abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:16:44 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221133351


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

pi_221133354
Het is nog 25°C, doe normaal joh!
pi_221133358
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:17 schreef warhamstr het volgende:
Het is nog 25°C,doe normaal joh!
Ja, zeg dat, hallo plaknacht
pi_221133400
Zit ik hier in roffa bij het warmste plekje van NL. Ik heb het bloedheet en klam
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:58:43 #5
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221133420
19,8 genot, dauwpunt 19.3 :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221133591
26,3 graden binnen, toch 2 graden gedaald in de nacht. Proberen nog een uurtje verder te koelen maar ik heb geen grote hoop.
pi_221133667
Buitengebied scheelt echt al fors met het dorp qua warmte.

Benieuwd hoe snel de boel opwarmt nu.
  woensdag 24 juni 2026 @ 06:52:46 #8
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221133702
Het is niet eens beetje fris zo. 25 graden al buiten. Voor zo ver raam openzetten voor frisse lucht.
pi_221133712
Niet lager dan 22 geweest
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:02:36 #10
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221133718
Vanaf dinsdag weer 25/25
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221133725
De 17 gradens die hier op de knmi stations in de buurt zijn gemeten hebben we in ieder geval bij lange na niet gehaald :N ;(
pi_221133744
23,5 toen ik wakker werd. Best goed gedaan.

Nu 3-4 dagen de hel. Alles potdicht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221133785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:14 schreef Discombobulate het volgende:
23,5 toen ik wakker werd. Best goed gedaan.

Nu 3-4 dagen de hel. Alles potdicht.
Wat zijn de verwachtingen daar?
pi_221133813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 06:59 schreef THEFXR het volgende:
Niet lager dan 22 geweest
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 07:54:45 #15
284411 crew  heywoodu
pi_221133836
Nog geen 8 uur in de ochtend en de boel kan alweer dicht. Daar gaan we.
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:55:51 #16
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221133838
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
Zijn ook modellen die het zondag al wat laten afkoelen

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:03:53 #17
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221133854
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:05:28 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221133856
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
twitter


Harmonie is niet echt een model van dat soort uitschieters idd....

Hopen dat het zaterdagmiddag over is
pi_221133857
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_221133867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:23:44 #21
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221133891
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:23:56 #22
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221133892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 08:24:41 #23
284411 crew  heywoodu
pi_221133894
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
Sproeier in de tuin, waterpistolen/ballonnen etc :P
pi_221133903
Wat zijn de voorspellingen voor zaterdag? Heb dan een festival. Met 30+ graden wel erg taai.
pi_221133904
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
Dat zwembad staat al sinds half mei. Geniet0n O+
Zonder wrijving geen glans
pi_221133905
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
Indoor skihal bij Zoetermeer :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:37:27 #27
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221133935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 08:44:19 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221133962
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:54 schreef heywoodu het volgende:
Nog geen 8 uur in de ochtend en de boel kan alweer dicht. Daar gaan we.
Ja ik wilde nog even de achterdeur openzetten maar daar was het alweer warmer dan binnen :')
quote:
High Temperature
26.7°C at 8:37
Low Temperature
21.7°C at 4:38
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221133995
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik wilde nog even de achterdeur openzetten maar daar was het alweer warmer dan binnen :')
[..]

Beste tropennacht geweest. Besef dat het landelijk record voor de nacht iets van 24.5 is _O- .
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:49:55 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134000
Misschien vandaag al record?

Eindhoven, Gilze Rijen en Volkel zitten al enkele tiendes boven de recorddag.

pi_221134002
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:49 schreef Starhopper het volgende:
Misschien vandaag al record?

Eindhoven, Gilze Rijen en Volkel zitten al enkele tiendes boven de recorddag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaan we dat vandaag niet halen. Beste papieren zijn voor vrijdag om het te verbreken.
Zonder wrijving geen glans
pi_221134024
Volgende week verkoeling zie ik.
Maar ik vraag me af voor hoelang.
Hopelijk dan eens een poos normaal zomerweer. En niet week koel en dan weer 40 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:56:31 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:50 schreef Haags het volgende:

[..]
Volgens mij gaan we dat vandaag niet halen. Beste papieren zijn voor vrijdag om het te verbreken.
Ookal is het nu al warmer dan toen? :o
pi_221134109
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:22:15 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
Hier in het Oosten.

Wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:22 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hier in het Oosten.

Wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren
Oh, ik zie er trouwens vier staan als ik beter kijk. Twee bovenop mij :P

Nee, lijkt me wel net iets te hoog ingeschat. Maar dat het loeiheet wordt is een feit.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:26:29 #37
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134192
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat zijn de verwachtingen daar?
33 vandaag, morgen 30 met zeewindje, vrijdag 36 en zaterdag 32 (maar die dag is nog wat onzeker. Hoop op stevig onweer ook)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221134246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
33 vandaag, morgen 30 met zeewindje, vrijdag 36 en zaterdag 32 (maar die dag is nog wat onzeker. Hoop op stevig onweer ook)
Succes, hopelijk niet te heet binnen!

Valt qua temperaturen gelukkig nog wel redelijk mee.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:36:58 #40
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
Urk!
pi_221134258
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Urk!
In Urk? Op Urk?

Opbokken met Urk :(
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:39:10 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Urk? Op Urk?

Opbokken met Urk :(
Racist!
pi_221134267
Dus...
twitter
pi_221134269
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Racist!
Willen we meer of minder Urkers?

Minder, minder, minder!

:(
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:41:59 #45
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef kilon het volgende:
Dus...
[ x ]
Veertig graden bij @INViCTuS

Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...

In dat geval........

....
..
...
..

pi_221134292
Ik wacht echt met smart op storm en onweerberichten
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:48:11 #47
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221134301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht echt met smart op storm en onweerberichten
Storm ik glas water :+
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:48:22 #48
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134303
Zeker 68000 huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

In het westelijkste puntje van Frankrijk zitten zeker 68.000 huishoudens zonder stroom. De autoriteiten van het departement Finistère melden dat de extreem hoge temperaturen leiden tot storingen op het elektriciteitsnetwerk. De problemen begonnen in twee transformatorhuisjes in de plaats Ergué-Gabéric, melden lokale media. Op beelden zijn rookpluimen te zien.

Naar verwachting zal de stroomuitval nog de hele dag duren. Medische voorzieningen als verzorgingshuizen worden voorzien van generatoren. Er is een crisisteam gevormd.

In Frankrijk geldt code rood in een groot deel van het land, ook in het departement Finistère. Op veel plekken loopt de temperatuur op tot rond de 40 graden. Veel scholen blijven daarom dicht.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:49:34 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134308


Laatste runs
pi_221134328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Dan zal zondag wel wat afgekoeld zijn door het mega onweer des doods deel 2 dat zaterdagavond moet plaatsvinden.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:53:16 #51
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221134346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs


Vanaf maandag. _O_
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:00:15 #52
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221134453
quote:
Volgens Pallubinsky kan het lichaam binnen een week gewend zijn aan een hittegolf.


  woensdag 24 juni 2026 @ 10:05:21 #53
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
Whatttt???? 40 graden...
De hel is koeler
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:06:28 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134507


Die regen ziet er goed uit poh
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:07:11 #55
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Hopen niet dat ze op zijn...
pi_221134513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Die regen ziet er goed uit poh
Ja dit is echt genieten

Als het maar zo blijft... RAINDANCE
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221134520
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hopen niet dat ze op zijn...
Nee ik had er al 1 in de schuur liggen. No problemo. Ga hem vanavond na zonsondergang in elkaar flansen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221134523
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Die regen ziet er goed uit poh
Dat worden de dagen waarin mensen hun huis moeten gaan zien te koelen.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:10:57 #59
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
Zwembadje vol met zakken ijs en daar alle drank in gooien.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:13:15 #60
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSS

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:15:23 #61
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134552
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:48 schreef Momo het volgende:
Zeker 68000 huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

In het westelijkste puntje van Frankrijk zitten zeker 68.000 huishoudens zonder stroom. De autoriteiten van het departement Finistère melden dat de extreem hoge temperaturen leiden tot storingen op het elektriciteitsnetwerk. De problemen begonnen in twee transformatorhuisjes in de plaats Ergué-Gabéric, melden lokale media. Op beelden zijn rookpluimen te zien.

Naar verwachting zal de stroomuitval nog de hele dag duren. Medische voorzieningen als verzorgingshuizen worden voorzien van generatoren. Er is een crisisteam gevormd.

In Frankrijk geldt code rood in een groot deel van het land, ook in het departement Finistère. Op veel plekken loopt de temperatuur op tot rond de 40 graden. Veel scholen blijven daarom dicht.
En hier geen code rood???
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:16:37 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134563
Die voetballers hebben mazzel dat ze in de koele VS zitten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
@RamboDirk rent na 13 delen weer het topic in *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:18:45 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134588
10 uur 's morgens 30 gradenGENOT -O- -O- -O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:20:32 #65
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]
En hier geen code rood???
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]
En hier geen code rood???
"Code rood wordt op zijn vroegst 48 uur gegeven voordat het weerfenomeen zich voordoet"
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:21:05 #66
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134613
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:25:38 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134655
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
PANIEK
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:27:05 #68
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Teringkoud. -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:28:09 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134675
quote:
85s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Teringkoud. -O-
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 10:28:31 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221134679
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:29:39 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134686
quote:
85s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Teringkoud. -O-
Land van de eeuwige herfst :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221134701
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:29 schreef Dven het volgende:

[..]
Land van de eeuwige herfst :(
Grijze treurnis ohne ende! :(
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:32:15 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134702
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
Europeanen :N (past goed in het komkommertijd-debat tussen Amerikanen en Europeanen over AC)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:32:24 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134704
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
Er gaan wel meer airco´s sneuvelen denk ik, die hebben nog nooit zo hard moeten werken.
pi_221134708
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Er gaan wel meer airco´s sneuvelen denk ik, die hebben nog nooit zo hard moeten werken.
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:33:33 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134712
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Neuh, deze week al.

OPBOKKEN MET DIE KOU.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:35:21 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134720
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende! :(
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:35:45 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Dven het volgende:

[..]
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen ;(
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134729
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:38:18 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134737
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Met een lekkere kop warme chocolademelk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:39:32 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:40:08 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:42:09 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134752
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Veertig graden bij @:invictus

Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...

In dat geval........

....
..
...
..

[ afbeelding ]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
Geen idee, die heb ik niet :P

Ik leef als iemand in Dubai. Van airco naar airco.
pi_221134774
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:49:05 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Je moet niks.
pi_221134794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:40 schreef Dven het volgende:

[..]
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
Waren ook al geen winterjassen meer te krijgen in de winkel :(
pi_221134800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ja, of gewoon even een half weekje niet.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:00:35 #89
284411 crew  heywoodu
pi_221134850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Maxima voor maandag al tot iets onder de 25, dat wordt wel echt beetje bij beetje iets beter :o
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:01:03 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Haha wow, dat zijn echt temps die ik hier binnen alleen krijg als ik heuul aggressief ga koelen met airco. Momenteel 28C hier in de werkkamer (en rest van huis)

Ben het gewend, dus voel me niet slecht ofzo met deze temp i.c.m. ventilator op me. Kan de airco wel zo aan gooien maar dan krijg ik sws wel weer koude voeten :') blijft een dingetje lol...
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:02:40 #91
284411 crew  heywoodu
pi_221134866
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Elke ochtend "nu is het echt heerlijk" posten _O_
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:03:39 #92
284411 crew  heywoodu
pi_221134878
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Wat gaan jullie eten met Kerst?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:04:47 #93
284411 crew  heywoodu
pi_221134890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ik gok dat nu even rust nemen op de lange termijn beter gaat zijn voor je marathon dan trainen als het voor jou te warm is...

Of je trekt een paar extra lagen aan en gaat een hittetraining doen :D :'(
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:09:59 #94
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134931
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:11:03 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134935
Eindelijk ECHT zomer

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221134938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJEpaars *O*

:')
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:02 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Paar minuutjes door de mond ademen dan maar. En na afloop wat van die handgel gebruiken zoals iedereen die in de coronatijd had.

(Het standaard verhaal als ik van een dixie afhankelijk ben.)
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:25 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
pi_221134946
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
pi_221134953
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:16:22 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
Vorig jaar bij concert geweest in Brussel toen het best heet was. Daar moesten ze van de regels extra waterpunten maken en douches plaatsen. Zal bij Defqon ook wel zo zijn denk ik
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:16:42 #102
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
En wellicht je achtergrond dan ook even naar een standaard Teams achtergrond veranderen _O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:18:57 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134978
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:19:08 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134979
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
Hoop dat er genoeg EHBO op standby staat
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:24:13 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135020
quote:
Infrastructure & Heatwaves: Iceland is highly sensitive to global temperature increases. Record-breaking heatwaves have caused infrastructure built for cold weather (such as asphalt roads) to degrade, and triggered flash floods from rapid ice melt
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:32:40 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221135075
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeert _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221135129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vlucht geboekt
pi_221135132
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:43:59 #110
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @Zipportal
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:49:01 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221135179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar dit is ook gewoon sneu. Eind juni en dan deze vooruitzichten :') _O-

Dan toch liever zomer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:52:04 #112
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135189
Die laatste run is een dikke boutrun natuurlijk :N

Iets frisser mag best hoor want dat gun ik alle mede-users best wel maar 22 graden is na de komende dagen natuurlijk MOKERKALT!
Minimaal 25 graag

Nu lekker genieten..vandaag vrij en ik ga de zon in. Helemaal ingesmeerd en ik ga voor de Blue Lagoon look!
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:55:40 #113
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221135216
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:02:34 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135261
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:03:39 #115
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135269
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSS

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

Het is dit geworden vandaag! _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:04:04 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135272
32 graden nu al, net 12u geweest.

Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:04:39 #117
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135275
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Well in that case...

..
.....

..
.

  woensdag 24 juni 2026 @ 12:06:53 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135292
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
32 graden nu al, net 12u geweest.

Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:07:57 #119
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221135303
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Voor zware onweersbuien? :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:08:51 #120
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135318
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.
Ik hoop het niet :{w
Vooralsnog wordt het hier 38 vrijdag, dat is meer dan genoeg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:12:47 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Momo het volgende:
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
:wtf:

Ben ik de enige die nu denkt aan de negatieve gevolgen hiervan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:13:23 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135346
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Dan gaat het record er dik aan :o
pi_221135355
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Het nieuwe normaal! We passen de bijpassende kleuren op de kaart aan van diep paars naar een vriendelijker oranje :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 12:15:24 #124
284411 crew  heywoodu
pi_221135356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bwoah wat zou dat genieten zijn
pi_221135358
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Vrijdag wordt het record echt verpulverd. Het topic zal vast nog wel gepost worden, maar ik denk wel 41,5 graden.
Zaterdag ook nog wel ergens een 40er.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 12:16:19 #126
284411 crew  heywoodu
pi_221135361
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Momo het volgende:
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
Slijpen ze er dan weer een stukje bij als het afkoelt?
pi_221135369
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:wtf:

Ben ik de enige die nu denkt aan de negatieve gevolgen hiervan?
Volgende week met een beetje montagekit terugplakken. Moeten toch wat met het tekort aan budget voor infrastructuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 24-06-2026 12:42:47 (typo) ]
pi_221135386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:32 schreef Dven het volgende:

[..]
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeert _O-
Het klopt op zich wel.

Allemaal oplichterij dus waarschijnlijk, of is het toch omdat paars 40+ is en dat vroeger gewoon niet gebeurde

Ze blijven ook maar over 1976 doorgaan, dat was een bijzondere hete zomer, maar inmiddels niet heel erg bijzonder meer wat betreft de temperatuur. Als je de wereldwijde kaartjes naast elkaar legt is het helemaal bizar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:27:53 #129
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221135409
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Slijpen ze er dan weer een stukje bij als het afkoelt?
Nee dan wordt het erbij gelast ;)
Als ik het doe, dan gebeurd het ook gelijk goed :D (iets met brug vast lassen >:) )
pi_221135423
Zo net even de was gedaan, huis gestofzuigd, stoomreiniger van stal gehaald. Huis weer 'schoon'.

Nu een welverdiend ijsje :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:31:37 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zo net even de was gedaan, huis gestofzuigd, stoomreiniger van stal gehaald. Huis weer 'schoon'.

Nu een welverdiend ijsje :9
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
pi_221135449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @:zipportal
Lul al meermaals stukgewassen
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:33:14 #133
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221135456
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221135483
Ik ben nu wel zo blij met onze airco, het is hier thuis echt heel comfortabel.
Heb de boodschappen al in huis en ik werk morgen en overmorgen thuis. Vanmiddag moet ik nog wel naar de kapper, maar daarna hoef ik het huis ook niet meer uit de komende dagen. Ik kan tegenwoordig best goed tegen de hitte, maar dit is me wel een beetje te gortig :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:38:37 #135
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221135501
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
Ook noodstroom? O-)
quote:
Tienduizenden huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

Zeker 68.000 huishoudens in het westen van Frankrijk zitten zonder stroom door de hittegolf die het land teistert. Volgens de autoriteiten in het departement Finistère hebben de extreem hoge temperaturen gezorgd voor problemen met het elektriciteitsnetwerk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221135508
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
Is hier binnen net zo warm als in januari.
pi_221135510
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ook noodstroom? O-)
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet ;(
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:40:28 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135516
quote:
High Temperature
34.0°C at 12:34
Blijft lekker gaan hier *G* Ze waren verderop ook aan het asfalteren, lijkt het me echt topweer voor ja :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135518
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Waarom zou ik bij 20.5 in de winter kunnen stoomreinigen, maar bij 20.5 in juni niet?
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna in het zwembad afgekoeld en vervolgens wat was en poetswerk gedaan binnen.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:41:48 #140
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

Nu een welverdiend ijsje :9
Geschiedkundige now be like:

pi_221135529
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Geschiedkundige now be like:

[ afbeelding ]
Meer hap hap hap en op ;(

Straks weer eentje :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:46:43 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221135561
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Mensen die niet schoonmaken omdat het warm is :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:47:02 #143
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135562
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou ik bij 20.5 in de winter kunnen stoomreinigen, maar bij 20.5 in juni niet?
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna in het zwembad afgekoeld en vervolgens wat was en poetswerk gedaan binnen.
Ben echt trots op je, man! :P

En na je ijsje lekker de moestuin in!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:49:26 #144
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221135573
Komend weekend regen _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:50:46 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135582
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
66mm ook gelijk _O- _O- _O-

Tropisch regenwoud vibes straks :')
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:02 #146
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221135585
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:36 #147
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221135589
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wat is er? Zijn de mobiele airco's nu ook stuk?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:43 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135590
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:53 #149
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:26 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221135603
Nu al 33 graden in Braboland
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:39 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135607
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
Zou je zwemvest mee nemen ipv een barbecuetang
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:47 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ben echt trots op je, man! :P

En na je ijsje lekker de moestuin in!
Vanmorgen vroeg nog ff geweest. Daar zien ze me voor maandag niet meer denk ik :'( -O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:59 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
Dit klopt niet. Toch?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221135612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
Laten we hopen dat het nog meer dan 66mm wordt dan *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:55:21 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135620
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Laten we hopen dat het nog meer dan 66mm wordt dan *O*
}:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135625
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:46 schreef Dven het volgende:

[..]
Mensen die niet schoonmaken omdat het warm is :')
Zolderkamer van de gemiddelde FOK!er wordt nog door mama schoongemaakt natuurlijk. :+
pi_221135634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
}:|
:D

Barbecue en zeiknat worden ipv die supercell chasen _O_ _O- :W
pi_221135643
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
waar is dit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:58:42 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135647
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:D

Barbecue en zeiknat worden ipv die supercell chasen _O_ _O- :W
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
maak me geen zorgen in de driehoek
pi_221135652
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
waar is dit?
Lokale bui boven @Nattekat
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:59:29 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135657
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
maak me geen zorgen in de driehoek
Ja daar kan ik gewoon alle kussens buiten laten, maar ik ben in Utrecht dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135658
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
Laten we het hopen. Kun je nog mooi foto's schieten.
pi_221135674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Blijft lekker gaan hier *G* Ze waren verderop ook aan het asfalteren, lijkt het me echt topweer voor ja :')
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weer ;( ;( ;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:03:25 #165
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135685
Er staat een lekker briesje.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:05:13 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221135700
Op naar de 36
pi_221135701
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:08:58 #168
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221135719
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
waar is dit?
GFS voor regio midden.

ECMWF pluim denkt er helaas anders over -O-
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:12:00 #169
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135742
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
Het was leuk je gekend te hebben.

Verder opbokken met die hitte :(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:13:25 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het was leuk je gekend te hebben.

Verder opbokken met die hitte :(
Opbokken met die regen :(

Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:14:24 #171
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Opbokken met die regen :(

Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
@TheStigsDutchCousin wij zijn gewaarschuwd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:15:59 #172
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135769
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:17:30 #173
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2026 @ 13:18:03 #174
862 Arcee
Look closer
pi_221135784
Krijgen we vrijdag nog ergens in Nederland 40+ op de thermometer? 😎
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:19:34 #175
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135789
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Genoeg plek @:pisces29
Lekker in je blote ass ongegeneerd douchen EYOOOOO

  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:22:35 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135802
Gaat hier ook al lekker :{

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:26:12 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135819
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
Gaat hier ook al lekker :{

[ afbeelding ]
Dan mag ik blij zijn met 30 graden buiten en binnen rond 24 a 25 graden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:27:24 #178
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan mag ik blij zijn met 30 graden buiten en binnen rond 24 a 25 graden.
En dan moet het echte werk nog beginnen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:28:58 #179
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135836
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En dan moet het echte werk nog beginnen
Dat wordt leuk morgen bij de fysio bij 30+ graden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:27 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135848
quote:
KNMI: hoogste hittekracht 10 bereikt in Eindhoven
In Eindhoven is de hittekracht woensdag rond 12.30 uur opgelopen tot 10, het hoogste niveau. Niet eerder werd deze hittekracht daar bereikt. Volgens het KNMI komt hittekracht 10 sowieso zeer zelden voor. Op meerdere stations is dit nog nooit gemeten, en op de meeste stations waar hittekracht 10 wel voorkwam, kwam dit slechts eens per vijf tot vijftien jaar voor.
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:32:24 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Genoeg plek @:pisces29
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:33:00 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135864
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:34:14 #183
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135869
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Bekijk deze YouTube-video

laten we het ze vragen
pi_221135875
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:36:06 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135878
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
Koelbox met 5 liter gekoeld bier.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:36:28 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135880
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Op het strand is het altijd 5-6 graden koeler dan 5km landinwaarts.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:37:10 #187
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
Zeur.
Gewoon je melanoom goed insmeren en gaan met die banaan.
pi_221135893
Code oranje nu ook voor het noorden
pi_221135930
Even de buitenunit van de airco gechecked, staat onder soort open afdak.
Temperatuur erachter is 36 graden, hij kan tot 48 graden aan dus tot nu toe geen problemen *klopt af* ^O^
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:42:24 #190
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Code oranje nu ook voor het noorden
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:43:36 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Code oranje nu ook voor het noorden
Vrijdag pas daar:
quote:
Voor het midden en zuiden geldt in elk geval tot en met vrijdag code oranje voor extreme hitte. Op vrijdag geldt de code oranje ook voor het noorden. Extreme hitte kan gevolgen hebben voor de gezondheid, ook voor gezonde mensen, vooral bij fysieke inspanning. De hittekracht komt daarbij in de middag uit op 9 à 10. De extreme hitte (code oranje) houdt waarschijnlijk ook nog op zaterdag aan.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
Er staat een lekker briesje.
:')
pi_221135958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt leuk morgen bij de fysio bij 30+ graden.
Ik zou vragen of je je sessie naakt mag doen
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:48:06 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135970
Maar even serieus, de luchtvochtigheid maakt het best te doen nog. Ja in de zon is het heet maar in de schaduw prima. Voelt erg Spaans aan nu, ipv Thais zeg maar.

Ik ben bang voor later vanavond... meestal gaat t dan omhoog.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221135975
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:50:13 #196
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135990
Toch wel maf hoe die extreme hitte zich al aantal dagen echt concentreert over het zuidwestelijk deel van Frankrijk. Gewoon meerdere dagen al 40+ op veel plekken daar.

pi_221135997
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:50 schreef dick_laurent het volgende:
Toch wel maf hoe die extreme hitte zich al aantal dagen echt concentreert over het zuidwestelijk deel van Frankrijk. Gewoon meerdere dagen al 40+ op veel plekken daar.

[ afbeelding ]
Deelnemers van de Tour de France hebben (vooralsnog) geluk..
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:51:58 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136002
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar even serieus, de luchtvochtigheid maakt het best te doen nog. Ja in de zon is het heet maar in de schaduw prima. Voelt erg Spaans aan nu, ipv Thais zeg maar.

Ik ben bang voor later vanavond... meestal gaat t dan omhoog.
De luchtvochtigheid is vandaag wel een stuk beter te doen dan de afgelopen dagen ja, maar gaan wel plaknachten worden de komende dagen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221136010
35 doorbroken hier
pi_221136015
Dagrecord uit 1976 sneuvelt: temperatuur in Ukkel loopt op tot 33,2 graden
https://vrtnws.be/p.Yb6G375Dw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:55:39 #201
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221136022
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Gewoon, net zoals iedereen dat al sinds mensenheugenis iedere zomer makkelijk volhoudt in Chersonissos, Faro, Torremolinos of lokale Duitse See.
Af en toe lekker het water in en goed smeren. Ik lig al twee uur afzonderlijk in de tuin en in het zwembad :)
pi_221136028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
Even mijn Garmin gechecked

i am the heat
pi_221136128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:56 schreef lbosse het volgende:

[..]
Even mijn Garmin gechecked
[ afbeelding ]
i am the heat
Damn, ik zit net op 25%, i will suffer
pi_221136165
Door de grens van 35.
En dan is het pas 14 uur.

Bizar.
We schrijven deze / komende dagen geschiedenis
pi_221136244
Gevoelstemperatuur is 42,8.
blablablabla
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:12:34 #206
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221136291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:11 schreef Elan het volgende:
Gevoelstemperatuur is 42,8.
:wtf:

Op je platte dak misschien :P Waar haal je dat 'feit' vandaan als ik vragen mag?
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 14:13:58 #207
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136330
Buiten 37 en binnen 27, het voelt gewoon koud als je van buiten naar binnen gaat :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:15:38 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221136349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:55 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon, net zoals iedereen dat al sinds mensenheugenis iedere zomer makkelijk volhoudt in Chersonissos, Faro, Torremolinos of lokale Duitse See.
Af en toe lekker het water in en goed smeren. Ik lig al twee uur afzonderlijk in de tuin en in het zwembad :)
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
pi_221136365
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
Same here

Ik heb een lichte huid
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:18:12 #210
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221136367
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
Nee, dan is het schaduw zoeken idd :)
Wij lagen vroeger al iedere mogelijke warme dag van boven 25+ graden op het strandje aan lokale meertjes. Heerlijk...
pi_221136374
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:wtf:

Op je platte dak misschien :P Waar haal je dat 'feit' vandaan als ik vragen mag?


41.8 blijkbaar ;(
blablablabla
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:25:04 #212
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221136408
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:20 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

41.8 blijkbaar ;(
Mmkay.... Je dauwpunt lijkt me niet helemaal te kloppen though.... nergens in Nederland is momenteel een dauwpunt van 24.8 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:27:24 #213
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221136425
Als het zelfs op de Wadden bijna tropisch is, dan is het wel heet :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 14:31:37 #214
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef INViCTuS het volgende:
Als het zelfs op de Wadden bijna tropisch is, dan is het wel heet :P
quote:
Terschelling 29.5
Vlieland 28.1
Nog eventjes doorzetten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221136542
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Nog eventjes doorzetten
28 graden, zou ervoor tekenen :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:55 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221136595
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221136743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Krijgen we volgende week snil? *O*
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:44:24 #218
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221136832
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Of wel, betere leefbare temperaturen voor de Benelux :)
pi_221136864
Gek genoeg hou ik het hier binnen op 29 graden. Ik heb een plat dak. Wel een zonnescherm. Alles is dicht
pi_221136877
Wat is het warm hè mense
pi_221136881
Dit weer gaat een hoop doden opleveren vrees ik, wat is het ziekend heet.
pi_221136890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Mmkay.... Je dauwpunt lijkt me niet helemaal te kloppen though.... nergens in Nederland is momenteel een dauwpunt van 24.8 graden
Is van het lokale weerstation, dat dauwpunt is veel te hoog inderdaad. Eerder 20 of 21 nu.
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 14:56:34 #223
284411 crew  heywoodu
pi_221136897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
Zijn er überhaupt historische gegevens omtrent hittekracht, aangezien het pas sinds heel kort gepubliceerd wordt?
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:58:39 #224
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221136916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zijn er überhaupt historische gegevens omtrent hittekracht, aangezien het pas sinds heel kort gepubliceerd wordt?
Data vanaf 1991.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 14:58:45 #225
284411 crew  heywoodu
pi_221136921
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
Ik heb net een uur gesport, niet aangenaam (ook binnen met ventilator niet), maar ja, ik ga nu echt vol voor mijn doel om eind van het jaar onder de 80kg te zitten :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:59:05 #226
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221136922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
HERFST
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:04:49 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136961
quote:
Terschelling 29.8
Bijna
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221137015
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb net een uur gesport, niet aangenaam (ook binnen met ventilator niet), maar ja, ik ga nu echt vol voor mijn doel om eind van het jaar onder de 80kg te zitten :P
Op het heetste moment even buiten intensieve intervallen doen, dan zit je voor het eind van het jaar ook onder de 80kg.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:10:04 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137038
quote:
Terschelling 30.2
Tropisch eiland *G* *G* *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:12:35 #230
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:59 schreef Dven het volgende:

[..]
HERFST
Zolang niet onder de 20 ist ok. Graad of 24 zie ik voor Oost Nederland, dus prima.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:13:13 #231
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137052
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Tropisch eiland *G* *G* *G*
Terschelling be like:

  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:17:41 #232
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137077
quote:
Het is woensdag officieel de warmste 24 juni sinds het begin van de metingen in 1901. De temperatuur in De Bilt steeg om 14.30 uur naar 32,8 graden en daarmee werd het oude record van 32,6 graden uit 2005 verbroken. Het is volgens het weerbureau het zevende datum-warmterecord van dit jaar.
*G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:17:48 #233
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221137078
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zolang niet onder de 20 ist ok. Graad of 24 zie ik voor Oost Nederland, dus prima.
Lekker joh, eens een dagje 18 graden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:18:35 #234
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221137082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
*G*
Tijd voor de wollen ondebroek. *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221137087
Voor de mensen die zeggen dat de luchtvochtigheid wel meevalt, misschien wel maar na 5 minuten buiten kan je al een zwembad vullen met mijn shirt.

Zal wel weer aan mij liggen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:19:13 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221137088
36 buiten nu.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:19:56 #237
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137093
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:40 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Krijgen we volgende week snil? *O*
Hiw viw sniw
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221137102
@Dven weet nog dat jij zei iets van 10 jaar geleden zei dat we binnen 10 jaar het weertype van Parijs zouden hebben in Nederland door klimaatverandering, dat moment lijkt inmiddels wel aangebroken met al die warmte en hitterecords die sneuvelen.
blablablabla
pi_221137106
vliegt Sunweb al op Terschelling?
pi_221137111
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:21 schreef Abdus18 het volgende:
vliegt Sunweb al op Terschelling?
Ja maar je moet niet gek kijken als je op Ameland @Wereldgozer
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:23:41 #241
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221137114
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:21 schreef Abdus18 het volgende:
vliegt Sunweb al op Terschelling?
De KLu wel op Vlieland :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:23:48 #242
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137116
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Opbokken met die regen :(

Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
Je heet Nattekat ffs!
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:32:52 #243
8781 crew  Frutsel
pi_221137160
Laten we het maar niet over import enzo beginnen, laten we het hier gewoon normaal doen en over het weer en klimaat lullen anders zandstraal ik jullie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:33:49 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:32 schreef Frutsel het volgende:
Laten we het maar niet over import enzo beginnen, laten we het hier gewoon normaal en over het weer en klimaat houden.
Import van de pleurishitte uit Frankrijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221137167
Toch nog iets koeler hier in het noorden dan dat gisteren voorspeld was. 31,5 ipv 33. En vannacht minimaal 19.

Denk dat ik vandaag ook wel aardig doorkom. Maar we moeten nog even...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221137168
Was net 2 minuten buiten. Gelijk de laatste keer geweest vandaag.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:34:14 #247
8781 crew  Frutsel
pi_221137169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Import van de pleurishitte uit Frankrijk?
opbokken met die hitte
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:35:19 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]
opbokken met die hitte
Als jij voor het eerste weekend van juli 23-24 graden en zon regelt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:36:14 #249
8781 crew  Frutsel
pi_221137180
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als jij voor het eerste weekend van juli 23-24 graden en zon regelt.
voor jou doe ik dat.

Waar moet je dat hebben?
pi_221137181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik snap nu wel heel goed waarom ze heel vroeger in weergoden geloofden.

Kan niet wachten. _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:38:16 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]
voor jou doe ik dat.

Waar moet je dat hebben?
Doe maar in heel Nederland om het zeker te weten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:40:43 #252
8781 crew  Frutsel
pi_221137209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Doe maar in heel Nederland om het zeker te weten.
Gaat sowieso niet lukken helaas
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:43:12 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Gaat sowieso niet lukken helaas
Dan maar Drenthe en Overijssel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:43:44 #254
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137228
Het is nu nog wel lekker in de zon
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:44:20 #255
8781 crew  Frutsel
pi_221137232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan maar Drenthe en Overijssel.
Ben je wel mooi dichtbij maar gaat ook niet lukken

tussen 2100 en 0600u kan ik jou geen zon regelen :{

23-24 graden wel, zoals a.s. vrijdag :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:05 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ben je wel mooi dichtbij maar gaat ook niet lukken

tussen 2100 en 0600u kan ik jou geen zon regelen :{

23-24 graden wel, zoals a.s. vrijdag :')
Ok, dat tijdvak ben ik bereid op te geven, mits het wel droog blijft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:57 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ok, dat tijdvak ben ik bereid op te geven, mits het wel droog blijft.
Ik had nog een kortingsbon liggen voor dat weekend, 42 graden met 42% korting, heb ik gelijk voor je geboekt, cadeautje voor jou O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:48:07 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137264
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik had nog een kortingsbon liggen voor dat weekend, 42 graden met 42% korting, heb ik gelijk voor je geboekt, cadeautje voor jou O+
O+

Overleef ik wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221137276
Het is wel goed dooi hier nu
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:52:52 #260
8781 crew  Frutsel
pi_221137290
quote:
80s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef minthy het volgende:
Het is wel goed dooi hier nu
_O_ :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:55:15 #261
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137308
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:55:58 #262
8781 crew  Frutsel
pi_221137315
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
10 graden als je schoonmoeder er is
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:56:43 #263
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137321
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Shiiiiiiiiiiiiiiit :') Jouw woonkamer is nog steeds koeler zonder airco dan de mijne met airco aan.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:00:51 #264
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137345
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Shiiiiiiiiiiiiiiit :') Jouw woonkamer is nog steeds koeler zonder airco dan de mijne met airco aan.
Mijn woonkamer zit wel aan de goede kant in de zomer. Zon komt daar pas tegen 14:00, maar heb een speelveld aan die kant een zooi grote populieren. Heb nu uiteraard wel alles dicht. Extra tegenwerking voor zonlicht en instraling opgehangen. Paraplu zelfs nog, dus helpt wel. Slaapkamer is reeds 26.

In de winter daarentegen komt er dus vrijwel geen zonlicht binnen. Dat is dan weer een nadeel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 16:04:42 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Bij mij ook. Alleen staat er ook een airco tegen de thermostaat te blazen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221137371
Hier ook 24.

Ik kan me herinneren van een vorige zomer toen we ook zoiets hadden het volgens mij bleef steken op 26 graden nadat het weer begon om te slaan. Ik ben heel benieuwd wat het zondag is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:14:39 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221137420
Buiten 36, binnen 24.

Moet zo helaas naar buiten en de bloedhete auto in 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221137427
36 buiten
Ka-non-nen
pi_221137432
29,2. Ik heb maar de ventilator aangezet nu ik weer thuis ben.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:24:22 #270
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221137469
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:26:00 #271
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221137475
En de condensleiding die drupt elke seconde trouwens. Je wilt niet weten hoeveel vochtigheid er uit een woning wordt getrokken met airco's.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221137488
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:26 schreef Twieki het volgende:
En de condensleiding die drupt elke seconde trouwens. Je wilt niet weten hoeveel vochtigheid er uit een woning wordt getrokken met airco's.
Vorige week vrijdag was m'n hele badkamer en toilet gecondenseerd. Allemaal water. Nu heb ik daar totaal geen last van ondanks dezelfde temperatuur volgens mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:04 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137497
Teringheet
pi_221137553
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef Twieki het volgende:
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Hier 22 graden en een luchtvochtigheid van 45% :)
Echt heel aangenaam.
Wij hebben ook airco en op de zonzijden markiezen.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:39:17 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137554
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef Twieki het volgende:
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Ik heb het hier 27,5 met 70% luchtvochtigheid, toch maar eens een keer de ventilator onder het stof vandaan gepakt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221137559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:31 schreef Momo het volgende:
Teringheet
Het is buiten echt niet te harden nee, je wordt levend gestoofd ;(
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 16:42:52 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137583
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef Arizona het volgende:

[..]
Hier 22 graden en een luchtvochtigheid van 45% :)
Echt heel aangenaam.
Ik zou het koud hebben *) :@
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:42:52 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137584
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 16:43:42 #279
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137593
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Bruh, heb je 70% luchtvochtigheid binnen, zie ik dat goed?
pi_221137613
Hier is het 29,5 boven verdieping woonkamer. Boven mij plat dak die serieus warm aanvoelt. Zonnescherm breedte van het huis is wel goed maar geloof dat het geen moer uitmaakt
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:45:23 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137615
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Bruh, heb je 70% luchtvochtigheid binnen, zie ik dat goed?
:Y lekker plakken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:48:29 #282
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137640


Code rood voor groter gebied in Frankrijk morgen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 16:48:54 #283
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137642
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
:Y lekker plakken
Damn, dat is echt ruk idd. Dan plak je idd lekker aan je nepleren sofa :7 :P
pi_221137665
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Code rood voor groter gebied in Frankrijk morgen
Deze is normaal in de zomer precies andersom, Zuidoost rood en de kust geel.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:53:38 #285
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221137672


Op de zuid- en westkant hangt in mijn bescheiden kas klimaatdoek wat er voor zorgt dat mijn planten niet wegfikken in de volle zon.



Mijn woning hou ik zoveel mogelijk in de schaduw door middel van een woningbreed zonnescherm. Ik was in de reflectie te zien, vandaar dat witte vlak.



Met de airco wordt er flink wat vocht afgevoerd binnenshuis. Daardoor voelt 't aangenaam. Een hoge vochtigheid is killing.



Een bad voor de vogels en de insecten. Luchtpompje had ik nog van een oude vijver.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:55:23 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137690
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:48 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Damn, dat is echt ruk idd. Dan plak je idd lekker aan je nepleren sofa :7 :P
Gelukkig heb ik een stoffen bank en plakken vooral mijn kleren aan mijn lijf :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:01:24 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137720
twitter
pi_221137728
Mijn humid meter geeft 56% aan bij 29,5
pi_221137731
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:04:34 #290
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221137740
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:01 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mega-hagel -O- *O*
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:06:06 #291
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221137751
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:20 schreef Elan het volgende:
@:Dven weet nog dat jij zei iets van 10 jaar geleden zei dat we binnen 10 jaar het weertype van Parijs zouden hebben in Nederland door klimaatverandering, dat moment lijkt inmiddels wel aangebroken met al die warmte en hitterecords die sneuvelen.
Over nog eens tien jaar Sevilla
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221137789
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:06 schreef Dven het volgende:

[..]
Over nog eens tien jaar Sevilla
5 jaar max. Mogelijk eerder.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:13:42 #293
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137792
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:06 schreef Dven het volgende:

[..]
Over nog eens tien jaar Sevilla
Sevilla in de winter is wel chill
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221137857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:01 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Please, laat het vrijdag al flink losgaan.

Ik heb het nu wel echt warm zeg. Straks maaltijdsalade eten. Ik ga niet koken met dit weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:27:11 #295
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137872
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Please, laat het vrijdag al flink losgaan.

Ik heb het nu wel echt warm zeg. Straks maaltijdsalade eten. Ik ga niet koken met dit weer.
Zaterdag is de kans veel groter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:28:21 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137878


Harmonie geeft echt warm weer voor het oosten van het land vrijdag.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 17:28:52 #297
284411 crew  heywoodu
pi_221137880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef INViCTuS het volgende:
Het is nu nog wel lekker in de zon
:D

Uur geleden even een kwartiertje in de zon gezeten voor de 'lol', niet zo fijn _O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:30:47 #298
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137887
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
:D

Uur geleden even een kwartiertje in de zon gezeten voor de 'lol', niet zo fijn _O-
Was ook wel grapje. Al vind ik het wel vol te houden. 13 uur gestopt met werk buiten. Zo nog wel ff fietsen naar tapas restaurant

Luchtvochtigheid zit op 40% dus het is heet, maar niet beroerd
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221137898
Mijn foon app geeft 37 graden aan in Rotterdam nu
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:37:09 #300
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137920
Komende dagen minder draaglijk
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:37:24 #301
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137923
Alweer vol
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')