6.5/10quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?
Ik wil op termijn emigreren naar daar, mss maar voor hun juichenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een puntje tegen Nieuw-Zeeland moet toch kunnen.
Vinotinto krijgt concurrentiequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je verstuurt je brief morgen?
Slaap lekker! Bedankt voor je gezelligheid
Dan zien we wellicht nog iets van een strijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM zoekt Zipportal weer eens op.
Die heb je weggejaagd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed dat doet @:zipportal ook altijd
Waar is die vent eigenlijk
Had ze maar moeten blijvenquote:
Een topic per 2 minutenquote:
Ik heb niks naars tegen hem gezegd vandaagquote:
Toen Ruud Gullit iets meer van dat voorstelde in 1994, wilde Dickie daar niets van weten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick heeft één tactiek en dat is 1 op 1 kontje in de zestien
Wat de hellyquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ze maar moeten blijven
Als dit ook weer niks wordt ben jij aan de beurt
Wat kan nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zal Dick woedend zijn zeg. Dit kan gewoon niet.
Proost makkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |