dan de cube ?
Op woensdag 24 september 2003 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nek aan nek op dit moment misschien... Over het algeheel genomen natuurlijk niet
quote:Heb je ook gelijk in. Al staan ze laatste, ik koop het toch wel
Op woensdag 24 september 2003 21:35 schreef nikanoru het volgende:
Boeit mij eigenlijk geen fuck (meer) of Nintendo nou nr 1 of 2 is qua verkoopcijfers. Geld hebben ze zat.
Het enige wat ik belangrijk vind is dat ze wel goed mee blijven doen met het maken van spellen en zoveel mogelijk 3d party bedrijven games laten maken, laat ze dan daar in investeren.
quote:Van mij mag je bashen hoor
Op woensdag 24 september 2003 19:49 schreef febster het volgende:
Niet om te bashen, maar ik kan me herinneren dat een Xbox bij zijn lancering iets van 479 euro kostte....
Maar gaat het nou alleen voor Amerika gelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |