Moet me rustiger houden, opstaan, lopen zitten en dat tig keer is nu geloof ik niet handig. Zo het voeteneind van het bed wat hoger zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind het altijd zo vervelend voor jou, al die pijn(tjes)
Ik heb dus twee boeken met allemaal diertjes om te maken. Heb een varken gemaakt en ben bezig met een schildpad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is inderdaad een gave van je ouders (is er een patroon van een fuchsia?)
Wordt je vader 80? dan. En je moeder…tja het is teleurstellend en zij is een patiënte… hou ik mij voor als je het vertelt. Het blijft verdrietig en teleurstellend.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:17 schreef Tele6 het volgende:
M'n pa krijgt overigens voor de tachtigste keer de lemon curd van Dille & Kamille cadeau. Want alleen die lemon curd vindt hij lekker en ze hebben in hun stad geen D&K.
Ik heb er nog wat andere lekkere dingen die hij wel lust en m'n ma niet lust bij gestopt
Hoorde laatst een verhaal en moest meteen aan jouw moeder denken. Een vrouw logeert af en toe bij haar ouders en had gewoon spullen daar oa maandverband met vleugels. Wil ze die gebruiken, zijn bij alle verbanden de vleugels afgeknipt (en weer netjes in de individuele verpakking gedaan) vrouw vraag haar moeder ernaar en die had dat inderdaad gedaan omdat zij (die het niet meer gebruikte) een hekel aan vleugels hadquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb dus twee boeken met allemaal diertjes om te maken. Heb een varken gemaakt en ben bezig met een schildpad.
Er zit echt geen enkel paars beest bij. Roze had ik voor het varkentje maar dat was een pasteltint, en m'n moeder kennende geeft ze me neonroze of zo.
Ik hoef er niks mee hè. Het kan erbij in m'n la met wolletjes en dan zie ik wel of ik er ooit wat van maak. En dan koop ik zelf wel katoen om een otter te maken.
80 was een overdrijvingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wordt je vader 80? dan. En je moeder…tja het is teleurstellend en zij is een patiënte… hou ik mij voor als je het vertelt. Het blijft verdrietig en teleurstellend.
Zojuist toch rare klappen, en rommelen als vuurwerk, de klappen als bommen. Ga ik kijken buiten: drijft een hele vreemde lucht met zwarte sliert wolken - geen roet of brand of zo.
Een kaartje digitaal zegt, dat het vannacht blijft regenen! Dus alles dicht, behalve slaapkamerraam, dat heb ik dan zo gefikst als het inderdaad zo gaat.
Jeetje, wat ben ik er druk mee zeg, dit seizoen
Goedemorgen!quote:Op zondag 21 juni 2026 06:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgenhet hele huis staat open. Woonkamer in 25 minuten al van 25.5 toen ik beneden kwam naar 23.1 nu. Ik hoop het nog tot 22 te krijgen, en dan doe ik achter de tuindeur-zonder-kattendeur dicht en het raam op kierkiepstand, dan kunnen de katten naar beneden met woonkamerdeur dicht en kan ik weer in bed duiken terwijl het huis verder afkoelt/blijft doorluchten
Waar zit je ergens in Berlijn? Vlak bij het monument voor de vermoorde joden?quote:Op zondag 21 juni 2026 08:06 schreef borisz het volgende:
Mogge. Bakker gevonden is die open is. Op 500 meter lopen en niet om de hoek.
Luchtvochtigheid is nu 60%. Dan helpt die paar graden koeler ook niet echt.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vandaag zou het "slechts" 29 graden worden hier, maar met de regen van vannacht gaat het waarschijnlijk erg klam worden. Ga zo de was doen, beetje het huis van kant maken en cursus doen. Morgen naar kantoor en eens kijken of het goed gegaan is tijdens mijn vakantie.
De komende week gaat erg warm worden, tot 37 graden hier op vrijdag.
Ja. Aan de Kolonade.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar zit je ergens in Berlijn? Vlak bij het monument voor de vermoorde joden?
Hier ook al dagen tussen de 75 en 80%quote:Op zondag 21 juni 2026 10:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes bij je ouders @:Tele6!
Ik heb voor mn gevoel al een hele dag erop zitten. Heb een halve scriptie feedback gegeven, vuilniszak naar ondergrondse gebracht en nieuwe zak in prullenbak, ontbeten, een wasje aangezet, twee kadootjes voor verjaardag vanmiddag ingepakt, een oud laken geknipt voor de twee ramen in keuken en raam naast de deur voor en op alledrie vastgezet met zuignappen. Daarna ook een oude handdoek met zuignappen vastgezet op het raam boven aan de voorkant. Katten van de buren verderop hebben ook eten gehad en het huis is wat gelucht. Het is inderdaad erg klam, 75% luchtvochtigheid in huis nu.. dus net alles dicht gedaan en katten weer losgelaten zodat ze ook naar boven kunnen. En nu is het tijd om even op de bank te liggen met pootjes omhoog
en bij voorkeur ook een dutje.
quote:
Hersteldutquote:Op zondag 21 juni 2026 11:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Net pas wakkerkan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo laat wakker werdwas zonder zware kater of jetlag. Blijkbaar heb ik het nodig
Als de vogels alle kersen die hier rond mijn huis aan de bomen hangen op hebben dan komen ze niet meer van de grond los.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hersteldut![]()
Leuke en drukke eerste werkdag @:Blues met goeie backup thuis, indien nodig![]()
Gister een pondje kersen uit de boomgaard: vlezig en smaakvol.
Vandaag een bak aardbeien van de teler op beschuit en als toet.
Bijzonder rottig voor de teler waarvan de beschermende netten in de boomgaard zijn stuk gewaaid met het laatste noodweer. Net nu het seizoen begint.
Alles voor de vogels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |