abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 12:16:19 #126
284411 crew  heywoodu
pi_221135361
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Momo het volgende:
Zuid-Holland kort bruggen in met slijptol

De provincie Zuid-Holland neemt draconische maatregelen om ervoor te zorgen dat bruggen in de hitte blijven functioneren: ze worden met een slijptol ingekort. Vorig jaar werden bruggen nog natgespoten om het metaal te laten afkoelen, maar volgens de provincie is het afslijpen van metaal een stuk milieuvriendelijker. Door de warmte zet het metaal van brugplaten uit zodat de bruggen niet meer open en dicht kunnen.

Het oorspronkelijke plan was om koelinstallaties te plaatsen, waardoor de bruggen automatisch gekoeld zouden worden. Dat was met duizend euro per dag te duur, aldus een woordvoerder tegen persbureau ANP.
Slijpen ze er dan weer een stukje bij als het afkoelt?
pi_221135369
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:wtf:

Ben ik de enige die nu denkt aan de negatieve gevolgen hiervan?
Volgende week met een beetje montagekit terugplakken. Moeten toch wat met het tekort aan budget voor infrastructuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 24-06-2026 12:42:47 (typo) ]
pi_221135386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:32 schreef Dven het volgende:

[..]
Ah ja, dat is een wappierel die iedere paar jaar wel weer terugkeert _O-
Het klopt op zich wel.

Allemaal oplichterij dus waarschijnlijk, of is het toch omdat paars 40+ is en dat vroeger gewoon niet gebeurde

Ze blijven ook maar over 1976 doorgaan, dat was een bijzondere hete zomer, maar inmiddels niet heel erg bijzonder meer wat betreft de temperatuur. Als je de wereldwijde kaartjes naast elkaar legt is het helemaal bizar.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:27:53 #129
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221135409
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Slijpen ze er dan weer een stukje bij als het afkoelt?
Nee dan wordt het erbij gelast ;)
Als ik het doe, dan gebeurd het ook gelijk goed :D (iets met brug vast lassen >:) )
pi_221135423
Zo net even de was gedaan, huis gestofzuigd, stoomreiniger van stal gehaald. Huis weer 'schoon'.

Nu een welverdiend ijsje :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:31:37 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zo net even de was gedaan, huis gestofzuigd, stoomreiniger van stal gehaald. Huis weer 'schoon'.

Nu een welverdiend ijsje :9
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
pi_221135449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Klik weg. Hang op. Bel uw bank @:zipportal
Lul al meermaals stukgewassen
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:33:14 #133
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221135456
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221135483
Ik ben nu wel zo blij met onze airco, het is hier thuis echt heel comfortabel.
Heb de boodschappen al in huis en ik werk morgen en overmorgen thuis. Vanmiddag moet ik nog wel naar de kapper, maar daarna hoef ik het huis ook niet meer uit de komende dagen. Ik kan tegenwoordig best goed tegen de hitte, maar dit is me wel een beetje te gortig :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:38:37 #135
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221135501
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik nog een aantal back ups :7
Ook noodstroom? O-)
quote:
Tienduizenden huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

Zeker 68.000 huishoudens in het westen van Frankrijk zitten zonder stroom door de hittegolf die het land teistert. Volgens de autoriteiten in het departement Finistère hebben de extreem hoge temperaturen gezorgd voor problemen met het elektriciteitsnetwerk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221135508
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker stomen met die bloedhitte :') Of heb je de airco op 15 graden staan?
Is hier binnen net zo warm als in januari.
pi_221135510
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:38 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ook noodstroom? O-)
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet ;(
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:40:28 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135516
quote:
High Temperature
34.0°C at 12:34
Blijft lekker gaan hier *G* Ze waren verderop ook aan het asfalteren, lijkt het me echt topweer voor ja :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135518
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Waarom zou ik bij 20.5 in de winter kunnen stoomreinigen, maar bij 20.5 in juni niet?
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna in het zwembad afgekoeld en vervolgens wat was en poetswerk gedaan binnen.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:41:48 #140
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135522
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:

Nu een welverdiend ijsje :9
Geschiedkundige now be like:

pi_221135529
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Geschiedkundige now be like:

[ afbeelding ]
Meer hap hap hap en op ;(

Straks weer eentje :9
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:46:43 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221135561
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja, da fuk?

Meneer heeft het altijd heet en gaat stofzuigen en stomen op één van de warmste dagen van 't jaar. :')

Rage bait.
Mensen die niet schoonmaken omdat het warm is :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:47:02 #143
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221135562
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou ik bij 20.5 in de winter kunnen stoomreinigen, maar bij 20.5 in juni niet?
Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna in het zwembad afgekoeld en vervolgens wat was en poetswerk gedaan binnen.
Ben echt trots op je, man! :P

En na je ijsje lekker de moestuin in!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:49:26 #144
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221135573
Komend weekend regen _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:50:46 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135582
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
66mm ook gelijk _O- _O- _O-

Tropisch regenwoud vibes straks :')
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:02 #146
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221135585
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:36 #147
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221135589
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wat is er? Zijn de mobiele airco's nu ook stuk?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:43 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135590
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:51:53 #149
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:26 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221135603
Nu al 33 graden in Braboland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')