6.5/10quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hier van?
Ik wil op termijn emigreren naar daar, mss maar voor hun juichenquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een puntje tegen Nieuw-Zeeland moet toch kunnen.
Vinotinto krijgt concurrentiequote:Op donderdag 25 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je verstuurt je brief morgen?
Slaap lekker! Bedankt voor je gezelligheid
Dan zien we wellicht nog iets van een strijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM zoekt Zipportal weer eens op.
Die heb je weggejaagd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed dat doet @:zipportal ook altijd
Waar is die vent eigenlijk
Had ze maar moeten blijvenquote:
Een topic per 2 minutenquote:
Ik heb niks naars tegen hem gezegd vandaagquote:
Toen Ruud Gullit iets meer van dat voorstelde in 1994, wilde Dickie daar niets van weten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick heeft één tactiek en dat is 1 op 1 kontje in de zestien
Wat de hellyquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ze maar moeten blijven
Als dit ook weer niks wordt ben jij aan de beurt
Wat kan nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zal Dick woedend zijn zeg. Dit kan gewoon niet.
Proost makkerquote:
Dit kunnen er zelfs meer!quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zal Dick woedend zijn zeg. Dit kan gewoon niet.
Godverdomme Gurneyquote:
Al besproken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit kunnen er zelfs meer!
[ afbeelding ]
Volgens mij jaag nog niet eens een duif weg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks naars tegen hem gezegd vandaag
Wat loopt iedereen toch altijd te zeiken dat ik ze wegjaag
Als je een beetje vent bent laat je je niet wegjagen
Jaag nogquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij jaag nog niet eens een duif weg.
Nee ook puntigquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb jij wel mooie ronde ellebogen?
Ik zit vol liefde inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2026 23:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij jaag nog niet eens een duif weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |