abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:16:44 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221133351


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

pi_221133354
Het is nog 25°C, doe normaal joh!
pi_221133358
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:17 schreef warhamstr het volgende:
Het is nog 25°C,doe normaal joh!
Ja, zeg dat, hallo plaknacht
pi_221133400
Zit ik hier in roffa bij het warmste plekje van NL. Ik heb het bloedheet en klam
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:58:43 #5
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221133420
19,8 genot, dauwpunt 19.3 :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_221133591
26,3 graden binnen, toch 2 graden gedaald in de nacht. Proberen nog een uurtje verder te koelen maar ik heb geen grote hoop.
pi_221133667
Buitengebied scheelt echt al fors met het dorp qua warmte.

Benieuwd hoe snel de boel opwarmt nu.
  woensdag 24 juni 2026 @ 06:52:46 #8
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221133702
Het is niet eens beetje fris zo. 25 graden al buiten. Voor zo ver raam openzetten voor frisse lucht.
pi_221133712
Niet lager dan 22 geweest
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:02:36 #10
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221133718
Vanaf dinsdag weer 25/25
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221133725
De 17 gradens die hier op de knmi stations in de buurt zijn gemeten hebben we in ieder geval bij lange na niet gehaald :N ;(
pi_221133744
23,5 toen ik wakker werd. Best goed gedaan.

Nu 3-4 dagen de hel. Alles potdicht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221133785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:14 schreef Discombobulate het volgende:
23,5 toen ik wakker werd. Best goed gedaan.

Nu 3-4 dagen de hel. Alles potdicht.
Wat zijn de verwachtingen daar?
pi_221133813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 06:59 schreef THEFXR het volgende:
Niet lager dan 22 geweest
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 07:54:45 #15
284411 crew  heywoodu
pi_221133836
Nog geen 8 uur in de ochtend en de boel kan alweer dicht. Daar gaan we.
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:55:51 #16
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221133838
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
Zijn ook modellen die het zondag al wat laten afkoelen

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:03:53 #17
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221133854
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:05:28 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221133856
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
twitter


Harmonie is niet echt een model van dat soort uitschieters idd....

Hopen dat het zaterdagmiddag over is
pi_221133857
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_221133867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:23:44 #21
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221133891
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:23:56 #22
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221133892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 08:24:41 #23
284411 crew  heywoodu
pi_221133894
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
Sproeier in de tuin, waterpistolen/ballonnen etc :P
pi_221133903
Wat zijn de voorspellingen voor zaterdag? Heb dan een festival. Met 30+ graden wel erg taai.
pi_221133904
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
Dat zwembad staat al sinds half mei. Geniet0n O+
Zonder wrijving geen glans
pi_221133905
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
Indoor skihal bij Zoetermeer :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:37:27 #27
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221133935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 08:44:19 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221133962
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:54 schreef heywoodu het volgende:
Nog geen 8 uur in de ochtend en de boel kan alweer dicht. Daar gaan we.
Ja ik wilde nog even de achterdeur openzetten maar daar was het alweer warmer dan binnen :')
quote:
High Temperature
26.7°C at 8:37
Low Temperature
21.7°C at 4:38
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221133995
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik wilde nog even de achterdeur openzetten maar daar was het alweer warmer dan binnen :')
[..]

Beste tropennacht geweest. Besef dat het landelijk record voor de nacht iets van 24.5 is _O- .
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:49:55 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134000
Misschien vandaag al record?

Eindhoven, Gilze Rijen en Volkel zitten al enkele tiendes boven de recorddag.

pi_221134002
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:49 schreef Starhopper het volgende:
Misschien vandaag al record?

Eindhoven, Gilze Rijen en Volkel zitten al enkele tiendes boven de recorddag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaan we dat vandaag niet halen. Beste papieren zijn voor vrijdag om het te verbreken.
Zonder wrijving geen glans
pi_221134024
Volgende week verkoeling zie ik.
Maar ik vraag me af voor hoelang.
Hopelijk dan eens een poos normaal zomerweer. En niet week koel en dan weer 40 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:56:31 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:50 schreef Haags het volgende:

[..]
Volgens mij gaan we dat vandaag niet halen. Beste papieren zijn voor vrijdag om het te verbreken.
Ookal is het nu al warmer dan toen? :o
pi_221134109
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:22:15 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
Hier in het Oosten.

Wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:22 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hier in het Oosten.

Wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren
Oh, ik zie er trouwens vier staan als ik beter kijk. Twee bovenop mij :P

Nee, lijkt me wel net iets te hoog ingeschat. Maar dat het loeiheet wordt is een feit.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:26:29 #37
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134192
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat zijn de verwachtingen daar?
33 vandaag, morgen 30 met zeewindje, vrijdag 36 en zaterdag 32 (maar die dag is nog wat onzeker. Hoop op stevig onweer ook)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221134246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
33 vandaag, morgen 30 met zeewindje, vrijdag 36 en zaterdag 32 (maar die dag is nog wat onzeker. Hoop op stevig onweer ook)
Succes, hopelijk niet te heet binnen!

Valt qua temperaturen gelukkig nog wel redelijk mee.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:36:58 #40
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
Urk!
pi_221134258
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Urk!
In Urk? Op Urk?

Opbokken met Urk :(
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:39:10 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Urk? Op Urk?

Opbokken met Urk :(
Racist!
pi_221134267
Dus...
twitter
pi_221134269
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Racist!
Willen we meer of minder Urkers?

Minder, minder, minder!

:(
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:41:59 #45
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef kilon het volgende:
Dus...
[ x ]
Veertig graden bij @INViCTuS

Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...

In dat geval........

....
..
...
..

pi_221134292
Ik wacht echt met smart op storm en onweerberichten
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:48:11 #47
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221134301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht echt met smart op storm en onweerberichten
Storm ik glas water :+
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:48:22 #48
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134303
Zeker 68000 huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

In het westelijkste puntje van Frankrijk zitten zeker 68.000 huishoudens zonder stroom. De autoriteiten van het departement Finistère melden dat de extreem hoge temperaturen leiden tot storingen op het elektriciteitsnetwerk. De problemen begonnen in twee transformatorhuisjes in de plaats Ergué-Gabéric, melden lokale media. Op beelden zijn rookpluimen te zien.

Naar verwachting zal de stroomuitval nog de hele dag duren. Medische voorzieningen als verzorgingshuizen worden voorzien van generatoren. Er is een crisisteam gevormd.

In Frankrijk geldt code rood in een groot deel van het land, ook in het departement Finistère. Op veel plekken loopt de temperatuur op tot rond de 40 graden. Veel scholen blijven daarom dicht.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:49:34 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134308


Laatste runs
pi_221134328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Dan zal zondag wel wat afgekoeld zijn door het mega onweer des doods deel 2 dat zaterdagavond moet plaatsvinden.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:53:16 #51
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221134346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs


Vanaf maandag. _O_
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:00:15 #52
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221134453
quote:
Volgens Pallubinsky kan het lichaam binnen een week gewend zijn aan een hittegolf.


  woensdag 24 juni 2026 @ 10:05:21 #53
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
Whatttt???? 40 graden...
De hel is koeler
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:06:28 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134507


Die regen ziet er goed uit poh
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:07:11 #55
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Hopen niet dat ze op zijn...
pi_221134513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Die regen ziet er goed uit poh
Ja dit is echt genieten

Als het maar zo blijft... RAINDANCE
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221134520
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hopen niet dat ze op zijn...
Nee ik had er al 1 in de schuur liggen. No problemo. Ga hem vanavond na zonsondergang in elkaar flansen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221134523
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Die regen ziet er goed uit poh
Dat worden de dagen waarin mensen hun huis moeten gaan zien te koelen.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:10:57 #59
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
Zwembadje vol met zakken ijs en daar alle drank in gooien.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:13:15 #60
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSS

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:15:23 #61
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134552
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:48 schreef Momo het volgende:
Zeker 68000 huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

In het westelijkste puntje van Frankrijk zitten zeker 68.000 huishoudens zonder stroom. De autoriteiten van het departement Finistère melden dat de extreem hoge temperaturen leiden tot storingen op het elektriciteitsnetwerk. De problemen begonnen in twee transformatorhuisjes in de plaats Ergué-Gabéric, melden lokale media. Op beelden zijn rookpluimen te zien.

Naar verwachting zal de stroomuitval nog de hele dag duren. Medische voorzieningen als verzorgingshuizen worden voorzien van generatoren. Er is een crisisteam gevormd.

In Frankrijk geldt code rood in een groot deel van het land, ook in het departement Finistère. Op veel plekken loopt de temperatuur op tot rond de 40 graden. Veel scholen blijven daarom dicht.
En hier geen code rood???
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:16:37 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134563
Die voetballers hebben mazzel dat ze in de koele VS zitten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
@RamboDirk rent na 13 delen weer het topic in *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:18:45 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134588
10 uur 's morgens 30 gradenGENOT -O- -O- -O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:20:32 #65
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]
En hier geen code rood???
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]
En hier geen code rood???
"Code rood wordt op zijn vroegst 48 uur gegeven voordat het weerfenomeen zich voordoet"
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:21:05 #66
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134613
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:25:38 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134655
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
PANIEK
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:27:05 #68
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Teringkoud. -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:28:09 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134675
quote:
85s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Teringkoud. -O-
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 10:28:31 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221134679
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:29:39 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134686
quote:
85s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Teringkoud. -O-
Land van de eeuwige herfst :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221134701
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:29 schreef Dven het volgende:

[..]
Land van de eeuwige herfst :(
Grijze treurnis ohne ende! :(
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:32:15 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134702
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
Europeanen :N (past goed in het komkommertijd-debat tussen Amerikanen en Europeanen over AC)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:32:24 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134704
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
Er gaan wel meer airco´s sneuvelen denk ik, die hebben nog nooit zo hard moeten werken.
pi_221134708
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Er gaan wel meer airco´s sneuvelen denk ik, die hebben nog nooit zo hard moeten werken.
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:33:33 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134712
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Neuh, deze week al.

OPBOKKEN MET DIE KOU.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:35:21 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134720
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende! :(
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:35:45 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Dven het volgende:

[..]
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen ;(
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134729
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:38:18 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134737
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Met een lekkere kop warme chocolademelk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:39:32 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:40:08 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:42:09 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134752
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Veertig graden bij @:invictus

Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...

In dat geval........

....
..
...
..

[ afbeelding ]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
Geen idee, die heb ik niet :P

Ik leef als iemand in Dubai. Van airco naar airco.
pi_221134774
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:49:05 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Je moet niks.
pi_221134794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:40 schreef Dven het volgende:

[..]
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
Waren ook al geen winterjassen meer te krijgen in de winkel :(
pi_221134800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ja, of gewoon even een half weekje niet.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:00:35 #89
284411 crew  heywoodu
pi_221134850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Maxima voor maandag al tot iets onder de 25, dat wordt wel echt beetje bij beetje iets beter :o
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:01:03 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Haha wow, dat zijn echt temps die ik hier binnen alleen krijg als ik heuul aggressief ga koelen met airco. Momenteel 28C hier in de werkkamer (en rest van huis)

Ben het gewend, dus voel me niet slecht ofzo met deze temp i.c.m. ventilator op me. Kan de airco wel zo aan gooien maar dan krijg ik sws wel weer koude voeten :') blijft een dingetje lol...
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:02:40 #91
284411 crew  heywoodu
pi_221134866
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Elke ochtend "nu is het echt heerlijk" posten _O_
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:03:39 #92
284411 crew  heywoodu
pi_221134878
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Wat gaan jullie eten met Kerst?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:04:47 #93
284411 crew  heywoodu
pi_221134890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ik gok dat nu even rust nemen op de lange termijn beter gaat zijn voor je marathon dan trainen als het voor jou te warm is...

Of je trekt een paar extra lagen aan en gaat een hittetraining doen :D :'(
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:09:59 #94
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134931
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:11:03 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134935
Eindelijk ECHT zomer

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221134938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJEpaars *O*

:')
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:02 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Paar minuutjes door de mond ademen dan maar. En na afloop wat van die handgel gebruiken zoals iedereen die in de coronatijd had.

(Het standaard verhaal als ik van een dixie afhankelijk ben.)
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:25 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
pi_221134946
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
pi_221134953
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')