abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221133905
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Onder een partytent is het niet veel koeler. Gewoon kinderfeestje bij de Albert Heijn bij het koelvak.
Indoor skihal bij Zoetermeer :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:37:27 #27
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221133935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:23 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 08:44:19 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221133962
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:54 schreef heywoodu het volgende:
Nog geen 8 uur in de ochtend en de boel kan alweer dicht. Daar gaan we.
Ja ik wilde nog even de achterdeur openzetten maar daar was het alweer warmer dan binnen :')
quote:
High Temperature
26.7°C at 8:37
Low Temperature
21.7°C at 4:38
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221133995
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik wilde nog even de achterdeur openzetten maar daar was het alweer warmer dan binnen :')
[..]

Beste tropennacht geweest. Besef dat het landelijk record voor de nacht iets van 24.5 is _O- .
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:49:55 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134000
Misschien vandaag al record?

Eindhoven, Gilze Rijen en Volkel zitten al enkele tiendes boven de recorddag.

pi_221134002
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:49 schreef Starhopper het volgende:
Misschien vandaag al record?

Eindhoven, Gilze Rijen en Volkel zitten al enkele tiendes boven de recorddag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaan we dat vandaag niet halen. Beste papieren zijn voor vrijdag om het te verbreken.
Zonder wrijving geen glans
pi_221134024
Volgende week verkoeling zie ik.
Maar ik vraag me af voor hoelang.
Hopelijk dan eens een poos normaal zomerweer. En niet week koel en dan weer 40 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:56:31 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221134036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:50 schreef Haags het volgende:

[..]
Volgens mij gaan we dat vandaag niet halen. Beste papieren zijn voor vrijdag om het te verbreken.
Ookal is het nu al warmer dan toen? :o
pi_221134109
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
GFS laat afkoeling zien op zaterdagmiddag al (vanuit westen). Kijken waar EC zometeen mee komt.

De fijnmazige Harmonie strooit met 39-ers en 40/41ers op vrijdag. Dat heb ik van dat model nog niet eerder gezien. Heel extreem die run.

https://www.weerplaza.nl/weerkaarten/harmonie/
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:22:15 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
Hier in het Oosten.

Wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:22 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hier in het Oosten.

Wil niet zeggen dat dat gaat gebeuren
Oh, ik zie er trouwens vier staan als ik beter kijk. Twee bovenop mij :P

Nee, lijkt me wel net iets te hoog ingeschat. Maar dat het loeiheet wordt is een feit.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:26:29 #37
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221134192
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221134235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat zijn de verwachtingen daar?
33 vandaag, morgen 30 met zeewindje, vrijdag 36 en zaterdag 32 (maar die dag is nog wat onzeker. Hoop op stevig onweer ook)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221134246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
33 vandaag, morgen 30 met zeewindje, vrijdag 36 en zaterdag 32 (maar die dag is nog wat onzeker. Hoop op stevig onweer ook)
Succes, hopelijk niet te heet binnen!

Valt qua temperaturen gelukkig nog wel redelijk mee.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:36:58 #40
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Staat 2x 42 graden in harmonie. Één keer raden waar.. :')
Urk!
pi_221134258
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Urk!
In Urk? Op Urk?

Opbokken met Urk :(
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:39:10 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
In Urk? Op Urk?

Opbokken met Urk :(
Racist!
pi_221134267
Dus...
twitter
pi_221134269
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Racist!
Willen we meer of minder Urkers?

Minder, minder, minder!

:(
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 09:41:59 #45
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221134274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:39 schreef kilon het volgende:
Dus...
[ x ]
Veertig graden bij @INViCTuS

Hebbie een airco in huis kerel? Nee zeker...

In dat geval........

....
..
...
..

pi_221134292
Ik wacht echt met smart op storm en onweerberichten
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:48:11 #47
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221134301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Discombobulate het volgende:
Ik wacht echt met smart op storm en onweerberichten
Storm ik glas water :+
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:48:22 #48
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134303
Zeker 68000 huishoudens in Frankrijk zonder stroom door hitte

In het westelijkste puntje van Frankrijk zitten zeker 68.000 huishoudens zonder stroom. De autoriteiten van het departement Finistère melden dat de extreem hoge temperaturen leiden tot storingen op het elektriciteitsnetwerk. De problemen begonnen in twee transformatorhuisjes in de plaats Ergué-Gabéric, melden lokale media. Op beelden zijn rookpluimen te zien.

Naar verwachting zal de stroomuitval nog de hele dag duren. Medische voorzieningen als verzorgingshuizen worden voorzien van generatoren. Er is een crisisteam gevormd.

In Frankrijk geldt code rood in een groot deel van het land, ook in het departement Finistère. Op veel plekken loopt de temperatuur op tot rond de 40 graden. Veel scholen blijven daarom dicht.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:49:34 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221134308


Laatste runs
pi_221134328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste runs
Dan zal zondag wel wat afgekoeld zijn door het mega onweer des doods deel 2 dat zaterdagavond moet plaatsvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')