In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vanmiddag maar eens de kachel aanmaken ja.
Neeeeequote:Op woensdag 24 juni 2026 09:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Veertig graden bij @:invictus
Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...
In dat geval........
....
..
...
..
[ afbeelding ]
Geen idee, die heb ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In de vorm van usb-ventilatoren zijn die hier ook aanwezig.
Je kunt er daar beter net iets teveel van in huis hebben.
Het zijn kleine dingetjes, maar blazen doen ze prima. Je moet ze alleen wat dichterbij zetten dan een regulier exemplaar.
Je moet niks.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Waren ook al geen winterjassen meer te krijgen in de winkelquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb het brandhout al besteld ja. Prijzen zullen door het dak gaan nu de herst het continent weer genadeloos gaat binnenvallen.
Ja, of gewoon even een half weekje niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Trainen voor mijn marathon is in deze tijd echt behelpen zeg pff… moet nu in mij schema veel km’s gaan lopen, maar met dit weer is dat een hel.
Vanochtend om half 6 opgestaan om te lopen, maar rond 7u was het al bijna niet te doen met de hitte. Je voelt gewoon dat de atmosfeer komende dagen gaat koken.
Haha wow, dat zijn echt temps die ik hier binnen alleen krijg als ik heuul aggressief ga koelen met airco. Momenteel 28C hier in de werkkamer (en rest van huis)quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Neeeee
Momenteel 23.5 binnen. Op zich ok
Elke ochtend "nu is het echt heerlijk" postenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"Opbokken met die kou" posts incoming over een week
Wat gaan jullie eten met Kerst?quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dagen worden weer korter. Tijd voor met een dekentje op de bank.
Ik gok dat nu even rust nemen op de lange termijn beter gaat zijn voor je marathon dan trainen als het voor jou te warm is...quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:47 schreef Minimunt het volgende:
Paar minuutjes door de mond ademen dan maar. En na afloop wat van die handgel gebruiken zoals iedereen die in de coronatijd had.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou vrijdag of zaterdag op een festival zijn en je moet kakken in een dixie die in de zon staat. Poh
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleurenquote:
Vorig jaar bij concert geweest in Brussel toen het best heet was. Daar moesten ze van de regels extra waterpunten maken en douches plaatsen. Zal bij Defqon ook wel zo zijn denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
En wellicht je achtergrond dan ook even naar een standaard Teams achtergrond veranderenquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
Hoop dat er genoeg EHBO op standby staatquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
quote:Infrastructure & Heatwaves: Iceland is highly sensitive to global temperature increases. Record-breaking heatwaves have caused infrastructure built for cold weather (such as asphalt roads) to degrade, and triggered flash floods from rapid ice melt
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeertquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @Zipportalquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
Ja, maar dit is ook gewoon sneu. Eind juni en dan deze vooruitzichtenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSS
Bekijk deze YouTube-video
Well in that case...quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
32 graden nu al, net 12u geweest.
Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Voor zware onweersbuien?quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |