abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:33:33 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134712
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Neuh, deze week al.

OPBOKKEN MET DIE KOU.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:35:21 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134720
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende! :(
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:35:45 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Dven het volgende:

[..]
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen ;(
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134729
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:38:18 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134737
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Met een lekkere kop warme chocolademelk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:39:32 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:40:08 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:42:09 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134752
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Veertig graden bij @:invictus

Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...

In dat geval........

....
..
...
..

[ afbeelding ]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
Geen idee, die heb ik niet :P

Ik leef als iemand in Dubai. Van airco naar airco.
pi_221134774
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:49:05 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Je moet niks.
pi_221134794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:40 schreef Dven het volgende:

[..]
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
Waren ook al geen winterjassen meer te krijgen in de winkel :(
pi_221134800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ja, of gewoon even een half weekje niet.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:00:35 #89
284411 crew  heywoodu
pi_221134850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Maxima voor maandag al tot iets onder de 25, dat wordt wel echt beetje bij beetje iets beter :o
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:01:03 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Haha wow, dat zijn echt temps die ik hier binnen alleen krijg als ik heuul aggressief ga koelen met airco. Momenteel 28C hier in de werkkamer (en rest van huis)

Ben het gewend, dus voel me niet slecht ofzo met deze temp i.c.m. ventilator op me. Kan de airco wel zo aan gooien maar dan krijg ik sws wel weer koude voeten :') blijft een dingetje lol...
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:02:40 #91
284411 crew  heywoodu
pi_221134866
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Elke ochtend "nu is het echt heerlijk" posten _O_
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:03:39 #92
284411 crew  heywoodu
pi_221134878
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Wat gaan jullie eten met Kerst?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:04:47 #93
284411 crew  heywoodu
pi_221134890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ik gok dat nu even rust nemen op de lange termijn beter gaat zijn voor je marathon dan trainen als het voor jou te warm is...

Of je trekt een paar extra lagen aan en gaat een hittetraining doen :D :'(
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:09:59 #94
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134931
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:11:03 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134935
Eindelijk ECHT zomer

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221134938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJEpaars *O*

:')
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:02 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Paar minuutjes door de mond ademen dan maar. En na afloop wat van die handgel gebruiken zoals iedereen die in de coronatijd had.

(Het standaard verhaal als ik van een dixie afhankelijk ben.)
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:25 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
pi_221134946
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
pi_221134953
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')