abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:39:32 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:40:08 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:42:09 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134752
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Veertig graden bij @:invictus

Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...

In dat geval........

....
..
...
..

[ afbeelding ]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.

Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.

Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
Geen idee, die heb ik niet :P

Ik leef als iemand in Dubai. Van airco naar airco.
pi_221134774
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:49:05 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134785
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Je moet niks.
pi_221134794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:40 schreef Dven het volgende:

[..]
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
Waren ook al geen winterjassen meer te krijgen in de winkel :(
pi_221134800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ja, of gewoon even een half weekje niet.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:00:35 #89
284411 crew  heywoodu
pi_221134850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Maxima voor maandag al tot iets onder de 25, dat wordt wel echt beetje bij beetje iets beter :o
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:01:03 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134854
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Neeeee

Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Haha wow, dat zijn echt temps die ik hier binnen alleen krijg als ik heuul aggressief ga koelen met airco. Momenteel 28C hier in de werkkamer (en rest van huis)

Ben het gewend, dus voel me niet slecht ofzo met deze temp i.c.m. ventilator op me. Kan de airco wel zo aan gooien maar dan krijg ik sws wel weer koude voeten :') blijft een dingetje lol...
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:02:40 #91
284411 crew  heywoodu
pi_221134866
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week :D
Elke ochtend "nu is het echt heerlijk" posten _O_
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:03:39 #92
284411 crew  heywoodu
pi_221134878
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Wat gaan jullie eten met Kerst?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 11:04:47 #93
284411 crew  heywoodu
pi_221134890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Ik gok dat nu even rust nemen op de lange termijn beter gaat zijn voor je marathon dan trainen als het voor jou te warm is...

Of je trekt een paar extra lagen aan en gaat een hittetraining doen :D :'(
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:09:59 #94
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134931
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:11:03 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221134935
Eindelijk ECHT zomer

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221134938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJEpaars *O*

:')
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:02 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221134943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Paar minuutjes door de mond ademen dan maar. En na afloop wat van die handgel gebruiken zoals iedereen die in de coronatijd had.

(Het standaard verhaal als ik van een dixie afhankelijk ben.)
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:13:25 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:11 schreef Dven het volgende:
Eindelijk ECHT zomer

[ afbeelding ]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
pi_221134946
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
pi_221134953
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:16:22 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
Vorig jaar bij concert geweest in Brussel toen het best heet was. Daar moesten ze van de regels extra waterpunten maken en douches plaatsen. Zal bij Defqon ook wel zo zijn denk ik
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:16:42 #102
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
En wellicht je achtergrond dan ook even naar een standaard Teams achtergrond veranderen _O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:18:57 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134978
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:19:08 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134979
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
Hoop dat er genoeg EHBO op standby staat
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:24:13 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135020
quote:
Infrastructure & Heatwaves: Iceland is highly sensitive to global temperature increases. Record-breaking heatwaves have caused infrastructure built for cold weather (such as asphalt roads) to degrade, and triggered flash floods from rapid ice melt
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:32:40 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221135075
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeert _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221135129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vlucht geboekt
pi_221135132
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:43:59 #110
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @Zipportal
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:49:01 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221135179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar dit is ook gewoon sneu. Eind juni en dan deze vooruitzichten :') _O-

Dan toch liever zomer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:52:04 #112
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135189
Die laatste run is een dikke boutrun natuurlijk :N

Iets frisser mag best hoor want dat gun ik alle mede-users best wel maar 22 graden is na de komende dagen natuurlijk MOKERKALT!
Minimaal 25 graag

Nu lekker genieten..vandaag vrij en ik ga de zon in. Helemaal ingesmeerd en ik ga voor de Blue Lagoon look!
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:55:40 #113
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221135216
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:02:34 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135261
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:03:39 #115
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135269
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSS

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

Het is dit geworden vandaag! _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:04:04 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135272
32 graden nu al, net 12u geweest.

Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:04:39 #117
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135275
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Well in that case...

..
.....

..
.

  woensdag 24 juni 2026 @ 12:06:53 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135292
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
32 graden nu al, net 12u geweest.

Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:07:57 #119
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221135303
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Voor zware onweersbuien? :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:08:51 #120
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135318
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.
Ik hoop het niet :{w
Vooralsnog wordt het hier 38 vrijdag, dat is meer dan genoeg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')