HERFSTquote:
Bijnaquote:Terschelling 29.8
Op het heetste moment even buiten intensieve intervallen doen, dan zit je voor het eind van het jaar ook onder de 80kg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb net een uur gesport, niet aangenaam (ook binnen met ventilator niet), maar ja, ik ga nu echt vol voor mijn doel om eind van het jaar onder de 80kg te zitten
Tropisch eilandquote:Terschelling 30.2
Zolang niet onder de 20 ist ok. Graad of 24 zie ik voor Oost Nederland, dus prima.quote:
quote:Het is woensdag officieel de warmste 24 juni sinds het begin van de metingen in 1901. De temperatuur in De Bilt steeg om 14.30 uur naar 32,8 graden en daarmee werd het oude record van 32,6 graden uit 2005 verbroken. Het is volgens het weerbureau het zevende datum-warmterecord van dit jaar.
Lekker joh, eens een dagje 18 graden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zolang niet onder de 20 ist ok. Graad of 24 zie ik voor Oost Nederland, dus prima.
Tijd voor de wollen ondebroek.quote:
Je heet Nattekat ffs!quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opbokken met die regen
Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij
Import van de pleurishitte uit Frankrijk?quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:32 schreef Frutsel het volgende:
Laten we het maar niet over import enzo beginnen, laten we het hier gewoon normaal en over het weer en klimaat houden.
opbokken met die hittequote:Op woensdag 24 juni 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Import van de pleurishitte uit Frankrijk?
Als jij voor het eerste weekend van juli 23-24 graden en zon regelt.quote:
voor jou doe ik dat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als jij voor het eerste weekend van juli 23-24 graden en zon regelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |