abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:16:22 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
Vorig jaar bij concert geweest in Brussel toen het best heet was. Daar moesten ze van de regels extra waterpunten maken en douches plaatsen. Zal bij Defqon ook wel zo zijn denk ik
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 11:16:42 #102
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
En wellicht je achtergrond dan ook even naar een standaard Teams achtergrond veranderen _O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:18:57 #103
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134978
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
Defqon gaat toch ook helemaal fout aflopen met deze temperaturen en het drugsgebruik daar
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:19:08 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221134979
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:15 schreef kilon het volgende:
Misschien moet ik de komende dagen gewoon in mijn berging gaan zitten werken op de laptop. Moet ik alleen even kijken hoe het geluid is voor video calls.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221134992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie het, het is van morgen tot met zondag. Benieuwd of mensen daar veel water gaan drinken.
Hoop dat er genoeg EHBO op standby staat
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:24:13 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135020
quote:
Infrastructure & Heatwaves: Iceland is highly sensitive to global temperature increases. Record-breaking heatwaves have caused infrastructure built for cold weather (such as asphalt roads) to degrade, and triggered flash floods from rapid ice melt
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:32:40 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221135075
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik keek net op facebook en alle wappies gaan weer los want vroeger gebruikten ze geen paarse kleuren :')
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeert _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221135129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vlucht geboekt
pi_221135132
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:43:59 #110
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Zitten jullie al klaar voor het PROTOCOL
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @Zipportal
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:49:01 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221135179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar dit is ook gewoon sneu. Eind juni en dan deze vooruitzichten :') _O-

Dan toch liever zomer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:52:04 #112
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135189
Die laatste run is een dikke boutrun natuurlijk :N

Iets frisser mag best hoor want dat gun ik alle mede-users best wel maar 22 graden is na de komende dagen natuurlijk MOKERKALT!
Minimaal 25 graag

Nu lekker genieten..vandaag vrij en ik ga de zon in. Helemaal ingesmeerd en ik ga voor de Blue Lagoon look!
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:55:40 #113
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221135216
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:02:34 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135261
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:03:39 #115
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135269
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En deze keihard op de bluetooth speaker aan. VAMOSSSSSSS

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

Het is dit geworden vandaag! _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:04:04 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135272
32 graden nu al, net 12u geweest.

Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:04:39 #117
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135275
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Well in that case...

..
.....

..
.

  woensdag 24 juni 2026 @ 12:06:53 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135292
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
32 graden nu al, net 12u geweest.

Maar er staat een heel zacht briesje gelukkig.
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:07:57 #119
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221135303
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:02 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!! CODE ORANJE IS INGEGAAN. IK HERHAAL! CODE ORANJE IS INGEGAAN
Voor zware onweersbuien? :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:08:51 #120
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221135318
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.
Ik hoop het niet :{w
Vooralsnog wordt het hier 38 vrijdag, dat is meer dan genoeg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:12:47 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135344
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Momo het volgende:
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
:wtf:

Ben ik de enige die nu denkt aan de negatieve gevolgen hiervan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:13:23 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135346
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Dan gaat het record er dik aan :o
pi_221135355
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Het nieuwe normaal! We passen de bijpassende kleuren op de kaart aan van diep paars naar een vriendelijker oranje :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 12:15:24 #124
284411 crew  heywoodu
pi_221135356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bwoah wat zou dat genieten zijn
pi_221135358
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gaat hard. Op de heetste dag ooit (paar jaar terug) was het volgens mij 35 voor 12 uur. Bizar. Maar misschien halen we dat komende dagen.

HARMONIE komt met de eerste 40er om 1 uur al :%
Vrijdag wordt het record echt verpulverd. Het topic zal vast nog wel gepost worden, maar ik denk wel 41,5 graden.
Zaterdag ook nog wel ergens een 40er.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 12:16:19 #126
284411 crew  heywoodu
pi_221135361
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Momo het volgende:
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
Slijpen ze er dan weer een stukje bij als het afkoelt?
pi_221135369
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:wtf:

Ben ik de enige die nu denkt aan de negatieve gevolgen hiervan?
Volgende week met een beetje montagekit terugplakken. Moeten toch wat met het tekort aan budget voor infrastructuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 24-06-2026 12:42:47 (typo) ]
pi_221135386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:32 schreef Dven het volgende:

[..]
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeert _O-
Het klopt op zich wel.

Allemaal oplichterij dus waarschijnlijk, of is het toch omdat paars 40+ is en dat vroeger gewoon niet gebeurde

Ze blijven ook maar over 1976 doorgaan, dat was een bijzondere hete zomer, maar inmiddels niet heel erg bijzonder meer wat betreft de temperatuur. Als je de wereldwijde kaartjes naast elkaar legt is het helemaal bizar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:27:53 #129
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221135409
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Slijpen ze er dan weer een stukje bij als het afkoelt?
Nee dan wordt het erbij gelast ;)
Als ik het doe, dan gebeurd het ook gelijk goed :D (iets met brug vast lassen >:) )
pi_221135423
Zo net even de was gedaan, huis gestofzuigd, stoomreiniger van stal gehaald. Huis weer 'schoon'.

Nu een welverdiend ijsje :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:31:37 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zo net even de was gedaan, huis gestofzuigd, stoomreiniger van stal gehaald. Huis weer 'schoon'.

Nu een welverdiend ijsje :9
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
pi_221135449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @:zipportal
Lul al meermaals stukgewassen
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:33:14 #133
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221135456
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221135483
Ik ben nu wel zo blij met onze airco, het is hier thuis echt heel comfortabel.
Heb de boodschappen al in huis en ik werk morgen en overmorgen thuis. Vanmiddag moet ik nog wel naar de kapper, maar daarna hoef ik het huis ook niet meer uit de komende dagen. Ik kan tegenwoordig best goed tegen de hitte, maar dit is me wel een beetje te gortig :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:38:37 #135
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221135501
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
Ook noodstroom? O-)
quote:
Tienduizenden huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

Zeker 68.000 huishoudens in het westen van Frankrijk zitten zonder stroom door de hittegolf die het land teistert. Volgens de autoriteiten in het departement Finistère hebben de extreem hoge temperaturen gezorgd voor problemen met het elektriciteitsnetwerk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221135508
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
Is hier binnen net zo warm als in januari.
pi_221135510
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ook noodstroom? O-)
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet ;(
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:40:28 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135516
quote:
High Temperature
34.0°C at 12:34
Blijft lekker gaan hier *G* Ze waren verderop ook aan het asfalteren, lijkt het me echt topweer voor ja :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135518
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Waarom zou ik bij 20.5 in de winter kunnen stoomreinigen, maar bij 20.5 in juni niet?
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna in het zwembad afgekoeld en vervolgens wat was en poetswerk gedaan binnen.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:41:48 #140
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

Nu een welverdiend ijsje :9
Geschiedkundige now be like:

pi_221135529
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Geschiedkundige now be like:

[ afbeelding ]
Meer hap hap hap en op ;(

Straks weer eentje :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:46:43 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221135561
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Mensen die niet schoonmaken omdat het warm is :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:47:02 #143
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135562
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou ik bij 20.5 in de winter kunnen stoomreinigen, maar bij 20.5 in juni niet?
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna in het zwembad afgekoeld en vervolgens wat was en poetswerk gedaan binnen.
Ben echt trots op je, man! :P

En na je ijsje lekker de moestuin in!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:49:26 #144
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221135573
Komend weekend regen _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:50:46 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135582
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
66mm ook gelijk _O- _O- _O-

Tropisch regenwoud vibes straks :')
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:02 #146
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221135585
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:36 #147
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221135589
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wat is er? Zijn de mobiele airco's nu ook stuk?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:43 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135590
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:53 #149
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:26 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221135603
Nu al 33 graden in Braboland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')