Aah joh lekker boeiend gewoon open doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nu een shirt tuniek aan en hoop dat niemand aanbelt
Okayquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop je ze in Franse uitvoeringen?
En wat heb je gekocht?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
“We” doen het best goed vanavond in de VS
T is ook niet mijn meest favoriete sport, maar dot is best leukquote:
Ik ging even naar huis om de pomp uit te zetten, was van de lijn halen en even te kakken en het ging van 2-0 naar 4-1quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
“We” doen het best goed vanavond in de VS
Reactie van Klaas had nog meer Gronings gekuntquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:05 schreef derLudolf het volgende:
Iemand is boos onder een bericht van een gaypride in Stad. Goeie reactie van Noord wel
[ afbeelding ]
Nope, bleek toch teveel afstand en dus ongeluk voor een van de bankliggersquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het had een hittegolf en kamertemperatuur van 24,5 graden nodig.
Maar mijn schoot is nu katvrij.
Ze hebben het dapper volgehouden op me![]()
![]()
Maar van naast elkaar worden we nu allemaal gelukkiger.
Ik heb woensdag een best belangrijke meeting rondom lunchtijd op de boten, maar ik stap toch echt niet met die temperatuur vrijwillig op de fiets. Ga vragen of ze er een teamsmeeting van kunnen makenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef AnneX het volgende:
Die Klaas toch.
Fraai resultaat vanavond. Goeie punten.![]()
Jammer zeg van die knie in het gezicht![]()
Even overlegd via app met Biebcollega over de dienst woensdag as. en de verwachte temp.30+
Geen idee wat de school doet. In ieder geval meld ik mij af dinsdag.
Bij deze temp. red ik het niet rond het middaguur in een oud gebouw. Klaar.
De andere drie zijn verhinderd.
Mag je morgen nog een keer?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:33 schreef Sarabi het volgende:
Nog een half uurtje en dan mogen er weer inpakken.
Het was wel erg warm, je merkt ook dat mensen dan minder bier drinken.
We hadden we goed zicht op het grote scherm waar ze voetbal lieten zien dus dat was wel leuk.
Rond het middaguur is helemaal een nono.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb woensdag een best belangrijke meeting rondom lunchtijd op de boten, maar ik stap toch echt niet met die temperatuur vrijwillig op de fiets. Ga vragen of ze er een teamsmeeting van kunnen maken
Hé uniekhoorn …net even gekeken: toch nog 25oquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is verbazingwekkend maar ben nou al aan de warmte gewend. In huis is het 27gr.
Zowel redcat als de dikke duutser trekken zich er ook niks van aan. Zelfs onweer van gisteren, niks geen sjoege.
Haha ja mijn lieve, vervelende schatjes. Vooral de Duitse Herder, die loopt mij ALTIJD achterna, altijd. Als ik opsta staat hij al naast mij. Heel lief maar van persoonlijke ruimte heeft ie geen verstand.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé uniekhoorn …net even gekeken: toch nog 25omet alles open.
Je hebt het over kat en hond, vermoed ik.
Vind het altijd zo vervelend voor jou, al die pijn(tjes)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Binnen 24,5, rustig aan doen dan is dat goed maar net was opgevouwen en dan meteen bloedwarm. De kousen schrijnen gewoonweg, maar dat zal ook komen door extra vocht vasthouden
Duitsers kunnen ook goed schreeuwen en tieren…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoorde net mijn achterbuurman tieren en schelden door de 3 voudige beglazing…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |