quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat ze al redelijk luistert naar “nee” en niet meer 100x terug op schoot springt lijkt ze goed te kunnen leren. 13 jaar geleden heb ik voor Nika en Elin een telefonisch consult gehad met een katten gedragstherapeut en die ga ik maandag bellen.
Want ze is echt heel leuk en lief
Fijn dat ze beter eet!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, met dit weer vrijwillig gaan shoppen en kleding passen![]()
Mevrouw kwam me net halen, bakje met brokjes was leeg. Ik had eerder steeds de daghoeveelheid gegeven maar dat had ze ook in een paar uur op. Nu maar in twee delen, ze hoeft geen theemuts te worden
Ik heb het speelschema totaal niet in mn hoofd zitten. Ik kijk de wedstrijden die om schappelijke tijden zijn. Maar de rest tot nu toe echt overslagen. Denk dat ik nu al meer wedstrijden heb gemist dan de laatste 5/6 eindtoernooien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik wist eerder dat Duitsland moest voetballen dan dat Nederland moet @:borisz![]()
Feestje bij m'n buren, was al aangekondigd dat Duitsland- Elfenbeinküste werd vertoond, gisteren een bericht op FB dat op veler verzoek ze de wedstrijd van NL ook gingen uitzendenToen pas kwam ik er achter.
Ze hebben een geniale tent trouwens waarvan ik geen foto kan delen want dan kan ik net zo goed direct m'n adres online gooien. Die mogen de stamgasten hier best hebben maar je weet nooit wie er allemaal lurken. En sommige lurkers hoeven die sowieso niet.
Ah, ik dacht meer aan je woonstad, maarvdit is inderdaad goed te doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Fijn dat ze beter eet!
En ik zat aan de kust, met een heerlijke 23 graden en koel briesje van zeeen airco in winkels haha, dus het was erg goed te doen. Drie winkels even doorgelopen maar daar hadden ze niks dus vrij snel weer uit, in de vierde winkel hadden ze veel leuke dingen dus daar wel echt 5 broeken en 8 shirts ofzo gepast. De airco stond er zo hard aan dat toen ik eenmaal gekozen had, mn moeder buiten in de zon is gaan staan om op te warmen
Dat is een van de redenen waarom ik shoppen dus haat normaal. Elke winkel lijkt andere maten te gebruiken waardoor ik de helft van de tijd twee of drie maten moet passen tot ik de goeie te pakken heb. En het staat op de paspop altijd anders dan bij mij. Etcetera. Wel fijn dat je voor de beha's wel geslaagd bent!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:55 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:vlindertje89
Ben wel een beetje jaloers want mijn zoektocht naar zomerkleding viel vandaag een beetje tegen.
Ik had op Vinted 2x twee korte broeken besteld van een beschaafde lengte die naar werk nog wel kan - ons gebouw heeft geen airco en het wordt er zoooo heet nu. Eerder droeg ik naar werk nooit korte broeken maar met dit gebouw zet ik die principes aan de kant
Helaas zijn twee van de broeken (waarvan het pakketje er vandaag was) veeeeeel te groot. Ik vind dat ik een maat medium ben maar de meeste kledingmerken duidelijk nietIk KAN niet small zijn ik ben verdorie 1m80 hoe is dat small.
De twee andere broeken zijn ook aan de grote kant maar met een riem prima te dragen. Na m'n vakantie maar eens verder zoeken... naar maat S dus blijkbaar.
Maar vandaag in fysieke winkels geslaagd voor beha's dus dat is wel weer fijn. Dankzij B want die heeft me beha's in het schap voor tieners en het schap met sportkleding aangewezen en die voldeden aan de criteria
Haha ja, nee, dat was inderdaad verschrikkelijk geweest. Als ik thuis was gebleven had ik me lekker binnen opgeslotenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht meer aan je woonstad, maarvdit is inderdaad goed te doen
Aah joh lekker boeiend gewoon open doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nu een shirt tuniek aan en hoop dat niemand aanbelt
Okayquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop je ze in Franse uitvoeringen?
En wat heb je gekocht?
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
“We” doen het best goed vanavond in de VS
T is ook niet mijn meest favoriete sport, maar dot is best leukquote:
Ik ging even naar huis om de pomp uit te zetten, was van de lijn halen en even te kakken en het ging van 2-0 naar 4-1quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
“We” doen het best goed vanavond in de VS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |