Schandalig eigenlijk dat FOK! geen forum vertrouwenspersoon heeft!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topic
Nee, de goals zijn vanaf nu niet gratis meerquote:
Niet doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga opzoek naar een nieuw forum.
Warm badquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topic
Dit is mss wel een goede functie voor mij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat FOK! geen forum vertrouwenspersoon heeft!
Dat is zeker en vast Vlaamsquote:
Hou je DM in de gaten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is mss wel een goede functie voor mij?
Neequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Wotte het volgende:
Mag je een grap over slagroom maken als Room straks geklopt wordt.
Jij wordt al admin! Gun anderen ook eens wat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is mss wel een goede functie voor mij?
Ben je daar nou nog steeds mee bezigquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Danny haar maar niet ook onder bus smijt
Als het Frappart is is het primaquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij krijgen straks ook een vrouwelijke scheidsrechter.
Kan moeilijk slechter zijn dan dit.
How nu is het al admin?? Dat gaat hier nogal vooruitquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij wordt al admin! Gun anderen ook eens wat.
Herfstquote:
Serieus? Dan ga ik kijkenquote:
Het schijnt dat Danny het hele zooitje binnenkort aan je overdraagt…quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
How nu is het al admin?? Dat gaat hier nogal vooruit
Die valt nog wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:17 schreef Karina het volgende:
schiet er eentje in Curacao dan wordt het misschien toch nog leuk
Ow...quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef GGMM het volgende:
Oh je bedoelt dan begint het weer
ik dacht dat je zelf meedeed
Als je het formulier invultquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |