Haha.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat soort excuses maakte tong ook.
Oh ik dacht dat jij niet alleen durfde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar Coco wilde wel graag meedoen
Goede reclame voor FOK welquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar Coco wilde wel graag meedoen
Jemig. Dan ben je wel een geoefende drankorgelquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Door alle stress van dit topic heb ik mijn tweede mojito ook al op.
Iddquote:
Hopelijk wordt @Mortaxx niet boos nuquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet helemaal wat ik bedoelde maar ik moest zo lachen dat ik hem toch post
[ afbeelding ]
sorry @:makamba_
Er zijn dagen dat de emoties van @Mortaxx me weinig boeienquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt @:mortaxx niet boos nu
Dit klinkt als een Onlo onelinerquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat de emoties van @:mortaxx me weinig boeien
Dit is toevallig zo'n dag
Weer een liter water verbruikt in een datacenter.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet helemaal wat ik bedoelde maar ik moest zo lachen dat ik hem toch post
[ afbeelding ]
sorry @:makamba_
Iemand moet ze posten nu hij het zelf niet doet hierquote:
quote:
quote:
Oh je bent zo'n milieugekkiequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weer een liter water verbruikt in een datacenter.
Van wie moet dat?quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand moet ze posten nu hij het zelf niet doet hier
Curacao - Invoorkust of Ecuador - Duitsland?quote:
Die hadden we beter voor Dombo kunnen gebruiken om te ontnuchterenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weer een liter water verbruikt in een datacenter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |