abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13276456
In het Gamecube topic is het spel al vaker genoemd en op het forum van tweakers.net zijn al een stel fanaten zich aan het uitleven op de NTSC versie van de nieuwe F-Zero. Na F-Zero op de SNES (en het obscure F-Zero 2), F-Zero X op de Nintendo 64 en F-Zero Maximum Velocity op de Gameboy Advance komt op 25 oktober 2003 de langverwachte Nintendo Gamecube versie van F-Zero uit: F-Zero GX genaamd. Naar verwachting zullen er veel mensen over dit spel willen praten en high-score tijden willen uitwisselen e.d., vandaar dit eigen topic.

Er komt eveneens een arcadeversie van het spel uit, deze werd F-Zero AX gedoopt. Het schijnt dat het mogelijk is om je Cube memorycard in zo'n arcadeversie te steken om vervolgens extra onderdelen van je racecar in te downloaden - hoe dit verder in z'n werk gaat is me nog niet duidelijk, dat wordt het vast en zeker gaandeweg dit topic.

Naast Mario Kart Double Dash wordt F-Zero GX ongetwijfeld ook een toptitel, deze twee spellen zullen er de komende maanden voor gaan zorgen dat degenen met een Cube hun keuze niet zullen berouwen. In dit topic kunnen we praten over alle delen van F-Zero. Voornamelijk zal het wel over F-Zero GX gaan en of er t.z.t. een aparte FOK competitie opgezet kan worden (of wellicht integreren met degenen die dit al op Tweakers doen).
Op de Officiele F-Zero GX Site is het zo te zien (ook) mogelijk om aan een competitie mee te doen. Hierop staat: "Compete against F-Zero GX pilots around the world in the F-Zero GX Global Championship. By entering the secret controller commands available on this site, you can get a personalized password for your high score in the F-Zero GX's Ruby Cup Time Attack Mode. Enter your best password here to see how you stack up against the competition.".

Recensie op Gamers.com
Recensie op Gamezone.com
Recensie op Operationsports.com
Recensie op Games-chart.com
Recensie op Gamerslogik.com
Recensie op Games.yahoo.uk

F-Zero GX info op IGN.com
Japans reclamefilmpje voor F-Zero GX (mpeg van 3,5 MB)

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_13276502
Niet doen

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-09-2003 22:46]

pi_13276598
Ben benieuwd of de competitie groot word !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13276642

wel een groot verschil aan de graphics

pi_13276648
Nog steeds aan het piekeren of ik deze game ga halen. Meestal ben ik racegames al heel erg snel beu dus
pi_13276783
Ik ben de laatste tijd veel F-Zero X aan het spelen (de N64 versie dus), om in de stemming te komen. Binnenkort ook de snes versie maar weer eens spelen
pi_13276843
Die arcade <> gamecube koppeling is trouwens al van de baan hoor.
pi_13276912
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:57 schreef Khadgar het volgende:
In nederland hebben we er toch niks aan...
Alleen een fatsoendelijke grote arcadehal in Vlissingen en Scheveningen
pi_13276933
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:57 schreef Khadgar het volgende:
wat zou ik er dan ana hebben ?

en kan je ook 2 cubes aan elkaar aansluiten ?

pi_13276980
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:00 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

wat zou ik er dan ana hebben ?

en kan je ook 2 cubes aan elkaar aansluiten ?

Nee ik dacht het niet.. En wat heb je nou aan 2 gamecubes linken..
Ten eerste ken ik maar 1 iemand in de buurt met een GC (Johnson_Lopez) en ten 2e ik heb niet eens zoveel controllers..
pi_13277133
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:01 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Nee ik dacht het niet.. En wat heb je nou aan 2 gamecubes linken..
Ten eerste ken ik maar 1 iemand in de buurt met een GC (Johnson_Lopez) en ten 2e ik heb niet eens zoveel controllers..

jij...

anderen kunnen dat misschien wel gebruiken

pi_13277158
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:06 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

jij...

anderen kunnen dat misschien wel gebruiken

jah ik heb nou eenmaal niet zoveel vriendjes

pi_13277214
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:07 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

jah ik heb nou eenmaal niet zoveel vriendjes

ik ga je nu alleen laten

slaapwel iedereen en ik ga nu verder dromen over F-zero
klinkt nerdig

pi_13277277
sjees wat ik heb die game vaak gespeeld

die game was , iedere dag met je vrienden die game spelen tegen elkaar

Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_13277874
F-Zero GX zit op de dag van release in mijn Gamecube
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_13278274
[schaammodus]
Wanneer komt hij hier eigenlijk uit?

[/schaammodus]

pi_13280696
31 oktober. Mijn US versie is dinsdag verzonden dus ik hoop hem in de loop van volgende week te hebben. Check maar hier terug voor mijn reactie/review.
pi_13283415
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 06:58 schreef Gamephreek het volgende:
31 oktober. Mijn US versie is dinsdag verzonden dus ik hoop hem in de loop van volgende week te hebben. Check maar hier terug voor mijn reactie/review.
ik kan niet wachten
pi_13288457
Er werd mij 25 oktober verteld in de gamewinkel.... staat ook in de OP.
pi_13343120
Dit gaat zooo rulen. Ik hoop alleen echt diep uit mijn hart dat het dezelfde deuntjes blijven, maar dan opgeleukt.
Sold my Soul to Sony
pi_13343336
30 oktober staat op nintendo.nl
dus dat zal wel kloppen
  zondag 21 september 2003 @ 21:21:43 #22
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_13343885
Ik ga de GC versie ZEKER kopen, is waarschijnlijk 't enige spel waar ik m'n huisgenoot mee achter de cube krijg
  zondag 21 september 2003 @ 21:25:38 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_13343992
Leuk die internationale competitie, maar de NTSC versie zal wel weer een factortje sneller gaan dan onze PAL versie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_13344649
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:59 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

In nederland hebben we er toch niks aan...
Alleen een fatsoendelijke grote arcadehal in Vlissingen en Scheveningen

Fatsoenlijke grote arcadehal in scheveningen? Ga nog maar eens kijken. Tzijn wat ranzige fotoplay's en nog een handje andere bagger.
pi_13357543
Heeft iemand een tip m.b.t. de vijfde baan van de eerste cup in F-Zero X (op de N64 dus)? Alle tracks wordt ik meestal eerste of tweede, maar op die vijfde baan (met de lange kurketrekker-achtige baan er in), wordt ik meestal niet hoger dan tiende. Iemand die dit probleem kent en een goede tip heeft om hoger te eindigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')