abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:39 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135607
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
Zou je zwemvest mee nemen ipv een barbecuetang
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135608
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:47 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ben echt trots op je, man! :P

En na je ijsje lekker de moestuin in!
Vanmorgen vroeg nog ff geweest. Daar zien ze me voor maandag niet meer denk ik :'( -O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:53:59 #153
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
Dit klopt niet. Toch?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221135612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik wil dat jullie allen aan mij en m'n barbecue denken die avond.
Laten we hopen dat het nog meer dan 66mm wordt dan *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:55:21 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135620
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Laten we hopen dat het nog meer dan 66mm wordt dan *O*
}:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135625
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:46 schreef Dven het volgende:

[..]
Mensen die niet schoonmaken omdat het warm is :')
Zolderkamer van de gemiddelde FOK!er wordt nog door mama schoongemaakt natuurlijk. :+
pi_221135634
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
}:|
:D

Barbecue en zeiknat worden ipv die supercell chasen _O_ _O- :W
pi_221135643
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:49 schreef butz0rs het volgende:
Komend weekend regen _O_
[ afbeelding ]
waar is dit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:58:42 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135647
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:D

Barbecue en zeiknat worden ipv die supercell chasen _O_ _O- :W
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135651
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
maak me geen zorgen in de driehoek
pi_221135652
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
waar is dit?
Lokale bui boven @Nattekat
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 12:59:29 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135657
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
maak me geen zorgen in de driehoek
Ja daar kan ik gewoon alle kussens buiten laten, maar ik ben in Utrecht dan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221135658
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
Laten we het hopen. Kun je nog mooi foto's schieten.
pi_221135674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Blijft lekker gaan hier *G* Ze waren verderop ook aan het asfalteren, lijkt het me echt topweer voor ja :')
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weer ;( ;( ;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:03:25 #165
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135685
Er staat een lekker briesje.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:05:13 #166
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221135700
Op naar de 36
pi_221135701
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:08:58 #168
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221135719
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
waar is dit?
GFS voor regio midden.

ECMWF pluim denkt er helaas anders over -O-
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:12:00 #169
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135742
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die supercell zal wel recht over mijn locatie gaan.
Het was leuk je gekend te hebben.

Verder opbokken met die hitte :(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:13:25 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het was leuk je gekend te hebben.

Verder opbokken met die hitte :(
Opbokken met die regen :(

Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:14:24 #171
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Opbokken met die regen :(

Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
@TheStigsDutchCousin wij zijn gewaarschuwd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:15:59 #172
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135769
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Echt, als het weekend volgende week niet zonnig en droog is, gaan jullie het zwaar krijgen met mij }:|
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:17:30 #173
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2026 @ 13:18:03 #174
862 Arcee
Look closer
pi_221135784
Krijgen we vrijdag nog ergens in Nederland 40+ op de thermometer? 😎
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:19:34 #175
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135789
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Genoeg plek @:pisces29
Lekker in je blote ass ongegeneerd douchen EYOOOOO

  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:22:35 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135802
Gaat hier ook al lekker :{

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:26:12 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135819
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:22 schreef LTVDK het volgende:
Gaat hier ook al lekker :{

[ afbeelding ]
Dan mag ik blij zijn met 30 graden buiten en binnen rond 24 a 25 graden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:27:24 #178
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan mag ik blij zijn met 30 graden buiten en binnen rond 24 a 25 graden.
En dan moet het echte werk nog beginnen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:28:58 #179
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135836
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En dan moet het echte werk nog beginnen
Dat wordt leuk morgen bij de fysio bij 30+ graden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:27 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135848
quote:
KNMI: hoogste hittekracht 10 bereikt in Eindhoven
In Eindhoven is de hittekracht woensdag rond 12.30 uur opgelopen tot 10, het hoogste niveau. Niet eerder werd deze hittekracht daar bereikt. Volgens het KNMI komt hittekracht 10 sowieso zeer zelden voor. Op meerdere stations is dit nog nooit gemeten, en op de meeste stations waar hittekracht 10 wel voorkwam, kwam dit slechts eens per vijf tot vijftien jaar voor.
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:32:24 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:17 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Genoeg plek @:pisces29
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:33:00 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221135864
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
10! 10! 10! 10! 10! 10! 10!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:34:14 #183
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135869
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Bekijk deze YouTube-video

laten we het ze vragen
pi_221135875
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:36:06 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135878
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
Koelbox met 5 liter gekoeld bier.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 13:36:28 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221135880
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent dan ook knettergek om met dit soort temperaturen te gaan zonnen op het strand :') Echt hoe houden die mensen dat vol daar :')
Op het strand is het altijd 5-6 graden koeler dan 5km landinwaarts.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:37:10 #187
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221135883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:35 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Beetje huidkanker kweken. Moet je wat voor over hebben.
Zeur.
Gewoon je melanoom goed insmeren en gaan met die banaan.
pi_221135893
Code oranje nu ook voor het noorden
pi_221135930
Even de buitenunit van de airco gechecked, staat onder soort open afdak.
Temperatuur erachter is 36 graden, hij kan tot 48 graden aan dus tot nu toe geen problemen *klopt af* ^O^
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:42:24 #190
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221135933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Code oranje nu ook voor het noorden
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:43:36 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221135941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:38 schreef Maver24 het volgende:
Code oranje nu ook voor het noorden
Vrijdag pas daar:
quote:
Voor het midden en zuiden geldt in elk geval tot en met vrijdag code oranje voor extreme hitte. Op vrijdag geldt de code oranje ook voor het noorden. Extreme hitte kan gevolgen hebben voor de gezondheid, ook voor gezonde mensen, vooral bij fysieke inspanning. De hittekracht komt daarbij in de middag uit op 9 à 10. De extreme hitte (code oranje) houdt waarschijnlijk ook nog op zaterdag aan.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221135947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:03 schreef RamboDirk het volgende:
Er staat een lekker briesje.
:')
pi_221135958
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat wordt leuk morgen bij de fysio bij 30+ graden.
Ik zou vragen of je je sessie naakt mag doen
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:48:06 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135970
Maar even serieus, de luchtvochtigheid maakt het best te doen nog. Ja in de zon is het heet maar in de schaduw prima. Voelt erg Spaans aan nu, ipv Thais zeg maar.

Ik ben bang voor later vanavond... meestal gaat t dan omhoog.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221135975
krijg ik wel eindelijk de kans om mn Garmin Badge te halen waarbij je een sportsessie moet doen boven de 38 graden....

Oftewel, zet mn tracker aan, ga op de bank zitten en zet hem na 5 minuten weer uit :D
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:50:13 #196
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221135990
Toch wel maf hoe die extreme hitte zich al aantal dagen echt concentreert over het zuidwestelijk deel van Frankrijk. Gewoon meerdere dagen al 40+ op veel plekken daar.

pi_221135997
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:50 schreef dick_laurent het volgende:
Toch wel maf hoe die extreme hitte zich al aantal dagen echt concentreert over het zuidwestelijk deel van Frankrijk. Gewoon meerdere dagen al 40+ op veel plekken daar.

[ afbeelding ]
Deelnemers van de Tour de France hebben (vooralsnog) geluk..
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 13:51:58 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221136002
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar even serieus, de luchtvochtigheid maakt het best te doen nog. Ja in de zon is het heet maar in de schaduw prima. Voelt erg Spaans aan nu, ipv Thais zeg maar.

Ik ben bang voor later vanavond... meestal gaat t dan omhoog.
De luchtvochtigheid is vandaag wel een stuk beter te doen dan de afgelopen dagen ja, maar gaan wel plaknachten worden de komende dagen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221136010
35 doorbroken hier
pi_221136015
Dagrecord uit 1976 sneuvelt: temperatuur in Ukkel loopt op tot 33,2 graden
https://vrtnws.be/p.Yb6G375Dw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')