Zou je zwemvest mee nemen ipv een barbecuetangquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
Vanmorgen vroeg nog ff geweest. Daar zien ze me voor maandag niet meer denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:47 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ben echt trots op je, man!
En na je ijsje lekker de moestuin in!
Dit klopt niet. Toch?quote:
Laten we hopen dat het nog meer dan 66mm wordt danquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nog meer dan 66mm wordt dan
Zolderkamer van de gemiddelde FOK!er wordt nog door mama schoongemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die niet schoonmaken omdat het warm is
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]![]()
Barbecue en zeiknat worden ipv die supercell chasen![]()
![]()
maak me geen zorgen in de driehoekquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
Ja daar kan ik gewoon alle kussens buiten laten, maar ik ben in Utrecht dan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
maak me geen zorgen in de driehoek
Laten we het hopen. Kun je nog mooi foto's schieten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weerquote:Op woensdag 24 juni 2026 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft lekker gaan hierZe waren verderop ook aan het asfalteren, lijkt het me echt topweer voor ja
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
Opbokken met die regenquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
Verder opbokken met die hitte
@TheStigsDutchCousin wij zijn gewaarschuwd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Opbokken met die regen
Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij
quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij![]()
Lekker in je blote ass ongegeneerd douchen EYOOOOOquote:Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Genoeg plek @:pisces29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |