quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bruh, heb je 70% luchtvochtigheid binnen, zie ik dat goed?
Deze is normaal in de zomer precies andersom, Zuidoost rood en de kust geel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Code rood voor groter gebied in Frankrijk morgen
Gelukkig heb ik een stoffen bank en plakken vooral mijn kleren aan mijn lijfquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Damn, dat is echt ruk idd. Dan plak je idd lekker aan je nepleren sofa![]()
Over nog eens tien jaar Sevillaquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:20 schreef Elan het volgende:
@:Dven weet nog dat jij zei iets van 10 jaar geleden zei dat we binnen 10 jaar het weertype van Parijs zouden hebben in Nederland door klimaatverandering, dat moment lijkt inmiddels wel aangebroken met al die warmte en hitterecords die sneuvelen.
Sevilla in de winter is wel chillquote:
Please, laat het vrijdag al flink losgaan.quote:
Zaterdag is de kans veel groterquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Please, laat het vrijdag al flink losgaan.
Ik heb het nu wel echt warm zeg. Straks maaltijdsalade eten. Ik ga niet koken met dit weer.
Was ook wel grapje. Al vind ik het wel vol te houden. 13 uur gestopt met werk buiten. Zo nog wel ff fietsen naar tapas restaurantquote:Op woensdag 24 juni 2026 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uur geleden even een kwartiertje in de zon gezeten voor de 'lol', niet zo fijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |