op touwquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was net een beetje gewend aan die vorige.
Da was ik niequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zegt degene die roze kerstversiering heeft gekocht bij de Intratuin afgelopen winter
Het is "op touw" of "in gang"quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
Schandalig eigenlijk dat FOK! geen forum vertrouwenspersoon heeft!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word gedemoniseerd vanavond
En Coco heeft dit allemaal in touw gezet.
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topic
Nee, de goals zijn vanaf nu niet gratis meerquote:
Niet doenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga opzoek naar een nieuw forum.
Warm badquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Ik vind je de leukste user van dit topic
Dit is mss wel een goede functie voor mij?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat FOK! geen forum vertrouwenspersoon heeft!
Dat is zeker en vast Vlaamsquote:
Hou je DM in de gaten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is mss wel een goede functie voor mij?
Neequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Wotte het volgende:
Mag je een grap over slagroom maken als Room straks geklopt wordt.
Jij wordt al admin! Gun anderen ook eens wat.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is mss wel een goede functie voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |