Neuh, deze week al.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelenquote:
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Met een lekkere kop warme chocolademelk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
Neeeeequote:Op woensdag 24 juni 2026 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Veertig graden bij @:invictus
Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...
In dat geval........
....
..
...
..
[ afbeelding ]
Geen idee, die heb ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.
Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.
Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
Je moet niks.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Waren ook al geen winterjassen meer te krijgen in de winkelquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
Ja, of gewoon even een half weekje niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Haha wow, dat zijn echt temps die ik hier binnen alleen krijg als ik heuul aggressief ga koelen met airco. Momenteel 28C hier in de werkkamer (en rest van huis)quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Neeeee
Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Elke ochtend "nu is het echt heerlijk" postenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week
Wat gaan jullie eten met Kerst?quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Ik gok dat nu even rust nemen op de lange termijn beter gaat zijn voor je marathon dan trainen als het voor jou te warm is...quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Paar minuutjes door de mond ademen dan maar. En na afloop wat van die handgel gebruiken zoals iedereen die in de coronatijd had.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |