Gewoon, net zoals iedereen dat al sinds mensenheugenis iedere zomer makkelijk volhoudt in Chersonissos, Faro, Torremolinos of lokale Duitse See.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strandEcht hoe houden die mensen dat vol daar
Even mijn Garmin gecheckedquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....
Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit
Damn, ik zit net op 25%, i will sufferquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:56 schreef lbosse het volgende:
[..]
Even mijn Garmin gechecked
[ afbeelding ]
i am the heat
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zatquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Gewoon, net zoals iedereen dat al sinds mensenheugenis iedere zomer makkelijk volhoudt in Chersonissos, Faro, Torremolinos of lokale Duitse See.
Af en toe lekker het water in en goed smeren. Ik lig al twee uur afzonderlijk in de tuin en in het zwembad
Same herequote:Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zatIk ben niet gemaakt voor dit weer
Nee, dan is het schaduw zoeken iddquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Af en toe een kwartiertje buiten vind ik al lang zatIk ben niet gemaakt voor dit weer
quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]![]()
Op je platte dak misschienWaar haal je dat 'feit' vandaan als ik vragen mag?
Mmkay.... Je dauwpunt lijkt me niet helemaal te kloppen though.... nergens in Nederland is momenteel een dauwpunt van 24.8 gradenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef INViCTuS het volgende:
Als het zelfs op de Wadden bijna tropisch is, dan is het wel heet
Nog eventjes doorzettenquote:Terschelling 29.5
Vlieland 28.1
Of wel, betere leefbare temperaturen voor de Beneluxquote:
Is van het lokale weerstation, dat dauwpunt is veel te hoog inderdaad. Eerder 20 of 21 nu.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mmkay.... Je dauwpunt lijkt me niet helemaal te kloppen though.... nergens in Nederland is momenteel een dauwpunt van 24.8 graden
Zijn er überhaupt historische gegevens omtrent hittekracht, aangezien het pas sinds heel kort gepubliceerd wordt?quote:
Data vanaf 1991.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt historische gegevens omtrent hittekracht, aangezien het pas sinds heel kort gepubliceerd wordt?
Ik heb net een uur gesport, niet aangenaam (ook binnen met ventilator niet), maar ja, ik ga nu echt vol voor mijn doel om eind van het jaar onder de 80kg te zittenquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....
Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |