abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:55:39 #201
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221136022
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Gewoon, net zoals iedereen dat al sinds mensenheugenis iedere zomer makkelijk volhoudt in Chersonissos, Faro, Torremolinos of lokale Duitse See.
Af en toe lekker het water in en goed smeren. Ik lig al twee uur afzonderlijk in de tuin en in het zwembad :)
pi_221136028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
Even mijn Garmin gechecked

i am the heat
pi_221136128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:56 schreef lbosse het volgende:

[..]
Even mijn Garmin gechecked
[ afbeelding ]
i am the heat
Damn, ik zit net op 25%, i will suffer
pi_221136165
Door de grens van 35.
En dan is het pas 14 uur.

Bizar.
We schrijven deze / komende dagen geschiedenis
pi_221136244
Gevoelstemperatuur is 42,8.
blablablabla
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:12:34 #206
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221136291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:11 schreef Elan het volgende:
Gevoelstemperatuur is 42,8.
:wtf:

Op je platte dak misschien :P Waar haal je dat 'feit' vandaan als ik vragen mag?
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 14:13:58 #207
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136330
Buiten 37 en binnen 27, het voelt gewoon koud als je van buiten naar binnen gaat :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:15:38 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221136349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:55 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon, net zoals iedereen dat al sinds mensenheugenis iedere zomer makkelijk volhoudt in Chersonissos, Faro, Torremolinos of lokale Duitse See.
Af en toe lekker het water in en goed smeren. Ik lig al twee uur afzonderlijk in de tuin en in het zwembad :)
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
pi_221136365
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
Same here

Ik heb een lichte huid
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:18:12 #210
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221136367
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
Nee, dan is het schaduw zoeken idd :)
Wij lagen vroeger al iedere mogelijke warme dag van boven 25+ graden op het strandje aan lokale meertjes. Heerlijk...
pi_221136374
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:wtf:

Op je platte dak misschien :P Waar haal je dat 'feit' vandaan als ik vragen mag?


41.8 blijkbaar ;(
blablablabla
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:25:04 #212
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221136408
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:20 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

41.8 blijkbaar ;(
Mmkay.... Je dauwpunt lijkt me niet helemaal te kloppen though.... nergens in Nederland is momenteel een dauwpunt van 24.8 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:27:24 #213
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221136425
Als het zelfs op de Wadden bijna tropisch is, dan is het wel heet :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 14:31:37 #214
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef INViCTuS het volgende:
Als het zelfs op de Wadden bijna tropisch is, dan is het wel heet :P
quote:
Terschelling 29.5
Vlieland 28.1
Nog eventjes doorzetten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221136542
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Nog eventjes doorzetten
28 graden, zou ervoor tekenen :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:55 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221136595
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221136743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Krijgen we volgende week snil? *O*
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:44:24 #218
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221136832
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Of wel, betere leefbare temperaturen voor de Benelux :)
pi_221136864
Gek genoeg hou ik het hier binnen op 29 graden. Ik heb een plat dak. Wel een zonnescherm. Alles is dicht
pi_221136877
Wat is het warm hè mense
pi_221136881
Dit weer gaat een hoop doden opleveren vrees ik, wat is het ziekend heet.
pi_221136890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Mmkay.... Je dauwpunt lijkt me niet helemaal te kloppen though.... nergens in Nederland is momenteel een dauwpunt van 24.8 graden
Is van het lokale weerstation, dat dauwpunt is veel te hoog inderdaad. Eerder 20 of 21 nu.
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 14:56:34 #223
284411 crew  heywoodu
pi_221136897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
Zijn er überhaupt historische gegevens omtrent hittekracht, aangezien het pas sinds heel kort gepubliceerd wordt?
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:58:39 #224
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221136916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zijn er überhaupt historische gegevens omtrent hittekracht, aangezien het pas sinds heel kort gepubliceerd wordt?
Data vanaf 1991.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 14:58:45 #225
284411 crew  heywoodu
pi_221136921
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
Ik heb net een uur gesport, niet aangenaam (ook binnen met ventilator niet), maar ja, ik ga nu echt vol voor mijn doel om eind van het jaar onder de 80kg te zitten :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:59:05 #226
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221136922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
HERFST
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:04:49 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136961
quote:
Terschelling 29.8
Bijna
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221137015
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb net een uur gesport, niet aangenaam (ook binnen met ventilator niet), maar ja, ik ga nu echt vol voor mijn doel om eind van het jaar onder de 80kg te zitten :P
Op het heetste moment even buiten intensieve intervallen doen, dan zit je voor het eind van het jaar ook onder de 80kg.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:10:04 #229
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137038
quote:
Terschelling 30.2
Tropisch eiland *G* *G* *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:12:35 #230
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:59 schreef Dven het volgende:

[..]
HERFST
Zolang niet onder de 20 ist ok. Graad of 24 zie ik voor Oost Nederland, dus prima.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:13:13 #231
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137052
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Tropisch eiland *G* *G* *G*
Terschelling be like:

  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:17:41 #232
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137077
quote:
Het is woensdag officieel de warmste 24 juni sinds het begin van de metingen in 1901. De temperatuur in De Bilt steeg om 14.30 uur naar 32,8 graden en daarmee werd het oude record van 32,6 graden uit 2005 verbroken. Het is volgens het weerbureau het zevende datum-warmterecord van dit jaar.
*G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:17:48 #233
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221137078
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zolang niet onder de 20 ist ok. Graad of 24 zie ik voor Oost Nederland, dus prima.
Lekker joh, eens een dagje 18 graden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:18:35 #234
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221137082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
*G*
Tijd voor de wollen ondebroek. *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221137087
Voor de mensen die zeggen dat de luchtvochtigheid wel meevalt, misschien wel maar na 5 minuten buiten kan je al een zwembad vullen met mijn shirt.

Zal wel weer aan mij liggen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:19:13 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221137088
36 buiten nu.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:19:56 #237
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137093
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:40 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Krijgen we volgende week snil? *O*
Hiw viw sniw
Ja inderdaad, V. ja.
pi_221137102
@Dven weet nog dat jij zei iets van 10 jaar geleden zei dat we binnen 10 jaar het weertype van Parijs zouden hebben in Nederland door klimaatverandering, dat moment lijkt inmiddels wel aangebroken met al die warmte en hitterecords die sneuvelen.
blablablabla
pi_221137106
vliegt Sunweb al op Terschelling?
pi_221137111
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:21 schreef Abdus18 het volgende:
vliegt Sunweb al op Terschelling?
Ja maar je moet niet gek kijken als je op Ameland @Wereldgozer
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:23:41 #241
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221137114
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:21 schreef Abdus18 het volgende:
vliegt Sunweb al op Terschelling?
De KLu wel op Vlieland :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:23:48 #242
136 V.
Like tears in rain...
pi_221137116
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Opbokken met die regen :(

Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
Je heet Nattekat ffs!
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:32:52 #243
8781 crew  Frutsel
pi_221137160
Laten we het maar niet over import enzo beginnen, laten we het hier gewoon normaal doen en over het weer en klimaat lullen anders zandstraal ik jullie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:33:49 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:32 schreef Frutsel het volgende:
Laten we het maar niet over import enzo beginnen, laten we het hier gewoon normaal en over het weer en klimaat houden.
Import van de pleurishitte uit Frankrijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221137167
Toch nog iets koeler hier in het noorden dan dat gisteren voorspeld was. 31,5 ipv 33. En vannacht minimaal 19.

Denk dat ik vandaag ook wel aardig doorkom. Maar we moeten nog even...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221137168
Was net 2 minuten buiten. Gelijk de laatste keer geweest vandaag.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:34:14 #247
8781 crew  Frutsel
pi_221137169
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Import van de pleurishitte uit Frankrijk?
opbokken met die hitte
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:35:19 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]
opbokken met die hitte
Als jij voor het eerste weekend van juli 23-24 graden en zon regelt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:36:14 #249
8781 crew  Frutsel
pi_221137180
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als jij voor het eerste weekend van juli 23-24 graden en zon regelt.
voor jou doe ik dat.

Waar moet je dat hebben?
pi_221137181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik snap nu wel heel goed waarom ze heel vroeger in weergoden geloofden.

Kan niet wachten. _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:38:16 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]
voor jou doe ik dat.

Waar moet je dat hebben?
Doe maar in heel Nederland om het zeker te weten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:40:43 #252
8781 crew  Frutsel
pi_221137209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Doe maar in heel Nederland om het zeker te weten.
Gaat sowieso niet lukken helaas
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:43:12 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Gaat sowieso niet lukken helaas
Dan maar Drenthe en Overijssel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:43:44 #254
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137228
Het is nu nog wel lekker in de zon
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:44:20 #255
8781 crew  Frutsel
pi_221137232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan maar Drenthe en Overijssel.
Ben je wel mooi dichtbij maar gaat ook niet lukken

tussen 2100 en 0600u kan ik jou geen zon regelen :{

23-24 graden wel, zoals a.s. vrijdag :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:05 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ben je wel mooi dichtbij maar gaat ook niet lukken

tussen 2100 en 0600u kan ik jou geen zon regelen :{

23-24 graden wel, zoals a.s. vrijdag :')
Ok, dat tijdvak ben ik bereid op te geven, mits het wel droog blijft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:57 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ok, dat tijdvak ben ik bereid op te geven, mits het wel droog blijft.
Ik had nog een kortingsbon liggen voor dat weekend, 42 graden met 42% korting, heb ik gelijk voor je geboekt, cadeautje voor jou O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:48:07 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137264
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik had nog een kortingsbon liggen voor dat weekend, 42 graden met 42% korting, heb ik gelijk voor je geboekt, cadeautje voor jou O+
O+

Overleef ik wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221137276
Het is wel goed dooi hier nu
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:52:52 #260
8781 crew  Frutsel
pi_221137290
quote:
80s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef minthy het volgende:
Het is wel goed dooi hier nu
_O_ :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:55:15 #261
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137308
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:55:58 #262
8781 crew  Frutsel
pi_221137315
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
10 graden als je schoonmoeder er is
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:56:43 #263
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137321
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Shiiiiiiiiiiiiiiit :') Jouw woonkamer is nog steeds koeler zonder airco dan de mijne met airco aan.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:00:51 #264
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137345
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Shiiiiiiiiiiiiiiit :') Jouw woonkamer is nog steeds koeler zonder airco dan de mijne met airco aan.
Mijn woonkamer zit wel aan de goede kant in de zomer. Zon komt daar pas tegen 14:00, maar heb een speelveld aan die kant een zooi grote populieren. Heb nu uiteraard wel alles dicht. Extra tegenwerking voor zonlicht en instraling opgehangen. Paraplu zelfs nog, dus helpt wel. Slaapkamer is reeds 26.

In de winter daarentegen komt er dus vrijwel geen zonlicht binnen. Dat is dan weer een nadeel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 16:04:42 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Bij mij ook. Alleen staat er ook een airco tegen de thermostaat te blazen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221137371
Hier ook 24.

Ik kan me herinneren van een vorige zomer toen we ook zoiets hadden het volgens mij bleef steken op 26 graden nadat het weer begon om te slaan. Ik ben heel benieuwd wat het zondag is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:14:39 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221137420
Buiten 36, binnen 24.

Moet zo helaas naar buiten en de bloedhete auto in 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221137427
36 buiten
Ka-non-nen
pi_221137432
29,2. Ik heb maar de ventilator aangezet nu ik weer thuis ben.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:24:22 #270
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221137469
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:26:00 #271
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221137475
En de condensleiding die drupt elke seconde trouwens. Je wilt niet weten hoeveel vochtigheid er uit een woning wordt getrokken met airco's.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221137488
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:26 schreef Twieki het volgende:
En de condensleiding die drupt elke seconde trouwens. Je wilt niet weten hoeveel vochtigheid er uit een woning wordt getrokken met airco's.
Vorige week vrijdag was m'n hele badkamer en toilet gecondenseerd. Allemaal water. Nu heb ik daar totaal geen last van ondanks dezelfde temperatuur volgens mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:04 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137497
Teringheet
pi_221137553
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef Twieki het volgende:
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Hier 22 graden en een luchtvochtigheid van 45% :)
Echt heel aangenaam.
Wij hebben ook airco en op de zonzijden markiezen.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:39:17 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137554
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef Twieki het volgende:
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Ik heb het hier 27,5 met 70% luchtvochtigheid, toch maar eens een keer de ventilator onder het stof vandaan gepakt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221137559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:31 schreef Momo het volgende:
Teringheet
Het is buiten echt niet te harden nee, je wordt levend gestoofd ;(
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 16:42:52 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137583
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef Arizona het volgende:

[..]
Hier 22 graden en een luchtvochtigheid van 45% :)
Echt heel aangenaam.
Ik zou het koud hebben *) :@
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:42:52 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137584
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 16:43:42 #279
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137593
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Bruh, heb je 70% luchtvochtigheid binnen, zie ik dat goed?
pi_221137613
Hier is het 29,5 boven verdieping woonkamer. Boven mij plat dak die serieus warm aanvoelt. Zonnescherm breedte van het huis is wel goed maar geloof dat het geen moer uitmaakt
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:45:23 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137615
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Bruh, heb je 70% luchtvochtigheid binnen, zie ik dat goed?
:Y lekker plakken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:48:29 #282
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137640


Code rood voor groter gebied in Frankrijk morgen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 16:48:54 #283
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137642
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
:Y lekker plakken
Damn, dat is echt ruk idd. Dan plak je idd lekker aan je nepleren sofa :7 :P
pi_221137665
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Code rood voor groter gebied in Frankrijk morgen
Deze is normaal in de zomer precies andersom, Zuidoost rood en de kust geel.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:53:38 #285
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221137672


Op de zuid- en westkant hangt in mijn bescheiden kas klimaatdoek wat er voor zorgt dat mijn planten niet wegfikken in de volle zon.



Mijn woning hou ik zoveel mogelijk in de schaduw door middel van een woningbreed zonnescherm. Ik was in de reflectie te zien, vandaar dat witte vlak.



Met de airco wordt er flink wat vocht afgevoerd binnenshuis. Daardoor voelt 't aangenaam. Een hoge vochtigheid is killing.



Een bad voor de vogels en de insecten. Luchtpompje had ik nog van een oude vijver.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:55:23 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137690
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:48 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Damn, dat is echt ruk idd. Dan plak je idd lekker aan je nepleren sofa :7 :P
Gelukkig heb ik een stoffen bank en plakken vooral mijn kleren aan mijn lijf :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:01:24 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137720
twitter
pi_221137728
Mijn humid meter geeft 56% aan bij 29,5
pi_221137731
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:04:34 #290
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221137740
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:01 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mega-hagel -O- *O*
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:06:06 #291
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221137751
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:20 schreef Elan het volgende:
@:Dven weet nog dat jij zei iets van 10 jaar geleden zei dat we binnen 10 jaar het weertype van Parijs zouden hebben in Nederland door klimaatverandering, dat moment lijkt inmiddels wel aangebroken met al die warmte en hitterecords die sneuvelen.
Over nog eens tien jaar Sevilla
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221137789
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:06 schreef Dven het volgende:

[..]
Over nog eens tien jaar Sevilla
5 jaar max. Mogelijk eerder.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:13:42 #293
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137792
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:06 schreef Dven het volgende:

[..]
Over nog eens tien jaar Sevilla
Sevilla in de winter is wel chill
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221137857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:01 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Please, laat het vrijdag al flink losgaan.

Ik heb het nu wel echt warm zeg. Straks maaltijdsalade eten. Ik ga niet koken met dit weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:27:11 #295
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137872
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Please, laat het vrijdag al flink losgaan.

Ik heb het nu wel echt warm zeg. Straks maaltijdsalade eten. Ik ga niet koken met dit weer.
Zaterdag is de kans veel groter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:28:21 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137878


Harmonie geeft echt warm weer voor het oosten van het land vrijdag.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 17:28:52 #297
284411 crew  heywoodu
pi_221137880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef INViCTuS het volgende:
Het is nu nog wel lekker in de zon
:D

Uur geleden even een kwartiertje in de zon gezeten voor de 'lol', niet zo fijn _O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:30:47 #298
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137887
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
:D

Uur geleden even een kwartiertje in de zon gezeten voor de 'lol', niet zo fijn _O-
Was ook wel grapje. Al vind ik het wel vol te houden. 13 uur gestopt met werk buiten. Zo nog wel ff fietsen naar tapas restaurant

Luchtvochtigheid zit op 40% dus het is heet, maar niet beroerd
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221137898
Mijn foon app geeft 37 graden aan in Rotterdam nu
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:37:09 #300
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137920
Komende dagen minder draaglijk
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')