Haha lekker warm harig dekentje voor
@Cat-astrophe 
die van mij hebben het net warm genoeg om niet op me te komen liggen momenteel. Ze lagen vanavond wel samen in één mandje op de krabpaal, lekker half over elkaar heen

. Ach. Als zij er maar gelukkig van worden

Ik moet maandag naar ene uni, dinsdag naar stad andere uni voor psycholoog en daarna weer terug naar eigen stad voor een onderzoeksbijeenkomst daar, en ik wilde eigenlijk woensdag naar andere uni om daar heel veel nakijkwerk te doen zodat ik bij vragen makkelijk even langs kan lopen. Maar misschien doe ik dat toch vanuit huis, want opzich is iedereen ook via Teams wel goed bereikbaar. Ligt beetje aan hoe warm het tegen die tijd in huis is, hoe het met katten gaat, hoe warm het hier uiteindelijk wordt en hoe warm het in andere uni stad wordt. Oh ja, en aan vanaf wanneer de treinen weer rijden, gezien de staking. Niet onbelangrijk

.
Nu tijd voor bed, aangezien ik vast weer rond 6 wakker word en dan huis open wil gooien. Eens kijken of ik vandaag vóór 1u in slaap kan vallen. Zou fijn zijn!
Edit: ik had een hele pagina gemist. Veel plezier morgen met sushi eten en naar je ouders
@Sarabi!
En
@Kaatje1 wat vervelend met je steunkousen zo, zeker met het extra vocht in de benen. Ik merk het ook al, sowieso met mn benen maar extra met mn enkel. Dus dan zal het voor jou al helemaal naar zijn
@AnneX verstandig van afmelden voor bieb!
@derLudolf wat heerlijk zo koel in huis nog!
Ik ga morgen ook even een oud laken regelen en mn zuignappen zoeken, en dan bij de ramen voor ook vanaf buiten er een laken voor hangen beneden. Achter heb ik er al een schaduwdoek hangen voor de twee grote ramen, en als goed is kan ik dan met het restant van het laken ook nog (een stuk) van de deur daar doen. Boven voor badkamerraam heb ik al een stuk laken gehangen aan buitenkant, bij slaapkamer voor ook maar even doen bij het deel dat open kan. Hopelijk scheelt dat dan toch net nog iets.
[ Bericht 15% gewijzigd door vlindertje89 op 20-06-2026 23:43:48 ]