Nou omdat je aandringtquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik ben helemaal vergeten mijn voorspellingen te kijken
Zal ik dat nu even doen?
Doet me denken aan die paling van laatst @Cocoquote:
Werk:quote:
Paling inpakken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die paling van laatst @:coco
Hoe zat dat ook alweer? Paling erin, boeken toe?
Mooi, dan zit ik veilig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werk:
Ecuador - Duitsland 1-4
Curacao - Ivoorkust 1-2
FOK:
Ecuador - Duitsland 0-0
Curacao - Ivoorkust 1-2
Pak uwe paling in.quote:
Oh je verstuurt je brief morgen?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
Lieve mensjes, ik ga slapen.
Dankjewel voor de nieuwe UI, het erg leuke AI plaatje en alweer het warme bad
Slaapwel XXX
Tot morgennacht 5 uur.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
Lieve mensjes, ik ga slapen.
Dankjewel voor de nieuwe UI, het erg leuke AI plaatje en alweer het warme bad
Slaapwel XXX
Ik zit nu al te gapenquote:
Sleep wellquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:
Lieve mensjes, ik ga slapen.
Dankjewel voor de nieuwe UI, het erg leuke AI plaatje en alweer het warme bad
Slaapwel XXX
Ja man wat een kut uur is dat... en voor wat zelfs.. we kunnen er toch niets van..quote:
capuchon_jongenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja man wat een kut uur is dat... en voor wat zelfs.. we kunnen er toch niets van..
Een puntje tegen Nieuw-Zeeland moet toch kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja man wat een kut uur is dat... en voor wat zelfs.. we kunnen er toch niets van..
Dick heeft één tactiek en dat is 1 op 1 kontje in de zestienquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik was net bezig met een zeer indrukwekkende post waarin ik betoogde dat Curaçao vanaf minuut 46 gewoon veel meer va banque had moeten spelen en van het 5-4-1 moest afstappen. Wat kan het schelen? Ivoorkust sliep ook maar wat. Loop je dan in het mes dan verlies je ook. Je kunt daarentegen ook zomaar een kooltje scoren.
Maar laat verder maar zitten.
Puntige ellebogenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |