Indoor skihal bij Zoetermeerquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
Ja ik wilde nog even de achterdeur openzetten maar daar was het alweer warmer dan binnenquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:54 schreef heywoodu het volgende:
Nog geen 8 uur in de ochtend en de boel kan alweer dicht. Daar gaan we.
quote:High Temperature
26.7°C at 8:37
Low Temperature
21.7°C at 4:38
Beste tropennacht geweest. Besef dat het landelijk record voor de nacht iets van 24.5 isquote:Op woensdag 24 juni 2026 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog even de achterdeur openzetten maar daar was het alweer warmer dan binnen
[..]
Volgens mij gaan we dat vandaag niet halen. Beste papieren zijn voor vrijdag om het te verbreken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:49 schreef Starhopper het volgende:
Misschien vandaag al record?
Eindhoven, Gilze Rijen en Volkel zitten al enkele tiendes boven de recorddag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ookal is het nu al warmer dan toen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we dat vandaag niet halen. Beste papieren zijn voor vrijdag om het te verbreken.
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar..quote:Op woensdag 24 juni 2026 08:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.
De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.
https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
Hier in het Oosten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar..
Oh, ik zie er trouwens vier staan als ik beter kijk. Twee bovenop mijquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in het Oosten.
Wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren
33 vandaag, morgen 30 met zeewindje, vrijdag 36 en zaterdag 32 (maar die dag is nog wat onzeker. Hoop op stevig onweer ook)quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat zijn de verwachtingen daar?
Succes, hopelijk niet te heet binnen!quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
33 vandaag, morgen 30 met zeewindje, vrijdag 36 en zaterdag 32 (maar die dag is nog wat onzeker. Hoop op stevig onweer ook)
Urk!quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar..
Racist!quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In Urk? Op Urk?
Opbokken met Urk
Veertig graden bij @INViCTuSquote:
Storm ik glas waterquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht echt met smart op storm en onweerberichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |