Er is toch ook een park / plantsoen/ verzamelplek waar muziek wordt gemaakt?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:28 schreef borisz het volgende:
Hier ook niks
Waar het de rest vd week 35+ zou zijn is het inmiddels afgezwakt naar 29 graden morgen.
Moet alleen nog een dagprogramma verzinnen. Al is dat wrs Tempelhof. Voormalig vliegveld. Nu Hipsterparadijs. En zie dan wel waar het interessant is. Nog wel bekijken waar ik voetballen ga kijken...
Wel meer dan 1. Zondag naar het Mauerpark is wel leuk, rommelmarkt, vreettentjes, mensen die graffiti spuiten op een stuk muur. Verschillende artiesten. Volgens mij is er ook een basketbalveld en werd er ook karaoke gedaan. Allemaal in de open lucht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is toch ook een park / plantsoen/ verzamelplek waar muziek wordt gemaakt?
@:Lonaa was daarover enthousiast “ iedere keer” dat zij in B was.
Berlijn is groot natuurlijk.
Oh dat is shitquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komt geen water uit de kraan. Zucht. Geen problemen met onze meter dus er zal wel iemand aan het werk moeten om dit op te lossen. Er is nog geen storing bekend.
Bij een hondje heet het niet "begraven"?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:42 schreef derLudolf het volgende:
Vies warm. Ree begraven en drie pakken tegels op een hondje gelegd en nu al shirt nat op de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oei, dat is niet best. Had je nou geweckt water staan voor als het echt nodig blijkt?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komt geen water uit de kraan. Zucht. Geen problemen met onze meter dus er zal wel iemand aan het werk moeten om dit op te lossen. Er is nog geen storing bekend.
Ja, dat heb ik inderdaad staan. Omdat ik allemaal enorme weckpotten had die ik toch nooit ga gebruiken heb ik er maar water in gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:47 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Oei, dat is niet best. Had je nou geweckt water staan voor als het echt nodig blijkt?
De hond is 5 jaar oud!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:08 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Hier ging het gisteren ook goed tekeer. Altijd spannend of een van de bomen naar het huis het hier houdt, (dat was zo) en kennelijk was het - op een dag na - gisteren 5 jaar geleden dat de Valwind hier heeft huisgehouden dus we waren wel wat mensen in het dorp bezorgd.
@:Tele6 : hoe oud is de hond van A?
En met dit weer zou ik zeker water meenemen tijdens het wandelen![]()
Ongevraagd advies mbt stokken spelen; wanneer je een stok gooit, laat deze dan eerst op de grond geland zijn voordat de hond erachteraan mag. Risico op zgn ‘stoktrauma’ is anders veel groter.
Uitdrup boksquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:32 schreef Tuindier het volgende:
‘Mogguh. Vanmorgen al een halfuurtje gejogd en nu binnen aan het uitdruppen. Rest van het weekend verplichte feestjes (of ik wil de gevolgen van niet gaan in ieder geval niet accepteren, wel gaan is uiteindelijk minder gedoe).
Zo herkenbaar! Soms is meebuigen ofwel meebewegen beter en makkelijker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:32 schreef Tuindier het volgende:
‘Mogguh. Vanmorgen al een halfuurtje gejogd en nu binnen aan het uitdruppen. Rest van het weekend verplichte feestjes (of ik wil de gevolgen van niet gaan in ieder geval niet accepteren, wel gaan is uiteindelijk minder gedoe).
Weet jij heel zeker dat je morgen gaat sporten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uitdrup boks
Sterkte met je feestjes.
Ik ga morgen vaderdag vieren, ook geen zin in
Jep, familie. Beetje meestribbelen dus maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Soms is meebuigen ofwel meebewegen beter en makkelijker.
Een familiefeestje?
Kwam een kersencakerecept tegen. Het is tenslotte kersentijd in de boomgaarden rondom. Alleen heb ik inmiddels besloten om géén ontpitter aan te schaffen. Die lag nog niet in de keukenlade.
Dan de kersen zó eten en verder met aardbeien.
Minder vlekken en minder gedoe met een aardbeiensnijmesje oh een aardappelmesje.
Lucky! Wat ellendig ook zeg! Geen water. Een boom gister ergens om?
En de buren?
Hopelijk snel opgelost! En ligt de oorzaak buiten jullie grond.
P.S. heb je disposable natte washandjes /Kruidvat in huis… ?
En flessen water uit de crisis voorraad voor thee en liters koffie?
Ha! Die weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh shit moet nog wat voor mn schoonvader halen. Wij doen hier niks, mijn man boeit dat echt niet. Dat wij 12 1/2 jaar getrouwd waren boeide hem ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uitdrup boks
Sterkte met je feestjes.
Ik ga morgen vaderdag vieren, ook geen zin in
Oh uurtje voor een volwassen hond is prima, maar water en niet op het heetst van de dag blijft wel het advies.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De hond is 5 jaar oud!
Stoktrauma als in, de stuiterende stok raakt de hond op een pijnlijke manier?
Deze hond is nogal klein en we hebben vooral stukken bast en zachte verrotte stukken hout gegooid want groter/zwaarder dan dat pakte hij niet op. Hij heeft een interessant idee van z'n formaat want hij wil pas tussen dingen door als er echt een halve meter ruimte is. Dus hij denkt tegelijk dat hij mini is (kan alleen maar een 10 cm lang stokje dragen) en gigantisch (past net door de deuropening!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit met een boek in de tuin. Althans, nu nog hier aan het SCen natuurlijk want ik moet nog even teruglezen. Ik heb geloof ik best wat gemist. We zijn best druk bezig geweest met allerlei klusprojecten in ons eerste weekje vrij. (Maar hebben ook een dag niks anders gedaan dan gamen) We hebben gisteren palen de grond ingezet (pfff… nat! Vies! Plakkerig van zand en liters zweet!) zodat we nu eindelijk op ons terras kunnen zitten zonder verschroeid te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat zo hard!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:49 schreef gcjoel het volgende:
Je tuin is wel echt prachtig geworden @:candaasje
Zojuist thuis gekomen, de tuin is een oerwoud, moestuin ook. Lang leve het instelbare sproeisysteem.
Meteen lekker geluncht met salade uit eigen tuin.Zo gemist, die Schotten eten niet graag groenten.
Eerste tomaatjes geoogst![]()
Aardbeien bijna allemaal gemist![]()
Buren vonden ze wel heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij eten nu ook alle aardbeien van de buren![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het gaat zo hard!![]()
Dit was het nog in februari dit jaar!Wat een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij eten nu ook alle aardbeien van de buren
Wij hadden voor we op vakantie gingen gras en klaver gezaaid op de plek waar de oude schuur stond. Dat is heerlijk thuis komen, van dorre zandbende naar groene oase.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh uurtje voor een volwassen hond is prima, maar water en niet op het heetst van de dag blijft wel het advies.![]()
Stoktrauma is inderdaad dat de stok terugstuitert. Helaas eindigt dat nog wel eens ergens via de bek in de hals, als de hond de stok vangt en deze door de kracht doorschiet. Of tussen tanden/kiezen/ in gehemelte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit met een boek in de tuin. Althans, nu nog hier aan het SCen natuurlijk want ik moet nog even teruglezen. Ik heb geloof ik best wat gemist. We zijn best druk bezig geweest met allerlei klusprojecten in ons eerste weekje vrij. (Maar hebben ook een dag niks anders gedaan dan gamen) We hebben gisteren palen de grond ingezet (pfff… nat! Vies! Plakkerig van zand en liters zweet!) zodat we nu eindelijk op ons terras kunnen zitten zonder verschroeid te worden
Oe dat stoktrauma, nog nooit van gehoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort als ik meer ga werken, zal ik vast wel dit soort termen te horen krijgen. 90% van de wandelaars komen met honden.
Er staat ook een bakje hondenkoekjes bij 'mijn' loketje. 1 koekje per hond als je door het hek, langs mijn loketje komt na het wandelenEn ja je hebt ook 'graaiers' die een hele hand meenemen
![]()
![]()
En waterbakken die we dan steeds vullen.
Donderdagmiddag hoorde ik al een gesprek tussen baasjes dat de hond van de bedrijfsleider (die lekker vrij rond kuiert, wordt kennelijk opgeleid als hulphond) en heeft 2 nestjes gehad, zo 'lekker ruikt'.
Ik snapte het eerst niet echtMaar dat ging dus over haar 'loopsheidsgeur' voor die andere hond.
En je tuinDat was zo'n wildernis, kijk nou eens, wat een heerlijkheid
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 20-06-2026 14:11:15 ]
Dus eigenlijk 'alleen' dat op bed (op jou) springen is nu 'het' probleem voor jou.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat wel steeds beter met Teuntje. Ze laat zich steeds makkelijker op de grond zetten en springt niet meer 100 keer terug maar kiest snel eieren voor gaar geld en gaat op de bank liggen. Ook reageert ze beter op “nee”. Kreeg vannacht ook weer al haar speelgoed op bed afgeleverd. Het is echt heel moeilijk, want zodra ze op me springt weet ik niet waar ik het moet zoeken van de pijn maar wanneer je haar ziet spelen met haar speelgoed, naar de vogeltjes in de tuin beneden ziet kijken of opgekruld liggen slapen is ze zo leuk
Ja. Ik weet ook niet wat ik nu moet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 'alleen' dat op bed (op jou) springen is nu 'het' probleem voor jou.
Prachtig geworden jullie tuin! Ik vroeg het van die broeken. Zit er wat stretch in?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:47 schreef Candaasje het volgende:
Ach @:Kaatje1 , dat is wel echt heel sneu voor zowel jou als Teuntje. Ik merkte wel bij Simon dat hij in het begin echt overdreven aanhankelijk was (ik denk door onzekerheid/angst , hij had al wat verschillende huizen gezien) en dat is wel afgenomen met de tijd. Maar ja, dat is wel een gok natuurlijk en voor jou wel een pijnlijke. Zeker als het toch gewoon zo blijft omdat ze zich nu juist prettig voelt als de schootkat en dat geen onzekerheid is, maar ze dit nu pas durft te laten zien.
Moeilijk![]()
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar we hebben de klus-tuinbroeken binnen van Strauss. Eerste indruk is goed; maat klopt best goed, stof voelt fijn en er zitten ook nog zakken in. Maar ik heb hem pas één keer aangehad want nu is het te warm, dus euh… to be continued
Nee, dan miauwt ze de hele flat wakker en omdat ik het raam ‘s nachts niet open heb (te makkelijk binnenklimmen voor ongewenste bezoekers) is dat mij ook veel te benauwd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:16 schreef derLudolf het volgende:
Dat was ook wat ik begreep en dacht het niet goed te begrijpen. De slaapkamerdeur dicht houden geen optie dan?
Ik bestelde vandaag ergens iets met zalm waarvan de uitvoering me verder nog vrij onduidelijk was.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook tuinbonen tellen voor het experiment van de WUR.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik bestelde vandaag ergens iets met zalm waarvan de uitvoering me verder nog vrij onduidelijk was.
Kreeg ik spontaan iets mettuinbonen
[ afbeelding ]
Ik zat in de schaduw met duizend licht om me heen, daarom lijkt mijn bord wat gedeprimeerd, maar dat is het niet hoor.
Wat ingewikkeldquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat wel steeds beter met Teuntje. Ze laat zich steeds makkelijker op de grond zetten en springt niet meer 100 keer terug maar kiest snel eieren voor gaar geld en gaat op de bank liggen. Ook reageert ze beter op “nee”. Kreeg vannacht ook weer al haar speelgoed op bed afgeleverd. Het is echt heel moeilijk, want zodra ze op me springt weet ik niet waar ik het moet zoeken van de pijn maar wanneer je haar ziet spelen met haar speelgoed, naar de vogeltjes in de tuin beneden ziet kijken of opgekruld liggen slapen is ze zo leuk
Ik heb net een nieuwe rugzak voor naar werk gekocht voor m'n verjaardag. Ik heb de Cotopaxi Allpa 18L gekocht.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is gisteren een zak poetskatoen tot mij gekomen. Hoe gebruik ik dat?
Heeft iemand nog tips voor het verwijderen van houtskool uit een t-shirt? Het zit er zo'n 3 weken in. Wassen, wassen na ossengal en wassen na Shout heeft nog niet geholpen. Een experiment met baking soda staat voor dinsdag gepland.
Verder zoek ik een werktas. Of eigenlijk een leuke rugzak denk ik waar mijn laptop en lunch ook in past. Kantoormensen met werktas, waar moet ik nou echt op letten? Ik wil hem eigenlijk wel altijd gebruiken, dus als dagelijkse tas ook voor niet werk.
Ik zoek ook een thermosmok. Wie heeft de gouden tip?
Ja hoor. Zit veel water in het parcours dus komt goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet jij heel zeker dat je morgen gaat sporten?
Ik ben fan van mijn fles van https://vannbottles.com/quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is gisteren een zak poetskatoen tot mij gekomen. Hoe gebruik ik dat?
Heeft iemand nog tips voor het verwijderen van houtskool uit een t-shirt? Het zit er zo'n 3 weken in. Wassen, wassen na ossengal en wassen na Shout heeft nog niet geholpen. Een experiment met baking soda staat voor dinsdag gepland.
Verder zoek ik een werktas. Of eigenlijk een leuke rugzak denk ik waar mijn laptop en lunch ook in past. Kantoormensen met werktas, waar moet ik nou echt op letten? Ik wil hem eigenlijk wel altijd gebruiken, dus als dagelijkse tas ook voor niet werk.
Ik zoek ook een thermosmok. Wie heeft de gouden tip?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh uurtje voor een volwassen hond is prima, maar water en niet op het heetst van de dag blijft wel het advies.![]()
Stoktrauma is inderdaad dat de stok terugstuitert. Helaas eindigt dat nog wel eens ergens via de bek in de hals, als de hond de stok vangt en deze door de kracht doorschiet. Of tussen tanden/kiezen/ in gehemelte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit met een boek in de tuin. Althans, nu nog hier aan het SCen natuurlijk want ik moet nog even teruglezen. Ik heb geloof ik best wat gemist. We zijn best druk bezig geweest met allerlei klusprojecten in ons eerste weekje vrij. (Maar hebben ook een dag niks anders gedaan dan gamen) We hebben gisteren palen de grond ingezet (pfff… nat! Vies! Plakkerig van zand en liters zweet!) zodat we nu eindelijk op ons terras kunnen zitten zonder verschroeid te worden
Wat een paradijsje is jullie tuin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B wilde nog vermelden dat deze hond zo'n sufneus was dat de stok al lang en breed geland was als-ie er een keer op af begon te lopen. Of hij was alweer vergeten waarheen hij moest lopen. Meestal wezen we de stok aan en dan ging hij wel
Dus geen zorgen
Ik was wel beetje bang voor de hitte want het is een poedel met best wel een vachtje. Volgende keer toch water mee![]()
Hopelijk ziet maatje de zwemplas zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
As woensdag staat dagje Toverland met maatje op de planning.
Voorspelling is nu 40 graden![]()
Net even gebeld om te overleggen maar meneer was niet thuis. Ik ga pleiten voor omboeken naar dagje zwemplas. Hij is altijd meegaand dus dat zal wel oke zijn.
Enige wat geboekt is is de parkeerplaats en die kan ik later in het jaar nog inwisselen.
Als hij per se wel Toverland wil wordt het 485858482 keer wildwaterbaan wat mij betreft
En ik maar denken dat jij zo'n net meisje was.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Enige wat geboekt is is de parkeerplaats
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo'n net meisje was.
Omdat ze al redelijk luistert naar “nee” en niet meer 100x terug op schoot springt lijkt ze goed te kunnen leren. 13 jaar geleden heb ik voor Nika en Elin een telefonisch consult gehad met een katten gedragstherapeut en die ga ik maandag bellen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld![]()
Kan ze bij jou blijven tot een andere adoptant is gevonden?
Wie weet realiseert ze zich dan steeds meer dat bij jou in de buurt zijn ook oké is en kunnen jullie een (voor jou) minder pijnlijke verstanhouding ontwikkelen.
Al ga je je wellicht ook steeds meer hechten aan de dame als ze langer blijft en het toch niet werkt.
Er mist nog iets achterquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is vanmorgen bij ons op het erf afgeleverd. In elk geval niet voor ons bedoeld en ook niet voor buur-vriend J, die tegenwoordig als loonwerker werkt en zoiets wel bij ons zou laten afleveren als dat logistiek handiger zou zijn.
Spik splinter nieuw. Benieuwd of iemand het komt halen
Dit is ons een na raarste pakket hier tot nu toe.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat ze al redelijk luistert naar “nee” en niet meer 100x terug op schoot springt lijkt ze goed te kunnen leren. 13 jaar geleden heb ik voor Nika en Elin een telefonisch consult gehad met een katten gedragstherapeut en die ga ik maandag bellen.
Want ze is echt heel leuk en lief
Fijn dat ze beter eet!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, met dit weer vrijwillig gaan shoppen en kleding passen![]()
Mevrouw kwam me net halen, bakje met brokjes was leeg. Ik had eerder steeds de daghoeveelheid gegeven maar dat had ze ook in een paar uur op. Nu maar in twee delen, ze hoeft geen theemuts te worden
Ik heb het speelschema totaal niet in mn hoofd zitten. Ik kijk de wedstrijden die om schappelijke tijden zijn. Maar de rest tot nu toe echt overslagen. Denk dat ik nu al meer wedstrijden heb gemist dan de laatste 5/6 eindtoernooien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik wist eerder dat Duitsland moest voetballen dan dat Nederland moet @:borisz![]()
Feestje bij m'n buren, was al aangekondigd dat Duitsland- Elfenbeinküste werd vertoond, gisteren een bericht op FB dat op veler verzoek ze de wedstrijd van NL ook gingen uitzendenToen pas kwam ik er achter.
Ze hebben een geniale tent trouwens waarvan ik geen foto kan delen want dan kan ik net zo goed direct m'n adres online gooien. Die mogen de stamgasten hier best hebben maar je weet nooit wie er allemaal lurken. En sommige lurkers hoeven die sowieso niet.
Ah, ik dacht meer aan je woonstad, maarvdit is inderdaad goed te doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Fijn dat ze beter eet!
En ik zat aan de kust, met een heerlijke 23 graden en koel briesje van zeeen airco in winkels haha, dus het was erg goed te doen. Drie winkels even doorgelopen maar daar hadden ze niks dus vrij snel weer uit, in de vierde winkel hadden ze veel leuke dingen dus daar wel echt 5 broeken en 8 shirts ofzo gepast. De airco stond er zo hard aan dat toen ik eenmaal gekozen had, mn moeder buiten in de zon is gaan staan om op te warmen
Dat is een van de redenen waarom ik shoppen dus haat normaal. Elke winkel lijkt andere maten te gebruiken waardoor ik de helft van de tijd twee of drie maten moet passen tot ik de goeie te pakken heb. En het staat op de paspop altijd anders dan bij mij. Etcetera. Wel fijn dat je voor de beha's wel geslaagd bent!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:55 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:vlindertje89
Ben wel een beetje jaloers want mijn zoektocht naar zomerkleding viel vandaag een beetje tegen.
Ik had op Vinted 2x twee korte broeken besteld van een beschaafde lengte die naar werk nog wel kan - ons gebouw heeft geen airco en het wordt er zoooo heet nu. Eerder droeg ik naar werk nooit korte broeken maar met dit gebouw zet ik die principes aan de kant
Helaas zijn twee van de broeken (waarvan het pakketje er vandaag was) veeeeeel te groot. Ik vind dat ik een maat medium ben maar de meeste kledingmerken duidelijk nietIk KAN niet small zijn ik ben verdorie 1m80 hoe is dat small.
De twee andere broeken zijn ook aan de grote kant maar met een riem prima te dragen. Na m'n vakantie maar eens verder zoeken... naar maat S dus blijkbaar.
Maar vandaag in fysieke winkels geslaagd voor beha's dus dat is wel weer fijn. Dankzij B want die heeft me beha's in het schap voor tieners en het schap met sportkleding aangewezen en die voldeden aan de criteria
Haha ja, nee, dat was inderdaad verschrikkelijk geweest. Als ik thuis was gebleven had ik me lekker binnen opgeslotenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht meer aan je woonstad, maarvdit is inderdaad goed te doen
Aah joh lekker boeiend gewoon open doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nu een shirt tuniek aan en hoop dat niemand aanbelt
Okayquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop je ze in Franse uitvoeringen?
En wat heb je gekocht?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
“We” doen het best goed vanavond in de VS
T is ook niet mijn meest favoriete sport, maar dot is best leukquote:
Ik ging even naar huis om de pomp uit te zetten, was van de lijn halen en even te kakken en het ging van 2-0 naar 4-1quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
“We” doen het best goed vanavond in de VS
Reactie van Klaas had nog meer Gronings gekuntquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:05 schreef derLudolf het volgende:
Iemand is boos onder een bericht van een gaypride in Stad. Goeie reactie van Noord wel
[ afbeelding ]
Nope, bleek toch teveel afstand en dus ongeluk voor een van de bankliggersquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het had een hittegolf en kamertemperatuur van 24,5 graden nodig.
Maar mijn schoot is nu katvrij.
Ze hebben het dapper volgehouden op me![]()
![]()
Maar van naast elkaar worden we nu allemaal gelukkiger.
Ik heb woensdag een best belangrijke meeting rondom lunchtijd op de boten, maar ik stap toch echt niet met die temperatuur vrijwillig op de fiets. Ga vragen of ze er een teamsmeeting van kunnen makenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef AnneX het volgende:
Die Klaas toch.
Fraai resultaat vanavond. Goeie punten.![]()
Jammer zeg van die knie in het gezicht![]()
Even overlegd via app met Biebcollega over de dienst woensdag as. en de verwachte temp.30+
Geen idee wat de school doet. In ieder geval meld ik mij af dinsdag.
Bij deze temp. red ik het niet rond het middaguur in een oud gebouw. Klaar.
De andere drie zijn verhinderd.
Mag je morgen nog een keer?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef Sarabi het volgende:
Nog een half uurtje en dan mogen er weer inpakken.
Het was wel erg warm, je merkt ook dat mensen dan minder bier drinken.
We hadden we goed zicht op het grote scherm waar ze voetbal lieten zien dus dat was wel leuk.
Rond het middaguur is helemaal een nono.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb woensdag een best belangrijke meeting rondom lunchtijd op de boten, maar ik stap toch echt niet met die temperatuur vrijwillig op de fiets. Ga vragen of ze er een teamsmeeting van kunnen maken
Hé uniekhoorn …net even gekeken: toch nog 25oquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is verbazingwekkend maar ben nou al aan de warmte gewend. In huis is het 27gr.
Zowel redcat als de dikke duutser trekken zich er ook niks van aan. Zelfs onweer van gisteren, niks geen sjoege.
Haha ja mijn lieve, vervelende schatjes. Vooral de Duitse Herder, die loopt mij ALTIJD achterna, altijd. Als ik opsta staat hij al naast mij. Heel lief maar van persoonlijke ruimte heeft ie geen verstand.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé uniekhoorn …net even gekeken: toch nog 25omet alles open.
Je hebt het over kat en hond, vermoed ik.
Vind het altijd zo vervelend voor jou, al die pijn(tjes)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Binnen 24,5, rustig aan doen dan is dat goed maar net was opgevouwen en dan meteen bloedwarm. De kousen schrijnen gewoonweg, maar dat zal ook komen door extra vocht vasthouden
Duitsers kunnen ook goed schreeuwen en tieren…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoorde net mijn achterbuurman tieren en schelden door de 3 voudige beglazing…
Moet me rustiger houden, opstaan, lopen zitten en dat tig keer is nu geloof ik niet handig. Zo het voeteneind van het bed wat hoger zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind het altijd zo vervelend voor jou, al die pijn(tjes)
Ik heb dus twee boeken met allemaal diertjes om te maken. Heb een varken gemaakt en ben bezig met een schildpad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is inderdaad een gave van je ouders (is er een patroon van een fuchsia?)
Wordt je vader 80? dan. En je moeder…tja het is teleurstellend en zij is een patiënte… hou ik mij voor als je het vertelt. Het blijft verdrietig en teleurstellend.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef Tele6 het volgende:
M'n pa krijgt overigens voor de tachtigste keer de lemon curd van Dille & Kamille cadeau. Want alleen die lemon curd vindt hij lekker en ze hebben in hun stad geen D&K.
Ik heb er nog wat andere lekkere dingen die hij wel lust en m'n ma niet lust bij gestopt
Hoorde laatst een verhaal en moest meteen aan jouw moeder denken. Een vrouw logeert af en toe bij haar ouders en had gewoon spullen daar oa maandverband met vleugels. Wil ze die gebruiken, zijn bij alle verbanden de vleugels afgeknipt (en weer netjes in de individuele verpakking gedaan) vrouw vraag haar moeder ernaar en die had dat inderdaad gedaan omdat zij (die het niet meer gebruikte) een hekel aan vleugels hadquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb dus twee boeken met allemaal diertjes om te maken. Heb een varken gemaakt en ben bezig met een schildpad.
Er zit echt geen enkel paars beest bij. Roze had ik voor het varkentje maar dat was een pasteltint, en m'n moeder kennende geeft ze me neonroze of zo.
Ik hoef er niks mee hè. Het kan erbij in m'n la met wolletjes en dan zie ik wel of ik er ooit wat van maak. En dan koop ik zelf wel katoen om een otter te maken.
80 was een overdrijvingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wordt je vader 80? dan. En je moeder…tja het is teleurstellend en zij is een patiënte… hou ik mij voor als je het vertelt. Het blijft verdrietig en teleurstellend.
Zojuist toch rare klappen, en rommelen als vuurwerk, de klappen als bommen. Ga ik kijken buiten: drijft een hele vreemde lucht met zwarte sliert wolken - geen roet of brand of zo.
Een kaartje digitaal zegt, dat het vannacht blijft regenen! Dus alles dicht, behalve slaapkamerraam, dat heb ik dan zo gefikst als het inderdaad zo gaat.
Jeetje, wat ben ik er druk mee zeg, dit seizoen
Goedemorgen!quote:Op zondag 21 juni 2026 06:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgenhet hele huis staat open. Woonkamer in 25 minuten al van 25.5 toen ik beneden kwam naar 23.1 nu. Ik hoop het nog tot 22 te krijgen, en dan doe ik achter de tuindeur-zonder-kattendeur dicht en het raam op kierkiepstand, dan kunnen de katten naar beneden met woonkamerdeur dicht en kan ik weer in bed duiken terwijl het huis verder afkoelt/blijft doorluchten
Waar zit je ergens in Berlijn? Vlak bij het monument voor de vermoorde joden?quote:Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef borisz het volgende:
Mogge. Bakker gevonden is die open is. Op 500 meter lopen en niet om de hoek.
Luchtvochtigheid is nu 60%. Dan helpt die paar graden koeler ook niet echt.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vandaag zou het "slechts" 29 graden worden hier, maar met de regen van vannacht gaat het waarschijnlijk erg klam worden. Ga zo de was doen, beetje het huis van kant maken en cursus doen. Morgen naar kantoor en eens kijken of het goed gegaan is tijdens mijn vakantie.
De komende week gaat erg warm worden, tot 37 graden hier op vrijdag.
Ja. Aan de Kolonade.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar zit je ergens in Berlijn? Vlak bij het monument voor de vermoorde joden?
Hier ook al dagen tussen de 75 en 80%quote:Op zondag 21 juni 2026 10:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes bij je ouders @:Tele6!
Ik heb voor mn gevoel al een hele dag erop zitten. Heb een halve scriptie feedback gegeven, vuilniszak naar ondergrondse gebracht en nieuwe zak in prullenbak, ontbeten, een wasje aangezet, twee kadootjes voor verjaardag vanmiddag ingepakt, een oud laken geknipt voor de twee ramen in keuken en raam naast de deur voor en op alledrie vastgezet met zuignappen. Daarna ook een oude handdoek met zuignappen vastgezet op het raam boven aan de voorkant. Katten van de buren verderop hebben ook eten gehad en het huis is wat gelucht. Het is inderdaad erg klam, 75% luchtvochtigheid in huis nu.. dus net alles dicht gedaan en katten weer losgelaten zodat ze ook naar boven kunnen. En nu is het tijd om even op de bank te liggen met pootjes omhoog
en bij voorkeur ook een dutje.
quote:
Hersteldutquote:Op zondag 21 juni 2026 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Net pas wakkerkan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo laat wakker werdwas zonder zware kater of jetlag. Blijkbaar heb ik het nodig
Als de vogels alle kersen die hier rond mijn huis aan de bomen hangen op hebben dan komen ze niet meer van de grond los.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hersteldut![]()
Leuke en drukke eerste werkdag @:Blues met goeie backup thuis, indien nodig![]()
Gister een pondje kersen uit de boomgaard: vlezig en smaakvol.
Vandaag een bak aardbeien van de teler op beschuit en als toet.
Bijzonder rottig voor de teler waarvan de beschermende netten in de boomgaard zijn stuk gewaaid met het laatste noodweer. Net nu het seizoen begint.
Alles voor de vogels.
Wat een kersenfestival in jouw tuinquote:Op zondag 21 juni 2026 11:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Als de vogels alle kersen die hier rond mijn huis aan de bomen hangen op hebben dan komen ze niet meer van de grond los.
De bomen hangen afgeladen vol. En alles is helaas ook tegelijk rijp dit jaar. Alles of niets.
Oh, maar dit was prima bier hoor, geen zorgenquote:
Is het een bekende dat zij direct aan de gang gaat?quote:Op zondag 21 juni 2026 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik krijg dinsdag een hulp op bezoekEn die gaat ook meteen aan het werk
Dille&Kamille? Bol? Xenos?quote:Op zondag 21 juni 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn aan de kombucha, maar ik heb niet genoeg flessen/potten en al helemaal niet waar ik ook mee kan schenken.
Iemand tips voor fijne betaalbare sterke flessen met grote hals?
1 L of iets meer.
Fijne potten mogen ook
Heb je ervaring met flessen van een van die winkels?quote:
Nee, za had een advertentie gezet op fb. 20 euro excl 5 euro busreis beter dan de 25 die de vorige vroeg en vroeg of er ook gestoft en gezogen moest wordenquote:Op zondag 21 juni 2026 12:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het een bekende dat zij direct aan de gang gaat?
En schappelijk bedrag?
Neen. Het zijn opties.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je ervaring met flessen van een van die winkels?
😂quote:Op zondag 21 juni 2026 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, za had een advertentie gezet op fb. 20 euro excl 5 euro busreis beter dan de 25 die de vorige vroeg en vroeg of er ook gestoft en gezogen moest worden
Gister een blikje Yuzu kombucha gedronken. Aparte smaak, wel lekker.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn aan de kombucha, maar ik heb niet genoeg flessen/potten en al helemaal niet waar ik ook mee kan schenken.
1 L of iets meer.
Fijne potten mogen ook
Net als met frisdrank en alcohol, lijkt me?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neen. Het zijn opties.
Wel gelezen over kombucha info. Drinken met mate, zegt ‘men’ .
Had er nog nooit van gehoord, maar het is nu ook niet iets waarvan ik denk "dat moet ik proberen"quote:Op zondag 21 juni 2026 14:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Gister een blikje Yuzu kombucha gedronken.
Ben je vies van gezellige bacterie- en gistculturen?quote:Op zondag 21 juni 2026 14:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord, maar het is nu ook niet iets waarvan ik denk "dat moet ik proberen"
Ik gebruik van die gewone glazen melkflessen voor vanalles; ik heb er nu een staan met gazpacho.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:
1 L of iets meer.
Fijne potten mogen ook
Deutsches Technik Museum.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef borisz het volgende:
Heeft iemand nog tips voor Berlijn?
Moet nog 1 dag Berlijn vullen en heb wat ik wilde doen allemaal gedaan.
Moet natuurlijk wel open zijn. Sansoucci en Charlottenburg zijn op maandag gewoon dicht. Ook in hoogseizoen. Ik ga me vast wel vermaken. Maar ben een beetje door mn dingen heen 😋
En nu regen... Gelukkig zit ik droog. Zit bij BRLO Charlottenburg. Zonder nu de Berlijnse biermarkt echt kennen. Denk wel dat BRLO de grootste hipsterbrouwer vd stad is om ze zo nu maar even te noemen.
Vond dit de moeite waard :quote:Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef borisz het volgende:
Moet natuurlijk wel open zijn. Sansoucci en Charlottenburg zijn op maandag gewoon dicht. Ook in hoogseizoen. Ik ga me vast wel vermaken. Maar ben een beetje door mn dingen heen 😋
En nu regen... Gelukkig zit ik droog. Zit bij BRLO Charlottenburg. Zonder nu de Berlijnse biermarkt echt kennen. Denk wel dat BRLO de grootste hipsterbrouwer vd stad is om ze zo nu maar even te noemen.
Curryworst eten bij curry 36!quote:Op zondag 21 juni 2026 16:37 schreef borisz het volgende:
Of hier bij Konnopke: https://www.konnopke-imbiss.de/enquote:
Curry worsten tocht door Berlijn!quote:Op zondag 21 juni 2026 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of hier bij Konnopke: https://www.konnopke-imbiss.de/en
Ben je meteen even zoet met wachten, maar het wachten is de moeite zeker waard…
Helaas ook dicht.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deutsches Technik Museum.
En meer natuurlijk: Dr_Flash in TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
Het punt is dat ze drukbestendig moeten zijn, dat had ik er misschien bij kunnen zeggenquote:Op zondag 21 juni 2026 16:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gebruik van die gewone glazen melkflessen voor vanalles; ik heb er nu een staan met gazpacho.
Mijn flessen zijn denk ik allemaal in huis gekomen door ze te kopen bij een biologische supermarkt, gevuld met (karne)melk, maar als ik er even snel een paar zou willen kopen fiets ik naar een van de rauwemelk-verkopende boeren in de buurt; die hebben hier allemaal van die glazen flessen staan, euro/stuk.
Gooi er een sportdrankje in. Of een zakje zoute drop.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Wedstrijd gelopen
Het was warm.
Het voordeel van een obstakelparcours is dat je de deelnemers elke km een paar keer tot de nek door het water kan sturen. Dat houdt ze wel koel
Nadeel van dat water is dat alle obstakels erg glibberig worden en dat je handen heel zacht worden.
Schade aan de handen is beperkt gebleven tot één open blaar, maar snel klimmen was er niet bij.
Alsnog onder de 2 uur gelopen, beter dan vorig jaar.
M'n moeder bleek toch ook nog bruine katoen uitgezocht te hebben, en niet paarse maar petrol blauwe katoen voor een felgekleurd beest. Daar moet wel een dier bij te vinden zijn, misschien een zeedier.
Verder heb ik al de hele dag (sinds halverwege de wedstrijd of zo) echt snijdende hoofdpijn![]()
Paracetamol en een dutje hebben maar matig geholpen. Ik haal zo op het station een koud flesje cola, misschien helpt dat me iig genoeg op de been om de fietstocht van station naar huis weer te zien zitten.
Hier ruim 60km gefietst vandaag. Gemiddelde snelheid lag wel ruim boven de 20km/u. Eerst standaard rondje richting Emmerich. Daarna rondje vaderdag. Op de terugweg een stop bij El Toro in Kranenburg voor een hapje eten.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:40 schreef derLudolf het volgende:
Even op en neer geweest naar Nordhorn voor een ijsje (amarenen)
Moet wel even weer aan conditie werken40km maar kwam op het laatst niet echt met boven de 20km/u
Hmm. Daarvoor gebruik ik ciderflessen, met (herbruikbare) plastic "kurken", en van die draadkorfjes die je daaromheen kan spannen. Maar die hebben geen wijde opening.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het punt is dat ze drukbestendig moeten zijn, dat had ik er misschien bij kunnen zeggen
Daar moet ik er weer even inkomen. Dinsdagavond maar weer even.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier ruim 60km gefietst vandaag. Gemiddelde snelheid lag wel ruim boven de 20km/u. Eerst standaard rondje richting Emmerich. Daarna rondje vaderdag. Op de terugweg een stop bij El Toro in Kranenburg voor een hapje eten.
Jouw wedstrijdquote:Op zondag 21 juni 2026 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Wedstrijd gelopen
Het was warm.
Het voordeel van een obstakelparcours is dat je de deelnemers elke km een paar keer tot de nek door het water kan sturen. Dat houdt ze wel koel
Nadeel van dat water is dat alle obstakels erg glibberig worden en dat je handen heel zacht worden.
Schade aan de handen is beperkt gebleven tot één open blaar, maar snel klimmen was er niet bij.
Alsnog onder de 2 uur gelopen, beter dan vorig jaar.
M'n moeder bleek toch ook nog bruine katoen uitgezocht te hebben, en niet paarse maar petrol blauwe katoen voor een felgekleurd beest. Daar moet wel een dier bij te vinden zijn, misschien een zeedier.
Verder heb ik al de hele dag (sinds halverwege de wedstrijd of zo) echt snijdende hoofdpijn![]()
Paracetamol en een dutje hebben maar matig geholpen. Ik haal zo op het station een koud flesje cola, misschien helpt dat me iig genoeg op de been om de fietstocht van station naar huis weer te zien zitten.
Amarenenquote:Op zondag 21 juni 2026 18:40 schreef derLudolf het volgende:
Even op en neer geweest naar Nordhorn voor een ijsje (amarenen)
Moet wel even weer aan conditie werken40km maar kwam op het laatst niet echt met boven de 20km/u
Alleen een sjaaltjequote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef Tele6 het volgende:
Thuis
Halve liter cola en halve liter sportdrank op
Schoenen uitgespoeld en te drogen gezet![]()
Die doen alweer 3 jaar en ruim 1000 kilometers dienst. Lang leve Asics Gel-Trabuco 11. Heb de nieuwere editie al klaarstaan, maar niet nodig als deze niet kapot gaan en heerlijk blijven lopen
Er staat een haakpatroon voor een petrolblauwe vleermuis in een van m'n boekjes
@:Blues dat een zinnige toepassing voor petrolblauw denk je?
Alternatieve optie zou een soort vogel kunnen zijn. Moet ik me nog in verdiepen. De vleermuis is wel schattig. Lastig kleding aan te trekken want kan geen mouwen over de vleugels natuurlijk, en te korte achterpootjes voor een broek. Wat voor kleding geef je een vleermuis? In het boekje heeft hij alleen een sjaal.
Wedstrijd stond al gepland. Met al het water is het prima te doen. Ik vind het wel een interessante uitdaging om elke vorm van weer te leren overleven, van sneeuw en ijsregen tot dit.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Tele6 Ga je met dit weer obstacle runs doen?? Diesgek
Vertel eens…quote:Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Hadden jullie ooit van zomercondensatie gehoord in een kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warmte, vochtige lucht die op je koude kelder muren komt. En op de zijkant van je al iets oudere diepvries.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:46 schreef AnneX het volgende:
Zomervermaak in Utereg: bootjes kijken.Kennet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekend plekkie!
Woonde jij maar dichter in de buurt, kruisbessenjam lijkt mequote:Op zondag 21 juni 2026 23:33 schreef derLudolf het volgende:
Oh ik heb vandaag van de bessenoogst van vorig jaar jam gemak. Twee potten aalbessen jam en een pot kruisbessenjam. En nog een gemixte halfvolle pot (staat nu in de koelkast)
Komende week kan ik weer jam maken.
En aantal dagen wel inderdaad! Vandaag en morgen niet, woensdag en donderdag wel, vrijdag misschien maar dan wel vrij laat pas (16.30 thuis). Dat is inderdaad wel mijn plan. Gister heb ik ook eind vd ochtend nog even geslapen.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:14 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 zou een siësta een optie zijn op sommige dagen?
Dat is iig mijn plan. Op tijd beginnen en dan op tijd naar huis, dutje en dan nog wat maken van de avond. Want bij ons is het ook lastig om voor 23:00 te slapen en we staan 6:30 op.
Qua sport ga ik komende week iig weer lekker zwemmen in het buitenbadVrijdag voor het eerst dit jaar geweest, zwemconditie moet ik wel weer even aan werken
Dat hoop ik ook zo, mag nog wel iets koelerquote:Op maandag 22 juni 2026 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, de woonkamer is afgekoeld naar 24,5....nouja beter dan de 26 toen we gingen slapen.
Heel benieuwd of het eind van de week echt zo warm wordt. En dan hopen dat her volgende week dinsdag echt gedaan is met de 30+ers.
20-25 overdag is meer dan genoeg en dan lekker afkoelen in de nachtquote:Op maandag 22 juni 2026 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zo, mag nog wel iets koeler
Moeder! Kom uit het water! Spelen!quote:Op maandag 22 juni 2026 06:38 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik had wel een uurtje langer willen slapen, maar Blijvertje ging liever dat uurtje wandelen dus die drong aan. Het is weer een mooie ochtend.
[ afbeelding ]
Mooitje is een zwemhond.
Die wil ik ook nog es rijden.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:21 schreef borisz het volgende:
Max 27 graden hier vandaag. Om 1230 naar de bunker. Tot die tijd mezelf vermaken. Ga zo de 300 maar even uitrijden. Dat is nu de buslijn als je alle hoogtepunten wil zien, zonder hoponhopof.
quote:
Nee. Een Berlinkaart. Uiteindelijk om het even.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog es rijden.
Heb je een D-ticket gekocht voor deze vakantie?
GVDquote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijsten van de boten verwerkt. Een knul waar ik heel goed contact mee had, die vaak een praatje kwam maken wanneer hij er doorheen zat is weg, niet omdat hij een status kreeg of een huis, maar omdat hij weg moet. Terug naar een land waar het voor ons donkerrood is, en voor mensen zoals hij ook. Ben er even goed ziek van
Triest.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijsten van de boten verwerkt. Een knul waar ik heel goed contact mee had, die vaak een praatje kwam maken wanneer hij er doorheen zat is weg, niet omdat hij een status kreeg of een huis, maar omdat hij weg moet. Terug naar een land waar het voor ons donkerrood is, en voor mensen zoals hij ook. Ben er even goed ziek van
Zie eten en drinken topic, daar staat ons eten bijna dagelijksquote:Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef AnneX het volgende:
Zijn jullie bevangen door de hitte? ☀
En opeens was de verdoving uitgewerkt en kan ik gewoon eten: kippedijfilet in tomatensaus, sperzieboontjes en rozemarijn aard. uit de oven![]()
En jullie? Koken? Of Halen? Of terras? Of bezorgen?
Wat een luxe opties zijn erbij.
Ja, hij had een baan, iedere dag op de fiets klein uur heen, klein uur terug (niet te doen met ov) in weer en wind. Lhbtiq+’er, totaal ander uiterlijk dan landgenoten (waarschijnlijk wit bloed) verstoten door familie.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond een snelle pasta met preiroomsaus en tuinbonen. Niet vanwege de hitte maar vanwege snel klaar uit werk met megahonger.
@:kaatje1, wat verschrikkelijk![]()
@:sigme, fijn dat het leuk was! Ben benieuwd of je ook zo'n crossfitjunkie wordt
Deze wereldquote:Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, hij had een baan, iedere dag op de fiets klein uur heen, klein uur terug (niet te doen met ov) in weer en wind. Lhbtiq+’er, totaal ander uiterlijk dan landgenoten (waarschijnlijk wit bloed) verstoten door familie.
Laatste keer dat ik m sprak was hij er al zo bang voor. Hopelijk heeft hij goed onderdak gekregen
Hopelijk so!quote:Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu eindelijk weer even op balkon waar af en toe een windje waait. Hopelijk is Teuntje net zo dom dat ze niet doorheeft dat de onderkant van de hordeur los zit en er zo onderdoor kan (Nika had dat zo door).
Ik heb wel iets gekocht om haar tegen te houden maar dat zit nog niet vast
Gaat t ?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef z80 het volgende:
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Dit moet je toch bekend voor komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was het WARM thuis dus ik ben al naar de slaapkamer gevlucht waar de mobiele airco herrie maar vooral veel koude lucht staat te maken
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had de laatste asperges(nog 1 portie in de koelkast) met aardappeltjes, ei en ham.
Daarna ALV, waarbij we vergeten waren om de ruimte te regelen.Dat gebeurt haar anders nooit, toch @Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was het WARM thuis dus ik ben al naar de slaapkamer gevlucht waar de mobiele airco herrie maar vooral veel koude lucht staat te makenKranplätze müssen verdichtet sein
Nee dat hadden we SAMEN verkeerd gedaanquote:Op maandag 22 juni 2026 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt haar anders nooit, toch @:dr_Flash
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit moet je toch bekend voor komen.OwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat hadden we SAMEN verkeerd gedaan![]()
Maar ja daar had ze wel iets van geleerd kunnen hebben
Klinkt toch fantastischquote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond een snelle pasta met preiroomsaus en tuinbonen. Niet vanwege de hitte maar vanwege snel klaar uit werk met megahonger.
Ja, was het ook. En dat voor iets dat eigenlijk liefdeloos bij elkaar is gegooid.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:25 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
B is om 6:00 opgestaan om de kamer te luchten en ik heb het er zelfs een beetje koud
Guten Morgen!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:52 schreef borisz het volgende:
Nu al een kwartier vertraging. Benieuwd naar de totale score deze terugreis
Nee. Nog op het station. Inmiddels onderweg met +20. Er was ook nog aan de noodrem getrokken 😶quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Guten Morgen!![]()
Staat de trein dan stil? in de hitte of werkt in ieder geval de airco?
Deze snap ik niet ?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:29 schreef AnneX het volgende:
Dat 17o in de kamer om 8 uur “koud” of fris wordt genoemd!
Het loopt rap op: nu 19,5 o
Verder is weer de rug frame van een eetkamerstoel gebroken.
Er zijn nog 3 stoelen.Het wordt wel shoppen na de hitte en een midweek weg.
Het frame kon al eens eerder worden gelast door een lokale vakman.
Nu niet meer, zegt zelfs MnX.
Tja... maar tis ook gewoon een enorme domme actie van ons. Auto net teruggebracht.. en we zijn 177 euro lichter. Hele remsysteem moet leeg (water bij remvloeistof is levensgevaarlijk) doorgespoten en weer gevuld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soortgenoot heeft ook wel voorkeur met voller zitkussen.
Alleen nog proef zitten en met de pont naar de overkant.
De zaak is n.b. gevestigd in het prachtige Jugendstilpand waar sch.va kleding heeft verkocht.
Lekker bezig Kaat: de conditie en de hulp.![]()
Ohoh Blues toch.
[ Bericht 18% gewijzigd door AnneX op 23-06-2026 12:04:23 ]
Vertel nou eens over PuP! Hoe gaat het jullie? Eet hij de oren van je hoofd?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:56 schreef Barreltje het volgende:
mijn kantoor zit aan de schaduw kant van het huis, dus ik zit met pantoffels en een vest aan![]()
buiten is het "maar" 21 graden , dus ook nog eneigszins aangenaam.
vandaag wordt hier midzomer gevierd, met het verbranden van de heks, en we nemen de workawayers gezellig mee .
de workawayers doen prima werk, nu vooral in de "tuin" met het verwijderen van genoeg onkruid![]()
En we kochten gister een 2e hands grasmaaier ( waar je op kan zitten) dus ik kan vanmiddag lekker een rondje maken
Nee we hadden beide niet door dat het echt niet paste dus met nog teveel snelheid elkaar gepasseerd en dus bij beide de spiegel gesneuveld.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel nou eens over PuP! Hoe gaat het jullie? Eet hij de oren van je hoofd?
Nou ja…gcjoel…geen inklapbare spiegels?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:53 schreef AnneX het volgende:
Wat Kaatje zegt…RIP stoel en nieuwe uitzoekenuitgezocht.
Voorkeur heeft té hoge armleuningen en kan niet onder de tafel: sta in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soortgenoot heeft ook wel voorkeur met voller zitkussen.
Alleen nog proef zitten en met de pont naar de overkant.
De zaak is n.b. gevestigd in het prachtige Jugendstilpand waar sch.va kleding heeft verkocht.
Lekker bezig Kaat: de conditie en de hulp.![]()
Ohoh Blues toch.
Ik was het niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar razendsnel lezen wat googel erover zei en actie ondernomen. Zonder verwijten of gezeik van mijn kant.
Gedragstherapie![]()
Liet ze het toe zonder bijten?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Zweet op het voorhoofd maar de nagels van de voorpoten van Teuntje zijn geknipt. Was heel hard nodig
Shit johquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:02 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben in Schotland 2 spiegels kapot weten te krijgen van de camper![]()
1 was gewoon domme pech, we stonden geparkeerd en vriendje liep er tegenaan.
Binnen 24 uur kwamen we een te brede camper op een heel smal weggetje tegen en daar ging nummer 2![]()
Vriendje denkt het zelf te kunnen vervangen dus dat scheelt weer in de kosten
W.a.a.r.o.m. 😇 vandaag? Deze week?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:59 schreef Blues het volgende:
Ik zit ff uit te blazen. Hele grote woonkamerraam/pui/houtwerk aan het poetsen, gordijnen eraf, die zitten in de masjien en gaatjes plafond daar en bij de bellen van het bevestigen dichtsmeren.
Ik twijfel over de buitenkant... op balkon is het w.s. best warm nu... mss alleen ff het raam en rest vh houtwerk als het koeler is.
Het staat hier nu hè
Moet het? En vooral moet het nu?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:59 schreef Blues het volgende:
Ik zit ff uit te blazen. Hele grote woonkamerraam/pui/houtwerk aan het poetsen, gordijnen eraf, die zitten in de masjien en gaatjes plafond daar en bij de bellen van het bevestigen dichtsmeren.
Ik twijfel over de buitenkant... op balkon is het w.s. best warm nu... mss alleen ff het raam en rest vh houtwerk als het koeler is.
Het staat hier nu hè
Duckttape is wel goud waard, daarmee hebben wij de vakantie wel lekker verder kunnen rijden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Shit joh
Wij zetten de auto altijd in de garage onder onze woonlaag (drive in woning) en dat kennet. Je moet geen grotere auto hebben... dus we zijn best voorzichtig met in en uit rijden. Tot ik ooit een keer de garagedeur niet goed open kreeg (en later bleek dat hydrolische systeem kapot te zijn waardoor ie steeds naar beneden gleed) en op de auto terecht kwam.
En g een keer iets te kort langs muurtje auto uit de garage reed en dezelfde spiegel, die bij mij ook al een keer een paar flinke krassen had door dezelfde moveeraf reed. Die zit nu met duckttape.
De schade op het dak hebben ze zelf met autolak gesmeerd
Puntootje is nu een lappenpoppie
Buiten maken! Toch geen keuken nodig bij zo'n salade?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:09 schreef fietsie het volgende:
Ik zou eigenlijk een griekse salade maken voor 't avondeten
maar zie het nu al niet zitten in die warme keuken te staan..
Tis klaarquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
W.a.a.r.o.m. 😇 vandaag? Deze week?
Van de week zag ik een filmpje over koffer pakken😉
De Sudoku methode.
https://m.youtube.com/shorts/BpXZhvruCkY
vertel meer!!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Net een half uurtje de nieuwe waterhangmat uitgeprobeerd maar het werd wat frisjes in het zwembadnog even van genieten.
ja het gaat goed met haar!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel nou eens over PuP! Hoe gaat het jullie? Eet hij de oren van je hoofd?
Ja. Heerlijk. Berlijn blijft fascinerend en een heel fijne stad. Fijne week gehad.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede reis Borisz. Zo te lezen heb je een uitstekende vakantie gehad.
Zoiets:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vertel meer!!
[..]
ja het gaat goed met haar!
ze is wat ondeugend, en heeft gister het hondenzwembad uitgevonden.. dus nu als zed smerig van een wandeling komt duikt ze er in
Bij de rotonde naar mijn dorp is vanmorgen echt mega met zout gestrooid door de gemeentestrooiwagen om te proberen de plak te beperken...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:08 schreef sigme het volgende:
@:blues pik = teer (niet “teer” als kwetsbaar, maar asfalt)
Als iets pikt dan plakt het als heet asfalt
😳quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij de rotonde naar mijn dorp is vanmorgen echt mega met zout gestrooid door de gemeentestrooiwagen om te proberen de plak te beperken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |