abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:22:35 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135802
Gaat hier ook al lekker :{

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:26:12 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135819
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
Gaat hier ook al lekker :{

[ afbeelding ]
Dan mag ik blij zijn met 30 graden buiten en binnen rond 24 a 25 graden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:27:24 #178
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan mag ik blij zijn met 30 graden buiten en binnen rond 24 a 25 graden.
En dan moet het echte werk nog beginnen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:28:58 #179
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135836
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En dan moet het echte werk nog beginnen
Dat wordt leuk morgen bij de fysio bij 30+ graden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:27 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135848
quote:
KNMI: hoogste hittekracht 10 bereikt in Eindhoven
In Eindhoven is de hittekracht woensdag rond 12.30 uur opgelopen tot 10, het hoogste niveau. Niet eerder werd deze hittekracht daar bereikt. Volgens het KNMI komt hittekracht 10 sowieso zeer zelden voor. Op meerdere stations is dit nog nooit gemeten, en op de meeste stations waar hittekracht 10 wel voorkwam, kwam dit slechts eens per vijf tot vijftien jaar voor.
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:32:24 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Genoeg plek @:pisces29
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:33:00 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135864
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:34:14 #183
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135869
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Bekijk deze YouTube-video

laten we het ze vragen
pi_221135875
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:36:06 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135878
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
Koelbox met 5 liter gekoeld bier.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:36:28 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135880
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Op het strand is het altijd 5-6 graden koeler dan 5km landinwaarts.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:37:10 #187
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
Zeur.
Gewoon je melanoom goed insmeren en gaan met die banaan.
pi_221135893
Code oranje nu ook voor het noorden
pi_221135930
Even de buitenunit van de airco gechecked, staat onder soort open afdak.
Temperatuur erachter is 36 graden, hij kan tot 48 graden aan dus tot nu toe geen problemen *klopt af* ^O^
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:42:24 #190
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Code oranje nu ook voor het noorden
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:43:36 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Code oranje nu ook voor het noorden
Vrijdag pas daar:
quote:
Voor het midden en zuiden geldt in elk geval tot en met vrijdag code oranje voor extreme hitte. Op vrijdag geldt de code oranje ook voor het noorden. Extreme hitte kan gevolgen hebben voor de gezondheid, ook voor gezonde mensen, vooral bij fysieke inspanning. De hittekracht komt daarbij in de middag uit op 9 à 10. De extreme hitte (code oranje) houdt waarschijnlijk ook nog op zaterdag aan.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
Er staat een lekker briesje.
:')
pi_221135958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt leuk morgen bij de fysio bij 30+ graden.
Ik zou vragen of je je sessie naakt mag doen
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:48:06 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135970
Maar even serieus, de luchtvochtigheid maakt het best te doen nog. Ja in de zon is het heet maar in de schaduw prima. Voelt erg Spaans aan nu, ipv Thais zeg maar.

Ik ben bang voor later vanavond... meestal gaat t dan omhoog.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221135975
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:50:13 #196
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135990
Toch wel maf hoe die extreme hitte zich al aantal dagen echt concentreert over het zuidwestelijk deel van Frankrijk. Gewoon meerdere dagen al 40+ op veel plekken daar.

pi_221135997
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:50 schreef dick_laurent het volgende:
Toch wel maf hoe die extreme hitte zich al aantal dagen echt concentreert over het zuidwestelijk deel van Frankrijk. Gewoon meerdere dagen al 40+ op veel plekken daar.

[ afbeelding ]
Deelnemers van de Tour de France hebben (vooralsnog) geluk..
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:51:58 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136002
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar even serieus, de luchtvochtigheid maakt het best te doen nog. Ja in de zon is het heet maar in de schaduw prima. Voelt erg Spaans aan nu, ipv Thais zeg maar.

Ik ben bang voor later vanavond... meestal gaat t dan omhoog.
De luchtvochtigheid is vandaag wel een stuk beter te doen dan de afgelopen dagen ja, maar gaan wel plaknachten worden de komende dagen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221136010
35 doorbroken hier
pi_221136015
Dagrecord uit 1976 sneuvelt: temperatuur in Ukkel loopt op tot 33,2 graden
https://vrtnws.be/p.Yb6G375Dw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')