abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:53:16 #51
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221134346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs


Vanaf maandag. _O_
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:00:15 #52
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221134453
quote:
Volgens Pallubinsky kan het lichaam binnen een week gewend zijn aan een hittegolf.


  woensdag 24 juni 2026 @ 10:05:21 #53
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk maar niet bij de verwachting van L1..

Vandaag 36
Morgen 38
Vrijdag 39
Zaterdag 40
Zondag 35

:P ;(
Whatttt???? 40 graden...
De hel is koeler
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:06:28 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134507


Die regen ziet er goed uit poh
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:07:11 #55
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:05 schreef Haags het volgende:
Vier zaterdag de verjaardag van mijn dochter in de tuin. Normaal gesproken niet zo'n probleem en met een paar parasols wel op te lossen maar ik ga nu maar eens een hele grote party tent opzetten. Hopelijk dan geen noodweer dan hebben we weer een ander probleem _O-
Hopen niet dat ze op zijn...
pi_221134513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Die regen ziet er goed uit poh
Ja dit is echt genieten

Als het maar zo blijft... RAINDANCE
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221134520
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hopen niet dat ze op zijn...
Nee ik had er al 1 in de schuur liggen. No problemo. Ga hem vanavond na zonsondergang in elkaar flansen.
Zonder wrijving geen glans
pi_221134523
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Die regen ziet er goed uit poh
Dat worden de dagen waarin mensen hun huis moeten gaan zien te koelen.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:10:57 #59
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134530
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
Zwembadje vol met zakken ijs en daar alle drank in gooien.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:13:15 #60
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon doen! Zwembadje erbij, genoeg bier, genoeg ranja en wat sambal badjak extra heet voor op de toastjes en je hebt een topfeest!

Alvast gefeliciteerd en viel spaß! ^O^
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSS

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:15:23 #61
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221134552
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:48 schreef Momo het volgende:
Zeker 68000 huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

In het westelijkste puntje van Frankrijk zitten zeker 68.000 huishoudens zonder stroom. De autoriteiten van het departement Finistère melden dat de extreem hoge temperaturen leiden tot storingen op het elektriciteitsnetwerk. De problemen begonnen in twee transformatorhuisjes in de plaats Ergué-Gabéric, melden lokale media. Op beelden zijn rookpluimen te zien.

Naar verwachting zal de stroomuitval nog de hele dag duren. Medische voorzieningen als verzorgingshuizen worden voorzien van generatoren. Er is een crisisteam gevormd.

In Frankrijk geldt code rood in een groot deel van het land, ook in het departement Finistère. Op veel plekken loopt de temperatuur op tot rond de 40 graden. Veel scholen blijven daarom dicht.
En hier geen code rood???
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:16:37 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134563
Die voetballers hebben mazzel dat ze in de koele VS zitten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
@RamboDirk rent na 13 delen weer het topic in *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:18:45 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134588
10 uur 's morgens 30 gradenGENOT -O- -O- -O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:20:32 #65
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]
En hier geen code rood???
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]
En hier geen code rood???
"Code rood wordt op zijn vroegst 48 uur gegeven voordat het weerfenomeen zich voordoet"
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:21:05 #66
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134613
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:25:38 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134655
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
PANIEK
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:27:05 #68
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Teringkoud. -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:28:09 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134675
quote:
85s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Teringkoud. -O-
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 10:28:31 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221134679
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:29:39 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134686
quote:
85s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Teringkoud. -O-
Land van de eeuwige herfst :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221134701
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:29 schreef Dven het volgende:

[..]
Land van de eeuwige herfst :(
Grijze treurnis ohne ende! :(
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:32:15 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134702
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
Europeanen :N (past goed in het komkommertijd-debat tussen Amerikanen en Europeanen over AC)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:32:24 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134704
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Hier is de airco kapot _O-
En nu is er een ander bedrijf noodairco's door het pand heen aan het plaatsen.
Er gaan wel meer airco´s sneuvelen denk ik, die hebben nog nooit zo hard moeten werken.
pi_221134708
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Er gaan wel meer airco´s sneuvelen denk ik, die hebben nog nooit zo hard moeten werken.
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:33:33 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221134712
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Neuh, deze week al.

OPBOKKEN MET DIE KOU.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:35:21 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134720
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende! :(
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen ;(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:35:45 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Dven het volgende:

[..]
Wel leuk dat we krap een weekje zowaar eens echt zomerweer hebben. Herfstseizoen staat alweer aan de poort te rammelen ;(
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134729
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:38:18 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134737
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Met een lekkere kop warme chocolademelk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:39:32 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:40:08 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:42:09 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134752
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Veertig graden bij @:invictus

Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...

In dat geval........

....
..
...
..

[ afbeelding ]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
Geen idee, die heb ik niet :P

Ik leef als iemand in Dubai. Van airco naar airco.
pi_221134774
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:49:05 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Je moet niks.
pi_221134794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:40 schreef Dven het volgende:

[..]
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
Waren ook al geen winterjassen meer te krijgen in de winkel :(
pi_221134800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ja, of gewoon even een half weekje niet.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:00:35 #89
284411 crew  heywoodu
pi_221134850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Maxima voor maandag al tot iets onder de 25, dat wordt wel echt beetje bij beetje iets beter :o
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:01:03 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Haha wow, dat zijn echt temps die ik hier binnen alleen krijg als ik heuul aggressief ga koelen met airco. Momenteel 28C hier in de werkkamer (en rest van huis)

Ben het gewend, dus voel me niet slecht ofzo met deze temp i.c.m. ventilator op me. Kan de airco wel zo aan gooien maar dan krijg ik sws wel weer koude voeten :') blijft een dingetje lol...
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:02:40 #91
284411 crew  heywoodu
pi_221134866
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Elke ochtend "nu is het echt heerlijk" posten _O_
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:03:39 #92
284411 crew  heywoodu
pi_221134878
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Wat gaan jullie eten met Kerst?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:04:47 #93
284411 crew  heywoodu
pi_221134890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ik gok dat nu even rust nemen op de lange termijn beter gaat zijn voor je marathon dan trainen als het voor jou te warm is...

Of je trekt een paar extra lagen aan en gaat een hittetraining doen :D :'(
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:09:59 #94
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134931
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:11:03 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134935
Eindelijk ECHT zomer

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221134938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJEpaars *O*

:')
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:02 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Paar minuutjes door de mond ademen dan maar. En na afloop wat van die handgel gebruiken zoals iedereen die in de coronatijd had.

(Het standaard verhaal als ik van een dixie afhankelijk ben.)
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:25 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
pi_221134946
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
pi_221134953
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')