abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:38:16 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]
voor jou doe ik dat.

Waar moet je dat hebben?
Doe maar in heel Nederland om het zeker te weten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:40:43 #252
8781 crew  Frutsel
pi_221137209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Doe maar in heel Nederland om het zeker te weten.
Gaat sowieso niet lukken helaas
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:43:12 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:40 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Gaat sowieso niet lukken helaas
Dan maar Drenthe en Overijssel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:43:44 #254
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137228
Het is nu nog wel lekker in de zon
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:44:20 #255
8781 crew  Frutsel
pi_221137232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan maar Drenthe en Overijssel.
Ben je wel mooi dichtbij maar gaat ook niet lukken

tussen 2100 en 0600u kan ik jou geen zon regelen :{

23-24 graden wel, zoals a.s. vrijdag :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:05 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ben je wel mooi dichtbij maar gaat ook niet lukken

tussen 2100 en 0600u kan ik jou geen zon regelen :{

23-24 graden wel, zoals a.s. vrijdag :')
Ok, dat tijdvak ben ik bereid op te geven, mits het wel droog blijft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 15:45:57 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ok, dat tijdvak ben ik bereid op te geven, mits het wel droog blijft.
Ik had nog een kortingsbon liggen voor dat weekend, 42 graden met 42% korting, heb ik gelijk voor je geboekt, cadeautje voor jou O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 15:48:07 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137264
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik had nog een kortingsbon liggen voor dat weekend, 42 graden met 42% korting, heb ik gelijk voor je geboekt, cadeautje voor jou O+
O+

Overleef ik wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221137276
Het is wel goed dooi hier nu
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:52:52 #260
8781 crew  Frutsel
pi_221137290
quote:
80s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef minthy het volgende:
Het is wel goed dooi hier nu
_O_ :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:55:15 #261
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137308
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:55:58 #262
8781 crew  Frutsel
pi_221137315
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
10 graden als je schoonmoeder er is
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 15:56:43 #263
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221137321
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Shiiiiiiiiiiiiiiit :') Jouw woonkamer is nog steeds koeler zonder airco dan de mijne met airco aan.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:00:51 #264
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137345
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:56 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Shiiiiiiiiiiiiiiit :') Jouw woonkamer is nog steeds koeler zonder airco dan de mijne met airco aan.
Mijn woonkamer zit wel aan de goede kant in de zomer. Zon komt daar pas tegen 14:00, maar heb een speelveld aan die kant een zooi grote populieren. Heb nu uiteraard wel alles dicht. Extra tegenwerking voor zonlicht en instraling opgehangen. Paraplu zelfs nog, dus helpt wel. Slaapkamer is reeds 26.

In de winter daarentegen komt er dus vrijwel geen zonlicht binnen. Dat is dan weer een nadeel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 16:04:42 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221137366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
24 graden in m'n woonkamer. Benieuwd wat het zondag is
Bij mij ook. Alleen staat er ook een airco tegen de thermostaat te blazen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221137371
Hier ook 24.

Ik kan me herinneren van een vorige zomer toen we ook zoiets hadden het volgens mij bleef steken op 26 graden nadat het weer begon om te slaan. Ik ben heel benieuwd wat het zondag is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:14:39 #267
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221137420
Buiten 36, binnen 24.

Moet zo helaas naar buiten en de bloedhete auto in 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221137427
36 buiten
Ka-non-nen
pi_221137432
29,2. Ik heb maar de ventilator aangezet nu ik weer thuis ben.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:24:22 #270
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221137469
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:26:00 #271
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221137475
En de condensleiding die drupt elke seconde trouwens. Je wilt niet weten hoeveel vochtigheid er uit een woning wordt getrokken met airco's.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221137488
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:26 schreef Twieki het volgende:
En de condensleiding die drupt elke seconde trouwens. Je wilt niet weten hoeveel vochtigheid er uit een woning wordt getrokken met airco's.
Vorige week vrijdag was m'n hele badkamer en toilet gecondenseerd. Allemaal water. Nu heb ik daar totaal geen last van ondanks dezelfde temperatuur volgens mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:31:04 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137497
Teringheet
pi_221137553
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef Twieki het volgende:
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Hier 22 graden en een luchtvochtigheid van 45% :)
Echt heel aangenaam.
Wij hebben ook airco en op de zonzijden markiezen.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 16:39:17 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221137554
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:24 schreef Twieki het volgende:
Luchtvochtigheid is belangrijker dan temperaturen in (woon-) kamers. Zeker voor het gevoel. 24 graden in huis met een luchtvochtigheid van 60+% voelt veel kloter aan dan 24 graden met 40%.

Hier is het 21,5 graden in huis met een luchtvochtigheid van 42%. Wel met een woningbreed zonnescherm en airco.
Ik heb het hier 27,5 met 70% luchtvochtigheid, toch maar eens een keer de ventilator onder het stof vandaan gepakt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')