abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:16:22 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
Vorig jaar bij concert geweest in Brussel toen het best heet was. Daar moesten ze van de regels extra waterpunten maken en douches plaatsen. Zal bij Defqon ook wel zo zijn denk ik
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:16:42 #102
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
En wellicht je achtergrond dan ook even naar een standaard Teams achtergrond veranderen _O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:18:57 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134978
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:19:08 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134979
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
Hoop dat er genoeg EHBO op standby staat
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:24:13 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135020
quote:
Infrastructure & Heatwaves: Iceland is highly sensitive to global temperature increases. Record-breaking heatwaves have caused infrastructure built for cold weather (such as asphalt roads) to degrade, and triggered flash floods from rapid ice melt
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:32:40 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221135075
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeert _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221135129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vlucht geboekt
pi_221135132
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:43:59 #110
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @Zipportal
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:49:01 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221135179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar dit is ook gewoon sneu. Eind juni en dan deze vooruitzichten :') _O-

Dan toch liever zomer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:52:04 #112
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135189
Die laatste run is een dikke boutrun natuurlijk :N

Iets frisser mag best hoor want dat gun ik alle mede-users best wel maar 22 graden is na de komende dagen natuurlijk MOKERKALT!
Minimaal 25 graag

Nu lekker genieten..vandaag vrij en ik ga de zon in. Helemaal ingesmeerd en ik ga voor de Blue Lagoon look!
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:55:40 #113
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221135216
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:02:34 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135261
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:03:39 #115
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135269
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSS

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

Het is dit geworden vandaag! _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:04:04 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135272
32 graden nu al, net 12u geweest.

Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:04:39 #117
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135275
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Well in that case...

..
.....

..
.

  woensdag 24 juni 2026 @ 12:06:53 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135292
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
32 graden nu al, net 12u geweest.

Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:07:57 #119
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221135303
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Voor zware onweersbuien? :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:08:51 #120
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135318
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.
Ik hoop het niet :{w
Vooralsnog wordt het hier 38 vrijdag, dat is meer dan genoeg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:12:47 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Momo het volgende:
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
:wtf:

Ben ik de enige die nu denkt aan de negatieve gevolgen hiervan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:13:23 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135346
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Dan gaat het record er dik aan :o
pi_221135355
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Het nieuwe normaal! We passen de bijpassende kleuren op de kaart aan van diep paars naar een vriendelijker oranje :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 12:15:24 #124
284411 crew  heywoodu
pi_221135356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bwoah wat zou dat genieten zijn
pi_221135358
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Vrijdag wordt het record echt verpulverd. Het topic zal vast nog wel gepost worden, maar ik denk wel 41,5 graden.
Zaterdag ook nog wel ergens een 40er.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 12:16:19 #126
284411 crew  heywoodu
pi_221135361
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Momo het volgende:
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
Slijpen ze er dan weer een stukje bij als het afkoelt?
pi_221135369
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:wtf:

Ben ik de enige die nu denkt aan de negatieve gevolgen hiervan?
Volgende week met een beetje montagekit terugplakken. Moeten toch wat met het tekort aan budget voor infrastructuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 24-06-2026 12:42:47 (typo) ]
pi_221135386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:32 schreef Dven het volgende:

[..]
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeert _O-
Het klopt op zich wel.

Allemaal oplichterij dus waarschijnlijk, of is het toch omdat paars 40+ is en dat vroeger gewoon niet gebeurde

Ze blijven ook maar over 1976 doorgaan, dat was een bijzondere hete zomer, maar inmiddels niet heel erg bijzonder meer wat betreft de temperatuur. Als je de wereldwijde kaartjes naast elkaar legt is het helemaal bizar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:27:53 #129
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221135409
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Slijpen ze er dan weer een stukje bij als het afkoelt?
Nee dan wordt het erbij gelast ;)
Als ik het doe, dan gebeurd het ook gelijk goed :D (iets met brug vast lassen >:) )
pi_221135423
Zo net even de was gedaan, huis gestofzuigd, stoomreiniger van stal gehaald. Huis weer 'schoon'.

Nu een welverdiend ijsje :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:31:37 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zo net even de was gedaan, huis gestofzuigd, stoomreiniger van stal gehaald. Huis weer 'schoon'.

