abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:16:44 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221133351


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

pi_221133354
Het is nog 25°C, doe normaal joh!
pi_221133358
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:17 schreef warhamstr het volgende:
Het is nog 25°C,doe normaal joh!
Ja, zeg dat, hallo plaknacht
pi_221133400
Zit ik hier in roffa bij het warmste plekje van NL. Ik heb het bloedheet en klam
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:58:43 #5
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221133420
19,8 genot, dauwpunt 19.3 :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221133591
26,3 graden binnen, toch 2 graden gedaald in de nacht. Proberen nog een uurtje verder te koelen maar ik heb geen grote hoop.
pi_221133667
Buitengebied scheelt echt al fors met het dorp qua warmte.

Benieuwd hoe snel de boel opwarmt nu.
  woensdag 24 juni 2026 @ 06:52:46 #8
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221133702
Het is niet eens beetje fris zo. 25 graden al buiten. Voor zo ver raam openzetten voor frisse lucht.
pi_221133712
Niet lager dan 22 geweest
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:02:36 #10
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221133718
Vanaf dinsdag weer 25/25
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221133725
De 17 gradens die hier op de knmi stations in de buurt zijn gemeten hebben we in ieder geval bij lange na niet gehaald :N ;(
pi_221133744
23,5 toen ik wakker werd. Best goed gedaan.

Nu 3-4 dagen de hel. Alles potdicht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221133785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:14 schreef Discombobulate het volgende:
23,5 toen ik wakker werd. Best goed gedaan.

Nu 3-4 dagen de hel. Alles potdicht.
Wat zijn de verwachtingen daar?
pi_221133813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 06:59 schreef THEFXR het volgende:
Niet lager dan 22 geweest
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 07:54:45 #15
284411 crew  heywoodu
pi_221133836
Nog geen 8 uur in de ochtend en de boel kan alweer dicht. Daar gaan we.
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:55:51 #16
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221133838
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
Zijn ook modellen die het zondag al wat laten afkoelen

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:03:53 #17
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221133854
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:05:28 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221133856
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
twitter


Harmonie is niet echt een model van dat soort uitschieters idd....

Hopen dat het zaterdagmiddag over is
pi_221133857
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_221133867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:23:44 #21
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221133891
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:23:56 #22
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221133892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 08:24:41 #23
284411 crew  heywoodu
pi_221133894
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
Sproeier in de tuin, waterpistolen/ballonnen etc :P
pi_221133903
Wat zijn de voorspellingen voor zaterdag? Heb dan een festival. Met 30+ graden wel erg taai.
pi_221133904
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
Dat zwembad staat al sinds half mei. Geniet0n O+
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')