Racist!quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In Urk? Op Urk?
Opbokken met Urk
Veertig graden bij @INViCTuSquote:
Storm ik glas waterquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht echt met smart op storm en onweerberichten
Dan zal zondag wel wat afgekoeld zijn door het mega onweer des doods deel 2 dat zaterdagavond moet plaatsvinden.quote:
Whatttt???? 40 graden...quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..
Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35![]()
Hopen niet dat ze op zijn...quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem
Ja dit is echt genietenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Die regen ziet er goed uit poh
Nee ik had er al 1 in de schuur liggen. No problemo. Ga hem vanavond na zonsondergang in elkaar flansen.quote:
Dat worden de dagen waarin mensen hun huis moeten gaan zien te koelen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Die regen ziet er goed uit poh
Zwembadje vol met zakken ijs en daar alle drank in gooien.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!
Alvast gefeliciteerd en viel spaß!
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSSquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!
Alvast gefeliciteerd en viel spaß!
En hier geen code rood???quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:48 schreef Momo het volgende:
Zeker 68000 huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte
In het westelijkste puntje van Frankrijk zitten zeker 68.000 huishoudens zonder stroom. De autoriteiten van het departement Finistère melden dat de extreem hoge temperaturen leiden tot storingen op het elektriciteitsnetwerk. De problemen begonnen in twee transformatorhuisjes in de plaats Ergué-Gabéric, melden lokale media. Op beelden zijn rookpluimen te zien.
Naar verwachting zal de stroomuitval nog de hele dag duren. Medische voorzieningen als verzorgingshuizen worden voorzien van generatoren. Er is een crisisteam gevormd.
In Frankrijk geldt code rood in een groot deel van het land, ook in het departement Finistère. Op veel plekken loopt de temperatuur op tot rond de 40 graden. Veel scholen blijven daarom dicht.
quote:
"Code rood wordt op zijn vroegst 48 uur gegeven voordat het weerfenomeen zich voordoet"quote:
PANIEKquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot![]()
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week
Land van de eeuwige herfstquote:
Europeanenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Er gaan wel meer airco´s sneuvelen denk ik, die hebben nog nooit zo hard moeten werken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Gelukkig heb ik nog een aantal back upsquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Er gaan wel meer airco´s sneuvelen denk ik, die hebben nog nooit zo hard moeten werken.
Neuh, deze week al.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelenquote:
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Met een lekkere kop warme chocolademelk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |