Verassend wel van een Amerikaanse.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een keertje een scheids die Engels kan.
Akkoord, meestal spreken die heel raar Engels.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verassend wel van een Amerikaanse.
Nu mag je solliciteren van @Makamba_quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nieuwe UI!!
Voor het eerst in al die jaren![]()
![]()
![]()
Dankje
Heb je al lang homo?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nog een mojito maken.
Misschien ben ik drugsverslaafd.
Spicy mojito?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nog een mojito maken.
Misschien ben ik drugsverslaafd.
Ik was net een beetje gewend aan die vorigequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nieuwe UI!!
Voor het eerst in al die jaren![]()
![]()
![]()
Dankje
Dat noemen ze gewoon een alcoholist maar dat is niet erg, daar hebben we er hier meer vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nog een mojito maken.
Misschien ben ik drugsverslaafd.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Soms moet je over het hart strijken voor het grotere plaatje. Diversiteit in het FA team.
Zegt degene die roze kerstversiering heeft gekocht bij de Intratuin afgelopen winterquote:
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topicquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |