bedoel je ditquote:
Ja, maar fluiten lukt nog niet zo goed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een keertje een scheids die Engels kan.
Is @onlogisch dan een vrouw?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Coco het volgende:
Vrouwen kunnen niet een wedstrijd modereren.
Dick wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef RipCity het volgende:
Ze kan niet eens een var vierkantje maken
Dat maakt niet uit, dat kan gerepareerd worden door de VAR!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, maar fluiten lukt nog niet zo goed.
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik pak er een biertje bij
(Alcoholvrij, we moeten het nog redden tot 3 uur)
Verassend wel van een Amerikaanse.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een keertje een scheids die Engels kan.
Akkoord, meestal spreken die heel raar Engels.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verassend wel van een Amerikaanse.
Nu mag je solliciteren van @Makamba_quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nieuwe UI!!
Voor het eerst in al die jaren![]()
![]()
![]()
Dankje
Heb je al lang homo?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nog een mojito maken.
Misschien ben ik drugsverslaafd.
Spicy mojito?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nog een mojito maken.
Misschien ben ik drugsverslaafd.
Ik was net een beetje gewend aan die vorigequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nieuwe UI!!
Voor het eerst in al die jaren![]()
![]()
![]()
Dankje
Dat noemen ze gewoon een alcoholist maar dat is niet erg, daar hebben we er hier meer vanquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nog een mojito maken.
Misschien ben ik drugsverslaafd.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Soms moet je over het hart strijken voor het grotere plaatje. Diversiteit in het FA team.
Zegt degene die roze kerstversiering heeft gekocht bij de Intratuin afgelopen winterquote:
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topicquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
op touwquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was net een beetje gewend aan die vorige.
Da was ik niequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zegt degene die roze kerstversiering heeft gekocht bij de Intratuin afgelopen winter
Het is "op touw" of "in gang"quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |