abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221104242
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Vind het altijd zo vervelend voor jou, al die pijn(tjes) :*
Moet me rustiger houden, opstaan, lopen zitten en dat tig keer is nu geloof ik niet handig. Zo het voeteneind van het bed wat hoger zetten
We have far more in common than that which devides us..
pi_221104364
Haha lekker warm harig dekentje voor @Cat-astrophe :D die van mij hebben het net warm genoeg om niet op me te komen liggen momenteel. Ze lagen vanavond wel samen in één mandje op de krabpaal, lekker half over elkaar heen :') . Ach. Als zij er maar gelukkig van worden ;)

Ik moet maandag naar ene uni, dinsdag naar stad andere uni voor psycholoog en daarna weer terug naar eigen stad voor een onderzoeksbijeenkomst daar, en ik wilde eigenlijk woensdag naar andere uni om daar heel veel nakijkwerk te doen zodat ik bij vragen makkelijk even langs kan lopen. Maar misschien doe ik dat toch vanuit huis, want opzich is iedereen ook via Teams wel goed bereikbaar. Ligt beetje aan hoe warm het tegen die tijd in huis is, hoe het met katten gaat, hoe warm het hier uiteindelijk wordt en hoe warm het in andere uni stad wordt. Oh ja, en aan vanaf wanneer de treinen weer rijden, gezien de staking. Niet onbelangrijk :+ .

Nu tijd voor bed, aangezien ik vast weer rond 6 wakker word en dan huis open wil gooien. Eens kijken of ik vandaag vóór 1u in slaap kan vallen. Zou fijn zijn!

Edit: ik had een hele pagina gemist. Veel plezier morgen met sushi eten en naar je ouders @Sarabi!
En @Kaatje1 wat vervelend met je steunkousen zo, zeker met het extra vocht in de benen. Ik merk het ook al, sowieso met mn benen maar extra met mn enkel. Dus dan zal het voor jou al helemaal naar zijn ;(

@AnneX verstandig van afmelden voor bieb!

@derLudolf wat heerlijk zo koel in huis nog!

Ik ga morgen ook even een oud laken regelen en mn zuignappen zoeken, en dan bij de ramen voor ook vanaf buiten er een laken voor hangen beneden. Achter heb ik er al een schaduwdoek hangen voor de twee grote ramen, en als goed is kan ik dan met het restant van het laken ook nog (een stuk) van de deur daar doen. Boven voor badkamerraam heb ik al een stuk laken gehangen aan buitenkant, bij slaapkamer voor ook maar even doen bij het deel dat open kan. Hopelijk scheelt dat dan toch net nog iets.

[ Bericht 15% gewijzigd door vlindertje89 op 20-06-2026 23:43:48 ]
pi_221104396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mag je morgen nog een keer?
Nee, morgen een keertje vrij :)
Wel sushi eten en film kijken bij mijn ouders voor vaderdag.
pi_221104492
Over ouders gesproken.

We wilden morgen naast Vaderdag ook nog een klein beetje mijn verjaardag vieren.

Ik heb dus m'n hoofd gebroken over wat voor verjaardagscadeau ik kon vragen, want meestal krijg ik terug dat het te duur (budget van ¤20) te moeilijk (moet te vinden zijn in een winkel in hun kleine stad) of niet leuk genoeg (te nuttig) is.

Haakkatoen gevraagd om een otter te gaan haken uit het boek van Pica Pau. Foto meegestuurd. Super schattig. Ik heb donkerbruine katoen nodig en een beetje lichtbruine/beige voor de onderkant van z'n snoet. O+

Belt vandaag m'n moeder, ze heeft alle kleuren bruin in de winkel bekeken maar ze vindt bruin geen mooie kleur dus ze heeft twee hele andere kleuren gekocht en dan moet ik zelf maar bedenken of ik er nog een otter van kan haken of dat het een ander beest wordt. Want paars met roze vindt ze veel mooier.

:')

B zegt, het is toch wonderlijk dat je ouders telkens nieuwe manieren vinden om je teleur te stellen _O-
pi_221104516
M'n pa krijgt overigens voor de tachtigste keer de lemon curd van Dille & Kamille cadeau. Want alleen die lemon curd vindt hij lekker en ze hebben in hun stad geen D&K.

Ik heb er nog wat andere lekkere dingen die hij wel lust en m'n ma niet lust bij gestopt O+
pi_221104530
Het is inderdaad een gave van je ouders (is er een patroon van een fuchsia?)
pi_221104567
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is inderdaad een gave van je ouders (is er een patroon van een fuchsia?)
Ik heb dus twee boeken met allemaal diertjes om te maken. Heb een varken gemaakt en ben bezig met een schildpad.
Er zit echt geen enkel paars beest bij. Roze had ik voor het varkentje maar dat was een pasteltint, en m'n moeder kennende geeft ze me neonroze of zo.
Ik hoef er niks mee hè. Het kan erbij in m'n la met wolletjes en dan zie ik wel of ik er ooit wat van maak. En dan koop ik zelf wel katoen om een otter te maken. :Y
pi_221104763
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef Tele6 het volgende:
M'n pa krijgt overigens voor de tachtigste keer de lemon curd van Dille & Kamille cadeau. Want alleen die lemon curd vindt hij lekker en ze hebben in hun stad geen D&K.

Ik heb er nog wat andere lekkere dingen die hij wel lust en m'n ma niet lust bij gestopt O+
Wordt je vader 80? dan. En je moeder…tja het is teleurstellend en zij is een patiënte… hou ik mij voor als je het vertelt. Het blijft verdrietig en teleurstellend.

Zojuist toch rare klappen, en rommelen als vuurwerk, de klappen als bommen. Ga ik kijken buiten: drijft een hele vreemde lucht met zwarte sliert wolken - geen roet of brand of zo.
Een kaartje digitaal zegt, dat het vannacht blijft regenen! Dus alles dicht, behalve slaapkamerraam, dat heb ik dan zo gefikst als het inderdaad zo gaat.

Jeetje, wat ben ik er druk mee zeg, dit seizoen o|O
pi_221104865
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb dus twee boeken met allemaal diertjes om te maken. Heb een varken gemaakt en ben bezig met een schildpad.
Er zit echt geen enkel paars beest bij. Roze had ik voor het varkentje maar dat was een pasteltint, en m'n moeder kennende geeft ze me neonroze of zo.
Ik hoef er niks mee hè. Het kan erbij in m'n la met wolletjes en dan zie ik wel of ik er ooit wat van maak. En dan koop ik zelf wel katoen om een otter te maken. :Y
Hoorde laatst een verhaal en moest meteen aan jouw moeder denken. Een vrouw logeert af en toe bij haar ouders en had gewoon spullen daar oa maandverband met vleugels. Wil ze die gebruiken, zijn bij alle verbanden de vleugels afgeknipt (en weer netjes in de individuele verpakking gedaan) vrouw vraag haar moeder ernaar en die had dat inderdaad gedaan omdat zij (die het niet meer gebruikte) een hekel aan vleugels had _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 23:42:50 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221104900
Gezocht op ome Googel en er is genoeg open.
Morgen moet ik pas om 11u op plaats van bestemming zijn dus kan rustig aan doen.
Dark Matter ga ik naar toe. Na veel geschiedenis morgen moderniteiten.

Wat ik verder ook nog moet doen is een broodje kebab halen :P

[ Bericht 22% gewijzigd door borisz op 20-06-2026 23:48:20 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221104929
@Tele6 :D het is dan ook belangrijker dat de gever de kleur leuk vindt dan degene die het gaat gebruiken, ja :+
pi_221105630
Goedemorgen :O het hele huis staat open. Woonkamer in 25 minuten al van 25.5 toen ik beneden kwam naar 23.1 nu. Ik hoop het nog tot 22 te krijgen, en dan doe ik achter de tuindeur-zonder-kattendeur dicht en het raam op kierkiepstand, dan kunnen de katten naar beneden met woonkamerdeur dicht en kan ik weer in bed duiken terwijl het huis verder afkoelt/blijft doorluchten :+
pi_221105657
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wordt je vader 80? dan. En je moeder…tja het is teleurstellend en zij is een patiënte… hou ik mij voor als je het vertelt. Het blijft verdrietig en teleurstellend.

Zojuist toch rare klappen, en rommelen als vuurwerk, de klappen als bommen. Ga ik kijken buiten: drijft een hele vreemde lucht met zwarte sliert wolken - geen roet of brand of zo.
Een kaartje digitaal zegt, dat het vannacht blijft regenen! Dus alles dicht, behalve slaapkamerraam, dat heb ik dan zo gefikst als het inderdaad zo gaat.

Jeetje, wat ben ik er druk mee zeg, dit seizoen o|O
80 was een overdrijving ;)

Maar hij krijgt ook wel lemon curd voor verjaardagen dus op zich zouden we er in 40 jaar kunnen zijn. :D

En hij heeft het wel eens twee keer gekregen op dezelfde gelegenheid, als broertje en ik onze cadeaus niet goed gecoördineerd hadden :')
pi_221105658
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen :O het hele huis staat open. Woonkamer in 25 minuten al van 25.5 toen ik beneden kwam naar 23.1 nu. Ik hoop het nog tot 22 te krijgen, en dan doe ik achter de tuindeur-zonder-kattendeur dicht en het raam op kierkiepstand, dan kunnen de katten naar beneden met woonkamerdeur dicht en kan ik weer in bed duiken terwijl het huis verder afkoelt/blijft doorluchten :+
Goedemorgen!
pi_221105833
Goedemorgen! Ik zit duidelijk in mijn werkritme. Was ook vandaag weer voor 7 uur wakker en op.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 08:06:45 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221105854
Mogge. Bakker gevonden is die open is. Op 500 meter lopen en niet om de hoek :+.
  zondag 21 juni 2026 @ 08:47:16 #137
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221105936
:O Goedemorgen allemaal :W

Weer warm vandaag zeker? Nou ja. Rustig aan doen maar weer dan :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 08:56:30 #138
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221105951
Vandaag zou het "slechts" 29 graden worden hier, maar met de regen van vannacht gaat het waarschijnlijk erg klam worden. Ga zo de was doen, beetje het huis van kant maken en cursus doen. Morgen naar kantoor en eens kijken of het goed gegaan is tijdens mijn vakantie.
De komende week gaat erg warm worden, tot 37 graden hier op vrijdag.
pi_221106066
Moggel :W Mijn eerste eckte vrijwilligerswerkdienst van 10-14. Vanmiddag is er de 'waanzinnige boomhut', kindervoorstelling, dus het is een soort goochelen met de tijden van de wandelaars :D

Om 11 uur een groot hek naar voren rijden met de tekst wegens voorstelling alleen onderlangs met je honT in het bos wandelen (boven is het openluchttheater waar de voorstelling opgebouwd wordt)
Vanaf 12.30 mogen de laatste wandelaars naar binnen en om 13.00 moet ik iedereen tegenhouden, dan mag je niet meer wandelen, want om 15.00 begint de voorstelling en publiek mag vanaf 13.30 naar binnen.
De kinderspeurtochten (zoeken naar het bosbeest) mogen niet meer na 11.30 verkocht worden, want daar doe je anderhalf uur over voor je die gevonden hebt in het bos.

Tussendoor de opbouwers met vrachtwagens e.d. de productie en de catering naar binnen laten door het grote hek (knop in mijn kassahuisje) en wandelaarkaartjes verkopen/checken of men een jaarkaart / tag heeft.

Druk Druk straks :D :D Leuk!

Overigens staat het kassahuisje helemaal beschut aan de rand van het bos (het heet het wandelpark, maar ik vind het wel echt een bos :P) onder bomen O+ Dus blijft wel koel en en er is een ventilator.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:45:51 #140
63722 z80
I fink you freaky
pi_221106091
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef borisz het volgende:
Mogge. Bakker gevonden is die open is. Op 500 meter lopen en niet om de hoek :+.
Waar zit je ergens in Berlijn? Vlak bij het monument voor de vermoorde joden?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 21 juni 2026 @ 09:47:50 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_221106096
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vandaag zou het "slechts" 29 graden worden hier, maar met de regen van vannacht gaat het waarschijnlijk erg klam worden. Ga zo de was doen, beetje het huis van kant maken en cursus doen. Morgen naar kantoor en eens kijken of het goed gegaan is tijdens mijn vakantie.
De komende week gaat erg warm worden, tot 37 graden hier op vrijdag.
Luchtvochtigheid is nu 60%. Dan helpt die paar graden koeler ook niet echt.
Eerst even rustig de zondag beginnen. Vanmiddag even bij pa langs.
pi_221106181
Succes bij je ouders @Tele6!

Ik heb voor mn gevoel al een hele dag erop zitten :+ . Heb een halve scriptie feedback gegeven, vuilniszak naar ondergrondse gebracht en nieuwe zak in prullenbak, ontbeten, een wasje aangezet, twee kadootjes voor verjaardag vanmiddag ingepakt, een oud laken geknipt voor de twee ramen in keuken en raam naast de deur voor en op alledrie vastgezet met zuignappen. Daarna ook een oude handdoek met zuignappen vastgezet op het raam boven aan de voorkant. Katten van de buren verderop hebben ook eten gehad en het huis is wat gelucht. Het is inderdaad erg klam, 75% luchtvochtigheid in huis nu.. dus net alles dicht gedaan en katten weer losgelaten zodat ze ook naar boven kunnen. En nu is het tijd om even op de bank te liggen met pootjes omhoog :+ en bij voorkeur ook een dutje.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 juni 2026 @ 10:27:23 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221106252
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:45 schreef z80 het volgende:

[..]
Waar zit je ergens in Berlijn? Vlak bij het monument voor de vermoorde joden?
Ja. Aan de Kolonade.

Ben nu in Oost Berlijn aan de Noordzijde van de Spree. Hier zie je het dilemma van de oprukkende stad. Aan de ene kant vd weg Nieuwe huizen en scholen. Aan de andere kant is het nog niet aangepakt. Tussen de oude industrie een club die nu (nog steeds) open is en zo naar een loods vol met moderne installaties en dus veel lichteffecten.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 10:39:04 #145
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221106299
Heb beddengoed in de wasmachine zitten, oven verwarmd voor, daar gaan straks Laugenstangen in.
Zo even bij de buren kijken en ik fiets vanmiddag even naar Nordhorn, kijken of daar een goede ijssalon is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221106436
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes bij je ouders @:Tele6!

Ik heb voor mn gevoel al een hele dag erop zitten :+ . Heb een halve scriptie feedback gegeven, vuilniszak naar ondergrondse gebracht en nieuwe zak in prullenbak, ontbeten, een wasje aangezet, twee kadootjes voor verjaardag vanmiddag ingepakt, een oud laken geknipt voor de twee ramen in keuken en raam naast de deur voor en op alledrie vastgezet met zuignappen. Daarna ook een oude handdoek met zuignappen vastgezet op het raam boven aan de voorkant. Katten van de buren verderop hebben ook eten gehad en het huis is wat gelucht. Het is inderdaad erg klam, 75% luchtvochtigheid in huis nu.. dus net alles dicht gedaan en katten weer losgelaten zodat ze ook naar boven kunnen. En nu is het tijd om even op de bank te liggen met pootjes omhoog :+ en bij voorkeur ook een dutje.
Hier ook al dagen tussen de 75 en 80%
Morgen komt er een luchtonvochtiger binnen, hopelijk helpt het.
pi_221106478
Mogge
Net pas wakker :o kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo laat wakker werdwas zonder zware kater of jetlag. Blijkbaar heb ik het nodig
pi_221106532
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:

()
Iznogoud
_O_

Ik wil Kalief zijn in plaats van de Kalief :(
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221106546
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Net pas wakker :o kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo laat wakker werdwas zonder zware kater of jetlag. Blijkbaar heb ik het nodig
Hersteldut w/

Leuke en drukke eerste werkdag @Blues met goeie backup thuis, indien nodig :7

Gister een pondje kersen uit de boomgaard: vlezig en smaakvol.
Vandaag een bak aardbeien van de teler op beschuit en als toet.

Bijzonder rottig voor de teler waarvan de beschermende netten in de boomgaard zijn stuk gewaaid met het laatste noodweer. Net nu het seizoen begint.
Alles voor de vogels.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:23:33 #150
63722 z80
I fink you freaky
pi_221106560
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hersteldut w/

Leuke en drukke eerste werkdag @:Blues met goeie backup thuis, indien nodig :7

Gister een pondje kersen uit de boomgaard: vlezig en smaakvol.
Vandaag een bak aardbeien van de teler op beschuit en als toet.

Bijzonder rottig voor de teler waarvan de beschermende netten in de boomgaard zijn stuk gewaaid met het laatste noodweer. Net nu het seizoen begint.
Alles voor de vogels.
Als de vogels alle kersen die hier rond mijn huis aan de bomen hangen op hebben dan komen ze niet meer van de grond los.
De bomen hangen afgeladen vol. En alles is helaas ook tegelijk rijp dit jaar. Alles of niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')