abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:55:39 #201
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221136022
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Gewoon, net zoals iedereen dat al sinds mensenheugenis iedere zomer makkelijk volhoudt in Chersonissos, Faro, Torremolinos of lokale Duitse See.
Af en toe lekker het water in en goed smeren. Ik lig al twee uur afzonderlijk in de tuin en in het zwembad :)
pi_221136028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
Even mijn Garmin gechecked

i am the heat
pi_221136128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:56 schreef lbosse het volgende:

[..]
Even mijn Garmin gechecked
[ afbeelding ]
i am the heat
Damn, ik zit net op 25%, i will suffer
pi_221136165
Door de grens van 35.
En dan is het pas 14 uur.

Bizar.
We schrijven deze / komende dagen geschiedenis
pi_221136244
Gevoelstemperatuur is 42,8.
blablablabla
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:12:34 #206
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221136291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:11 schreef Elan het volgende:
Gevoelstemperatuur is 42,8.
:wtf:

Op je platte dak misschien :P Waar haal je dat 'feit' vandaan als ik vragen mag?
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 14:13:58 #207
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136330
Buiten 37 en binnen 27, het voelt gewoon koud als je van buiten naar binnen gaat :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:15:38 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221136349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:55 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Gewoon, net zoals iedereen dat al sinds mensenheugenis iedere zomer makkelijk volhoudt in Chersonissos, Faro, Torremolinos of lokale Duitse See.
Af en toe lekker het water in en goed smeren. Ik lig al twee uur afzonderlijk in de tuin en in het zwembad :)
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
pi_221136365
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
Same here

Ik heb een lichte huid
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:18:12 #210
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221136367
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zat :') Ik ben niet gemaakt voor dit weer
Nee, dan is het schaduw zoeken idd :)
Wij lagen vroeger al iedere mogelijke warme dag van boven 25+ graden op het strandje aan lokale meertjes. Heerlijk...
pi_221136374
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:wtf:

Op je platte dak misschien :P Waar haal je dat 'feit' vandaan als ik vragen mag?


41.8 blijkbaar ;(
blablablabla
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:25:04 #212
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221136408
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:20 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

41.8 blijkbaar ;(
Mmkay.... Je dauwpunt lijkt me niet helemaal te kloppen though.... nergens in Nederland is momenteel een dauwpunt van 24.8 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:27:24 #213
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221136425
Als het zelfs op de Wadden bijna tropisch is, dan is het wel heet :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 14:31:37 #214
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef INViCTuS het volgende:
Als het zelfs op de Wadden bijna tropisch is, dan is het wel heet :P
quote:
Terschelling 29.5
Vlieland 28.1
Nog eventjes doorzetten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221136542
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Nog eventjes doorzetten
28 graden, zou ervoor tekenen :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:55 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221136595
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221136743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Krijgen we volgende week snil? *O*
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:44:24 #218
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221136832
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Of wel, betere leefbare temperaturen voor de Benelux :)
pi_221136864
Gek genoeg hou ik het hier binnen op 29 graden. Ik heb een plat dak. Wel een zonnescherm. Alles is dicht
pi_221136877
Wat is het warm hè mense
pi_221136881
Dit weer gaat een hoop doden opleveren vrees ik, wat is het ziekend heet.
pi_221136890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Mmkay.... Je dauwpunt lijkt me niet helemaal te kloppen though.... nergens in Nederland is momenteel een dauwpunt van 24.8 graden
Is van het lokale weerstation, dat dauwpunt is veel te hoog inderdaad. Eerder 20 of 21 nu.
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 14:56:34 #223
284411 crew  heywoodu
pi_221136897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
Zijn er überhaupt historische gegevens omtrent hittekracht, aangezien het pas sinds heel kort gepubliceerd wordt?
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:58:39 #224
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221136916
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zijn er überhaupt historische gegevens omtrent hittekracht, aangezien het pas sinds heel kort gepubliceerd wordt?
Data vanaf 1991.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 14:58:45 #225
284411 crew  heywoodu
pi_221136921
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
Ik heb net een uur gesport, niet aangenaam (ook binnen met ventilator niet), maar ja, ik ga nu echt vol voor mijn doel om eind van het jaar onder de 80kg te zitten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')