Nu een welverdiend ijsje :9
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
pi_221135449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @:zipportal
Lul al meermaals stukgewassen
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:33:14 #133
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221135456
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221135483
Ik ben nu wel zo blij met onze airco, het is hier thuis echt heel comfortabel.
Heb de boodschappen al in huis en ik werk morgen en overmorgen thuis. Vanmiddag moet ik nog wel naar de kapper, maar daarna hoef ik het huis ook niet meer uit de komende dagen. Ik kan tegenwoordig best goed tegen de hitte, maar dit is me wel een beetje te gortig :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:38:37 #135
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221135501
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
Ook noodstroom? O-)
quote:
Tienduizenden huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

Zeker 68.000 huishoudens in het westen van Frankrijk zitten zonder stroom door de hittegolf die het land teistert. Volgens de autoriteiten in het departement Finistère hebben de extreem hoge temperaturen gezorgd voor problemen met het elektriciteitsnetwerk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221135508
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
Is hier binnen net zo warm als in januari.
pi_221135510
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ook noodstroom? O-)
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet ;(
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:40:28 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135516
quote:
High Temperature
34.0°C at 12:34
Blijft lekker gaan hier *G* Ze waren verderop ook aan het asfalteren, lijkt het me echt topweer voor ja :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135518
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Waarom zou ik bij 20.5 in de winter kunnen stoomreinigen, maar bij 20.5 in juni niet?
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna in het zwembad afgekoeld en vervolgens wat was en poetswerk gedaan binnen.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:41:48 #140
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

Nu een welverdiend ijsje :9
Geschiedkundige now be like:

pi_221135529
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Geschiedkundige now be like:

[ afbeelding ]
Meer hap hap hap en op ;(

Straks weer eentje :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:46:43 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221135561
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Mensen die niet schoonmaken omdat het warm is :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:47:02 #143
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135562
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou ik bij 20.5 in de winter kunnen stoomreinigen, maar bij 20.5 in juni niet?
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna in het zwembad afgekoeld en vervolgens wat was en poetswerk gedaan binnen.
Ben echt trots op je, man! :P

En na je ijsje lekker de moestuin in!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:49:26 #144
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221135573
Komend weekend regen _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:50:46 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135582
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
66mm ook gelijk _O- _O- _O-

Tropisch regenwoud vibes straks :')
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:02 #146
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221135585
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:36 #147
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221135589
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wat is er? Zijn de mobiele airco's nu ook stuk?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:43 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135590
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:53 #149
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:26 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221135603
Nu al 33 graden in Braboland
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:39 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135607
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
Zou je zwemvest mee nemen ipv een barbecuetang
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:47 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ben echt trots op je, man! :P

En na je ijsje lekker de moestuin in!
Vanmorgen vroeg nog ff geweest. Daar zien ze me voor maandag niet meer denk ik :'( -O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:59 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
Dit klopt niet. Toch?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221135612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
Laten we hopen dat het nog meer dan 66mm wordt dan *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:55:21 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135620
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Laten we hopen dat het nog meer dan 66mm wordt dan *O*
}:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135625
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:46 schreef Dven het volgende:

[..]
Mensen die niet schoonmaken omdat het warm is :')
Zolderkamer van de gemiddelde FOK!er wordt nog door mama schoongemaakt natuurlijk. :+
pi_221135634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
}:|
:D

Barbecue en zeiknat worden ipv die supercell chasen _O_ _O- :W
pi_221135643
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
waar is dit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:58:42 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135647
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:D

Barbecue en zeiknat worden ipv die supercell chasen _O_ _O- :W
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
maak me geen zorgen in de driehoek
pi_221135652
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
waar is dit?
Lokale bui boven @Nattekat
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:59:29 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135657
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
maak me geen zorgen in de driehoek
Ja daar kan ik gewoon alle kussens buiten laten, maar ik ben in Utrecht dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135658
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
Laten we het hopen. Kun je nog mooi foto's schieten.
pi_221135674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Blijft lekker gaan hier *G* Ze waren verderop ook aan het asfalteren, lijkt het me echt topweer voor ja :')
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weer ;( ;( ;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:03:25 #165
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135685
Er staat een lekker briesje.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:05:13 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221135700
Op naar de 36
pi_221135701
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:08:58 #168
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221135719
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
waar is dit?
GFS voor regio midden.

ECMWF pluim denkt er helaas anders over -O-
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:12:00 #169
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135742
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
Het was leuk je gekend te hebben.

Verder opbokken met die hitte :(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:13:25 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het was leuk je gekend te hebben.

Verder opbokken met die hitte :(
Opbokken met die regen :(

Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:14:24 #171
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Opbokken met die regen :(

Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
@TheStigsDutchCousin wij zijn gewaarschuwd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:15:59 #172
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135769
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:17:30 #173
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2026 @ 13:18:03 #174
862 Arcee
Look closer
pi_221135784
Krijgen we vrijdag nog ergens in Nederland 40+ op de thermometer? 😎
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:19:34 #175
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135789
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Genoeg plek @:pisces29
Lekker in je blote ass ongegeneerd douchen EYOOOOO

  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:22:35 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135802
Gaat hier ook al lekker :{

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:26:12 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135819
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
Gaat hier ook al lekker :{

[ afbeelding ]
Dan mag ik blij zijn met 30 graden buiten en binnen rond 24 a 25 graden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:27:24 #178
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan mag ik blij zijn met 30 graden buiten en binnen rond 24 a 25 graden.
En dan moet het echte werk nog beginnen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:28:58 #179
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135836
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En dan moet het echte werk nog beginnen
Dat wordt leuk morgen bij de fysio bij 30+ graden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:27 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135848
quote:
KNMI: hoogste hittekracht 10 bereikt in Eindhoven
In Eindhoven is de hittekracht woensdag rond 12.30 uur opgelopen tot 10, het hoogste niveau. Niet eerder werd deze hittekracht daar bereikt. Volgens het KNMI komt hittekracht 10 sowieso zeer zelden voor. Op meerdere stations is dit nog nooit gemeten, en op de meeste stations waar hittekracht 10 wel voorkwam, kwam dit slechts eens per vijf tot vijftien jaar voor.
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:32:24 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Genoeg plek @:pisces29
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:33:00 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135864
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:34:14 #183
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135869
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Bekijk deze YouTube-video

laten we het ze vragen
pi_221135875
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:36:06 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135878
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
Koelbox met 5 liter gekoeld bier.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:36:28 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135880
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Op het strand is het altijd 5-6 graden koeler dan 5km landinwaarts.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:37:10 #187
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
Zeur.
Gewoon je melanoom goed insmeren en gaan met die banaan.
pi_221135893
Code oranje nu ook voor het noorden
pi_221135930
Even de buitenunit van de airco gechecked, staat onder soort open afdak.
Temperatuur erachter is 36 graden, hij kan tot 48 graden aan dus tot nu toe geen problemen *klopt af* ^O^
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:42:24 #190
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Code oranje nu ook voor het noorden
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:43:36 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Code oranje nu ook voor het noorden
Vrijdag pas daar:
quote:
Voor het midden en zuiden geldt in elk geval tot en met vrijdag code oranje voor extreme hitte. Op vrijdag geldt de code oranje ook voor het noorden. Extreme hitte kan gevolgen hebben voor de gezondheid, ook voor gezonde mensen, vooral bij fysieke inspanning. De hittekracht komt daarbij in de middag uit op 9 à 10. De extreme hitte (code oranje) houdt waarschijnlijk ook nog op zaterdag aan.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
Er staat een lekker briesje.
:')
pi_221135958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt leuk morgen bij de fysio bij 30+ graden.
Ik zou vragen of je je sessie naakt mag doen
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:48:06 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135970
Maar even serieus, de luchtvochtigheid maakt het best te doen nog. Ja in de zon is het heet maar in de schaduw prima. Voelt erg Spaans aan nu, ipv Thais zeg maar.

Ik ben bang voor later vanavond... meestal gaat t dan omhoog.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221135975
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:50:13 #196
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135990
Toch wel maf hoe die extreme hitte zich al aantal dagen echt concentreert over het zuidwestelijk deel van Frankrijk. Gewoon meerdere dagen al 40+ op veel plekken daar.

pi_221135997
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:50 schreef dick_laurent het volgende:
Toch wel maf hoe die extreme hitte zich al aantal dagen echt concentreert over het zuidwestelijk deel van Frankrijk. Gewoon meerdere dagen al 40+ op veel plekken daar.

[ afbeelding ]
Deelnemers van de Tour de France hebben (vooralsnog) geluk..
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:51:58 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136002
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar even serieus, de luchtvochtigheid maakt het best te doen nog. Ja in de zon is het heet maar in de schaduw prima. Voelt erg Spaans aan nu, ipv Thais zeg maar.

Ik ben bang voor later vanavond... meestal gaat t dan omhoog.
De luchtvochtigheid is vandaag wel een stuk beter te doen dan de afgelopen dagen ja, maar gaan wel plaknachten worden de komende dagen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221136010
35 doorbroken hier
pi_221136015
Dagrecord uit 1976 sneuvelt: temperatuur in Ukkel loopt op tot 33,2 graden
https://vrtnws.be/p.Yb6G375Dw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')