abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221099024
Onze huismerel als je bezig bent in de tuin zingt je de oren van de kop O+

https://streamable.com/cvuqnm?src=player-page-share
pi_221099060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Omdat ze al redelijk luistert naar “nee” en niet meer 100x terug op schoot springt lijkt ze goed te kunnen leren. 13 jaar geleden heb ik voor Nika en Elin een telefonisch consult gehad met een katten gedragstherapeut en die ga ik maandag bellen.
Want ze is echt heel leuk en lief
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221099400
Hopelijk blijkt dat Teuntje vrij makkelijk afleert op je schoot te springen @Kaatje1! Dat gun ik jullie beide. En anders hoop ik dat zich snel een fijn nieuw huisje voor haar meldt :)

Ik had gisteren met nicht al een beetje geshopt en vandaag met moeder ook :o ik haat shoppen, maar ik ben vandaag toch best goed geslaagd. Drie shirts (eentje met korte mouwen in twee kleuren en een blouse met lange mouwen) en een lange broek van een fijn redelijk dun stofje voor als het warm is maar ik naar werk geen korte broek aan kan. En een van de korte mouwen shirts heeft een kleur die ik ook echt heel mooi vind O+ mam twijfelde aan de hanger, maar eenmaal aan vond ze die kleur me toch wel heel erg goed staan O+
pi_221099453
Wauw, met dit weer vrijwillig gaan shoppen en kleding passen _O_

Mevrouw kwam me net halen, bakje met brokjes was leeg. Ik had eerder steeds de daghoeveelheid gegeven maar dat had ze ook in een paar uur op. Nu maar in twee delen, ze hoeft geen theemuts te worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_221099522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, met dit weer vrijwillig gaan shoppen en kleding passen _O_

Mevrouw kwam me net halen, bakje met brokjes was leeg. Ik had eerder steeds de daghoeveelheid gegeven maar dat had ze ook in een paar uur op. Nu maar in twee delen, ze hoeft geen theemuts te worden
Fijn dat ze beter eet!

En ik zat aan de kust, met een heerlijke 23 graden en koel briesje van zee O+ en airco in winkels haha, dus het was erg goed te doen. Drie winkels even doorgelopen maar daar hadden ze niks dus vrij snel weer uit, in de vierde winkel hadden ze veel leuke dingen dus daar wel echt 5 broeken en 8 shirts ofzo gepast. De airco stond er zo hard aan dat toen ik eenmaal gekozen had, mn moeder buiten in de zon is gaan staan om op te warmen _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 18:45:13 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221099573
Wilde bij Sony Center voetbal kijken... Echter om 22u speelt Duitsland ook. Dus al vol. Nu bij een Indo om de hoek. Daar kan ik wel voetbal kijken 😀
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 18:49:54 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221099618
Ik wist eerder dat Duitsland moest voetballen dan dat Nederland moet @borisz _O-
Feestje bij m'n buren, was al aangekondigd dat Duitsland- Elfenbeinküste werd vertoond, gisteren een bericht op FB dat op veler verzoek ze de wedstrijd van NL ook gingen uitzenden :+ Toen pas kwam ik er achter.

Ze hebben een geniale tent trouwens waarvan ik geen foto kan delen want dan kan ik net zo goed direct m'n adres online gooien. Die mogen de stamgasten hier best hebben maar je weet nooit wie er allemaal lurken. En sommige lurkers hoeven die sowieso niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 18:52:06 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221099660
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik wist eerder dat Duitsland moest voetballen dan dat Nederland moet @:borisz _O-
Feestje bij m'n buren, was al aangekondigd dat Duitsland- Elfenbeinküste werd vertoond, gisteren een bericht op FB dat op veler verzoek ze de wedstrijd van NL ook gingen uitzenden :+ Toen pas kwam ik er achter.

Ze hebben een geniale tent trouwens waarvan ik geen foto kan delen want dan kan ik net zo goed direct m'n adres online gooien. Die mogen de stamgasten hier best hebben maar je weet nooit wie er allemaal lurken. En sommige lurkers hoeven die sowieso niet.
Ik heb het speelschema totaal niet in mn hoofd zitten. Ik kijk de wedstrijden die om schappelijke tijden zijn. Maar de rest tot nu toe echt overslagen. Denk dat ik nu al meer wedstrijden heb gemist dan de laatste 5/6 eindtoernooien.
pi_221099730
Fijn @vlindertje89 :D
Ben wel een beetje jaloers want mijn zoektocht naar zomerkleding viel vandaag een beetje tegen.

Ik had op Vinted 2x twee korte broeken besteld van een beschaafde lengte die naar werk nog wel kan - ons gebouw heeft geen airco en het wordt er zoooo heet nu. Eerder droeg ik naar werk nooit korte broeken maar met dit gebouw zet ik die principes aan de kant _O-

Helaas zijn twee van de broeken (waarvan het pakketje er vandaag was) veeeeeel te groot. Ik vind dat ik een maat medium ben maar de meeste kledingmerken duidelijk niet :') Ik KAN niet small zijn ik ben verdorie 1m80 hoe is dat small.

De twee andere broeken zijn ook aan de grote kant maar met een riem prima te dragen. Na m'n vakantie maar eens verder zoeken... naar maat S dus blijkbaar.

Maar vandaag in fysieke winkels geslaagd voor beha's dus dat is wel weer fijn. Dankzij B want die heeft me beha's in het schap voor tieners en het schap met sportkleding aangewezen en die voldeden aan de criteria _O-
pi_221099842
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Fijn dat ze beter eet!

En ik zat aan de kust, met een heerlijke 23 graden en koel briesje van zee O+ en airco in winkels haha, dus het was erg goed te doen. Drie winkels even doorgelopen maar daar hadden ze niks dus vrij snel weer uit, in de vierde winkel hadden ze veel leuke dingen dus daar wel echt 5 broeken en 8 shirts ofzo gepast. De airco stond er zo hard aan dat toen ik eenmaal gekozen had, mn moeder buiten in de zon is gaan staan om op te warmen _O-
Ah, ik dacht meer aan je woonstad, maarvdit is inderdaad goed te doen
pi_221100071
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:55 schreef Tele6 het volgende:
Fijn @:vlindertje89 :D
Ben wel een beetje jaloers want mijn zoektocht naar zomerkleding viel vandaag een beetje tegen.

Ik had op Vinted 2x twee korte broeken besteld van een beschaafde lengte die naar werk nog wel kan - ons gebouw heeft geen airco en het wordt er zoooo heet nu. Eerder droeg ik naar werk nooit korte broeken maar met dit gebouw zet ik die principes aan de kant _O-

Helaas zijn twee van de broeken (waarvan het pakketje er vandaag was) veeeeeel te groot. Ik vind dat ik een maat medium ben maar de meeste kledingmerken duidelijk niet :') Ik KAN niet small zijn ik ben verdorie 1m80 hoe is dat small.

De twee andere broeken zijn ook aan de grote kant maar met een riem prima te dragen. Na m'n vakantie maar eens verder zoeken... naar maat S dus blijkbaar.

Maar vandaag in fysieke winkels geslaagd voor beha's dus dat is wel weer fijn. Dankzij B want die heeft me beha's in het schap voor tieners en het schap met sportkleding aangewezen en die voldeden aan de criteria _O-
Dat is een van de redenen waarom ik shoppen dus haat normaal. Elke winkel lijkt andere maten te gebruiken waardoor ik de helft van de tijd twee of drie maten moet passen tot ik de goeie te pakken heb. En het staat op de paspop altijd anders dan bij mij. Etcetera. Wel fijn dat je voor de beha's wel geslaagd bent!

Overigens gaan s/m/l maten bij broeken in mijn ervaring meestal vooral over de omvang en niet over de lengte, dus als je slank bent en lang dan zou ik inderdaad alsnog op een s gokken. Ik kocht vandaag een broek in s die even lang was als de versie in m die ik ook probeerde. Gelukkig nét niet te lang, hij blijft net aan paar mm boven de grond als ik mn Nikes aan heb. Betekent wel dat als ik eindelijk nieuwe sneakers vind, die wel ook redelijk dikke zool moeten hebben :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, ik dacht meer aan je woonstad, maarvdit is inderdaad goed te doen
Haha ja, nee, dat was inderdaad verschrikkelijk geweest. Als ik thuis was gebleven had ik me lekker binnen opgesloten :+

Het is zowaar nu al best oké buiten, dankzij de westenwind denk ik, dus hele huis staat al open. Ik lig op zolder onder het open dakraam een beetje te lezen, en kan het voetbal op geluid volgen via de verschillende buren die lekker mee Oeh en aah'en enzo _O-
pi_221100234
Broeken laat ik vermaken door de handige buurvrouw, in het Repaircafé of in het Afghaanse naaiatelier.
Indien té lang - ben niet zo van over de grond slepen, bah - mèt een omslag. Dat valt zo mooi.

Fijn dat je zo goed bent geslaagd👍🏼
pi_221100308
Oeh, het wordt 21 graden!
Vannacht om 5 uur :')

*slk airco aanslingeren gaat*

Want morgen weer werken. Al was het vandaag best te doen. Weinig klamme badkamers en ik kreeg een sloot aan frisse drankjes aangeboden O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221100309
Ik heb laatst bij ms mode 2 hele leuke rokken gevonden en shirtje in bijpassende kleur bij de Scapino. Kom daar nooit maar vriendin moest sandaaltjes voor haar dochter hebben.

Ik mag sowieso niks meer kopen mijn kast is vol heb zat om aan te doen en toch lokt vaak iets nieuws. Heb echt veel rokken en jurkjes, vandaag maar eentje uit de kast getrokken denk al een jaar niet aan gehad.
pi_221100425
Ik heb nu een shirt tuniek aan en hoop dat niemand aanbelt :D
pi_221101105
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nu een shirt tuniek aan en hoop dat niemand aanbelt :D
Aah joh lekker boeiend gewoon open doen
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:02:04 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221101169
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 14:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Koop je ze in Franse uitvoeringen?
En wat heb je gekocht?
Okay
Strips:
Rubricue a brac Tome 2
Vie de Merde, Les Profs
Marny, Ma Belle-Mere qu'elle Se Casse
Agrippine, Allergies
Pacush Blues, Variations sur un theme impose
Pacush Blues, Jefferson Ou le mal de vrivre
Pacush Blues, l'importance Majeure des accords mineurs
Les Bidochon 10
Ad Stars 2
Les Gendarmes, Coffre Surprise
Les Gendarmes, Souriez, vous etes Flashes!
Les Gendarmes, Amende honorable
Les Nanas, Tout ce qui fair Raaaaaler
Le Corps a l'ombre
Pouche, Jacques Faizant
Vie de Merde, Au Boulot
Paul Harris Pionnier d'un Monde nouveau
Les Chicons, Jour de Courses
La vie d'Einstein, 1, Enfance
Frustres 5
Vie de Merde, Concentre de best of
Pacush Blues, le mal de mer
Les tresors de picsou
Iznogoud, Tome 1
Autour de Kate
Les Ames Seches, 2
Les Ames Seches, 3
Gaston 4
Gaston Lagaffe merite des baffes
Lucky Luke, Le prophete
Philippine Lomar, 5, un vilain des faux
Phil Korridor, La nuit des Fulgurs
Sarko 1er La Face Karchef de Sarkozy la suite
Signe Maroilles
Vie de Merde Les Enfants
Le Maltais, on peut toujour negocier
Le Brevet du toit du monde
Herve Bourhis, Comix Remix, tome 3 le Grand Exil
Cedric Ou sont les Freins?
Asterix en Hispanie
Le Rende-vous de sevenoaks
Le Petit Spirou C'est pas de ton age
Cedrix, je veux l'epouser
Asterix, la Zizanie
Asterix, La Serpe d'or
Asterix, la domain des Dieux
Lucky Luke contre Pat Poker
Lucky Luke, le pont sur le Mississipi
Lucky Luke, La legende de L'ouest
Iznogoud, Le Complice D'Isznogoud

Boeken:
Jacques Salome: T'es toi quand tu parles
Matthieu Sylvander & Anais Vaugelade: La romance de l"ogre yosipovitch
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:57 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221101430
Brengt mijn collectie Franstalige strips op 217 stuks
pi_221101513
“We” doen het best goed vanavond in de VS
pi_221101921
Ik heb een goede 8 kilometer geqndeld vanochtend. Dat was een merkwaardige combi tussen loeiheet met zeiknatte voeten op vele stukken. Daarna lekker geluncht maar ook enorm warm.

Het heeft hier fors gestookt vannacht. Toen we vanochtend naar de markt fietsen zagen we een boom op een huis, een boom die vannacht al omgezaagd was en wel 20 bomen met forse taken eraf gewaaid/gezaagd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:25 #96
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221102038
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
pi_221102126
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
T is ook niet mijn meest favoriete sport, maar dot is best leuk
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:44:41 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221102308
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ging even naar huis om de pomp uit te zetten, was van de lijn halen en even te kakken en het ging van 2-0 naar 4-1

Gelukkig is het scherm klein genoeg om niet te hoeven kijken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 20:50:20 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221102453
Bij de Indo viel het scherm uit. Geen interwebs. Probeert voor de 100e keer opnieuw te verbinden.
Ze kijken via AppelTV --> Magenta Sports. Is van T-Mobiel.

Alleen verbinding maken...
Gelukkig heb ik mn Tablet en slinger Ziggy aan voor de tweede helft.

De verbinding hebben ze weer aan de praat gekregen. 😅
pi_221102476
En nu 5-1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')