Neem een abo.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
wat de hellie fok is traag15-04-2018 @ 20:57
Jelle?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Snelle mag invallen bij Duitsland.
Laf varkenquote:
HAHAHAHAHAquote:
Nooit meer een vrouw laten fluiten?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze fluit wel een beetje ongelukkig he?
ze?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze fluit wel een beetje ongelukkig he?
bedoel je ditquote:
Ja, maar fluiten lukt nog niet zo goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een keertje een scheids die Engels kan.
Is @onlogisch dan een vrouw?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Coco het volgende:
Vrouwen kunnen niet een wedstrijd modereren.
Dick wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef RipCity het volgende:
Ze kan niet eens een var vierkantje maken
Dat maakt niet uit, dat kan gerepareerd worden door de VAR!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, maar fluiten lukt nog niet zo goed.
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak er een biertje bij
(Alcoholvrij, we moeten het nog redden tot 3 uur)
Verassend wel van een Amerikaanse.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een keertje een scheids die Engels kan.
Akkoord, meestal spreken die heel raar Engels.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verassend wel van een Amerikaanse.
Nu mag je solliciteren van @Makamba_quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nieuwe UI!!
Voor het eerst in al die jaren![]()
![]()
![]()
Dankje
Heb je al lang homo?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nog een mojito maken.
Misschien ben ik drugsverslaafd.
Spicy mojito?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik was net een beetje gewend aan die vorigequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nieuwe UI!!
Voor het eerst in al die jaren![]()
![]()
![]()
Dankje
Dat noemen ze gewoon een alcoholist maar dat is niet erg, daar hebben we er hier meer vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Soms moet je over het hart strijken voor het grotere plaatje. Diversiteit in het FA team.
Zegt degene die roze kerstversiering heeft gekocht bij de Intratuin afgelopen winterquote:
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topicquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
op touwquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was net een beetje gewend aan die vorige.
Da was ik niequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zegt degene die roze kerstversiering heeft gekocht bij de Intratuin afgelopen winter
Het is "op touw" of "in gang"quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schandalig eigenlijk dat FOK! geen forum vertrouwenspersoon heeft!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topic
Nee, de goals zijn vanaf nu niet gratis meerquote:
Niet doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga opzoek naar een nieuw forum.
Warm badquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topic
Dit is mss wel een goede functie voor mij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat FOK! geen forum vertrouwenspersoon heeft!
Dat is zeker en vast Vlaamsquote:
Hou je DM in de gaten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is mss wel een goede functie voor mij?
Neequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Wotte het volgende:
Mag je een grap over slagroom maken als Room straks geklopt wordt.
Jij wordt al admin! Gun anderen ook eens wat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is mss wel een goede functie voor mij?
Ben je daar nou nog steeds mee bezigquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Danny haar maar niet ook onder bus smijt
Als het Frappart is is het primaquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij krijgen straks ook een vrouwelijke scheidsrechter.
Kan moeilijk slechter zijn dan dit.
How nu is het al admin?? Dat gaat hier nogal vooruitquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij wordt al admin! Gun anderen ook eens wat.
Herfstquote:
Serieus? Dan ga ik kijkenquote:
Het schijnt dat Danny het hele zooitje binnenkort aan je overdraagt…quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
How nu is het al admin?? Dat gaat hier nogal vooruit
Die valt nog wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:17 schreef Karina het volgende:
schiet er eentje in Curacao dan wordt het misschien toch nog leuk
Ow...quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef GGMM het volgende:
Oh je bedoelt dan begint het weer
ik dacht dat je zelf meedeed
Als je het formulier invultquote:
FOK eigenaar??? Oh myquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt dat Danny het hele zooitje binnenkort aan je overdraagt…
#neverforget "Goed Engels"quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verassend wel van een Amerikaanse.
Dat soort excuses maakte tong ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Door alle stress van dit topic heb ik mijn tweede mojito ook al op.
ze kunnen niet echt voetballen hequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:17 schreef Karina het volgende:
schiet er eentje in Curacao dan wordt het misschien toch nog leuk
Nee maar Coco wilde wel graag meedoenquote:
Haha.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat soort excuses maakte tong ook.
Oh ik dacht dat jij niet alleen durfde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar Coco wilde wel graag meedoen
Goede reclame voor FOK welquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar Coco wilde wel graag meedoen
Jemig. Dan ben je wel een geoefende drankorgelquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Door alle stress van dit topic heb ik mijn tweede mojito ook al op.
Iddquote:
Hopelijk wordt @Mortaxx niet boos nuquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet helemaal wat ik bedoelde maar ik moest zo lachen dat ik hem toch post
[ afbeelding ]
sorry @:makamba_
Er zijn dagen dat de emoties van @Mortaxx me weinig boeienquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt @:mortaxx niet boos nu
Dit klinkt als een Onlo onelinerquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat de emoties van @:mortaxx me weinig boeien
Dit is toevallig zo'n dag
Weer een liter water verbruikt in een datacenter.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet helemaal wat ik bedoelde maar ik moest zo lachen dat ik hem toch post
[ afbeelding ]
sorry @:makamba_
Iemand moet ze posten nu hij het zelf niet doet hierquote:
quote:
quote:
Oh je bent zo'n milieugekkiequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weer een liter water verbruikt in een datacenter.
Van wie moet dat?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand moet ze posten nu hij het zelf niet doet hier
Curacao - Invoorkust of Ecuador - Duitsland?quote:
Die hadden we beter voor Dombo kunnen gebruiken om te ontnuchterenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weer een liter water verbruikt in een datacenter.
De stem in mijn hoofdquote:
De stem in jouw hoofd heeft het over @onlogisch ?quote:
Oh ik ben helemaal vergeten mijn voorspellingen te kijkenquote:
Vertrouw mij.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja dit zat er wel aan te komen, hè.
Is al bekend of NL gaat spelen om 1u anders haal ik nu af.
Graag, dan weet ik tenminste wat het niet gaat worden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik ben helemaal vergeten mijn voorspellingen te kijken
Zal ik dat nu even doen?
Nou omdat je aandringtquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik ben helemaal vergeten mijn voorspellingen te kijken
Zal ik dat nu even doen?
Doet me denken aan die paling van laatst @Cocoquote:
Werk:quote:
Paling inpakken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die paling van laatst @:coco
Hoe zat dat ook alweer? Paling erin, boeken toe?
Mooi, dan zit ik veilig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werk:
Ecuador - Duitsland 1-4
Curacao - Ivoorkust 1-2
FOK:
Ecuador - Duitsland 0-0
Curacao - Ivoorkust 1-2
Pak uwe paling in.quote:
Oh je verstuurt je brief morgen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
Lieve mensjes, ik ga slapen.
Dankjewel voor de nieuwe UI, het erg leuke AI plaatje en alweer het warme bad
Slaapwel XXX
Tot morgennacht 5 uur.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel XXX
Ik zit nu al te gapenquote:
Sleep wellquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
Slaapwel XXX
Ja man wat een kut uur is dat... en voor wat zelfs.. we kunnen er toch niets van..quote:
capuchon_jongenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja man wat een kut uur is dat... en voor wat zelfs.. we kunnen er toch niets van..
Een puntje tegen Nieuw-Zeeland moet toch kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja man wat een kut uur is dat... en voor wat zelfs.. we kunnen er toch niets van..
Dick heeft één tactiek en dat is 1 op 1 kontje in de zestienquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik was net bezig met een zeer indrukwekkende post waarin ik betoogde dat Curaçao vanaf minuut 46 gewoon veel meer va banque had moeten spelen en van het 5-4-1 moest afstappen. Wat kan het schelen? Ivoorkust sliep ook maar wat. Loop je dan in het mes dan verlies je ook. Je kunt daarentegen ook zomaar een kooltje scoren.
Maar laat verder maar zitten.
Puntige ellebogenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?
6.5/10quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?
Ik wil op termijn emigreren naar daar, mss maar voor hun juichenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een puntje tegen Nieuw-Zeeland moet toch kunnen.
Vinotinto krijgt concurrentiequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je verstuurt je brief morgen?
Slaap lekker! Bedankt voor je gezelligheid
Dan zien we wellicht nog iets van een strijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM zoekt Zipportal weer eens op.
Die heb je weggejaagd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed dat doet @:zipportal ook altijd
Waar is die vent eigenlijk
Had ze maar moeten blijvenquote:
Een topic per 2 minutenquote:
Ik heb niks naars tegen hem gezegd vandaagquote:
Toen Ruud Gullit iets meer van dat voorstelde in 1994, wilde Dickie daar niets van weten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick heeft één tactiek en dat is 1 op 1 kontje in de zestien
Wat de hellyquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ze maar moeten blijven
Als dit ook weer niks wordt ben jij aan de beurt
Wat kan nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zal Dick woedend zijn zeg. Dit kan gewoon niet.
Proost makkerquote:
Dit kunnen er zelfs meer!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zal Dick woedend zijn zeg. Dit kan gewoon niet.
Godverdomme Gurneyquote:
Al besproken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit kunnen er zelfs meer!
[ afbeelding ]
Volgens mij jaag nog niet eens een duif weg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks naars tegen hem gezegd vandaag
Wat loopt iedereen toch altijd te zeiken dat ik ze wegjaag
Als je een beetje vent bent laat je je niet wegjagen
Jaag nogquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij jaag nog niet eens een duif weg.
Nee ook puntigquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb jij wel mooie ronde ellebogen?
Ik zit vol liefde inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij jaag nog niet eens een duif weg.
Voor een paar druppelsquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
UITSTEL DREIGT VOOR NEDERLAND - TUNESIË
IK HERHAAL
Pics?quote:
Kan het dak daar dicht?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
IK HERHAAL
Die heb ik hier ook ergens liggen. Misschien maar eens gebruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik kan een iPad redelijk aanraden.
Laat mij dat nou even zelf bepalenquote:
Geef het pas een like na de 6de keer postenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit kunnen er zelfs meer!
[ afbeelding ]
Al behandeld.quote:
Alcohol verwoest levens!quote:
Als mijn oma zijwieltjes krijgt is ze een fietsquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Als Curacao nog 3 keer scoort zijn ze ook door
mag ik haar dan rijden?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als mijn oma zijwieltjes krijgt is ze een fiets
België erbij genotquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mij betreft mogen Schotland, Uruguay, Iran en Zuid-Korea wel naar huis. Missen we niets aan en dan is er toch nog een 'groter' land de mist in gegaan.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mij betreft mogen Schotland, Uruguay, Iran en Zuid-Korea wel naar huis. Missen we niets aan en dan is er toch nog een 'groter' land de mist in gegaan.
Dat kan ook nog, maar die kunnen bijna niet als slechtste nummer 3 naar huis denk ikquote:
Wtfquote:
Dat was een verwijzing naar dit filmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |