Ben je daar nou nog steeds mee bezigquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Danny haar maar niet ook onder bus smijt
Als het Frappart is is het primaquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij krijgen straks ook een vrouwelijke scheidsrechter.
Kan moeilijk slechter zijn dan dit.
How nu is het al admin?? Dat gaat hier nogal vooruitquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij wordt al admin! Gun anderen ook eens wat.
Herfstquote:
Serieus? Dan ga ik kijkenquote:
Het schijnt dat Danny het hele zooitje binnenkort aan je overdraagt…quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
How nu is het al admin?? Dat gaat hier nogal vooruit
Die valt nog wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:17 schreef Karina het volgende:
schiet er eentje in Curacao dan wordt het misschien toch nog leuk
Ow...quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef GGMM het volgende:
Oh je bedoelt dan begint het weer
ik dacht dat je zelf meedeed
Als je het formulier invultquote:
FOK eigenaar??? Oh myquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt dat Danny het hele zooitje binnenkort aan je overdraagt…
#neverforget "Goed Engels"quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Verassend wel van een Amerikaanse.
Dat soort excuses maakte tong ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Door alle stress van dit topic heb ik mijn tweede mojito ook al op.
ze kunnen niet echt voetballen hequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:17 schreef Karina het volgende:
schiet er eentje in Curacao dan wordt het misschien toch nog leuk
Nee maar Coco wilde wel graag meedoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |